Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ae da postavim i ovde pitanje, ako dobijate primanja iz inostranstva ili prebacujete tipa sa PayPala, da li vam se prikazuju rezervisana sredstva? Sinoc sam prebacila novac sa PP, preko instant opcije, ali na Mobi web-u i app se ne vidi nista, ne pise da je rezervisano kao ranije sto je bio slucaj, a novca nema? Konkretno me brine sto nema obavestenja o rezervisanim sredstvima, inace treba da legne rsd valuta ali se PP definise kao inostranstvo, sto znaci da ce biti i naplata od 1.5% ali trenutno nema nikakvog dokaza o pristizanju novca, sem PP transakcije i njihovog maila.
 
Nije baš odgovor za PayPal ali...
Pre manje od mesec dana sam prebacivao preko PaySend-a € i jeste se pojavilo u rezervisanim sredstvima.
 
Nije baš odgovor za PayPal ali...
Pre manje od mesec dana sam prebacivao preko PaySend-a € i jeste se pojavilo u rezervisanim sredstvima.

Hvala na odgovoru, i mene to buni zasto nema u rezervisanim sredstvima, moracu da kontaktiram banku na kraju.
 
Token is not unlocked se pojavi kad unesem PIN u aplikaciji. Na svim uređajima.

Koji je sad to đavo? Moram preko sajta što mi nije problem, ali vidim unapređuje se aplikacija iz dana u dan.
 
da li je još neko u prethodnom periodu imao opciju da sa mcash kodom samo uplati novac i pogleda stanje? bez mogućnosti isplate?
 
Da li je neko isprobao plaćanje skeniranjem IPS QR koda? Infostan je danas pokrenuo portal e.Sanduče putem koga mogu da se plate računi ali samo Visa i Dina platnim karticama, pa rekoh hajde kada već imam samo Mastercard da probam da platim skeniranjem QR koda sa računa Infostana, ali nakon skeniranja izađe poruka "Nije moguće izvršiti plaćanje skeniranjem QR koda sa računa". Okrenem korisnički servis banke da pitam da li im to uopšte funkcioniše, odabirom opcije 0 za razgovor sa operaterom dobijem obaveštenje da usled smanjenog kapaciteta ne mogu da odgovore na poziv i upućuju na onlajn čet, koji takođe ne radi, odnosno odgovor treba čekati do sutra. Obično plaćam račune preko veb aplikacije banke, a sad kad htedoh da isprobam nešto novo, niti se banka može dobiti, niti usluga radi.
 
Plaćanje skeniranjem koda sa računa nisu uveli kao opciju.
Za infostan ti je možda lakše da se prijaviš za plaćanje preko računa na klik.
 
Da, odgovorili su mi jutros da je IPS QR omogućen isključivo za plaćanje na označenim prodajnim mestima Mercator-S-a. Prilično besmisleno, jer su neke banke to omogućile još pre tri meseca, a Mobi je kasnila sa implementacijom i dobijemo tako ograničenu uslugu.

Koristim Progresiv+ paket, tako da nije problem plaćanje računa na bilo koji način putem e-bankinga. Samo sam želeo da isprobam plaćanje i na drugi način.
 
Zna li neko da li uopšte planiraju da omoguće plaćanje računa QR kodom?

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
 
Ja sam shvatio da još nije implementirano, a ne da ne planiraju.

S obzirom da nema napretka sa partnerima za račune na klik, meni bi to bio deal breaker i motiv da predjem drugde, a verujem da ne bih bio ni jedini.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
 
Meni preko klik placaju 4 od 5 racuna...to bi bilo po 45 dinara u posti - eto vise od pola progresiv pretplate se tako “isplati”...

Ne vidim razlog zasto ne implementiraju skeniranje QR sa racuna - to samo popuni polja, a realizacija ide redovnim putem.
 
Nemojte me drzati za rec, ali sam cuo da moraju dobiti neko odobrenje od NBS.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Danas mi ne prolazi internet placenje preko Mastercard, pise kao sistemska greska, dok uredno prolazi dina card. Da li je do njih ili? i nije mi trazio sms kod za veritifikaciju transkacije
 
Malopre sam probao na 2 bankomata da podignem € u razmaku od 15 min, ali bez uspeha. Stvarno mi idu na živce.

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
Poslednja izmena:
To nema nikakvog smisla. Ne moze NBS bilo kome da zabrani da skenira njihov kod iz aplikacije i popuni polja za placanje putem istog.

Mnogo stvari u ovoj zemlji nema smisla, ali to je tema za neku drugu diskusiju...

Ja samo kazem sto sam cuo sa par strana, sto ne mora da znaci da je tacno.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Danas mi ne prolazi internet placenje preko Mastercard, pise kao sistemska greska, dok uredno prolazi dina card. Da li je do njih ili? i nije mi trazio sms kod za veritifikaciju transkacije

Valjda je bilo problema za novom verzijom 3D secure sa MC
 
Poslednja izmena:
Kontaktirao sam banku, mora se podići na šalteru. Može i ovlašćeno lice sa ovlašćenjem u slobodnoj formi, ali mora isto na šalter kod njih.
Mnogo naših koji žive van Srbije a nisu iz Beograda se zeznulo i stavilo Mobi banku u izboru banke za isplatu 100€.

Sad kad su saznali da mora lično i da jedino Mobi banka od svih banaka u Srbiji ima samo jednu poslovnicu u celoj Srbiji i to na Novom Beogradu :D

U drugim bankama drugi pošalju ovlašćenje poštom ili po nekom i podignu u svakom gradu za 2 minuta bez cimanja, a ovde kome nisu u BG-u put pod noge.

MTS banka bar koristi pošte u svakom gradu, a ovde bankomati i to je to :)

Tako da ipak nema ništa bez klasične banke sa poslovnicama u nekim situacijama.
 
Poslednja izmena:
I sad je Mobi banka kriva za nesto sto je tako ocigledno bilo da ce da se desi?

Ima milion stvari za koje se mogu okriviti ali ovo je apsolutno krivica ljudi koji su ih odabrali.

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
 
Pa nisu znali ljudi, većina mislila gde Telenor ima poslovnice tu mogu da preuzmu novac :)

Realno veliki nedostatak jer su jedina banka u Srbiji u kojoj na samo jednom mestu u državi ljudi mogu da podignu pare (lično ili sa ovlašćenjem).
 
Poslednja izmena:
Telenor, a sada Mobi banka je i zamišljena da bude mobilna banka. Preko aplikacije i bankomata sve da završavamo bez odlaska u poslovnicu. Kome ovo ne odgovara izabere drugu banku.
Tako da tvoja primedba ne stoji.
 
Saša, Stock govori o nečem drugom.

Mnogo naših koji žive van Srbije a nisu iz Beograda se zeznulo i stavilo Mobi banku u izboru banke za isplatu 100€.

Sad kad su saznali da mora lično i da jedino Mobi banka od svih banaka u Srbiji ima samo jednu poslovnicu u celoj Srbiji i to na Novom Beogradu :D
 
Poslednja izmena:
@petarbgd

Kada su se vec zeznuli , preostaje im ili otvaranje racuna ili put do Beograda
 
Koja je procedura da se uplate pare na racun u komercijalnoj. Idem uplati na racun, ovo ime i adresa jel to nebitno? Unesem broj racuna iznos, stavim sifru placanja 289 i to je to? Ne vidim nigde opciju da se izvrsi hitno placanje i ne znam jel to sad ide po defaultu?
 
Ime i adresa nisu bitni, ali možeš da staviš ime.
Mislim da se izbor hitnosti birao na narednom koraku, pre samog slanja novca.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno