Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Upravo oni koji nisu ni probali pljuju uvek tako po necemu.

Ja rekoh trenutno u Srbiji oni nude najbolji m/e banking i po tome moze da se opravda ono Prva Mobilna banka U Srbiji, prva koja nudi full usluge a ne polovicne.

Cekam WP verziju app, ako me ispostuju kao i druge korisnike onda vrlo verovatno da bi i zaradu prebacio, zato sto vode brigu o korisniku a ne da nam prave brige u ovakvoj zemlji...

Intesa npr vredno pravi aplikaciju za m banking (WP) vec 2 godine, e zbog toga sam dao sansu Telenoru.

Plus znas li kad bi se neka druga banka cimala da zove, tj kontaktira klienta da mu se uruci poklon?
Da u slucaju drugih banaka gde se samo Vip klienti kontaktiraju o torbi za laptop, hdd itd, ali klenti sa dubokim. djepom
 
Poslednja izmena:
Sta to konkretno amaterski funkcionise? Mislim daleko da nema problema ali moracete da prihvatite da mi koji aktivno to koristimo imamo mnogo realniju sliku od vas koji to gledate sa strane.
Nemas za pravo da me nazoves nekim ko gleda sa strane - isprobao sam kako radi na racunu devojke - radi placanje racuna za mobilni koji je na telenoru, sve ostalo ne radi. Ni jedan drugi racun nece da odradi placanje, niti mogu da vratim pare nazad na racun u intezi ili drugoj banci. Takodje kamata na nepostojeci dug daje mi za pravo da javno to iznesem i upozorim ljude. Takodje mogu ti poslati sliku ugovora koji sam spojio 2. dan kad su lansirali Telenor banku gde se vidi datum, a karticu nisam dobio jos ni ja ni devojka, ali je uredno naplacena.

Kod koje banke preko mob aplikacije mozes sam da podesavas limite, menjas pin, palis gasis odredjene kanale upotrebe kartice i sve to u realnom vremenu?
Online koristim intezu i koliko znam postoji podesavanje limita pogotovo za internet karticu (ali ne koristim podesavanje limita) i to postoji vec jedno 3, 4 godine, a online placanje postoji vec uh, ne znam ni sam koliko.

Placanje na broj testirano ovde od stane clanova foruma i upravo je suprotno od onoga sto tvrdis, radi i onima koji nemaju racun u TB.
Cekaj jel sada ispada da lazem ili moram opet da odem na chat sa Telenor podrskom pa da ti kopiram ono sto su mi 2 puta vec rekli - tehnicka sluzba je upucena u taj problem i resavaju ga. Rekli su mi da je vec dosta korisnika prijavilo da im ne radi placanje na broj.

Dakle da se razumemo, da je savrseno nije. Da je svetlosnim godinama ispred bilo cega vidjenog ovde, nije. Ideja je odlicna, realizacija tu i tamo zakazala ali sveukupno je ponuda odlicna i da, bolja je od ponude ostalih banaka za onoga kome nesto ovako treba. Ko juri cekove, dozvoljeni minus i slicne stvari nemoj ni da gleda.
Sta je ispred svega?
1. ako ti ne ide plata na taj racun moras da prebacujes opet tako sto cekas red u banci (i to u drugoj banci, jer oni nemaju svoje) - znaci opet cekanje
2. da nemaju bankomata po gradovima nego placas provizije?
3. kurs evra im je ok, ali kursevi za neke ostale valute su bezobrazni
4. online placanja koja ne rade iz nekog razloga - ne znam kako drugacije da objasnim ako sa inteze moze na societe, a sa telenora ne moze
5. kamata na dug na racun koji nikad nije bio u minusu
Da zaista su ispred svih, ali po negativnom.

Upravo oni koji nisu ni probali pljuju uvek tako po necemu.
Procitaj gore.

Ja rekoh trenutno u Srbiji oni nude najbolji m/e banking i po tome moze da se opravda ono Prva Mobilna banka U Srbiji, prva koja nudi full usluge a ne polovicne.
Ja bih bas rekao suprotno - kod njih sve radi polovicno, kod drugih banaka to sve radi vec godinama i ne nazivaju se Prvim Mobilnim bankama u Srbiji.

Cekam WP verziju app, ako me ispostuju kao i druge korisnike onda vrlo verovatno da bi i zaradu prebacio, zato sto vode brigu o korisniku a ne da nam prave brige u ovakvoj zemlji...
Vode brigu - vec 2 dana zovem i chatujem zasto ne mogu nikome da uplatim kazu pogledace tehnicka sluzba o cemu se radi. Takodje dobijam isti odgovor na pitanje zasto mi kartica nije stigla ako mi je racun aktivan jos od 13. septembra... -.-

Intesa npr vredno pravi aplikaciju za m banking (WP) vec 2 godine, e zbog toga sam dao sansu Telenoru.
Intesa je pokrila Android, iPhone i Web - meni je to sasvim dovoljno :)

Plus znas li kad bi se neka druga banka cimala da zove, tj kontaktira klienta da mu se uruci poklon?
Prvo - jak poklon. Drugo - desavalo se i to - verovatno ces naci na forumu ovde ako procesljas teme.

Da u slucaju drugih banaka gde se samo Vip klienti kontaktiraju o torbi za laptop, hdd itd, ali klenti sa dubokim. djepom
Ja iskreno vise brinem za svoje finansije, nepostojece naplate kamata, sigurnost mog novca, kao i dostupnost istog u svakom trenutku, nego za poklon.

Trenutno sam prebacio malo novca da isprobam kako radi i zavrsio sam sa 25 000 zaglavljenih na Telenor Banci koje mogu samo da prebacujem drugim korisnicima Telenor banke, da platim racun za mob i to je to. Ostale racune ne mogu da platim, niti da si prebacim nazad na racun u Intezi, a karticu jos nisam dobio (kao sto rekoh od 13. septembra, iako sam ih obavestio) ni ja, ni devojka, tako da sam ostao sa parama zaglavljenima na najmodernijoj banci u zemlji izgleda. Nadam se da ce do subote da srede, inace ima da napravim neko ****** :)
 
Sta to konkretno amaterski funkcionise? Mislim daleko da nema problema ali moracete da prihvatite da mi koji aktivno to koristimo imamo mnogo realniju sliku od vas koji to gledate sa strane.

Kod koje banke preko mob aplikacije mozes sam da podesavas limite, menjas pin, palis gasis odredjene kanale upotrebe kartice i sve to u realnom vremenu?

Placanje na broj testirano ovde od stane clanova foruma i upravo je suprotno od onoga sto tvrdis, radi i onima koji nemaju racun u TB.

Dakle da se razumemo, da je savrseno nije. Da je svetlosnim godinama ispred bilo cega vidjenog ovde, nije. Ideja je odlicna, realizacija tu i tamo zakazala ali sveukupno je ponuda odlicna i da, bolja je od ponude ostalih banaka za onoga kome nesto ovako treba. Ko juri cekove, dozvoljeni minus i slicne stvari nemoj ni da gleda.
+1
 
Nemas za pravo da me nazoves nekim ko gleda sa strane - isprobao sam kako radi na racunu devojke - radi placanje racuna za mobilni koji je na telenoru, sve ostalo ne radi. Ni jedan drugi racun nece da odradi placanje, niti mogu da vratim pare nazad na racun u intezi ili drugoj banci. Takodje kamata na nepostojeci dug daje mi za pravo da javno to iznesem i upozorim ljude. Takodje mogu ti poslati sliku ugovora koji sam spojio 2. dan kad su lansirali Telenor banku gde se vidi datum, a karticu nisam dobio jos ni ja ni devojka, ali je uredno naplacena.

Online koristim intezu i koliko znam postoji podesavanje limita pogotovo za internet karticu (ali ne koristim podesavanje limita) i to postoji vec jedno 3, 4 godine, a online placanje postoji vec uh, ne znam ni sam koliko.

Cekaj jel sada ispada da lazem ili moram opet da odem na chat sa Telenor podrskom pa da ti kopiram ono sto su mi 2 puta vec rekli - tehnicka sluzba je upucena u taj problem i resavaju ga. Rekli su mi da je vec dosta korisnika prijavilo da im ne radi placanje na broj.

Sta je ispred svega?
1. ako ti ne ide plata na taj racun moras da prebacujes opet tako sto cekas red u banci (i to u drugoj banci, jer oni nemaju svoje) - znaci opet cekanje
2. da nemaju bankomata po gradovima nego placas provizije?
3. kurs evra im je ok, ali kursevi za neke ostale valute su bezobrazni
4. online placanja koja ne rade iz nekog razloga - ne znam kako drugacije da objasnim ako sa inteze moze na societe, a sa telenora ne moze
5. kamata na dug na racun koji nikad nije bio u minusu
Da zaista su ispred svih, ali po negativnom.

Ti bi se ipak samo raspravljao koliko vidim, no moracu da te razocaram u startu.

Dokle god aktivno ne koristis neku uslugu mogu tako da te nazovem. Svakako ako je vec bitno da se natezemo oko nebitnih stvari u odnosu na mene koji to aktivno koristim jesi neko ko to sa strane gleda figurativno receno. Sva placanja rade, puta sam platio na gomilu racuna sto fizickih sto pravnih lica i takodje sebi uplatio sredstva. Sve je proslo bez problema. I nisam usamljen, takodje X primera ima ovde od strane drugih korisnika. "Kamata" o kojoj pricas je kamata na pozitivan saldo na racunu i ta tzv kamata dobrodoslice se primenjuje za period 1.9-31.10 u iznosu od 5% na godisnjem nivou. Dakle totalno suprotno od onoga sto ti tvrdis, da je neko tebi tj devojci uzeo sredstva. Kamata je obracunata i pripisana sa datumom 30.9 za mesec septembar.

Kartica se naplacuje poslednjeg dana u mesecu u kome je izdata. U ugovoru jasno stoji da ako je prosle vise od 15 dana od potpisivanja ugovora da kontaktiras banku da vidis gde je eventualni problem. Jesi li to uradio i sta je odgovor? Ili je ugovor recimo potpisan 27.9 ili tako nekako pa se prosto potrfilo da kartica bude naplacena pre nego je stigla?

Koristim i ja intezu i zato te i pitam a ti odgovaras nesto deseto. Gde na intezi recimo mozes da promenis pin online, gde mozes da iskljucis da kartica radi na ATM recimo i slicno?

Sto se tice placanja na broj, kazem ti opet lepo, radi. Mozda je konkretno sa tvojim ili racunom od devojke posto ne znam u cije ima pricas, neki problem pa zato ne radi kako treba i to jesu problemi koji nisu sporni, no kao resavaju ih. I ja sam imao problem da mi povlaci dinare pri kupovini na internetu iako sam imao eure a nije to svima radio. I sta sad, da kazem da laze onaj koji je rekao da mu to radi kako treba. Svasta.

Sto se ostalog tice:

1. Prebacis sebi novac jer to radi, opet kazem, probao ja, probali ostali, potvrdice da radi. U krajnjem slucaju, uplatis na bankomatu kad hoces i koliko hoces nevezano za radno vreme banke. Dakle bez cekanja u redu(inteza, red? ma nemoguce)
2. Bankomata imaju koliko imaju, za pocetak uopste nije lose i vremenom ce sigurno da bude jos bolje. Ko je ocekivao 50+ bankomata sa startom rada banke ima problem sa shvatanjem nekih stvari...
3. online placanja kao sto rekoh sasvim normalno rade a kamata sam objasnio koja je tj o cemu se radi...

P.S. Niko te ne tera da koristis usluge koje ti ne odgovaraju. Ja prvi imam milion razloga da pricam negativno o njima jer jesam imao realnih i ozbiljnih problema sa upotrebom njihovih usluga, pojedini clanovi i znaju o cemu se radi. To sto nisam svaku sitnicu iznosio javno i kukao vec direktno resavao sa njima je moj izbor tj uverenje da tako mogu da poboljsam neke stvari. Generalno sam zadovoljan i verujem da kada se preleze decije bolesti da ce samo jos bolje da bude.
 
Ti bi se ipak samo raspravljao koliko vidim, no moracu da te razocaram u startu.

Dokle god aktivno ne koristis neku uslugu mogu tako da te nazovem.
To sto ne koristim Telenor Banku jer ne radi ne znaci da ne koristim aktivno neke usluge:
FPDh8ab.png


Kartica se naplacuje poslednjeg dana u mesecu u kome je izdata. U ugovoru jasno stoji da ako je prosle vise od 15 dana od potpisivanja ugovora da kontaktiras banku da vidis gde je eventualni problem. Jesi li to uradio i sta je odgovor? Ili je ugovor recimo potpisan 27.9 ili tako nekako pa se prosto potrfilo da kartica bude naplacena pre nego je stigla?
Posto prozivas, izvoli i pogledaj:
oTY0mFf.jpg

Telenor smo i ja i devojka(posto ni njoj nije stigla kartica) kontaktirali vise puta i chat i telefonom - odgovor uvek isti - prvo je bilo proverice zasto nije stigla, pa su je onda poslali tek 24.09. A sada je opet proverice sta se desava sa karticama (btw. u 2 razlicita grada smo tako da nije zbog mesta).

Koristim i ja intezu i zato te i pitam a ti odgovaras nesto deseto. Gde na intezi recimo mozes da promenis pin online, gde mozes da iskljucis da kartica radi na ATM recimo i slicno?
Gde je kod Telenora odobravanje svakog placanje preko interneta, ili da ne pocnem nabrajati jos neke stvari koje ostali imaju godinama. To sto imaju neki feature ne cini ih prvom Mobilnom Bankom - to smo ustanovili - Mobile Banking postoji godinama i ovo je stvar marketinga za neupucene.

Sto se tice placanja na broj, kazem ti opet lepo, radi. Mozda je konkretno sa tvojim ili racunom od devojke posto ne znam u cije ima pricas, neki problem pa zato ne radi kako treba i to jesu problemi koji nisu sporni, no kao resavaju ih. I ja sam imao problem da mi povlaci dinare pri kupovini na internetu iako sam imao eure a nije to svima radio. I sta sad, da kazem da laze onaj koji je rekao da mu to radi kako treba. Svasta.
Ja nisam rekao da nikome ne radi - ja sam govorio o mom slucaju - dakle na 2 racuna ne radi nista skoro.

Prebacis sebi novac jer to radi, opet kazem, probao ja, probali ostali, potvrdice da radi. U krajnjem slucaju, uplatis na bankomatu kad hoces i koliko hoces nevezano za radno vreme banke. Dakle bez cekanja u redu(inteza, red? ma nemoguce)
Mislio sam sta ako hocu nazad sa Telenora na Intezu - to no radi. Bankomat? Ima zaista lepih slicica onde na mapi Telenora van Beograda, ali da li si ti mozda bio van Beograda i pogledao koliko ima Telenor bankomata po ostalim gradovima? To je za plakanje - vecina ima 0.

Bankomata imaju koliko imaju, za pocetak uopste nije lose i vremenom ce sigurno da bude jos bolje. Ko je ocekivao 50+ bankomata sa startom rada banke ima problem sa shvatanjem nekih stvari...
Nisam video da su druge banke imale problema sto se tice bankomata u startu. Normalno da ce ljudi da ocekuju manje bankomata jer je to "kvazi" banka.

online placanja kao sto rekoh sasvim normalno rade a kamata sam objasnio koja je tj o cemu se radi...
Kao sto rekoh na 2 racuna radi placanje za mobilni racun i to je to... Kad poprave ja cu da se javim i kazem radi - do tada meni ne radi, a tehnicka sluzba je ljubazna i resava problem vec par dana.

Niko te ne tera da koristis usluge koje ti ne odgovaraju.
Ne tera me, ali isto tako ne mogu da mi drze pare blokirane na racunu i da ne mogu do njih doci, jer:
1) nisu mi jos dali karticu
2) nemaju banku u NS u koju mogu da odem sa licnom i kazem isplatite mi pare sa racuna
 
Mogu da napisem dosta toga o bankama u Srbiji, al to ne menja cinjenicu da si se ti opeko, bar po onome sto ovde pises, inosis...



Recimo ovako, Telenor pokusava da primeni savremenu metodu bankarstva u delimicno zaostaloj sredini, gde se 75% popuulacije boji bankomata bez razloga (pre ce u prevozu da ostanu bez novcanika nego na bankomatu prevaru da dozive) .


A to sto su Teleenor radnici malo ne upuceni, to treba malo i tolerisati, posto sam i u zreloj Intezi dolazio do nekih potpuno nelogicnih odgovora a u pitanju je najjaca banka u Srbiji.



Bravo u online banci trazis salter fazon, eh znas li koliko su oni ustedeli sto nema tih saltera i toliko sluzbenika (account za fizicka lica, biznis, tadnik na blagajni, sef exp, pa onda obezbedjenje, spremacica, zakup prostora, rezije....)

Ovako su samo kratkim kursom obucili svoje Mobilne radnike :D i investirali u softver (m/e banking) i bankomate...
 
Poslednja izmena:
Darko, sta bi sa onom situacijom sa kojom su upoznati, a tice se skidanja dinara, kad imas evre na racunu?
I jos niko da ima proknjizenu transakciju van zemlje? :D
 
Ja izgleda rumunski pricam. Niko nije rekao da ne koristis online banking vec da ne koristis aktivno usluge TB. Sto se tice racuna nisam te prozivao vec pitao kada je otvoren i ako je otvoren ranije da li si se zalio i sta su ti rekli. Ti si bese imao i nekih problema sa dostavom Telenor racuna ako se secam dobro? Da nije problem ipak u posti na kraju?

Ne znam gde si video da ja ili neko ovde tvrdi da su oni "prva mobilna banka" i slicne gluposti. Samo kazem da mnoge stvari imaju bolje resene i odlicno je to sto ce to mozda da natera i druge banke da unaprede svoju ponudu a to je opet bolje po nas korisnike. Kada placas preko ebank stici ce ti jednokratni kod na sms koji uneses u trazno polje. 1000 puta bolje resenje nego da vucaras intezin minicd.

Sa Telenora u Intezu hoce. Moguce da posto ti kartica nije aktivirana da ni racun nije aktiviran ili da nisu sve mogucnosti aktivne dok se kartica ne aktivira, ne znam. Ali sve ovo sto navodis da ne radi, jednostavno radi i kazem ti nisam usamljen slucaj ima dosta potvrda ovde na forumu.

Gledas ponudu prema mestu gde zivis. Briga me kako stoji Telenor sa bankomatima u NS. Da zivim u NS vodio bih racuna o tome. Ovako, jednom godisnje kad odem tamo ako mi treba bankomat za podizanje pare tu je bilo koji. Kako nisu imale problem? Pa i ta Intesa tj Delta banka kad je pocinjala na prste jedne ruke si mogao da im izbrojis bankomate po gradu.

Sto se problema oko dostave kartice i aktiviranja racuna koje imas to moras sa njima da resavas i nije sporno da je to problem. Samo kazem da je ocigledno izolovan slucaj za koji cak mozda i oni nisu krivi ako nisam pogresio u vezi dostave Telenor racuna na koju si se vec zalio ako se secam dobro. Kad resim sve muke koje ja imam sa njima napisacu ovde post o tome, daleko od toga da je sve kako treba ali opet, ja evo pa skoro mesec dana aktivno koristim njihove usluge i kao sto rekoh, jos malo da porade na nekim stvarima i bice to dobro.
 
Darko, sta bi sa onom situacijom sa kojom su upoznati, a tice se skidanja dinara, kad imas evre na racunu?
I jos niko da ima proknjizenu transakciju van zemlje? :D

Vraceno je sve. Tj naplaceno iz EUR a RSD vraceni na racun u iznosu u kojem su uzeti, za sve transakcije.
 
Mogu da napisem dosta toga o bankama u Srbiji, al to ne menja cinjenicu da si se ti opeko, bar po onome sto ovde pises, inosis...
Bas zato i iznosim - upozoravam ljude da ne prebacuju platu na Telenor Banku dok ne srede probleme koji mi pojedini korisnici ocigledno imamo.

Ja izgleda rumunski pricam. Niko nije rekao da ne koristis online banking vec da ne koristis aktivno usluge TB.
Izgleda da ja pricam rumunski jer nisi procitao - kako da ga koristim kada ne radi??? Pokusao sam da ga koristim i "koristim" ga, ali skoro nista ne radi :)

Sto se tice racuna nisam te prozivao vec pitao kada je otvoren i ako je otvoren ranije da li si se zalio i sta su ti rekli. Ti si bese imao i nekih problema sa dostavom Telenor racuna ako se secam dobro? Da nije problem ipak u posti na kraju?
Nije, jer je devojka u drugom gradu i zajedno smo u poslovnici u NS potpisali ugovore.

Ne znam gde si video da ja ili neko ovde tvrdi da su oni "prva mobilna banka" i slicne gluposti.
Evo upravo par postova iznad:
Ja rekoh trenutno u Srbiji oni nude najbolji m/e banking i po tome moze da se opravda ono Prva Mobilna banka U Srbiji, prva koja nudi full usluge a ne polovicne.
1000 puta bolje resenje nego da vucaras intezin minicd.
Otkad za Android app treba minicd? :)

Sa Telenora u Intezu hoce. Moguce da posto ti kartica nije aktivirana da ni racun nije aktiviran ili da nisu sve mogucnosti aktivne dok se kartica ne aktivira, ne znam. Ali sve ovo sto navodis da ne radi, jednostavno radi i kazem ti nisam usamljen slucaj ima dosta potvrda ovde na forumu.
Kao sto rekoh - meni ne radi na oba racuna, a racun je aktivan cim medju njima mogu da prebacujem sredstva.

