Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Radnici u radnjama rade na % i rade stvari od kojih imaju korist. jure licni target, pa target radnje. Za sve drugo se prave ludi.
 
Koristi li neko OnePlus 10 Pro na Yettel mrezi,ako da jel imate Volte opciju,na 9 pro sve probao i ne vredi
 
^^
VoLTE oni uključuju na broju, na zahtev korisnika
 
@Yettel Srbija Zašto ne dozvoljavate da se uz produžetak ugovora u poslovnici uzme telefon na rate preko mesečnog računa već mora isključivo preko računa u Mobi banci.
 
@vodka_commando otidji u drugu poslovnicu pa cuj tamo sta ce kazu, bila tema vec na to i na kraju je covek uzeo telefon na rate kako je hteo a ne preko mobi banke.
 
Da sam ja išao da uzmem za sebe dali bi mi, ja umem da se raspravljam, nego je majka išla da uzme za sebe. Ističe joj ugovor za dve nedelje, ima klasičan popust jer nije uzimala telefon preko njih. Rekli joj da ne može preko mesečnog računa nego isključivo mora da otvori račun u Mobi banci. Pošto ona nije htela da otvori Mobi račun, rekli su joj da preko mesečnog računa može samo ako se naruči preko sajta.
Stvarno su postali neposlovni, sada neko treba da se šeta od poslovnice do poslovnice dok se nekom radniku ne navrne i dozvoli preko računa.
Ispadne još moraš da ih moliš da ti uzmu novac.
Smejurija od provajdera.
 
Mislim da me niste dobro razumeli. Mislim da sklopim jedan ugovor Total 12 sa 50% popusta i to iznosi 1575 dinara mesečno. I drugi ugovor Kućni Net 100GB je 1199 dinara mesečno, pa me zanima da li kao korisnik koji ima već jedan postpejd Total 12 ugovor da li se može dobiti neki popust za Kućni Net 100GB?
Zdravo,

Same pogodnosti za obnovu ugovora, kao i popusti na pretplatu, nisu isti za Voice i za brojeve kućnog neta. Savetujem ti da svakako posetiš neku od naših poslovnica, gde će ti kolege dati sve informacije o obnovi kao i pogodnostima.

Postovanje,
imam aktiviran dodatak instagram koji dodatno placam ali desava se da mi se trosi glavni internet kada sam na mobile internetu,dakle dzabe sam uzeo dodatak kada mi se ne skida sa njega,probao sam da odjavim dodatak na kraju meseca,danas sam aktivirao i opet stoji 10gb a ja potrosio na surfovanje instagramom 2gb glavnom neta iz paketa...Sta mi je ciniti???
Zdravo @pelemasca @Martin Mystere ,

Zamoliću vas da nam pošaljete brojeve o kojima reč kao i poslednje 3 cifre JMBGa vlasnika istih, kako bismo mogli da izvršimo sve potrebne provere.

Yettel je postao toliko uzasan da je to strasno. Zaposleni po prodavnicama su totalno nezainteresovani.
Podrska sa FB kaze da se racun moze platiti kod njih u radnji, sto inace stoji i na njihovom sajtu, radnici u radnji u Big Fashion Beograd, kazu da ne moze da se plati racun, odnosno ocigledno to ne zele da rade.

Pored toga, telefon na rate uz racun nije moguce uzeti u prodavnici iako sam njihov korisnik dug niz godina i ovo je ko zna koji telefon koji bih uzeo tako, vec moze samo preko mobi banke, koju bi da isforsiraju, sto mi ne pada na pamet. Telefon na rate uz racun je moguce samo ako se naruci preko web shopa, tj barem tako tvrde zaposleni u Big Fashionu. Totalno nezainteresovana, nakulturna, ne mogu je nazvati ni gospodjom ni gospodjicom, vec plavom zenskom osobom koja tamo radi.
Zdravo,

Uplatu mesečnog računa je moguće izvršiti u bilo kojoj Yettel poslovnici.
Sklapanje ugovorne obaveze omogućeno je svim korisnicima koji nemaju dugovanja na svom imenu i koji su takođe punoletni.

@vodka_commando @Satazabuki
Što se tiče kupovine uređaja na rate, svakako je moguće izvršiti to preko rata Mobi Banke, kao i preko Yettel rata.

@Yettel Srbija
Poštovani, da li mogu dobiti informaciju kako mogu rezervisati galaxy watch 5 pro? Jer na vašem sajtu stoji da je potrebno otići u poslovnicu, a po odlasku tako nisam mogao izvršiti rezervaciju jer nisu obavešteni o istom.
Zdravo,

Moguće je da je došlo do nesporazuma u komunikaciji, rezervisanje navedenog uređaja je svakako moguće u našim poslovnicama.

~Lazar
 
To da je moguce platiti racun u bilo kojoj Yettel poslovnici trebate da kazete svojim radnicima koji rade u Big Fashion na Karaburim, posto oni tvrde da ne moze.
 
I za prepaid brojeve salju na kioske, pa ljudi kupe A1 i MTS brojeve....
Sve sto im nije target odbijaju da rade uz precutni dogovor sa shop managerima posto i licno i shop imaju targete.

Cilj su novi brojevi, uredjaji, dodatna oprema....Znate i sami kako ide.
Ne daj boze da neko od radnika aktivira korisniku esim ili pomogne nesto posto od toga nema "para".
O radnicima koji se pred musterijama svadjaju i otimaju o iste da ne govorim. Prosto je neprijatno.
 
I za prepaid brojeve salju na kioske, pa ljudi kupe A1 i MTS brojeve....
Sve sto im nije target odbijaju da rade uz precutni dogovor sa shop managerima posto i licno i shop imaju targete.

Cilj su novi brojevi, uredjaji, dodatna oprema....Znate i sami kako ide.
Ne daj boze da neko od radnika aktivira korisniku esim ili pomogne nesto posto od toga nema "para".
O radnicima koji se pred musterijama svadjaju i otimaju o iste da ne govorim. Prosto je neprijatno.
Posebno što kod njih može sve i suprotno ne može ništa ...
Bio sam jednom u prilici da dolazi lik hoće da kupi fon na rate inače na black listi zbog duga e sad ima mogućnosti uzima onaj iz prodavnice na svoje ime i stvar rešena...Ja to ne bih ni uočio već druga kolenica "pita pa kako ćeš sada sa telefonom !? A kolega odgovara " pa na moje ime odradi uređaj "... Mene neće sa black liste da skinu za dug od pre 10 godina ...Hoće ako im dam 100 k para e to može ali U OLUK KAD PADA KIŠA *
To da je moguce platiti racun u bilo kojoj Yettel poslovnici trebate da kazete svojim radnicima koji rade u Big Fashion na Karaburim, posto oni tvrde da ne moze.
Pa ne može jel mora svako da plati svoj broj i ponese ličnu kartu ili pasoš ... Daleko bilo kada da ga isplaćuju a ne da uzmaju kintu ! :) :D
 
Poslednja izmena:
Srki cisto da se zna, licna karta je bila poneta naravno, ali im je ocigledno mrsko da rade.
Totalno rasulu, u svakoj poslovnici drugacija pravila, da odes u 3 razlicite poslovnice i postavis isto pitanje dobices 3 razlicita odgovora.
 
Poslednja izmena:
Svuda moze novi broj, novi ugovor i telefon i brdo dodatne opreme uz telefon ;)
E da najveca laz ikad, da ce ti u shopu dati telefon na rate BEZ mobi banke.
 
Srki cisto da se zna, licna karta je bila poneta naravno, ali im je ocigledno mrsko da rade.
Totalno rasulu, u svakoj poslovnici drugacija pravila, da odes u 3 razlicite poslovnice i postavis isto pitanje dobices 3 razlicita odgovora.
Tebra u Nišu svu svuda isti to su oni tipa školovani menadzeri sa privatnih fakulteta namršteni , uobraženi ,smoreni na max ... One sa sarednjom školom (koji bi možda i da rade bolje) drže podalje od poslovnih jedinica i tako sve u krug ...
Mobtel i njihovo ljudstvo pre 20 godina je za ove ogromna razlika . Posebno što su oni doveli mobilnu telefoniju i korisnike a ovi ( plaši me ne umeju ni da sačuvaju ono što im je dato i ostavljeno ) ! :D ;)
 
Svuda moze novi broj, novi ugovor i telefon i brdo dodatne opreme uz telefon ;)
E da najveca laz ikad, da ce ti u shopu dati telefon na rate BEZ mobi banke.
Ma nema teorije, odnosno ima ali uz prepirke... Jos malo pa da ih covek moli da im gura pare u dzep.
Kazu od 01.03.2022 su uveli da je moguce samo preko web shopa da se uzme telefon na rate uz racun, a ja u maju mesecu uzeo telefon na rate uz racun u poslovnici.
To definitivno zavisi od poslovnice do poslovnice, kao i ko ce u tom trenutku u poslovnici da radi, da li ce da bude zainteresovan ili ne, a i na koju je nogu ustao...
 
Ma od sada kod njih na salter samo sa upaljenim SNIMANJEM, dobar dan ja sam taj i taj ovaj razgovor se snima i onda nastavljamo.
Pa da cujemo da li moze se plati racun.
Da li moze prepaid kartica se kupi.
Da li moze telefon na rate uz racun a ne preko mobi banke.
 
Ma od sada kod njih na salter samo sa upaljenim SNIMANJEM, dobar dan ja sam taj i taj ovaj razgovor se snima i onda nastavljamo.
Pa da cujemo da li moze se plati racun.
Da li moze prepaid kartica se kupi.
Da li moze telefon na rate uz racun a ne preko mobi banke.

Mislim da za tim bas i nema potrebe, jer svakako ne zelim da glumim budalu i jos da im ostavljam novce. Ako njima nije stalo do korisnika, nije ni meni da ostanem u njihovoj mrezi. S obzirom da sam kod njih imao 5 brojeva, sada sam vec na 4 jer sam jedan preneo u A1 kako mi koji ugovor bude istekao prenecu i ostale sto u A1 sto u MTS jer em su povoljniji, em sve mozes da zavrsis u poslovnici u jednom danu.
 
I za prepaid brojeve salju na kioske, pa ljudi kupe A1 i MTS brojeve....
Sve sto im nije target odbijaju da rade uz precutni dogovor sa shop managerima posto i licno i shop imaju targete.

Cilj su novi brojevi, uredjaji, dodatna oprema....Znate i sami kako ide.
Ne daj boze da neko od radnika aktivira korisniku esim ili pomogne nesto posto od toga nema "para".
O radnicima koji se pred musterijama svadjaju i otimaju o iste da ne govorim. Prosto je neprijatno.
Kupovina prepaid kartica moguća je u bilo kojoj Yettel poslovnici, moguće je da su kolege pomenule drugo mesto kupovine ukoliko u tom trenutku nisu imali na stanju iste. Pored prepaid kartice mogu se naći i turističke kartice, žao mi je zbog stečenog utiska, osnovni cilj kolega u poslovnici, kao i kolega iz podrške jeste pozitivno korisničko iskustvo.
Posebno što kod njih može sve i suprotno ne može ništa ...
Bio sam jednom u prilici da dolazi lik hoće da kupi fon na rate inače na black listi zbog duga e sad ima mogućnosti uzima onaj iz prodavnice na svoje ime i stvar rešena...Ja to ne bih ni uočio već druga kolenica "pita pa kako ćeš sada sa telefonom !? A kolega odgovara " pa na moje ime odradi uređaj "... Mene neće sa black liste da skinu za dug od pre 10 godina ...Hoće ako im dam 100 k para e to može ali U OLUK KAD PADA KIŠA *

Pa ne može jel mora svako da plati svoj broj i ponese ličnu kartu ili pasoš ... Daleko bilo kada da ga isplaćuju a ne da uzmaju kintu ! :) :D
Kupovina uređaja, kao i potpisivanje ugovora dostupno je ISKLJUČIVO osobama koje nemaju dugovanje na svom imenu u našoj mreži, takođe i svim punoletnim licima sa važećom ličnom kartom. Prilikom kupovine uređaja vrše se i dodatne provere, kao što je provera kreditnog biroa, i solventnosti našeg korisnika.
Svuda moze novi broj, novi ugovor i telefon i brdo dodatne opreme uz telefon ;)
E da najveca laz ikad, da ce ti u shopu dati telefon na rate BEZ mobi banke.
Kolege u poslovnici imaju mogućnost da sklope ugovornu obavezu na rate preko Mobi banke, do skoro je bio slučaj da je korisnik prilikom kupovine mogao da izabere da li želi plaćanje rata Yettel kompaniji ili preko banke, sada je opcija plaćanja na Yettel rate moguća preko našeg Web shopa.
Ma od sada kod njih na salter samo sa upaljenim SNIMANJEM, dobar dan ja sam taj i taj ovaj razgovor se snima i onda nastavljamo.
Pa da cujemo da li moze se plati racun.
Da li moze prepaid kartica se kupi.
Da li moze telefon na rate uz racun a ne preko mobi banke.
Nije potrebno činiti tako nešto, jer sve informacije vezane za naše usluge možeš dobiti putem raznih kanala, a sada i definitivno, račun je moguće platiti u poslovnici, moguće je kupiti bilo koju uslugu naše kompanije u bilo kojoj Yettel poslovnici, uređaj na rate Yettel-a je moguće aktivirati preko Web shopa.

~Nemanja A.
 
Moguce je preko weba moguce. Ja narucio telefon preko web-a a iako pise da je rok isporuke 3 dana, to je isteklo u cetvrtak. Od kraja proslog meseca se maltretiram sa vama. Prvo ni u jednoj poslovnici mi nisu dozvolili da isplatim telefon koji je uzet iako je ostalo samo par dana do isteka ugovora. Kada mi je ugovor istekao a racun stigao, nisu mi dozvolili da u poslovnici platim racun, jer to u poslovnicama ne rade, po recima vase zaposlene u prodavnici u Big Fashion na Karaburmi. Na kraju ajde i to zavrsim elektronski i porucim telefon preko weba a od te dostave od 3 dana nema leba.

Dakle da rezimiram, ja od 25 proslog meseca ( 10 dana pred istek ugovora) pokusavam prvo da otplatim stari telefon, kako bih produzio ugovor. NE MOZE
Kada je racun stigao odnosno od 5 ovog meseca pokusam da platim poslednju ratu koja je stigla uz racun u vasoj radnju. PONOVO NE MOZE
Porucim telefon preko web-a ocekivajuci da ce da stigne kao sto je napiosano za 3 dana. NARAVNO DA NE MOZE JER STA PA MOZE U YETTEL-u?
Posaljem mail na [email protected] a oni mi odgovore da su obavestili zaposlene u poslovnici da me pozovu kako bi se kupovina izvrsila uz izvinjenje na duzem cekanju. NARAVNO NIKO NE POZOVE

Toliko o ozbiljnosti, politici i brzi o vasim korisnicima. Telefon cu koji je porucen uredno da otkazem, a broj cu definitivno u ponedeljak preneti u A1 ili MTS jer me vozate mesec dana bespotrebno, a izmedju ostalok u A1 ili MTS se sve zavrsava u istom satu.
 
Kupovina prepaid kartica moguća je u bilo kojoj Yettel poslovnici, moguće je da su kolege pomenule drugo mesto kupovine ukoliko u tom trenutku nisu imali na stanju iste. Pored prepaid kartice mogu se naći i turističke kartice, žao mi je zbog stečenog utiska, osnovni cilj kolega u poslovnici, kao i kolega iz podrške jeste pozitivno korisničko iskustvo.

