Po pravilu, svi korisnici bi trebalo da budu obavesteni preko sms poruke, jer time je zagarantovano obavestavanje.
Dosta ljudi ne koristi aplikaciju, kao i sam sajt. Sajt je potreban u trenutku ako uzimas neki paket, da li je to obnova ugovora ili sam novi paket, pa cak i ponude uz pakete. Takodje aplikaciju retko ko koristi, tj. ima je instaliranu.
Jedino obavestenje je bilo na januarskom racunu, a isti niko ne gleda u detalje osim kako i sta treba da plati. Sto je pokazatelj da su smislili mucku da korisnici ne primete da ce doci do povecanja, da ne bi izgubili korisnike raskidom ugovora.
Pritom, svaki ugovor na odredjeno vreme, koji sadrzi stavku "moze doci do promene cene tokom ugovorne obaveze", da li to stoji u upstim uslovima ili samom ugovoru jeste validan, jer stoje planovi koji su nepredvidivi. Ali, da li ste ikada primetili da su ove usluge ikada pojeftinile iako postoje uslovi za to, a od strane operatera prema tim nepredvidvim situacijama? Naravno da ne.
Ono kada se svi zajebavaju, prdnuo leptir u Japanu, hajde da dizemo cene.
Ne postoji i jedan jedini valjani razlog da se cene dizu za 10-11% (moram da pogledam ostale pakete da li je 10% ili svuda za 250 din.). Da je podignuto za 20-50 dinara, pa 'ajde. I to na X broj korisnika je velika suma.
Da su ljudi malo obrazovaniji i da su upoznati sa svim trulim semama kapitalizma, ne bi dolazilo do ovakvih stvari.