Sta to konkretno amaterski funkcionise? Mislim daleko da nema problema ali moracete da prihvatite da mi koji aktivno to koristimo imamo mnogo realniju sliku od vas koji to gledate sa strane.
Nemas za pravo da me nazoves nekim ko gleda sa strane - isprobao sam kako radi na racunu devojke - radi placanje racuna za mobilni koji je na telenoru, sve ostalo ne radi. Ni jedan drugi racun nece da odradi placanje, niti mogu da vratim pare nazad na racun u intezi ili drugoj banci. Takodje kamata na nepostojeci dug daje mi za pravo da javno to iznesem i upozorim ljude. Takodje mogu ti poslati sliku ugovora koji sam spojio 2. dan kad su lansirali Telenor banku gde se vidi datum, a karticu nisam dobio jos ni ja ni devojka, ali je uredno naplacena.
Kod koje banke preko mob aplikacije mozes sam da podesavas limite, menjas pin, palis gasis odredjene kanale upotrebe kartice i sve to u realnom vremenu?
Online koristim intezu i koliko znam postoji podesavanje limita pogotovo za internet karticu (ali ne koristim podesavanje limita) i to postoji vec jedno 3, 4 godine, a online placanje postoji vec uh, ne znam ni sam koliko.
Placanje na broj testirano ovde od stane clanova foruma i upravo je suprotno od onoga sto tvrdis, radi i onima koji nemaju racun u TB.
Cekaj jel sada ispada da lazem ili moram opet da odem na chat sa Telenor podrskom pa da ti kopiram ono sto su mi 2 puta vec rekli - tehnicka sluzba je upucena u taj problem i resavaju ga. Rekli su mi da je vec dosta korisnika prijavilo da im ne radi placanje na broj.
Dakle da se razumemo, da je savrseno nije. Da je svetlosnim godinama ispred bilo cega vidjenog ovde, nije. Ideja je odlicna, realizacija tu i tamo zakazala ali sveukupno je ponuda odlicna i da, bolja je od ponude ostalih banaka za onoga kome nesto ovako treba. Ko juri cekove, dozvoljeni minus i slicne stvari nemoj ni da gleda.
Sta je ispred svega?
1. ako ti ne ide plata na taj racun moras da prebacujes opet tako sto cekas red u banci (i to u drugoj banci, jer oni nemaju svoje) - znaci opet cekanje
2. da nemaju bankomata po gradovima nego placas provizije?
3. kurs evra im je ok, ali kursevi za neke ostale valute su bezobrazni
4. online placanja koja ne rade iz nekog razloga - ne znam kako drugacije da objasnim ako sa inteze moze na societe, a sa telenora ne moze
5. kamata na dug na racun koji nikad nije bio u minusu
Da zaista su ispred svih, ali po negativnom.
Upravo oni koji nisu ni probali pljuju uvek tako po necemu.
Procitaj gore.
Ja rekoh trenutno u Srbiji oni nude najbolji m/e banking i po tome moze da se opravda ono Prva Mobilna banka U Srbiji, prva koja nudi full usluge a ne polovicne.
Ja bih bas rekao suprotno - kod njih sve radi polovicno, kod drugih banaka to sve radi vec godinama i ne nazivaju se Prvim Mobilnim bankama u Srbiji.
Cekam WP verziju app, ako me ispostuju kao i druge korisnike onda vrlo verovatno da bi i zaradu prebacio, zato sto vode brigu o korisniku a ne da nam prave brige u ovakvoj zemlji...
Vode brigu - vec 2 dana zovem i chatujem zasto ne mogu nikome da uplatim kazu pogledace tehnicka sluzba o cemu se radi. Takodje dobijam isti odgovor na pitanje zasto mi kartica nije stigla ako mi je racun aktivan jos od 13. septembra... -.-
Intesa npr vredno pravi aplikaciju za m banking (WP) vec 2 godine, e zbog toga sam dao sansu Telenoru.
Intesa je pokrila Android, iPhone i Web - meni je to sasvim dovoljno
Plus znas li kad bi se neka druga banka cimala da zove, tj kontaktira klienta da mu se uruci poklon?
Prvo - jak poklon. Drugo - desavalo se i to - verovatno ces naci na forumu ovde ako procesljas teme.
Da u slucaju drugih banaka gde se samo Vip klienti kontaktiraju o torbi za laptop, hdd itd, ali klenti sa dubokim. djepom
Ja iskreno vise brinem za svoje finansije, nepostojece naplate kamata, sigurnost mog novca, kao i dostupnost istog u svakom trenutku, nego za poklon.
Trenutno sam prebacio malo novca da isprobam kako radi i zavrsio sam sa 25 000 zaglavljenih na Telenor Banci koje mogu samo da prebacujem drugim korisnicima Telenor banke, da platim racun za mob i to je to. Ostale racune ne mogu da platim, niti da si prebacim nazad na racun u Intezi, a karticu jos nisam dobio (kao sto rekoh od 13. septembra, iako sam ih obavestio) ni ja, ni devojka, tako da sam ostao sa parama zaglavljenima na najmodernijoj banci u zemlji izgleda. Nadam se da ce do subote da srede, inace ima da napravim neko ******