Kupovina uređaja, kao i potpisivanje ugovora dostupno je ISKLJUČIVO osobama koje nemaju dugovanje na svom imenu u našoj mreži, takođe i svim punoletnim licima sa važećom ličnom kartom. Prilikom kupovine uređaja vrše se i dodatne provere, kao što je provera kreditnog biroa, i solventnosti našeg korisnika.

Kolege u poslovnici imaju mogućnost da sklope ugovornu obavezu na rate preko Mobi banke, do skoro je bio slučaj da je korisnik prilikom kupovine mogao da izabere da li želi plaćanje rata Yettel kompaniji ili preko banke, sada je opcija plaćanja na Yettel rate moguća preko našeg Web shopa.

Nije potrebno činiti tako nešto, jer sve informacije vezane za naše usluge možeš dobiti putem raznih kanala, a sada i definitivno, račun je moguće platiti u poslovnici, moguće je kupiti bilo koju uslugu naše kompanije u bilo kojoj Yettel poslovnici, uređaj na rate Yettel-a je moguće aktivirati preko Web shopa.

~Nemanja A.
"Kupovina uređaja, kao i potpisivanje ugovora dostupno je ISKLJUČIVO osobama koje nemaju dugovanje na svom imenu u našoj mreži, takođe i svim punoletnim licima sa važećom ličnom kartom. Prilikom kupovine uređaja vrše se i dodatne provere, kao što je provera kreditnog biroa, i solventnosti našeg korisnika."

A labaratoriju da li isto radite ( barem o istom trošku sve ) !? :D ;)
Moguce je preko weba moguce. Ja narucio telefon preko web-a a iako pise da je rok isporuke 3 dana, to je isteklo u cetvrtak. Od kraja proslog meseca se maltretiram sa vama. Prvo ni u jednoj poslovnici mi nisu dozvolili da isplatim telefon koji je uzet iako je ostalo samo par dana do isteka ugovora. Kada mi je ugovor istekao a racun stigao, nisu mi dozvolili da u poslovnici platim racun, jer to u poslovnicama ne rade, po recima vase zaposlene u prodavnici u Big Fashion na Karaburmi. Na kraju ajde i to zavrsim elektronski i porucim telefon preko weba a od te dostave od 3 dana nema leba.

Dakle da rezimiram, ja od 25 proslog meseca ( 10 dana pred istek ugovora) pokusavam prvo da otplatim stari telefon, kako bih produzio ugovor. NE MOZE
Kada je racun stigao odnosno od 5 ovog meseca pokusam da platim poslednju ratu koja je stigla uz racun u vasoj radnju. PONOVO NE MOZE
Porucim telefon preko web-a ocekivajuci da ce da stigne kao sto je napiosano za 3 dana. NARAVNO DA NE MOZE JER STA PA MOZE U YETTEL-u?
Posaljem mail na [email protected] a oni mi odgovore da su obavestili zaposlene u poslovnici da me pozovu kako bi se kupovina izvrsila uz izvinjenje na duzem cekanju. NARAVNO NIKO NE POZOVE

Toliko o ozbiljnosti, politici i brzi o vasim korisnicima. Telefon cu koji je porucen uredno da otkazem, a broj cu definitivno u ponedeljak preneti u A1 ili MTS jer me vozate mesec dana bespotrebno, a izmedju ostalok u A1 ili MTS se sve zavrsava u istom satu.
Bitno je da oni naplate ,svaki menadzer i šef poslovnice po jedno službeno vozilo a za korisnike njih baš briga samo kinta ... Idemo novčanice ;):D:)
 
Evo cisto da pridodam jos jedno neprijatno iskustva sa yettelom...
Danas se konacno setili da je telefon stigao u radnju pa me pozvali da pokupim isti.

1. Kod za popust od 10 000 koji sam uneo na njihovom sajtu oni u poslovnici uopste nemaju u sistemu, pa sutra moram da im donesem kod = PO 5 PUT U POSLOVNICU
2. Niti jedan podatak o meni kao korisniku njihovih usluga nisu imali, kao da nikada njihove usluge nisam koristio. Ponovno popunjavanje svih mogucih detalja, samo sto jos i krvnu sliku nisu trazili.
3. Mozda i ono najgore SADA JE OBAVEZNO DA SE MAKAR NA MESEC DANA uzme osiguranje telefona. To osiguranje dodatno kosta kao pola telefona, a naknada stete iznosi do 4 PUTA VECE CENE TELEFONA.
4. Kako su rekli u poslovnici prvi mesec to osiguranje mora da se plati, ali zato vec sledeceg meseca po 6 PUT MOZETE DA DODJETE U POSLOVNICU I ODJAVITE OSIGURANJE.

Postali su totalna banana kompanija od koje treba bezati u sirokom luku.
 
Svi koji hoce nov telefon radije ga kupe na KP a ugovor samo produze i izadje ih jeftinije nego da uzmu direktno od provajdera. Samo pogledaj jel model koji hoces ima neko i koja je cena i bice ti jasno da je jeftinije da ga tako uzmes nego u radnji.
 
Samo što ne odgovara svima da kupuju u kešu već nekom više odgovara da cenu telefona podeli na odgovarajući broj rata.
Upravo, radije cu telefon od 1000e placati na rate nego dati u kesu. Sa kesom npr mogu otici na more. Svakako ovde nije poenta u tome, poenta je da forsiraju mobi banku, osiguranja i ostale gluposti koje kod drugih provajdera nema. Ne gazem da su drugi bajni i sjajni, ali su svakako bolji od ovih.
 
Da dodam i ja nesto. Mozda ce nekome posle ovoliko negativnih komentara ovo zvucati suludo, ali sta da se radi.
Posle velike neprijatnosti sa zaposlenima u poslovnici oko produzenja ugovora resim da prenesem broj u A1. Kakav danak neiskustvu sto bi jedan drugar rekao.
U A1 obecano svasta nesto, a ispunjeno samo jedno - broj prenet. Dakle od obecanog paketa ni traga ni glasa, kao ni porucenog telefona, a 060 1234 nicemu ne sluzi. Kakvo je to zavlacenje i ja*arluk jos ne mogu da pojmim. Kad bih u detalje pisao na kraju bi roman ispao.
Uglavnom sam posle prepucavanja sa njihovom online podrskom izboksovao da vratim broj u Yettel, pogotovo posle veoma bolnog iskustva koriscenja A1 mreze na vikend izletu u Sokobanji i citavog puta od Uzica i nazad.
Od Yettel-a su me odvratili njihovi radnici u poslovnici koji su uzasni, a od A1 blago receno sve i to je jedno od najlosijih iskustava do sada sa mobilnim operaterima. Posto sam vec ranije imao lose iskustvo sa mts-om, vraticu broj u Yettel iz jednog jedinog razloga, a to je pokrivenost signalom i brzina interneta.
 
Samo što ne odgovara svima da kupuju u kešu već nekom više odgovara da cenu telefona podeli na odgovarajući broj rata.
To je vec druga stvar, samo meni je nekako logicnije da uzmem telefon od nekoga ko je vec uzeo telefon od operatera sa dve godine garancije pa da platim nesto jeftinije nego sto mu je realna cena nego da ga uzmem od operatera pa da ga predplatim. I onda cekam na kraju kada ce da istekne 2 godine da oplatim telefon a mnogi i ne docekaju da odplate telefon a vec su ga prodali iz nekog razloga.
 
Ja od 1998. godine, otkad sam kupio prvi mobilni, nisam kupio telefon na drugi način nego u radnji/kod operatera niti sam ijedan prodavao kada sam ga izgustirao i prešao na novi...

Ne kažem da je kupovina telefona preko oglasa (nebitno jel kupljen istog dana ili starog par meseci) ni bolja ni lošija opcija, jednostavno takva kupoprodaja nije modalitet koji meni odgovara.
 
Neko ima para pa mu je sve jedno na koji ce nacin doci do telefona, meni licno to nije opcija da kupim nesto i da me to nesto na kraju kosta ne duplo ali cena jednog uredjaja sa kp i jos pola od te cene.

Na kraju dobio sam uredjaj koji sam hteo, imam dve godine od operatera garanciju za ako zatreba, novi ugovor kod operatera i ne placam nista vise nego sto moram za paket koji koristim.

Mene je kuovina Nord 2 izasla daleko jeftinije nego da sam ga uzeo od operatera, dao sam coveku moj Poco X3 Pro i doplatio i uzeo telefon koji sam hteo, stim da ja nemam obicaj da cuvam uredjaje koje vise ne koristim jer meni je to gubljenje vrednosti i bacanje para.
 
Naravno, svako onako kako mu više odgovara - ja telefone kupujem na četiri godine i to isključivo flagship odmah po izlasku te mi stoga opcija kupovine za keš ne odgovara a ni prodaja četiri godine starog telefona za neke sitne novce mi je samo napor i gubljenje vremena... Neka ga u nekoj kutiji, ne jede mi hleb a i kako bi mi klinac inače znao kako izgledaju Siemensovi S10 i SL45, Samsung D500 na slide ili Windows OS na HTC HD2...
 
To je vec druga stvar, samo meni je nekako logicnije da uzmem telefon od nekoga ko je vec uzeo telefon od operatera sa dve godine garancije pa da platim nesto jeftinije nego sto mu je realna cena nego da ga uzmem od operatera pa da ga predplatim. I onda cekam na kraju kada ce da istekne 2 godine da oplatim telefon a mnogi i ne docekaju da odplate telefon a vec su ga prodali iz nekog razloga.

Samo nisi racunao inflaciju u te 2 godine, pa zapravo ispadne da telefon platis manje, ali to je neka druga tema :ROFLMAO:
Salu na stranu naravno, da ne moram ne bih kes dao ni pekaru za leba... Cak iako imam da platim telefon u kesu, navikao sam da kes cuvam sa strane za svaki slucaj.

Elem samo sam skretao paznju korisnicima sta ih sve ceka ako zamisle da produze/potpisu ugovor sa yettelom. Od nepristojnih i nezainteresovanih radnika u poslovnicama, do peripetija kada se uzima telefon, preko "obeznog" osiguranjem telefon i forsiranaj mobi banke zavrsno sa krvnom grupom. Ovoga kod MTS ili A1 nema, jer sam jedan broj vec preneo u A1.

Da dodam i ja nesto. Mozda ce nekome posle ovoliko negativnih komentara ovo zvucati suludo, ali sta da se radi.
Posle velike neprijatnosti sa zaposlenima u poslovnici oko produzenja ugovora resim da prenesem broj u A1. Kakav danak neiskustvu sto bi jedan drugar rekao.
U A1 obecano svasta nesto, a ispunjeno samo jedno - broj prenet. Dakle od obecanog paketa ni traga ni glasa, kao ni porucenog telefona, a 060 1234 nicemu ne sluzi. Kakvo je to zavlacenje i ja*arluk jos ne mogu da pojmim. Kad bih u detalje pisao na kraju bi roman ispao.
Uglavnom sam posle prepucavanja sa njihovom online podrskom izboksovao da vratim broj u Yettel, pogotovo posle veoma bolnog iskustva koriscenja A1 mreze na vikend izletu u Sokobanji i citavog puta od Uzica i nazad.
Od Yettel-a su me odvratili njihovi radnici u poslovnici koji su uzasni, a od A1 blago receno sve i to je jedno od najlosijih iskustava do sada sa mobilnim operaterima. Posto sam vec ranije imao lose iskustvo sa mts-om, vraticu broj u Yettel iz jednog jedinog razloga, a to je pokrivenost signalom i brzina interneta.

Kao sto sam naveo gore, ja sam jedan broj is yettela prebacio u A1 bez problema. Zahtev sam podneo online, a sve ostalo uz uzimanej telefona je reseno u prodavnici za par minuta.
 
Nazad
Vrh Dno