Gledas ponudu prema mestu gde zivis. Briga me kako stoji Telenor sa bankomatima u NS. Da zivim u NS vodio bih racuna o tome. Ovako, jednom godisnje kad odem tamo ako mi treba bankomat za podizanje pare tu je bilo koji. Kako nisu imale problem? Pa i ta Intesa tj Delta banka kad je pocinjala na prste jedne ruke si mogao da im izbrojis bankomate po gradu.
Delta banka kada je pocela imala je po NS-u svuda bankomate. Sto se tice Telenora - registrovao sam se preko neta jer su navodili da postoje bankomati koji ne postoje...

Sto se problema oko dostave kartice i aktiviranja racuna koje imas to moras sa njima da resavas i nije sporno da je to problem. Samo kazem da je ocigledno izolovan slucaj za koji cak mozda i oni nisu krivi ako nisam pogresio u vezi dostave Telenor racuna na koju si se vec zalio ako se secam dobro.
Kao sto rekoh - 2 razlicita grada za 2 kartice za 2 razlicite osobe koje su potpisale ugovor 13. septembra, dakle nema veze direktno samnom.
 
Pa ko te terao bas 13og da potpises? :D
 
Za android app ne treba ali moras da platis koriscinje mobile banking-a ako koristis osnovni paket i nema toliko opcija koliko ima ovaj. Dakle bolje je kod Telenora. Elem, da ne idemo previse nasiroko. Nadam se da ces da resis sto pre problem oko dostave kartice, obavestis nas ovde sta je bio problem i da ces moci u punom obimu da koristis usluge koje svi mi koristimo i da vidis da rade...

Sto se ostalih stvari tice tipa bankomati, ponuda je takva kakva je i kome odgovara stanje koristice uslugu kome ne odgovara, nece, dok se eventualno ne poprave po tom pitanju. Prosto.
 
Pa ko te terao bas 13og da potpises? :D
Zadesilo se... Doduse nije bilo nikakvih ostalih stvari - nije crna macka pretrcala put ili tako nesto... :d

Za android app ne treba ali moras da platis koriscinje mobile banking-a ako koristis osnovni paket i nema toliko opcija koliko ima ovaj. Dakle bolje je kod Telenora.
Reci cu ti zasto nije - platis dal 150 ili 300 din ni ne pamtim tacno, ali tu razliku dobijem vec na kursu za $ koji je bolji u Intesi. Takodje posto mi se zadesi da putujem pa dizem pare - kod Telenora postoji provizija pa i na tome vise nego isplatim tu naknadu.

Nadam se da ces da resis sto pre problem oko dostave kartice, obavestis nas ovde sta je bio problem i da ces moci u punom obimu da koristis usluge koje svi mi koristimo i da vidis da rade...
I ja se nadam.

Sto se ostalih stvari tice tipa bankomati, ponuda je takva kakva je i kome odgovara stanje koristice uslugu kome ne odgovara, nece, dok se eventualno ne poprave po tom pitanju. Prosto.
Kao sto rekoh - samo upozoravam ljude da bankomati koji su nacrtani na vecini gradova na njihovoj mapi ne postoje i da im se moze desiti sto i meni, tako da moj savet je sacekajte malo dok se ne uhodaju oni i malo prosire...
 
Pa Darko koliko je skinuto u EUR? I jel samo to, nema nekih dodatnih transakcija okolo, tipa provizija ovo/ono?
 
2.10 Intesa(nije HIT ne znam jel bolji kurs tamo)

USD:

840 US USD 1 91,5198 93,8665 96,2132

Kakva provizija kod TB?

Manja je provizija za podizanje na bankomatima drugih banaka kod nas u odnosu na intezu, takodje i u inostranstvu je manji trosak dizanja novca i na bankomatu i na salteru banke. Kupovina preko interneta nema proviziju.

TB, USD:

91.4385 93.8665 96.0359
 
Pa Darko koliko je skinuto u EUR? I jel samo to, nema nekih dodatnih transakcija okolo, tipa provizija ovo/ono?

