Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Zdravo, prilikom kupovine uređaja vrši se provera solventnosti ka kreditnom birou, od koje zavisi da li bilo potrebno učešće ili ne, svakako ne zavisi od ljudskog faktora.

~Nemanja A.
Manite me te demagogije jer ja sa ili bez provere solventnosti odmah na samom startu sam dobio samo opciju sa obaveznim učešćem i ništa više! Na e-mail sam odgovor dobio nakon više od deset dana i to krajnje generički a onda nakon ponovnog upita šta i kako bih želeo opet nakon više od nedelju dana skoro do u slovo isti takav!
Tek kada sam kontaktirao vašu službu preko tvitera dobio sam konkretan odgovor i čak su kao starom i redovnom korisniku, bez ijednog kašnjenja u plaćanju računa za 23 godine mogli i da mi izađu u susret po pitanju učešća ali nažalost bilo je previše kasno da isprave ono što operateri koji odgovaraju na mailove nisu znali ili nisu hteli da učine od samog starta.

Long story short - kod mene uopšte nije bila u pitanju birokratska začkoljica u vidu moje (ne)solventnosti već isključivo nešto iz svetog trojstva neznanje-nezainteresovanost-nevoljnost kod vaših zaposlenika.
 
ne znam da li dobro citam ali meni su ovo dve razlicite stvari?

Screenshot_20220725-205625_Chrome.jpgScreenshot_20220725-205700_Chrome.jpg
 
I, da završimo diskusiju po mojoj temi: preuzeo sam danas Moto Edge 30, sa plaćenim učešćem, na rate preko Yettel-a - čak sam dobio i vaučer za opremu, koji je praktično odmah pretočen u zaštitno staklo.

Dakle, dobro je ovde rečeno - samo treba naleteti na normalnog zaposlenog...
 
Pozdrav.
Prebacio sam se u tadasnju telenor mrezu i iskoristio 50% popust na pretplatu za total 5 paket.
Ako iskoristim preko aplikacije prelazak na total 12 paket, da li cu i dalje imati 50% popusta?
Da li mogu da sklopim novi ugovor sa total 12 paketom na 50% popusta?
 
Da li se može uzeti Kucni Net od 100GB i kartica da se stavi u telefon da se ne bi kupovao ruter?
 
A da li ima još dodatnog popusta ako se uzme Total 12 sa 50% popusta i Kućni Net 100GB?
 
Mislim da me niste dobro razumeli. Mislim da sklopim jedan ugovor Total 12 sa 50% popusta i to iznosi 1575 dinara mesečno. I drugi ugovor Kućni Net 100GB je 1199 dinara mesečno, pa me zanima da li kao korisnik koji ima već jedan postpejd Total 12 ugovor da li se može dobiti neki popust za Kućni Net 100GB?
 
Postovanje,
imam aktiviran dodatak instagram koji dodatno placam ali desava se da mi se trosi glavni internet kada sam na mobile internetu,dakle dzabe sam uzeo dodatak kada mi se ne skida sa njega,probao sam da odjavim dodatak na kraju meseca,danas sam aktivirao i opet stoji 10gb a ja potrosio na surfovanje instagramom 2gb glavnom neta iz paketa...Sta mi je ciniti???
 
Isto tako je i kod mene kada je u pitanju Deezer, sa tom razlikom što ga ja ne plaćam već je reč o aplikaciji za kojih imam besplatnih 10 GB uz paket.

Koristim ga prilično, a ne mrda sa tih 10 GB već konstantno troši net iz paketa.

Inače uneo normalno kod i lepo mi piše da je Deezer Premium Yettel!
 

Prilozi

  • SmartSelect_20220803-153710_Deezer.jpg
    SmartSelect_20220803-153710_Deezer.jpg
    37.7 KB · Pregleda: 21
  • SmartSelect_20220803-153731_Deezer.jpg
    SmartSelect_20220803-153731_Deezer.jpg
    22.1 KB · Pregleda: 19
to je problem koji postoji odavno ali se oni svaki put iznenade kada neko pocne da se zali kao da prvi put cuju za to. onda se par dana dopisujes sa njima, dok ne izgubis zice i batalis sve a problem naravno ostane 🤣
 
hocemo da nam rese to :D nema opravdanja :D
 
Pretpostavio sam da nece, ali sam bio jako iziritiran + one reklame "... najbolja mreza po 4. put zaredom..." - (100x ponovljena laz postaje istina), tako sam reagovao kako sam reagovao, cisto da podelim svoje utiske i iskustva sa drugima, mozda nekom koristi. a koliko vidim i na ovom forumu i na drugim - nisam jedini.
tako da neka oni teraju svoju pricu, ja cu svoju, mene ubediti nece.
zao mi je samo ovih ljudi koji rade za njih a moraju da brane neodbranjivo.
a sto puta ponovljen glupost postaje turbo folk hit :)
 
Jel uspeo neko da stupi u vezu sa agentom za obnovu ugovora putem telefona i dobije 50% popusta?
 
Yettel je postao toliko uzasan da je to strasno. Zaposleni po prodavnicama su totalno nezainteresovani.
Podrska sa FB kaze da se racun moze platiti kod njih u radnji, sto inace stoji i na njihovom sajtu, radnici u radnji u Big Fashion Beograd, kazu da ne moze da se plati racun, odnosno ocigledno to ne zele da rade.

Pored toga, telefon na rate uz racun nije moguce uzeti u prodavnici iako sam njihov korisnik dug niz godina i ovo je ko zna koji telefon koji bih uzeo tako, vec moze samo preko mobi banke, koju bi da isforsiraju, sto mi ne pada na pamet. Telefon na rate uz racun je moguce samo ako se naruci preko web shopa, tj barem tako tvrde zaposleni u Big Fashionu. Totalno nezainteresovana, nakulturna, ne mogu je nazvati ni gospodjom ni gospodjicom, vec plavom zenskom osobom koja tamo radi.
 
Problem sa Deezerom možete rešiti jedino tako što ćete se obući u dodole i igrati i pevati narodne pesme u nadi da će vam neki od slovenskih božanstava namestiti da vam aplikacija troši internet iz dodeljene kvote za nju. Barem dok se tehničke službe ne pozabave "izazovom" kako bi to rekle kolege iz Mobi Banke.

Drugim rečima, kako vam zapadne. Evo meni recimo rade i Deezer i HBO Max, nisu ni kB potrošili iz redovne kvote, da kucnem u drvo.

A za @Satazabuki probaj u drugoj poslovnici, moraju da ti odobre kupovinu na rate preko Yettel računa.
 
Problem sa Deezerom možete rešiti jedino tako što ćete se obući u dodole i igrati i pevati narodne pesme u nadi da će vam neki od slovenskih božanstava namestiti da vam aplikacija troši internet iz dodeljene kvote za nju. Barem dok se tehničke službe ne pozabave "izazovom" kako bi to rekle kolege iz Mobi Banke.

Drugim rečima, kako vam zapadne. Evo meni recimo rade i Deezer i HBO Max, nisu ni kB potrošili iz redovne kvote, da kucnem u drvo.

A za @Satazabuki probaj u drugoj poslovnici, moraju da ti odobre kupovinu na rate preko Yettel računa.

Ma bio i u drugoj poslovnici, tamo covek kaze moze racun da se plati bez problema. A sto se uzimanaj na rate tice kazu "to su novo uveli od 01.03.2022" a ja pre mesec ipo uzeo telefon na rate uz racun zeni bez problema. Trebam ja njema mnogo vise nego oni meni, oni od mene zive, ne ja od njih, a nemam nameru da ih jurim ad im guram preko 150 eura u dzep svakog meseca za 4 broja koaj imam tamo, nego lepo odoh u drugu mrezu, koja ima bolju politiku prema svojim klijentima i pritom nisu drski i bezobrazni kao sto je bila ova radnica...
 
Svi provajderi su super dok ne postanes njihov korisnik i ne udaris potpis na ugovor e posle toga vidis sa kime stvarno imas posla... dok se ne potpise ugovor svi nasmejani i stagod ih pitas sve moze a kada si stavio autogram e onda zlo i naopako.
 
Jel uspeo neko da stupi u vezu sa agentom za obnovu ugovora putem telefona i dobije 50% popusta?
Naravno. Kratka razmena poruka preko twittera, oko neke teme sa kojom si nezadovoljan u Yettelu a ti bi da obnovis ugovor a da to bude bolje i tražiš da zamole kolege iz Sluzbe za brigu o korisnicima, da razgovaras o tome sta mogu da ponude da bi ostao u mreži. Naravno, ako se prethodno identifikuješ i iz toga se vidi da ti uskoro ističe ugovorna obaveza. Ako se niko ne javi, naglasi da prelazis u drugu mrezu jer si video neke opcije i resenja koja ti odgovaraju, pa bi da vidis da li u ovoj mrezi mogu da ponude slično uz sličnu ili manju cenu. Oni malo razmisljaju, ali ipak odgovore da su prosledili tvoju zelju kolegama iz Sluzbe i da ce te neko nazvati. Mene su nazvali sutradan prepodne iz te njihove Sluzbe. Trazio sam i dobio ponudu 50% popust, ali mi nije odgovaralo iz drugih razloga, pa sam se zahvalio i rekao da cu ipak preći u drugu mrezu. To i nameravam. Lepo smo se pozdravili. E sad, bas me zanima, kada krene stvarni proces prelaska, da li će opet zvati. To bi trebalo da bude već od 1.septembra, kada mi ističe UO..
 
Naravno. Kratka razmena poruka preko twittera, oko neke teme sa kojom si nezadovoljan u Yettelu a ti bi da obnovis ugovor a da to bude bolje i tražiš da zamole kolege iz Sluzbe za brigu o korisnicima, da razgovaras o tome sta mogu da ponude da bi ostao u mreži. Naravno, ako se prethodno identifikuješ i iz toga se vidi da ti uskoro ističe ugovorna obaveza. Ako se niko ne javi, naglasi da prelazis u drugu mrezu jer si video neke opcije i resenja koja ti odgovaraju, pa bi da vidis da li u ovoj mrezi mogu da ponude slično uz sličnu ili manju cenu. Oni malo razmisljaju, ali ipak odgovore da su prosledili tvoju zelju kolegama iz Sluzbe i da ce te neko nazvati. Mene su nazvali sutradan prepodne iz te njihove Sluzbe. Trazio sam i dobio ponudu 50% popust, ali mi nije odgovaralo iz drugih razloga, pa sam se zahvalio i rekao da cu ipak preći u drugu mrezu. To i nameravam. Lepo smo se pozdravili. E sad, bas me zanima, kada krene stvarni proces prelaska, da li će opet zvati. To bi trebalo da bude već od 1.septembra, kada mi ističe UO..
aj u dvaes' marke... da ce te zovu :)
javi sta je bilo na kraju.
 
Koristim pripejd broj i uplaćujem dodatak 10Gb za Viber, WUp... Od pre par meseci, slanje preko dotičnih funkcioniše samo ako imaš internet kredita. Čim se potroši, nemoguće je poslati bilo šta preko bilo kog mesindžera. Uredno prijavljuje da ima još 10Gb saobraćaja, ali ne radi. Naplate nešto, a ne ispune šta treba.
 
aj u dvaes' marke... da ce te zovu :)
javi sta je bilo na kraju.
Ma razmisljali cela dva dana gnjavezi.Mesenger na fejsu nije urodio plodom,prebacio se na insta i tamo bilo prvo kao ne moze dodatni popusti bla,bla,bla...Reko ok odo ja u drugu mrezu i onda naravno moze sve🤣😁
 
aj u dvaes' marke... da ce te zovu :)
javi sta je bilo na kraju.
Ne vredi. Nemaju oni ponudu koja meni odgovara. Tako da gotovo sigurno prelazim u "mrezu u koju prelazi najveći broj korisnika mobilne telefonije"😜. Hteo sam najjeftiniji paket sa 50% popusta koji daje neogranicene minute i poruke i to su prihvatili. Ali, hteo sam više povoljnog neta koji bih delio sa laptopom i mobilnim telefonom. Dodatno bih uzeo "kućni net" 150 GB i kao nekad "Telenor home" delio kvotu od 150 gb sa mobilnim i sa mifi ruterom (tj.laptopom). Izašlo bi me oko 2 800 rsd cela kombinacija. Kaže-na žalost više ne može da se "uvežu" jedan mobilni i Yettel kućni net. Nema više Yettel home. Znači, najverovatnije Ćao-Doviđenja. Drugi operater stvarno ima neograničeni net po punoj brzini i dosta dobre kombinacije se mogu napraviti. Ipak, ova varijanta u Yettelu bi mi najviše odgovarala a bila bi i cenovno najpovoljnija. Nemaju je više. Vreme je za rastanak...😭😁
 
Brate, mnogo hoćeš.
Kad bi svima dali šta žele druge mreže ne bi postojale
 
@Yettel Srbija
Poštovani, da li mogu dobiti informaciju kako mogu rezervisati galaxy watch 5 pro? Jer na vašem sajtu stoji da je potrebno otići u poslovnicu, a po odlasku tako nisam mogao izvršiti rezervaciju jer nisu obavešteni o istom.
 
Nazad
Vrh Dno