Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Kako misliš da su obaveštavanje izvršili tek na poslednjim računima - obaveštenje je bilo na januarskom računu koji smo svi dobili do 10.02.
Proverio sam naknadno i ispalo je da sve vreme pišem dezinformacije. Tviterom je išla ova priča više puta pa su i iz Efektive pisali u istom narativu, ali uzimao sam to sa rezervom. Ispada da su ti naknadni produžeci do 10 odnosno 12. ili kad već, bili poslednji vozovi za korisnike.
 
Pitanje za @Yettel Srbija cemu uopste,sluzi onaj weshop na sajtu?Ovo mi je vec 3ci ugovor kod vas(kao i Total Internet),a onlayn kao na primer u A1 ne mozes nista kupiti(uzeti).Za svaku sitnicu moram u Arandjelovac,u poslovnicu.Pa cemu onda webshop sluzi,dali samo dase vidi sta nudite.Zasto se ne omoguci lepo,i onlayn kupovina sta vredi registrovan na portalu i opet samo poslovnica 🤔
 
Da li je neko uspeo da izdejstvuje raskid ugovora bez naplate penala, usled povecanja ugovorene cene paketa, nakon 12. marta?
 
Ne znam šta se dešava sa Yettel mrežom ali svakog dana je mobilni internet sve gori, kao da je mreža u totalnom raspadu. U centru Kragujevca je očajna brzina, pa šta da očekujemo u nekim ruralnim delovima?
 

Prilozi

  • IMG_8389.png
    IMG_8389.png
    110.5 KB · Pregleda: 26
  • IMG_8388.png
    IMG_8388.png
    388.6 KB · Pregleda: 26
@Phoenix92 u ruralnim delovima često i 10x veće brzine od ove tvoje jer je manje opterećenje mreže.

Yettel stvarno ima loše brzine u odnosu na konkurenciju.
 
Eto nisam razmisljao na taj nacin, ali ja gde se krecem vecinom je problem sa brzinom net-a, cak negde i signal stuca i nestaje sto mi je bilo nezamislivo do pre godinu dana.
 
Otkad je prestao da postoji telenor stvarno je svuda sve gore i gore. U Subotici je pokrivenost katastrofa. Na petom spratu na cistini jedva signal preko 2 crtice izbaci, o brzini neta da ne pricam.
 
Otkad je prestao da postoji telenor stvarno je svuda sve gore i gore. U Subotici je pokrivenost katastrofa. Na petom spratu na cistini jedva signal preko 2 crtice izbaci, o brzini neta da ne pricam.
Ništa bolje nije ni u ostalim gradovima.
Korisnik im je bitan kada potpisuje ugovor ili pak kada plaća račun u njihovom poslovnicama naravno uz proviziju !?😀
To mi nikada nije bilo jasno odeš da platiš , staneš u red ...čekaš u proseku pola sata , dođeš i dobiješ umesto Dobar dan , jutro ..veče šta već oni ti potraže ličnu kartu da bi im dao novce i plus naplate proviziju .
 
Ma šalim se, vidiš da je svaki njihov odgovor kucni nam poruku proverićemo😄
 
Ma šalim se, vidiš da je svaki njihov odgovor kucni nam poruku proverićemo😄
Ma gde taj stav još može da prođe .
Prvo ja sam im rekao obraćanje na " per tu " * kod mene je simbol ne kulture a ne približavanja korisniku a ono. " služba za brigu o korisnicima " ili da još gore zvuči " samo za Vas " , " samo zbog Vas " 😄 to su pa tek priče za sebe .😀
Pisao sam im imo tome ali odgovor ne dobi . A realno nisam ni očekivao.
 
to je neverovatno u sta su se pretvorili, i koliko su pali u svemu.
ja sam se sa njima dopisivao i argumentovano obrazlagao, i nista. onda sam im rekao - cao. moja zena je dugo i tvrdoglavo trpela njihov pad u kvalitetu, i onda je i ona ih napustila posle 20+ godina. e tad su je zivkali i smarali sa ponudama. al vec je bilo kasno.
sad ne znam kako ce biti kad su ih preuzeli drugi vlasnici, ali sam skeptican.
 
to je neverovatno u sta su se pretvorili, i koliko su pali u svemu.
ja sam se sa njima dopisivao i argumentovano obrazlagao, i nista. onda sam im rekao - cao. moja zena je dugo i tvrdoglavo trpela njihov pad u kvalitetu, i onda je i ona ih napustila posle 20+ godina. e tad su je zivkali i smarali sa ponudama. al vec je bilo kasno.
sad ne znam kako ce biti kad su ih preuzeli drugi vlasnici, ali sam skeptican.
Oni kasne za nekadašnjim Mobtel-om dobrih 20 godina ( taman koliko je i prošlo ) .
Operater koji je stvarno ulagao u sve u vreme onilike izolacije , sankcija , ratova imali su bolje prisustvo korisnicima nego sada .
Pitanje je dana kada na poziv u Call centru odgovaraće robot .
Ako im je to napredak u tehnologiji kao i podrška korisnicima , ja želim da ostanem digitalno nepismen i zaostao . 😀
 
^ Nije mobtel, Norvežani su ih izdigli visoko. Od kada su ovi Česi preuzeli samo se srozavaju. Čak je bilo govora o tome da su deo opreme rasprodali
 
^ Nije mobtel, Norvežani su ih izdigli visoko. Od kada su ovi Česi preuzeli samo se srozavaju. Čak je bilo govora o tome da su deo opreme rasprodali
Niste Vi razumeli , šta sam hteo reći ...
Do 2004 dok je Preduzeće za telekomunikacione usluge Mobtel 063 zajedno sa Preduzećem PTT saobraćaja Srbija bilo je puno lakše za običnog korisnika usluga .

Da li znate nekog ( u ovom trenutku i na današnji dan ) , ko se može lično obratiti direktoru preduzeća a posebno Telekomunikacionih provajdera od kog će zatražiti pomoć oko rešavanja problema !?!
 
Naravno da znam - svako se može obratiti lično direktoru bilo kog preduzeća...Pitanje je samo da li će i koliko njih koji su se obratili dobiti odgovor odnosno da li će mu ovaj pomoći da reši problem.

A apsolutno sam siguran i da je tada bilo selektivno i da direktori nisu pomagali svima koji su im se obraćali za pomoć oko rešavanja problema.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Naravno da znam - svako se može obratiti lično direktoru bilo kog preduzeća...Pitanje je samo da li će i koliko njih koji su se obratili dobiti odgovor odnosno da li će mu ovaj pomoći da reši problem.

A apsolutno sam siguran i da je tada bilo selektivno i da direktori nisu pomagali svima koji su im se obraćali za pomoć oko rešavanja problema.
Na žalost bilo je ali imenik ili dostupnost svih direktora nije bio skriven .
Lično sam imao iskustvo da je meni izvršni direktor rekao da za rad korisnika postoje i zbog korisnika primaju platu .
To sada ne postoji .

Prevedeno ( a ja sam im se i lično obraćao ) , da sem kontakta
Call centar- a ili dve e-mail adrese nisu jedina adresa za rešavanje svih poteškoća . Ali na tome je ostalo . 😀
 
Ne sumnjam da je tebi u toj situaciji pomogao ali sam siguran i da mnogima nije kao što znam mnoge direktore koji su nekima pomogli na ovaj ili onaj način a opet mnogima nisu...
Direktor treba da vodi preduzeće a ne da se bavi pojedinačnim slučajevima i zbog toga upravo i treba da postoje razne službe - e sad što iste često ne rade svoj posao kako treba bilo zbog nezainteresovanosti ili nekompetentnosti pojedinaca u njima je drugi par opanaka.
 
Ne samo meni svako ko je se obraćao izvršnom direktoru Mobtel-a , nije postojalo lice niti kolektiv kome se nije izašlo u susret i kome se nije odgovorilo kako usmeno tako i pisano na zahtev korisnika .
Ako lično direktor nešto nije stigao tu su bili asistenti koji su slučajeve preuzimali i bili TIM koji radi za dobrobit korisnika koji koriste njihove usluge .

A to što kažete direktor treba da vidi preduzeće a ne da se bavi pojedinačnim problemima ...Pa on je tu zarad nas a ne korisnik zarad njih .
Nikom neće kruna pasti sa glave ako se javi korisniku , pozove ga i reši
situaciju !
 
Hajde dobro, neka bude tako - ja recimo nikada ne bih mogao sa sigurnošću da tvrdim nešto što nisam lično video a ovde stvarno nemam predstavu kako možeš tako nešto da tvrdiš sa bilo kakvom sigurnošću osim ako nisi prisustvovao svakom odgovoru na zahtev.
Stbarno svaka čast na informacijama koliko pravnih/fizičkih lica mu se obratilo sa zahtevima i na koliko istih je on pouzdano odgovorio sam ili preko svojih najbližih asistenata...
 
Verovatno je bilo izvesno da to što su kao Mobtel više naplaćivali i opravdavali u drugim aspektima mimo vodeće pokrivenosti, čiji je i Telenorov glavni adut bio, a koji je pristupačnošću prvih godina pridobio i zadržao korisnike koji su želeli promenu (bio sam u Vipu, više nedostupan no dostupan i vratio se Telenoru). Otkad je PFF-u prestalo pravo korišćenja imena, ukinut im je i prioritet u emitovanju signala. Zato sada to više nije izgovor za odlazak kod druga dva operatora, već svako mora da se potrudi za svoju fer poziciju. Yettel to svojom poslovnom politikom ne čini.
 
Hajde dobro, neka bude tako - ja recimo nikada ne bih mogao sa sigurnošću da tvrdim nešto što nisam lično video a ovde stvarno nemam predstavu kako možeš tako nešto da tvrdiš sa bilo kakvom sigurnošću osim ako nisi prisustvovao svakom odgovoru na zahtev.
Stbarno svaka čast na informacijama koliko pravnih/fizičkih lica mu se obratilo sa zahtevima i na koliko istih je on pouzdano odgovorio sam ili preko svojih najbližih asistenata...
Verujte mi ( bez obzira koliko subjektivno zvučnim ) , taj direktor koga pominjem a i cela uprava je pridavala velikog značaja za svakog korisnika .
Realno tada je se pravilo tržište usluga sve posle dolaskom i Telenora pa sada i Yettel-a oni su dobili jednog veoma dobrog razgranatog provajdera sa više milionskim pretplatničkim ugovorima .
Mnogi decenijama samo produžavaju anekse .
 
Ja sam kod njih od 1998. godine (pardon bio sam} tako da znam kako su radili kroz sve te tranzicije ali poenta mog posta je u nečem drugom a to je da ne treba da tvrdimo i uzimamo bilo šta kao tačno ako zasigurno nismo sigurni da je baš tako a u ovom slučaju je i više nego hrabro tvrditi da su direktori svakom odgovarali na zahtev kao što se piše...
Na kraju krajeva - nije ni bitno, neka bude i da jesu...
 
Ja sam kod njih od 1998. godine (pardon bio sam} tako da znam kako su radili kroz sve te tranzicije ali poenta mog posta je u nečem drugom a to je da ne treba da tvrdimo i uzimamo bilo šta kao tačno ako zasigurno nismo sigurni da je baš tako a u ovom slučaju je i više nego hrabro tvrditi da su direktori svakom odgovarali na zahtev kao što se piše...
Na kraju krajeva - nije ni bitno, neka bude i da jesu...
Drago mi je da to čujem . Posebno zato što onda znate kako je se gledalo na korisnika .
Tvrdim jer znam da svako ko je imao neki problem da li to bilo kupovina Mobi Klik -a kartica za pripaid , dopuna ili pak sastavljanje ugovora sa 063 mrežom , izlazilo je se u susret .
Uprava je bila u zgradi Aero inženjeringa na N.Beogradu ( iskreno nisam imao potrebe za ličnim dolaskom ) , ali znam da su i " obični " ljudi mogli doći naravno uz najavu i dozvolu obezbeđenja zgrade .
Kontakt brojevi telefona se nisu krili od javnosti naravno nisu bili transparentni po novinama ali uz mali napor ste mogli doći od broja centrale gde je bilo obezbeđenje do broja izvršnog direktora koji je bio kao majka kako za radnike za koje je uvek imao vremena , tako i za običan svet .
Mogu Vam reći da je isti jednom prilikom meni rekao ja svakog dana razgovaram kako sa porodicom
( mislivši na vlasnike B.K.) , tako i sa radnicima u IT delu od plata pa sve do
" toalet papira " 😀 da li treba ili šta god .

Takve ljude koji su pravili firmu od temelja treba pamtiti i upamtiti .

Nažalost kao i sve kada su nekim u lancu data " krila " i kada su isti počeli primati platu u Mobtelu a isti urušavti a posle i upada sa onim rešenjem suda o preuzimanju rada Mobtela , od tada je sve bilo gore kako za zapošljenog tako i za korisnika .

Ponovit ću tada je javno kroz PTT imenik bilo dostupno tri broja fiksne telefonije plus dva mobilna broja za usluge prodaje i ugovaranja .Nije moglo da se desi da pozovete da Vam se neko ne odazove da pišete i šaljete fax a da neko ne odgovori.

Za pitajte se danas običan korisnik pa čak i zapošljeni kome može da se
požali !?
 
Kako se ide sada sa obnovom ugovora? Da li i dalje funkcionise preko mejla servis@yettel za 50% popusta? Ono sto mi nude preko messengera za obnovu ugovora je smesno. Imao sam go data sa dizerom i prvih godinu dana dodatnih 10gb mesecno za 1150 dinara.
Sada mi nude opet go data, bez dizera i poklon gigabajta za 1399.
 
Kako se ide sada sa obnovom ugovora? Da li i dalje funkcionise preko mejla servis@yettel za 50% popusta? Ono sto mi nude preko messengera za obnovu ugovora je smesno. Imao sam go data sa dizerom i prvih godinu dana dodatnih 10gb mesecno za 1150 dinara.
Sada mi nude opet go data, bez dizera i poklon gigabajta za 1399.
Ne funkcioniše više. Samo zahtev za prelazak u drugu mrežu ili eventualno na pripejd ali onda čekaš meaec dana da ti ponude
 
Da li je neka greska na sajtu ili su za biznis korisnike prosirili ponudu telefona? Do sad su biznis korisnici imali daleko manji izbor telefona a sad na sajtu vidim da je to znacajno prosireno
 
Sjajno, sve kartice možeš registrovati na svoje ime, samo je potrebno da ih fizički poneseš sa sobom, i posetiš našu poslovnicu, zatim će ih naše kolege registrovati na tvoje ime.
Poštovanje
Prateći uputstva sve sam veoma brzo završio i imam prepaid brojeve u aplikaciji i sada je lako uplaćivati i aktivirati dodatke.
Imam još jedno pitanje: da li je moguće nekako aktivirati(podesiti) da se izabrani tarifni dodatak "Dodaj Poruke" automatski sam produžuje ukoliko ima dovoljno novca na broju? Da ne moram da zapisujem/stavljam podsetnike kada treba ponovo da ga aktiviram?
 
Ma šalim se, vidiš da je svaki njihov odgovor kucni nam poruku proverićemo😄
Ja kucnuo pre pet dana i ništa :D
Elem @Yettel Srbija Zašto mi PIN kod na SIM kartici nije ni 1111 ni 2222 kao što je odštampano na istoj? Dva puta sam omašio i ne bih da zaključam SIM jer je pitanje da li će da funkcioniše PUK. :cautious:
Takođe, onih par dana kada sam bio na prepaidu aplikacija je funkcionisala kako treba, imao sam i opciju da brzo platim parking ili kartu za gradski, čim sam prešao na postpaid te opcije su nestale netragom. :rolleyes:
 
Ne funkcioniše više. Samo zahtev za prelazak u drugu mrežu ili eventualno na pripejd ali onda čekaš meaec dana da ti ponude
Hvala na odgovoru. Pa nista onda, probacemo sa zahtevom za prenos broja.
Nisam znao da su i oni takvi postali, da hoce da ponude nize tek kad im pretis sa prenosom broja. To znam da je mts praksa, tata je vise puta dobio snizenje tek kad podnese zahtev za prenos.
Vise nista na lepu rec ne moze.
 
Nazad
Vrh Dno