Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vec sam javio magic21 ;) post iza tvog ;) i to copy/paste celog razgovora
 
Poslednja izmena:
Nesto su onda menjali. Meni su kompletan izvod za mesecipo overili besplatno.
 
Overili mozda ali verovatno slanje naplacuju?
 
U pravu si, a ovo je nesto novo cini mi se u tarifniku:
Izdavanje odštampanih dnevnih izvoda i arhivskih izvoda: 400
Izdavanje potvrda: 400
 
U pravu si, a ovo je nesto novo cini mi se u tarifniku:
Izdavanje odštampanih dnevnih izvoda i arhivskih izvoda: 400
Izdavanje potvrda: 400

To bi trebalo da je cenovnik za pravna lica i firme jer oni koriste te usluge i svaka banka iste naplacuje...
E sad moguce da istu tarifu primene i na dokaz o uplati, to treba videt sa njima
 
Kako fejkovi sa Live Chat, predstavljaju se kao zensko a pisu u muskom rodu. Jel neko imao iskustva sa refundom novca ?
 
Telenor račun na klik je i dalje do 31.01.

Glede ovoga sa overom računa: desilo mi se sa uplatom Infostana, napravljenom online sa računa Intese. Mailom sam se obratio Intesi, pozvao se na uredno plaćen račun, novac skinut, i insistirao sam da oni to reše sa Infostanom. Odbio sam da dolazim po overenu uplatnicu, pa ja da je nosim.
Kroz par dana su me, takođe mailom, obavestili da je rešeno.
Ja bih rekao da ovako stoje stvari: online (a i šalterskim) uslugama, banka obavlja transakciju po mom nalogu. Jedna od prednosti online plaćanja je što dokaze o plaćanju računa nemaš, i je moraš da ih čuvaš. Ako bude sporne situacije, moje je da ja objasnim svojoj banci da sam to platio, na način koji je sama banka propisala. Ako banka pare nije prosledila primaocu, ili je došlo do bilo kakvog problema na relaciji banka - primalac, to mora da reši banka, sa primaocem, a ne da meni stavlja pečat na papir koji ću da nosim. Naplatili su proviziju, neka urade svoj deo posla.
9dff812bbb919369481402f34c114bcb.jpg
 
To bi trebalo da je cenovnik za pravna lica i firme jer oni koriste te usluge i svaka banka iste naplacuje...
Ovo je iz tarifnika za fizicka lica, ima poseban za pravna lica. (neki stari iz 2013. iz KBC banke za sada :p)

Kibicer, bre, smanji potrosnju :D
 
Upravo dobih mail:

Dragi korisniče,

Vaš broj telefona je obrisan iz Vašeg profila zato što je registrovan na drugog korisnika. Molimo Vas prijavite novi broj telefona za dalju komunikaciju sa Telenor bankom. Za sve dodatne informacije pozovite Kontakt centar na 063 9005.

Vaša,

Telenor banka

Stvarno svinjarija...
 
Pa realno ako je tudji postpaid broj i ima smisla da se pitaju zasto... ipak je banka u pitanju i odgovornosti iste su velike/nazalost pogotovo sa stezanjem pravila oko KYC/AML :(
Mada je ovde generalno krivim zemlju, bankarski sistem i mocnike koji zele kontrolu

Eto ja licno sam morao da na nekom online racunu (nema veze sa bankom ali ima sa prometm novca) obrazlozim zasto sam stavio adresu sa postanskim brojem 21000 a dok mi na racunu SBB pise 21101... zamisli koja sitnica ali njih AML/KYC zeza za najmanju sitnicu
 
Poslednja izmena:
"Molim vas,interesuje me kako resavate problem ako se ne proknjizi neka moja uplata i ja trebam priloziti nesto kao dokaz da sam to platio. Npr.mog oca su ganjali 2 puta za neki porez sto im KAO nije platio i on je moram 2 puta da ide licno u opstinu da im odnese uplatnicu kao dokaz. E,sad posto se kod vas placa elektronski,kako ja kao dokaz da im dostavim neku uplatnicu da sam to platio,ako ne daj Boze nastane problem?"

Evo njihovog odgovora:

"Uvek možete odštampati potvrdu plaćanja i to odneti kao dokaz, ukoliko Vam treba i pečat, možemo Vam overiti potvrdu i poslati mailom, ovakav vid potvrde (overene) je 400 rsd."

Državne ustanove uglavnom uopšte ne zarezuju potvrdne odštampane iz E-bankinga ako nema pečata.

Razumeo bih da Telenor Banka naplaćuje neki simboličan iznos za dostavljanje overene potvrde (npr. cena poštarine ili tako nešto), ali 400 dinara je čista svinjarija.

Unicredit banka, recimo, ne naplaćuje ništa.
 
Ko je cist , ne boji se AML-a ;) niti kakve druge kontrole.
 
Državne ustanove uglavnom uopšte ne zarezuju potvrdne odštampane iz E-bankinga ako nema pečata.

Razumeo bih da Telenor Banka naplaćuje neki simboličan iznos za dostavljanje overene potvrde (npr. cena poštarine ili tako nešto), ali 400 dinara je čista svinjarija.

Unicredit banka, recimo, ne naplaćuje ništa.

A gde je pečat ?
 
Ne razumem. Telenor banka potvrdu sa pečatom naplaćuje 400 dinara, a Unicredit banka potvrdu s pečatom ne naplaćuje ništa.
 
Pa realno ako je tudji postpaid broj i ima smisla da se pitaju zasto... ipak je banka u pitanju i odgovornosti iste su velike/nazalost pogotovo sa stezanjem pravila oko KYC/AML :(
Mada je ovde generalno krivim zemlju, bankarski sistem i mocnike koji zele kontrolu

Eto ja licno sam morao da na nekom online racunu (nema veze sa bankom ali ima sa prometm novca) obrazlozim zasto sam stavio adresu sa postanskim brojem 21000 a dok mi na racunu SBB pise 21101... zamisli koja sitnica ali njih AML/KYC zeza za najmanju sitnicu

Radi se o mom postpaid broju. Broj je u Telenor mreži, vlasnik sam 15 godina. Taj broj je ujedno i broj mog računa u TB.
Ali je njihova aplikacija ipak dozvolila nekome drugome da doda moj broj. To je nedopustivo.
 
@kibicer izvini ali ja te nista ne kontam. Ako sam te razumeo,ti si vec taj tvoj mob imao aktiviran u telenor banci tj.i broj tekuceg ti ide kao br.moba,a opet kazes da je neko drugi koristio tvoj mob i sto je jos gore tebi sad javlja da kao nije tvoj broj,jel?
Nema mi tu nikakve logike,sem toga odma zovi banku i vidi gde su zeznuli stvar,to mi je isuvise neozbiljno i ogroman propust.
 
Mozda je samo online inicirao dodelu tog broja svom racunu...... pa je isti ostao rezervisan... vec ako je potpisao ugovor opet nemoze da mu proradi jer verifikacione kodove dobija na taj broj koga nema

Ili je neki bug u njihovom sistemu
 
Poslednja izmena:
Istu poruku sam dobio i mailom, i push u aplikaciji.
Neko je uspeo da doda moj broj kao svoj. Ne može mi napraviti štetu, ali mi nije jasno kako je to uspeo, upravo zbog verifikacionog koda (sedim kod kuće, btw). Ako je sam proces iniciranja dodavanja mog broja doveo do ovoga, onda je sistem stvarno...
 
Istu poruku sam dobio i mailom, i push u aplikaciji.
Neko je uspeo da doda moj broj kao svoj. Ne može mi napraviti štetu, ali mi nije jasno kako je to uspeo, upravo zbog verifikacionog koda (sedim kod kuće, btw). Ako je sam proces iniciranja dodavanja mog broja doveo do ovoga, onda je sistem stvarno...

Pa nisi nam rekao da li su tebi deaktivirali tvoj broj u tvom bankovnom racunu ili se radi o tvom nekom broju koji nije vezan za banku, takodje i da li je tebi sad taj broj aktivan u tvom racunu

Mada kazem mozda je greska...... treba ih nazvati pa da visis o cemu se tacno radi
 
Poslednja izmena:
***, ja ti c/p mail ovde...
Nemam tel broj u aplikaciji, sve drugo normalno.
 
Sad se nemogu setiti ali kad prvi put registrujes borj mislim da salje verifikaciju na sms... takodje u aplikaciji imas registruj dodatni broj ali verujem i tada da salje sms, mada nisam probao

ali kad se ulogujes na svoj profil tamo treba da ti pise primarni broj i ako ima koji dadatni pa proveri da tebi zbog necega nisu izbacili broj
 
Neko je uspeo da doda moj broj kao svoj. Ne može mi napraviti štetu, ali mi nije jasno kako je to uspeo, upravo zbog verifikacionog koda (sedim kod kuće, btw). Ako je sam proces iniciranja dodavanja mog broja doveo do ovoga, onda je sistem stvarno...
Ja kada sam nervozan i nadrndan želim da se dese ovakve stvari, svu svoju nervozu lepo usmerim i bude mi extra posle :)
 
Telenor račun na klik je i dalje do 31.01.

Glede ovoga sa overom računa: desilo mi se sa uplatom Infostana, napravljenom online sa računa Intese. Mailom sam se obratio Intesi, pozvao se na uredno plaćen račun, novac skinut, i insistirao sam da oni to reše sa Infostanom. Odbio sam da dolazim po overenu uplatnicu, pa ja da je nosim.
Kroz par dana su me, takođe mailom, obavestili da je rešeno.
Ja bih rekao da ovako stoje stvari: online (a i šalterskim) uslugama, banka obavlja transakciju po mom nalogu. Jedna od prednosti online plaćanja je što dokaze o plaćanju računa nemaš, i je moraš da ih čuvaš. Ako bude sporne situacije, moje je da ja objasnim svojoj banci da sam to platio, na način koji je sama banka propisala. Ako banka pare nije prosledila primaocu, ili je došlo do bilo kakvog problema na relaciji banka - primalac, to mora da reši banka, sa primaocem, a ne da meni stavlja pečat na papir koji ću da nosim. Naplatili su proviziju, neka urade svoj deo posla.
9dff812bbb919369481402f34c114bcb.jpg

Imaš li veću sliku da postaviš?Na ovoj se jedva nešto i vidi :d
 
)Ako je sam proces iniciranja dodavanja mog broja doveo do ovoga, onda je sistem stvarno...

E pa ypravo je TO, imao sam isti slucaj kaze devojce u poslovnici kad sam jos u septembru otvarao racun stigla mi ista poruka kaze to je normalno tako treba, evo do sada nikakav problem nemam od tada.
Cudi me da ti to nisu rekli da je normalno cak mislim da jos imam poruku u fonu pa cu da pogledam.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno