Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Ipak, ukoliko se predomislite i ne budete saglasni sa promenom, možete raskinuti pretplatnički ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom. Zahtev možete podneti u najbližoj Yettel prodavnici u što kraćem roku, gde će vas kolege uputiti u detalje realizacije zahteva.
Ja dobijam racun na mail, sad bas gledam da li mi je promakla tako neka poruka, izgleda da mi nije ni stiglo, nema je.
Izgleda nisu svima poslali, a iskreno nemam ni vremena da svaki mesec prevrcem njihov sajt da trazim sta su novo smislili.
Ne znam kako bi se to odnosilo prema korisnicima koji su uzeli mobilni telefon ili neki drugi uredjaj uz tarifni paket, pretpostavljam da bi bila neka doplata za uredjaj.
 
Jos jedna "magija" doticnih, jutros je povecani racun bez pousta na e racun iznosio 3910 dinara, sada je vec 3997, do sutra vec moze da bude i 5000...Lopovcine ...
 
Total 10, ode na 1400din sa 50%. Kad sam bio konjima i odbio Neo Neo za 1250din, i treba da me jebu. Ima li neka opcija da se promeni na jeftiniji paket?
 
Ništa povoljno nisam našao. Ja sam imao Total 25 za 1299 din, sad mi je njihovom magijom povećano na 1458, iako mi uporno objašnjavaju da je poskupljenje samo 110 din. Stoka. Bagra. Može im se.
 
Ima li neka opcija da se promeni na jeftiniji paket?
Jedino ako ce ti uvaziti raskid ugovora zbog nezadovoljstva, zbog poskupljenja, raskines postojeci ugovoar i napravis novi sa paketom koji tebi odgovara.

A sto se tice njihovih dodeljenih gigabajta zbog poskupljenja, ja sam potpisao ugovor dok je bilo ono pet puta vise neta godinu dana i za total 40 sam imao mesecno 300gb sto mi je bilo malo cudno ali Ok, ako je greska njihova je, sad kad je to isteklo umesto 40gb mesecno imam 160gb mesecno i za to me isto bas briga ako je njihova greska. Bar nesto da dobijem vise.
 
Zasto ste podigli cene paketa korisnicima pod ugovorom ? Supruga prosli mesec sklopila ugovor i sad vi dizete kako hocete . Cemu ugovor, jel i tu ima sitna slova koja nismo videli ?
 
Jedino ako ce ti uvaziti raskid ugovora zbog nezadovoljstva, zbog poskupljenja, raskines postojeci ugovoar i napravis novi sa paketom koji tebi odgovara.

A sto se tice njihovih dodeljenih gigabajta zbog poskupljenja, ja sam potpisao ugovor dok je bilo ono pet puta vise neta godinu dana i za total 40 sam imao mesecno 300gb sto mi je bilo malo cudno ali Ok, ako je greska njihova je, sad kad je to isteklo umesto 40gb mesecno imam 160gb mesecno i za to me isto bas briga ako je njihova greska. Bar nesto da dobijem vise.
Verovatno si kao i ja uhvatio letnju promociju, to je još 4x više neta na osnovnu ponudu. Ja sam imao 200gb, pa nakon godinu dana od početka ugovora sam spao na 100gb (što je i dogovoreno na početku 4x više neta).
 
Jedino ako ce ti uvaziti raskid ugovora zbog nezadovoljstva, zbog poskupljenja, raskines postojeci ugovoar i napravis novi sa paketom koji tebi odgovara.

A sto se tice njihovih dodeljenih gigabajta zbog poskupljenja, ja sam potpisao ugovor dok je bilo ono pet puta vise neta godinu dana i za total 40 sam imao mesecno 300gb sto mi je bilo malo cudno ali Ok, ako je greska njihova je, sad kad je to isteklo umesto 40gb mesecno imam 160gb mesecno i za to me isto bas briga ako je njihova greska. Bar nesto da dobijem vise.
Nemam realno nikakvu alternativu za Total 10.
 
Verovatno si kao i ja uhvatio letnju promociju, to je još 4x više neta na osnovnu ponudu. Ja sam imao 200gb, pa nakon godinu dana od početka ugovora sam spao na 100gb (što je i dogovoreno na početku 4x više neta).
U decembru 2022 godine sam pravio ugovor kada su davali 5x vise neta pred novu godinu.
 
YEttel ne postuje svoje ugovore kao ni pretplatnike. A znate da saljete da treba racun da se plati i kojekakve gluposti. Treba sad vas tuziti a prvo prijaviti. Sva sreca pa moj ugovor istice uskoro, cist bezobrazluk.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240301_225047_Yettel.jpg
    Screenshot_20240301_225047_Yettel.jpg
    37.5 KB · Pregleda: 44
Već mesec dana se piše u ovoj i drugim temama o tom poskupljenju. Mnogi korisnici su raskinuli ugovore, moglo je do 29.2.
Čudi me sad ovoliko postova od strane ljudi koji se čude otkud sad poskupljenje, kao da nisu posećivali forum mesec dana
 
Ne fircajte bre. Svi operateri su podigli cene a ne samo Yettel. I sta sada? Dali su mogucnost izbora. Kome se ne svidja OUT i to je to, a tako je i kod drugih. Najniza je bila Yettelova promo cena sa 50 posto popusta. Moj prosli paket Total 10 uvecan je za 100 din i nisam se ni malo bunio vec sam OUT zbog drugih stvari.
No, da nijedan operater nje bio transparentan u vezi povisenja cena, nije i to treba ganjati!
 
Pojedini Provajderi se ponašaju kao da su u 20 -tom veku .
Dozvoljavaju sebi ono što ni preteča tih provajdera ne bi sebi dozvolila i na kraju uvek smatraju da su u pravu .
Prosledio sam im reklamaciju potom. dobio link sa upitnikom da će mi se neko javiti stim da mogu odrediti ja vreme poziva a potom da je greška taj upit i da je samo reklamacija zavedena .
 
Obavestenje o podizanju cena i mogucnosti raskida ugovora treba potrosacu licno da dostave stonkod moje porodice nije slucaj. A sklapanje novog ugovora kao kod moje supruge pre nepune 3 nedelje je obmana ! Apsolutno kao potrosac nisam dobio ikakvu informaciju o promeni cena i slicno.
Nemam ja ugovor o telekomunikacionim uslugama sa forumima.
 
Isti slucaj i kod nas, zena i ja smo 1.2. presli u Yettel, receno je da je ugovorena cena svih 24 meseca. S obzirom da smo tek presli, nismo dobili racun na kome je pisalo da ce cena biti povecana.
 
Kada korisnik pokuša da ih upita pozivajući Call centar za neku informaciju operateri koji im " odrađuju " podršku pravdaju odluke kompanije kod kojih su angažovani pa čak i kada se apsolutno vidi da je pružaoca usluge u krivu i da nema opravdanja kako tehničko tako i pravno .
Ali to tako prolazi jer znaju da se korisnik neće upuštati u dokazivanju niti da ima vremena da isto čini , te tako im uvek to prolazi .
 
Već mesec dana se piše u ovoj i drugim temama o tom poskupljenju. Mnogi korisnici su raskinuli ugovore, moglo je do 29.2.
Čudi me sad ovoliko postova od strane ljudi koji se čude otkud sad poskupljenje, kao da nisu posećivali forum mesec dana
Mene ne zanimaju postovi na privatnom forumu. Mene zanima zvanično obaveštenje operatera na njihovom sajtu/u njihovoj aplikaciji/putem sms poruke.

To što se piskaralo po forumu o poskupljenju nije zvanično obaveštenje. Jedino zvanično obaveštenje je merodavno. Ovo ostalo je sve rekla-kazala.

Inače ugovor možete i dalje da raskinete ako hoćete, ne mogu u toke da vas spreče samo budite uporni.
 
Po pravilu, svi korisnici bi trebalo da budu obavesteni preko sms poruke, jer time je zagarantovano obavestavanje.

Dosta ljudi ne koristi aplikaciju, kao i sam sajt. Sajt je potreban u trenutku ako uzimas neki paket, da li je to obnova ugovora ili sam novi paket, pa cak i ponude uz pakete. Takodje aplikaciju retko ko koristi, tj. ima je instaliranu.

Jedino obavestenje je bilo na januarskom racunu, a isti niko ne gleda u detalje osim kako i sta treba da plati. Sto je pokazatelj da su smislili mucku da korisnici ne primete da ce doci do povecanja, da ne bi izgubili korisnike raskidom ugovora.

Pritom, svaki ugovor na odredjeno vreme, koji sadrzi stavku "moze doci do promene cene tokom ugovorne obaveze", da li to stoji u upstim uslovima ili samom ugovoru jeste validan, jer stoje planovi koji su nepredvidivi. Ali, da li ste ikada primetili da su ove usluge ikada pojeftinile iako postoje uslovi za to, a od strane operatera prema tim nepredvidvim situacijama? Naravno da ne.

Ono kada se svi zajebavaju, prdnuo leptir u Japanu, hajde da dizemo cene.

Ne postoji i jedan jedini valjani razlog da se cene dizu za 10-11% (moram da pogledam ostale pakete da li je 10% ili svuda za 250 din.). Da je podignuto za 20-50 dinara, pa 'ajde. I to na X broj korisnika je velika suma.

Da su ljudi malo obrazovaniji i da su upoznati sa svim trulim semama kapitalizma, ne bi dolazilo do ovakvih stvari.
 
Mene ne zanimaju postovi na privatnom forumu. Mene zanima zvanično obaveštenje operatera na njihovom sajtu/u njihovoj aplikaciji/putem sms poruke.

To što se piskaralo po forumu o poskupljenju nije zvanično obaveštenje. Jedino zvanično obaveštenje je merodavno. Ovo ostalo je sve rekla-kazala.

Inače ugovor možete i dalje da raskinete ako hoćete, ne mogu u toke da vas spreče samo budite uporni.
Kod njih nije problem što ne postoji zvanično obaveštenje na ovaj ili onaj način već gde je postavljeno pošto uopšte nije postvljeno na vidnom mestu - odradili su formu jer su postavili/poslali obaveštenje ali ih nije bilo briga za suštinu pa su to "sakrili" tamo gde će malo njih da ga vidi.
 
Mene ne zanimaju postovi na privatnom forumu. Mene zanima zvanično obaveštenje operatera na njihovom sajtu/u njihovoj aplikaciji/putem sms poruke.

To što se piskaralo po forumu o poskupljenju nije zvanično obaveštenje. Jedino zvanično obaveštenje je merodavno. Ovo ostalo je sve rekla-kazala.

Inače ugovor možete i dalje da raskinete ako hoćete, ne mogu u toke da vas spreče samo budite uporni.
Apsolutno si u pravu. Morali su da pismeno obaveste svakog korisnika pojedinačno.
Ja nisam govorio o tome nego o pisanju ovde na forumu, za one koji pišu u temi, nije mi jasno kako nisu znali kad već pišu ovde u temi
 
@mlax37

A kako da znam , prosli mesec sam platio regularan racun kako i treba a od ovog meseca 01.Mart u aplikaciji stoji uvecana cena.
Supruga pre 3 nedelje promeniila paket cija bi mesecna cena bila 2000din a od ovog meseca 2400din ???
 
Ma znaju svi oni da ce se u pocetku korisnici malo buniti, za mesec-dva ce se sve stisati i to im daje za pravo da rade to sto rade.
Mi, kao narod nismo slozni, kada bi se svi zajedno dogovorili da ne placamo uvecane racune vrlo brzo bi se sve vratilo na staro, mozda cak i smanjile cena ali posto ce se uvek naci neki izrod koji ce reci "sta me briga platicu" ili "sta ja tu mogu" onda od toga nema nista.
I sad nesto razmisljam, ista prica su svi operateri, gde god da potpises ugovor bice isto.
 
Ko još danas troši minute za razgovor, pored interneta? U tim paketima od 2200rsd, što vas na silu primoravaju da potpišete UO, jedinom su minutni SMS poruke neograničene. Kome to treba danas?
Raskinite ugovor , kupite, ili ne kupite, broj na trafici i rešen problem.
 
Ko još danas troši minute za razgovor, pored interneta? U tim paketima od 2200rsd, što vas na silu primoravaju da potpišete UO, jedinom su minutni SMS poruke neograničene. Kome to treba danas?
Raskinite ugovor , kupite, ili ne kupite, broj na trafici i rešen problem.
Pa nemaju svi korisnici Viber ili aplikaciju. Drugo pomodarstvo je da ljudi isključuju /odjavljuju čak i usluge fiksne telefonije.
Ranije bez fiksnog broja nije se smatralo domaćinstvo a sada obrnuto .
Treće ljudi iznose probleme koje imaju sa mobilnim provajderima a što se pak tiče kupovine " broja na trafici " i to će do sledeće godine biti regulisano .
Svaki broj ima će svog vlasnika .
 
Ja koristim neogranicene minute i sms, jer imamo WiFi net na svakom cosku. Dobro je da nam iz zadnjice ne viri koliko je rasprostranjen. A oni dizu npr. cenu na konto "interneta", jer znaju da je WiFi to sto sam rekao.
A to sto su svi provajderi digli cene, to je kartelski dogovor. Nema sanse da svi dignu cene u isto vreme.
 
I jel neko iz Jetela odgovara na pitanja ovde ili je tema samo za naše piskaranje?
 
Nazad
Vrh Dno