Aha, konkretno imam primer za one prve tri kupovine, nesto od toga sam ti i spominjao na PP.

1. 9.02E u E, skinuto 9.02E, proknjizeno 22.9
2. 1.00USD, skinuto 0.78E, proknjizeno 29.9
3. 11.1USD, skinuto 8.6E, proknjizeno 29.9

Nikakvih dodatnih transkakcija, provizija i slicno.
 
@alfaunits i ostali:
evo online transakcija u USD, imam samo EUR i nešto malo RSD na računu.
Aviokarta je USD 541.30. Ovo je zaduženje u momentu kupovine:
trans.jpg


Okaćiču kada prođe knjiženje.
Probao uplatu krupnih EUR novčanica na bankomatu, sve prošlo bez problema.
Danas je proknjižena ova transakcija skinuto EUR 426.52
Izvanredno, ako se ja pitam. Drugih zaduženja nema.

@n1tr0
Imam i ja kamatu, nekih 6 dinara. Ali kao PRILIV. Kladim se da je i kod tebe tako, proveri

cf9e45295810e29f0f92f632d46c2aac.jpg


9b956ef2ad844b29606928dfdfae9353.jpg
 
Poslednja izmena:
Znaci Darko je dobio 29.9 bolji kurs nego sto je bio zadnje 2 nedelje ikada?:)
Ili je Telenor debelo zeznuo ili jos nije sve proknjizeno. Ispada 1.29$/€, a taj kurs nije bio vec 2 nedelje.
Mada i Kibiceru je bolji kurs nego danas.
Nesto je tu prilicno sumnjivo.
 
Jel da kacim i ja sliku ili je dovoljno sto je kibicer okacio? Mislim sta, lazemo za cifre, ne razumem? Tako je kako je, provizije nema, ja zadovoljan.
 
2.10 Intesa(nije HIT ne znam jel bolji kurs tamo)

USD:

840 US USD 1 91,5198 93,8665 96,2132

Kakva provizija kod TB?

Manja je provizija za podizanje na bankomatima drugih banaka kod nas u odnosu na intezu, takodje i u inostranstvu je manji trosak dizanja novca i na bankomatu i na salteru banke. Kupovina preko interneta nema proviziju.

TB, USD:

91.4385 93.8665 96.0359
91.5198 > 91.4385
A sto se tice provizija - provizija kada dizes na drugim bankomatima. U svim gradovima gde sam bio Intesa je imala bankomat - pa samim tim nije bilo potrebe da koristim bankomat druge banke. Kod Telenora je sasvim suprotna situacija.
 
Na 10.000USD je razlika na danasnji dan 813din. Ok kome je to bitna stavka postujem.

Drugo sto je jako upitno je potreba za tolikim dizanjem sredstava sa bankomata. Ok mozda se moje potrebe razlikuju ali gde to ne moze da se plati karticom pa to zahteva toliku dostupnost bankomata na svakom cosku?

Drugo poredis banku koja je na trzistu preko deceniju i banku koja radi mesec dana :)
 
Ja pitao malocas na mail da li je postavljen bankomat u KGu (mrzelo me da prosetam...)

I odgovorise mi za pet minuta, postavljen. Marko neki, fin covek :D
 
Jel da kacim i ja sliku ili je dovoljno sto je kibicer okacio? Mislim sta, lazemo za cifre, ne razumem? Tako je kako je, provizije nema, ja zadovoljan.

Nema potrebe, ali slozices se da ovo nema smisla, i da ili nije jos knjizena provizija ili puna transakcija, ili ce ubrzo shvatiti da ih bukvalno kostate i popraviti gresku?
 
Pise jasno u ebanku da je transakcija izvrsena, nije vise na cekanju.

Konkretno na dan kad je obavljena ona kupovina od 1usd(auto punjac :D )kurs je bio 0.7795, dakle 0.78eur koliko je i skinuto. Mislim ne znam gde gresku da trazim? :)
 
Premala je ta cifra da poredis. Pogledaj ove druge dve. Iki kibicerovu, mada kod njega nije tolika razlika.
 
Alfa, otvori konacno racun i udji u rizik ;)
 
Od 01.09. – 31.10.2014. Telenor banka ti daje 5% fiksne kamate na dinare na tvom tekućem računu na godišnjem nivou, obračunate i pripisane svakog meseca.
 
Znaci n1tro je dobio pare, a ne izgubio?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno