Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Yettel Srbija

Poštovan
Urednik
Učlanjen(a)
17.11.2021
Poruke
541
Poena
85
Zdravo svima 👋

U prethodnom periodu smo koristili ovaj forum kako bismo vam približili naše nove usluge optičkog interneta, digitalne televizije i fiksne telefonije, objedinjene pod nazivom Hipernet, sa kojim ste već dobro upoznati 🙂

Želimo ovom prilikom i da se zahvalimo svim članovima na komentarima i predlozima, a upravo neki od njih su bili vezani za to da uvrstimo i podršku za mobilnu telefoniju, pa tako predstavljamo dve nove teme koje ćemo imati u toj sferi:

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška, o kojoj možete pročitati više u nastavku
Mobilna telefonija: ponuda, na kojoj ćete pronaći više informacija o ponudi uređaja i paketa

Kao i do sada, pratićemo vaše predloge i u skladu sa istim ćemo u budućnosti proširivati i dodavati nove teme za koje se iskaže više interesovanja.
Ova tema je tu za sva vaša pitanja u vezi sa Telenor uslugama koje koristite, a takođe smo tu da saslušamo i sugestije koje imate u vezi sa istim. Neke smernice kojim ćemo se voditi za što efikasniju komunikaciju slede u nastavku:

◼ Ukoliko vam je potrebna informacija ili pomoć vezana za konkretan broj telefona koji koristite, najbolje je da započnete konverzaciju putem privatne poruke, gde je potrebno da prosledite broj telefona na koji se pitanje odnosi, kao i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika broja. Na taj način ćemo moći da izvršimo sve detaljne provere kako bismo pomogli.
◼ U okviru javnih postova budite slobodni da podelite svoje utiske u vezi sa samom uslugom, kao i našom podrškom, a sve sugestije su dobrodošle.
◼ Ukoliko su vam potrebne opšte informacije u vezi sa nekom procedurom, ohrabrujem vas da i ta pitanja podelite javno, a na taj način će se i ostali članovi informisati.

Nadamo se da će vam ove teme biti od koristi i radujemo se svim vašim budućim komentarima 😊
 
Imam pitanje vezano za kućni internet..u pitanju je paket Telenor kućni internet 150.
Brzina interneta je jako mala i sam kvalitet interneta je loš. Kada se kartica nalazi u ruteru jedva dođe protok do 10Mb/s.
Da li je problem u kvalitetu mreže ili kvalitetu rutera ?
I da li bih mogao sada da pređem na manji paket, onaj sa 100 GB.
Ugovor potpisan pre 10-ak dana.
 
Imam pitanje vezano za kućni internet..u pitanju je paket Telenor kućni internet 150.
Brzina interneta je jako mala i sam kvalitet interneta je loš. Kada se kartica nalazi u ruteru jedva dođe protok do 10Mb/s.
Da li je problem u kvalitetu mreže ili kvalitetu rutera ?
I da li bih mogao sada da pređem na manji paket, onaj sa 100 GB.
Ugovor potpisan pre 10-ak dana.
Zdravo,

Predložila bih da restartuješ ruter, a ukoliko to ne pomogne možeš da pokušaš sa podešavanjima uređaja. U zavisnosti od modela rutera koji imaš, podešavanja možeš pronaći na našem sajtu. Nakon izvršenih podešavanja testiraj brzinu, a ako ista još uvek nije zadovoljavajuća, prosledi nam broj interneta i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika broja u privatnoj poruci, kako bih nastavila sa detaljnijim proverama :)

~Mila
 
Čekam da postanete Yettel i da vidim novine koje će biti. Nadam se da ćete uključiti Netflix i Disney+ (kad dodje u Srbiju u julu) u ponudu paketa
 
Da li se nešto promijenilo ili će se promijeniti po pitanju otključavanja telefona uzetih uz ugovornu obavezu a za koju je prošlo više od 2 godine (npr)?
 
@Sunshine4747 Hvala ti na sugestijama, spremamo puno iznenađenja, pa bih svakako predložila da nastaviš da nas pratiš 🙂 O svim novostima ćemo obaveštavati i na samom forumu 👍

@castor Noviji telefoni u našoj ponudi su svakako otključani za sve mreže, ukoliko sam dobro razumela tvoje pitanje. Predložila bih da testiraš karticu drugog operatora u svom uređaju, a ukoliko je isti zaključan, potrebno je samo da popuniš formu za otključavanje putem ovog linka.

~Mila
 
Imam jedan predlog. Trebalo bi uzeti u razmatranje postavljanje bazne staniuce u okviru Vojnomedicinske akademije posto odredjeni delovi zgrade uopste nemaju signal. MTS odavno ima bazne stanice u okviru VMA, A1 je to odradio prosle godine.
Takodje, trebalo bi malo pojacati signal kod okretnice autobusa 23 na Labudovom brdu (taj deo Labudovog brda je bas losije pokriven u odnosu na ostala 2 operatera).
 
@Sunshine4747 Hvala ti na sugestijama, spremamo puno iznenađenja, pa bih svakako predložila da nastaviš da nas pratiš 🙂 O svim novostima ćemo obaveštavati i na samom forumu 👍

@castor Noviji telefoni u našoj ponudi su svakako otključani za sve mreže, ukoliko sam dobro razumela tvoje pitanje. Predložila bih da testiraš karticu drugog operatora u svom uređaju, a ukoliko je isti zaključan, potrebno je samo da popuniš formu za otključavanje putem ovog linka.

~Mila
@Telenor Srbija Sem imena, nista novo niste najavili a pricare o 'brdu' iznenadjenja :) bar jednu stvar da ste najavili pre 1.3. pa da i ocekujemo nesto veliko. :) Dobro ajde, HBO max ali to je vec svima poznato.
 
@castor Noviji telefoni u našoj ponudi su svakako otključani za sve mreže, ukoliko sam dobro razumela tvoje pitanje. Predložila bih da testiraš karticu drugog operatora u svom uređaju, a ukoliko je isti zaključan, potrebno je samo da popuniš formu za otključavanje putem ovog linka.
Sve to mi je poznato za novije telefone, ali u pitanju je telefon uzet čini mi se 2018. godine koji sam uzeo od unuka korisnika na koga se vodi ugovor, a nakon njegove smrti (korisnika koji je uzeo telefon na ugovor). Nisu mogli da pronađu ni ugovor ni ličnu kartu, pa je to ostalo tako uz obećanje da će se javiti kada nađu, a što se naravno nikada nije desilo. S obzirom da je prošlo ihahaj od kupovine telefona od vas (praktično je bilo koja ugovorna obaveza istekla), pitanje je bilo u tom smislu da li će se nešto promijeniti za otključavanje uređaja kao u ovom mom slučaju. Jedino što imam za popunjavanje one forme sa linka je IMEI telefona.
 
@Rock86 Hvala ti na predlogu, svakodnevno radimo na unapređenju mreže kako bi promene u variranju 4G signala bile što manje osetne, pa ću proslediti tvoj komentar na pravu adresu 👍

@castor Razumem u potpunosti, jedina opcija bi bila ukoliko imaš bar broj telefona i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika ugovora koji je vezan za kupljeni telefon, pa bih tako mogla da ti prosledim info o broju ugovora i nazivu tj. modelu kupljenog uređaja. Za sada je ovo jedini način za otključavanje kupljenog telefona, a ukoliko se nešto promeni u budućnosti svakako ću obavestiti.

~Mila
 
Poštovani, koji mobilni paket mi preporučujete za ćerku sa neograničenim razgovorima i dosta interenta. Voli da sluša i Spotify.
 
Telenor nema Spotify u ponudi, ali ima Deezer koji je skoro pa isti, Total 5 ili GoData+ paketi su ti moja preporuka i ima i Deezer i HBOMAX za oko 10 evra mesečno ako prevedeš sa pripejda na postpejd.
 
  • Like
Reagovanja: uji
@castor Razumem u potpunosti, jedina opcija bi bila ukoliko imaš bar broj telefona i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika ugovora koji je vezan za kupljeni telefon, pa bih tako mogla da ti prosledim info o broju ugovora i nazivu tj. modelu kupljenog uređaja. Za sada je ovo jedini način za otključavanje kupljenog telefona, a ukoliko se nešto promeni u budućnosti svakako ću obavestiti.

~Mila
Mila, hvala na odgovoru, ali mi je ipak potrebno "other way around", pošto naziv/model kupljenog uređaja imam (imam sam uređaj). Hvala u svakom slučaju.
 
Telenor nema Spotify u ponudi, ali ima Deezer koji je skoro pa isti, Total 5 ili GoData+ paketi su ti moja preporuka i ima i Deezer i HBOMAX za oko 10 evra mesečno ako prevedeš sa pripejda na postpejd.


ako možeš linkuj mi na PM. Nigde na sajtu nisam našao za manje od 1.900,00 dinara, Odgovaralao bi mi na 24 meseca
 
Da li Telenor podrzava Esim? Drugar kaze da mu to radi a ja jos zvanicno nisam dobio odgovir od Telenora?
 
@vladat1 Izvini na dužem čekanju na naš odgovor i hvala @Sunshine4747 što si podelio svoje mišljenje :) Slažem se da je Deezer super alternativa za Spotify, a u okviru naših Total paketa paketa može da koristi besplatan Deezer premium nalog, uz dodatnih 10GB neta za isti. Moja preporuka na osnovu ovih informacija bi bila Total Data, pošto ima neograničeni internet i na raspolaganju je aktivacija svih digitalnih servisa.

@dervisbegovic_ Hvala na pomoći za @zemun1234, podržavamo eSIM, a svoju karticu možeš zameniti za eSIM odlaskom u najbližu radnju (y)

~Mila
 
Sa preporuke korisnika foruma od 10ak
eura do profi preporuke za total data sa oko 40ak evra ako se ne varam :) ne verujem da im treba bas toliko neta :)
 
Ima li se u planu pustanje Volte usluge na prepaid brojevima u skorijem vremenu? Volte uslugom ne dobijamo samo mi korisnici itekako ste na dobitku kao operater. Hvala
 
Nadam se da ćete da uvedete Mesečne planove za pripejd korisnike, nešto tipa 100 minuta ka svima za 400 dinara, 200 minuta ka svima za 600 dinara za 30 dana.
 
Kada postanete Yetti da li će cene telefona da idu na dole. Da bude lepo za 1 dinara i paket normalan. Ne kao do sada od kad postojite i promenili ste ime i pre. A telefoni skuplji nego kod MTS ili A1. A da ne pričam o vašim cenama u odnosu na normalnu kupovinu u radnjama.
 
@nistaneznam Što se tiče VoLTE usluge, za sada je dostupna samo uz Total i Go tarifne pakete i nažalost nemam preciznu informaciju o tome da li će biti planirana i za pripejd korisnike. Hvala ti svakako na predlogu, proslediću na pravu adresu 🙏

@Sunshine4747 @ajvonn U narednom periodu ćemo objaviti sve novosti koje prate promenu imena, pa predlažem da nastavite da pratite forum, biće sjajnih iznenađenja 😊

~Mila
 
Pozdrav, interesuje me kada će se promeniti i naziv mreže u Yettel ( i dalje na telefonu pokazuje Telenor) i da li će se menjati pristupni parametri za APN, tj. mobilni net i MMS?
 
@Telenor Srbija Da li ima problem sa promenom paketa putem moj yettel. aplikacije? Poznanik sta god da odabere dobije poruku da poseti najblizu Telenor prodavnicu.
 
@Telenor Srbija Mobilna aplikacija na iOS-u, posle zadnjeg update na Yettel, kada ima vise brojeva na profilu, vidi sve brojeve ali kada se klikne na druge brojeve uvek vraca na onaj pocetni profil tj broj preko kojeg se aplikacija registrovala. Na androidu radi za svaki broj bez problema.
 
Potvrdjujem problem, uspeo platiti samo za taj broj. Ako hocete pare, duradite nesto🤣🤣🤣
 
Ne radi ni sajt ni Yettel app.

Kaže: Internal server error.
 
Nazad
Vrh Dno