Martin Mystere
Čuven
- Učlanjen(a)
- 04.02.2007
- Poruke
- 6,149
- Poena
- 935
Manite me te demagogije jer ja sa ili bez provere solventnosti odmah na samom startu sam dobio samo opciju sa obaveznim učešćem i ništa više! Na e-mail sam odgovor dobio nakon više od deset dana i to krajnje generički a onda nakon ponovnog upita šta i kako bih želeo opet nakon više od nedelju dana skoro do u slovo isti takav!Zdravo, prilikom kupovine uređaja vrši se provera solventnosti ka kreditnom birou, od koje zavisi da li bilo potrebno učešće ili ne, svakako ne zavisi od ljudskog faktora.
~Nemanja A.
Tek kada sam kontaktirao vašu službu preko tvitera dobio sam konkretan odgovor i čak su kao starom i redovnom korisniku, bez ijednog kašnjenja u plaćanju računa za 23 godine mogli i da mi izađu u susret po pitanju učešća ali nažalost bilo je previše kasno da isprave ono što operateri koji odgovaraju na mailove nisu znali ili nisu hteli da učine od samog starta.
Long story short - kod mene uopšte nije bila u pitanju birokratska začkoljica u vidu moje (ne)solventnosti već isključivo nešto iz svetog trojstva neznanje-nezainteresovanost-nevoljnost kod vaših zaposlenika.