Ja sam kod njih od 1998. godine (pardon bio sam} tako da znam kako su radili kroz sve te tranzicije ali poenta mog posta je u nečem drugom a to je da ne treba da tvrdimo i uzimamo bilo šta kao tačno ako zasigurno nismo sigurni da je baš tako a u ovom slučaju je i više nego hrabro tvrditi da su direktori svakom odgovarali na zahtev kao što se piše...
Na kraju krajeva - nije ni bitno, neka bude i da jesu...
Drago mi je da to čujem . Posebno zato što onda znate kako je se gledalo na korisnika .
Tvrdim jer znam da svako ko je imao neki problem da li to bilo kupovina Mobi Klik -a kartica za pripaid , dopuna ili pak sastavljanje ugovora sa 063 mrežom , izlazilo je se u susret .
Uprava je bila u zgradi Aero inženjeringa na N.Beogradu ( iskreno nisam imao potrebe za ličnim dolaskom ) , ali znam da su i " obični " ljudi mogli doći naravno uz najavu i dozvolu obezbeđenja zgrade .
Kontakt brojevi telefona se nisu krili od javnosti naravno nisu bili transparentni po novinama ali uz mali napor ste mogli doći od broja centrale gde je bilo obezbeđenje do broja izvršnog direktora koji je bio kao majka kako za radnike za koje je uvek imao vremena , tako i za običan svet .
Mogu Vam reći da je isti jednom prilikom meni rekao ja svakog dana razgovaram kako sa porodicom
( mislivši na vlasnike B.K.) , tako i sa radnicima u IT delu od plata pa sve do
" toalet papira " 😀 da li treba ili šta god .
Takve ljude koji su pravili firmu od temelja treba pamtiti i upamtiti .
Nažalost kao i sve kada su nekim u lancu data " krila " i kada su isti počeli primati platu u Mobtelu a isti urušavti a posle i upada sa onim rešenjem suda o preuzimanju rada Mobtela , od tada je sve bilo gore kako za zapošljenog tako i za korisnika .
Ponovit ću tada je javno kroz PTT imenik bilo dostupno tri broja fiksne telefonije plus dva mobilna broja za usluge prodaje i ugovaranja .Nije moglo da se desi da pozovete da Vam se neko ne odazove da pišete i šaljete fax a da neko ne odgovori.
Za pitajte se danas običan korisnik pa čak i zapošljeni kome može da se
požali !?