Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sad vidim, u isto vreme kada su mi poslali SMS, dobio sam i email. Ovo je poenta:

- unapred odobren limit u iznosu od 100000.00 dinara za korišćenje MasterCard revolving kreditne kartice (BTW, dokle će da koriste "." i "," po imperijalnom sistemu? Posluju u Srbiji.)
- Ukoliko prihvatite ovu ponudu do kraja maja 2016., na raspolaganju ćete imati vrlo atraktivnu kamatnu stopu od 22,7% sve vreme trajanja ugovora. (Ne piše da li je NKS ili EKS - velika razlika.)
ЕКС је око 30%.Погледај под Моја банка>Моји документи.Мени ту стоји и Нацрт и Индикативна понуда за кредитну.
U TB je najjednostavnija procedura kod izdavanja kreditnih kartica. Bar koliko mi je poznato (u poređenju sa Komercijalnom i Raiffeisen, gde sam imao).
Ја отишао у продавницу потписао уговор за кредитну,затим кући прихватио онлајн(рекли ми да тако треба) и сад пише да опет требам отићи у пословницу да потпишем уговор.;)Конфузно.
 
2 godine boluje od bolesti odojcadi :D
 
И стварно ми није јасно зашто кад дигнем 1000 дин. на туђем банкомату не резервишу одмах 1050 дин. већ само 1000 дин. а накнадно код књижења одбију и 50 дин.Тај додатни трошак се не води одмах па ни расположиво стање није тачно.
 
Obično je tako... Ne znam razlog. Pored TB, podizao sam još samo karticom Komercijalne na drugim bankomatima. Isti slučaj, ali kad su obračunali bilo mi malo loše od cifre.
 
Ма мука је јер нема банкомата ТБ код мене,док код других и не знам јер дижем увијек на банкомату банке гдје имам рачун(јер су и трошкови већи од 50 дин. на туђим банкоматима) па нисам ни примјетио.:)
 
Kad vec pominjemo sta nam smeta - kad platim nesto i stigne mi obavestenje o odlivu, smeta mi sto mi za preostalo raspolozivo stanje izracuna i devize u din.
 
Стара бољка.Обзиром да је један мултивалутни рачун и да тако немате прави увид у стање за оне који су на Стартеру је можда боље да искључе обавјештење о одливу(јер се плаћа) али за домаћа плаћања и није тако нелогично јер се све плаћа у дин. са једног рачуна,тако да је и укупно стање такво,мада је конверзија по лошијем курсу.Шта знам,боље је посебно расположиво стање,по валутама а ако није треба се снаћи.
 
Da li neko zna u cemu je fora sto ne mogu da snimim aplikaciju na Nexus 5x ? Pre toga sam imao Nexus 5 i isti OS MM radilo je bez problema.
Sad mi ne da da snimim kaze uredjaj nije podrzan??? :mad:
 
Ја сам данас мијењао лозинку(путам рачунара) и два пута ми је било обавјештење да је не могу промијенити јер је нова лозинка прекратка,иако је била дугачка 15 карактера:)Тек трећи пут сам је успио промијенити.Не знам шта је код тебе у питању али нешто им није како треба.
 
@= IGY = ukoliko i dalje imas pristu tom Nexusu 5 iz nekog file manager-a prekopiraj apk flie aplikacije i prebaci u Nexus 5x. Radice
 
Клик је неупотребљив за остатак Србије који није испод те фамозне шљиве.
Izvini, nisam ovo razumeo -- zašto? Ima svih elektrodistribucija u SRB. Bar to. ;)

Klik je super stvar, jer je bukvalno plaćanje na jedan klik. Plaćanje Telekoma, SBB-a i slično zahteva unos drugog poziva na broj, što je smaranje. Nije obavezno, postoje fore da može isti poziv na broj, ali se tako sporije proknjiži. Takođe, plaćanje Telekoma preko njihovog sajta karticom zahteva unos svih podataka sa kartice, što je opet smaranje, posebno ako se plaća više računa.

Na žalost, Klik ima samo Infostan i EDB i ništa više i vidim da to ne proširuju.

* * *

Nikako da se naviknem na multivalutni račun. Tolike godine u Intezi ostavile su "traga" (navika), jer su računi ili dinarski ili devizni. Mislim da sa Hit-om može osnovni tekući račun da bude multivalutni, dok sa Osnovnom računom tekući račun, odnosno Visa Inspiron je samo dinarska. To mi je zaista bilo nekako lakše, kad sam u SRB koristim Visu Inspiron, kad sam van zemlje Visu Electron (POS, ATM, a može i za Net), dve zasebne partije, dve različite kartice, ne mogu ništa da pogrešim, a preko online sistema mogu da prebacujem novac, konvertujem, i slično. Takođe, imam odvojeno i Visu Internet. I još jedan devizni a-vista račun (po viđenju) koji nije vezan ni za jednu karticu. Na taj način uvek sam se osećao bezbedno sa Intezinim karticama.

Ok, kod TB mogu da napravim a-vista dinarski i devizni (odvojeno?), kako ste rekli, i da tu stoji novac koji nije vezan za karticu. Sad sam uplatio evre u TB i navikavam se na miltivalutni gde zaista, kako ste rekli, stanje posle transakcije prikazuje zbirno u dinarima (din + valute), što me samo zbunjuje.

Za kraj, jedno wow: Maxi nema PayPass za Visa kartice (mora PIN), dok MasterCard PayPass prolazi. Mnogo mi znači PayPass za svakodnevne brze kupovine i brzi prolazak kroz kasu. Idea prihvata PayPass i za Visu i za MasterCard.
 
Kod Telekoma postoje dva laksa nacina za placanje:
- trajni nalog :D
- placanje SMS porukom (za banke/kartice za koje je moguce registrovati se, ali TB MC nije medju njima)

Ja placam nekoliko MTS racuna tako (sebi i drugima), samo SMS poruka, povrat, PIN... za 15 sek gotovo po racunu! (od toga moj rad ispod 5 sek)
Mogu svi MTS racuni, nebitno da li su na vase ime i da li su "registrovani" racuni.
 
Ja ni ne znam za ovu mogućnost :(
Plaćam 5 računa Telekomu, uvek putem portala Moj Telekom, korišćenjem Intesinog MC.
Može li Intesa MC za SMS plaćanje?
 
Poslednja izmena:
Ima svih elektrodistribucija u SRB. Bar to
Нема,далеко од тога да има,зато и кажем.:D

Kod Telekoma postoje dva laksa nacina za placanje:
- trajni nalog
- placanje SMS porukom (za banke/kartice za koje je moguce registrovati se, ali TB MC nije medju njima)
Све има нека своја ограничења,или се трајни наплаћује или не подржавају све банке СМС плаћање или не може свим картицама...Мени сасвим одговара плаћање картицом на сајту за умјерен број рачуна,брзо је и није пуно компликовано.Најбоља варијанта је бесплатно плаћање свих ел. налога(у оквиру одржавања рачуна)што неке банке нуде јефтиније од других па онда сва ова ограничења падају у воду.Остале ствари ми само компликују живот.:)
 
^ Vidim da na ovom spisku figuriraju iste banke i skeptican sam da će se TB u skorije vreme pojaviti na toj listi (ma koliko korisnici tražili i sto je to već utabana staza). Samo iz nekog kaprica (čudne "poslovne odluke") mogu da odbiju Telekom za Klik i mPIN.
 
Е куку, опет да кажем како се у САД пре 10 година могло све савршено лако плаћати, са пар кликова или укључиш потпуно аутоматаку опцију. Једино код ове друге би требало бар прво бацити поглед на износ рачуна, јер и они имају своје „нагазне мине" и радо би да ти наплате неки долар више ;)
 
Све има нека своја ограничења,или се трајни наплаћује или не подржавају све банке СМС плаћање или не може свим картицама
Trajni nalog znam jedino da Telenor Banka u osnovnom racunu naplacuju i Erste cini mi se. (ima ih jos, posto nisam sve banke proveravao, ali su u velikoj manjini)

...Мени сасвим одговара плаћање картицом на сајту за умјерен број рачуна,брзо је и није пуно компликовано.Најбоља варијанта је бесплатно плаћање свих ел. налога(у оквиру одржавања рачуна)што неке банке нуде јефтиније од других па онда сва ова ограничења падају у воду.Остале ствари ми само компликују живот.:)
SMS placanje je mnogo lakse i brze od logovanja na sajt. (jedino sto u spicu ne radi, izgleda, posto mora u roku od 30 sekundi da se zavrsi :D)
Najbolja opcija je kao sto Piraeus i VIP imaju, trajni nalog po kreditnoj/debitnoj, uz cash back ;) Od toga nema bolje :)

^ Vidim da na ovom spisku figuriraju iste banke i skeptican sam da će se TB u skorije vreme pojaviti na toj listi (ma koliko korisnici tražili i sto je to već utabana staza). Samo iz nekog kaprica (čudne "poslovne odluke") mogu da odbiju Telekom za Klik i mPIN.
Nece se ta lista povecati sigurno, cak i banke vise ne reklamiraju tu mogucnost.

Е куку, опет да кажем како се у САД пре 10 година могло све савршено лако плаћати, са пар кликова или укључиш потпуно аутоматаку опцију. Једино код ове друге би требало бар прво бацити поглед на износ рачуна, јер и они имају своје „нагазне мине" и радо би да ти наплате неки долар више ;)

Koje druge, sta, gde, kako? Ovo sam shvatio koliko i Marica onu stvar :D
 
Nece se ta lista povecati sigurno, cak i banke vise ne reklamiraju tu mogucnost.
Kako ne, pa TB je to -- adut! Prvi su sa Plaćanjem na Klik, zar ne? I da ga ostave samo kao temelj, a ne završe? Još jednom, to je savršeno, baš kao što kaže @milanpavke, samo proverim da li se iznos poklapa i kliknem "Plati" i -- gotovo! Nikakvi PIN-ovi, SMS verifikacije, prekucavanje poziva na broj, broja kartice, ovo, ono... :)
 
@alfaunits Па друге опције (аутоматског плаћања), шта би могло бити друго.
 
Owime, mislio sam na listu banaka/kartica za SMS placanja.

@pavke, ja sam mislio da se ta recenica odnosi na neku drugu banku u SAD po tvojem pisanju :)
 
SMS placanje je mnogo lakse i brze od logovanja na sajt. (jedino sto u spicu ne radi, izgleda, posto mora u roku od 30 sekundi da se zavrsi )
Дошли смо до тога да нам логовање на сајт почиње правити проблеме.:D
Trajni nalog znam jedino da Telenor Banka u osnovnom racunu naplacuju i Erste cini mi se. (ima ih jos, posto nisam sve banke proveravao, ali su u velikoj manjini)
Чим је мањи пакет одмах наплаћују а са 150,200 дин. одржавањем рачуна сви налози су бесплатни.Јест да остаје проблем мануелног уноса:) али постоје и шаблони,какав Клик.
Najbolja opcija je kao sto Piraeus i VIP imaju, trajni nalog po kreditnoj/debitnoj, uz cash back Od toga nema bolje
То је најбоље за тебе,Пиреус и ВИП.:)
 
Pa mogu i drugi da uvedu takvu opciju, zar ne?
 
Zaista klik je nesto naj naj, pa posle njih moze pohvala za UCB placanje racuna na bankomatu bez provizije naravno, e bar da Klik radi za te neke popularne račune to bi bilo savrseno npr: Ikom, Telekom, Infostan, SBB, VIP...
 
Radi za Infostan.
Dobro ali ima tu prostora za jos... Mada kako je UCB uradio tj Asseco na bankomatima, tako moze i Telenor, koliko sam video a deo je standardne opreme svaki bankomat ima Barcode citac.
 
Poslednja izmena:
Moze Telenor to da odradi (mozes kroz trajne naloge).
Razlika je sto Klik ne kostaju, jer banke imaju ugovor sa tim firmama. (ne mozes ni Infostan u svim bankama besplatno da placas na salteru, ali u 18 od 30 banaka moze)
 
@= IGY = ukoliko i dalje imas pristu tom Nexusu 5 iz nekog file manager-a prekopiraj apk flie aplikacije i prebaci u Nexus 5x. Radice

Hvala, uspeo sam, radi!

P.s. pisao sam im mail nadam se da ce srediti to ubrzo...

Odgovor Telenor Banke:

Proverom sa kolegama iz tehničke podrške, zaduženim za testiranje funkcionalnosti aplikacije naše banke na različitim modelima telefona, utvrdili smo da je preuzimanje i funkcionisanje aplikacije naše banke na modelu Nexus 5x otežano zbog samog telefona i/ili prateće customize-acije Android 6.0 verzije na njemu.
U ovom trenutku nemamo precizne informacije kada će aplikacija biti u potpunosti podržana na ovom modelu telefona.
Do tada pristup tekućem računu omogućen je preko web aplikacije: https://online.telenorbanka.rs kojoj jednako možete pristupiti i preko pretraživača telefona, jer je prilagođena različitim uređajima.
Za dodatne informacije, stojim Vam na raspolaganju.
Srdačan pozdrav,
Jelena
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno