Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Hmmm, kupio sad neku glupost na aliexpress, 9.02€. Na računu imam i EUR i RSD. Sa računa skinuto 1069din, EUR nije ni pipnut. Pitao sam ih o čemu se radi, čekam odgovor. Po srednjem kursu je računato, bez provizije ikakve.
 
Hmmm, kupio sad neku glupost na aliexpress, 9.02€. Na računu imam i EUR i RSD. Sa računa skinuto 1069din, EUR nije ni pipnut. Pitao sam ih o čemu se radi, čekam odgovor. Po srednjem kursu je računato, bez provizije ikakve.

Videcemo odgovor.

Cek, po ovome jeftinije je direktno platiti u dinarima (bez provizije) nego da se petlja menjanje dinara u evro u menjacnici, pa uplata u evrima pa placanje evrom?
 
Pa to, namenski sam kupio EUR u menjačnici po većem kursu a po ovome nisam trebao. Naplaćeno je tačno 9.02€ x iznos srednjeg kursa. Čim mi odgovore javljam.
 
Kažu greška je do njih, kolege su upoznate sa situacijom i u ponedeljak će bi biti vraćen dinarski deo a naplaćeni euri tj onako kako je i trebalo da bude.
 
Ja sam im to, i još pregršt pitanja, meni svojstvena, poslao na mejl... pa sad čekam .. :) :)

Inače, dizao Skrill karticom kod njih ... čekam da proknjiže, da vidim da li su bolji od Inteze i ProCredit banke ...

Nisu dali da dignem evre. :( Kažu, evre daju samo kad je njihov račun i kartica u pitanju.

U bankomatu imaju 500, 1000 i 2000 dinara novčanice.
 
Nisam dizao sa bankomata pare još no kažem prima sve od 50 pa naviše, lično probao.
 
Kažu greška je do njih, kolege su upoznate sa situacijom i u ponedeljak će bi biti vraćen dinarski deo a naplaćeni euri tj onako kako je i trebalo da bude.

Vidis sada zasto je bitnija praksa nego prica?:) Ista glupost se desava sa Visa Inspire Intesinom, i zasto sam je samo presekao kada sam je dobio i bacio u fioku sa ostalih 100-ak kartica koje vise ne vaze :)
Kako si sa AliExpressa kupio u EUR, zar nije USD jedina valuta za placanje? (koliko je bilo u USD, ako jeste)

P.S. Ne mozete gledati danasji srednji kurs i porediti sa njime (jer je danas subota). U ponedeljak ce biti 118.33. Tako da ako su danasnji kupovni/prodajni nesto nizi, shvatate zasto.
Kurs nece biti fixiran, jer se kurs menja stalno tokom radnog dana (dok funkcionise platni promet kod nas konkretno), ali ostave oni neki zaokruzeni kurs, sve dok ih to ne kosta. AIK je slicno radio, ali vise nije dobar kako je bio, mada je bolji od ostalih banaka (sem TB trenutn).
 
Poslednja izmena:
Pa da ali ispraviće grešku i praksa će onda biti kao što kaže priča to je bitno zar ne? Elem, meni na aliexpress stoji EUR kao valuta ali tamo u FAQ sam kasnije stvarno našao da je referentna valuta USD tako da ispada da je ovo sa EUR prikazom stvarno samo informativno. Mada mi tamo u checkout stoji 9.02€ a ne iznos u USD. No nevezano za to, iznos je trebao da bude skinut iz EUR a ne iz RSD.
 
Pa da, to je greska, ne i pravilo kao Inteza Visa Inspire :d
 
Dare, pitam zbog konkretnog kursa, jer ako je naplaceno u EUR, ***; ako je u USD, onda ces mi reci koliko je to kada bude EUR tacno proknjizeno :)

Sacekaj da se praksa zavrsi, pa da vidimo da li se poklapa sa pricom:) Prica kaze da Amex nema provizije - ali praksa kaze da ima.
 
Da, da kapiram šta me pitaš no ovo je sad jedino što znam. A pitanje je hoću li znati više u ponedeljak. Iznos u € x srednji kurs su tačni u 4 tu decimalu tako da bi to kao trebalo da bude to. Ili su pretvorili po srednjem USD u € pa onda greškom to opet naplatili po srednjem iz RSD umesto iz € kako je trebalo?
 
Ovo jeste greska, i sami su rekli, ali verovatno ces posle korekcije moci da vidis u aplikaciji da li ima potranja u originalnoj valuti. Ako stoji EUR, onda je AliExpress stvarno u EUR trazio placanje.
Moze koji je item? (mozes i na PM da ne smaram temu)
 
Ne pogadja me, jer MC svugde prolazi gde prolazi Amex, tako da je nebitno. Amex je tu zbog osiguranja (koje bi i TB moga da ponudi <wink>, <wink>) jer je za ceo svet, za razliku od MC, i eventualno ako bas nadjem nesto gde Amex nudi popust (do sada - nista :D0
 
Pa srednji kurs je bio 1.38USD/EUR kada sam bio u Americi, MC i Visa su toliko naplatili (MC je nesto bolji, ali ne toliko da me i brine), dok je Amex 1.35-1.36 korsitio. Ima u nekoj temi, mislim da bese za BIB internet kartice konkretno iskustvo. Imao sam sa sve tri kartice istog dana proknjizene transakcije, pa je moglo bas direktno da se poredi, i Amex je ispao 2% skuplji.
 
Racuni na klik (za sada Infostan, Telenor i Informatika), plati na mobilni, plati na email.. Na sajtu imas opis usluga

Plati na mobilni, plati na email, ako primalac ima račun kod Telenora. Ako nema račun dobiće uputstvo (!) kako da podigne novac, jer Telenor nema bankarske šaltere.

To mora i da ide sa "uputstvom", zato što je promet novca preko neregistrovanih "adresa" i "entiteta" (prepaid telefona i emailova) veoma ograničen (skoro zabranjen) zakonom i propisima o sprečavanju pranja novca. Prognoziram zato da će Telenor imati veeeeeelike probleme sa obećanjem takvih usluga. Cela stvar se svodi na "otvorite račun kod Telenora". Ne znam šta biste rekli kada bi druge banke obećavale usluge sumnjive u pogledu propisa.

Ne znam zato čemu ovde (na ovom forumu) tolika frka oko Telenor banke. Slične stvari (osim usluga pranja novca) pojedine "klasične" banke omogućavaju već godinama. Valjda zato što forumaši nemaju pojma o bankarstvu.
 
Ne znam zašto smatraš da su usluge "Plati na mobilni, plati na email" pranje novca? Svakako će svako morati da identifikuje kad preuzima novac, kao kod "postnet" usluge npr.
 
@zost
Da li si procitao kako funkcionisu usluge plati na mobilni, plati na email?
Nema nikakve potrebe otvaranja telenorbanka racuna, primalac prima novac na svoj tekući račun legalnim putevima novca.
 
Dobio sam odgovor o proviziji prilikom prijema novca iz inostranstva:
Poštovani,
Telenor banka ne naplaćuje proviziju za prijem novca iz inostranstva, jedina provizija koja se plaća tom prilikom jeste ona koju inostrana banka propisuje pošiljaocu.

P.S.
Poslali mi odgovor mail-om, tri minuta nakon što sam poslao pitanje (danans, u nedelju)
 
Poslednja izmena:
Jedino meni ne odgovaraju, već 2 dana.... zar sam toliko teška pitanja postavio, ah, Telenore?!?
 
Sada sam zvao telenorbanku u vezi uplate sredstava preko bankomata.pitao sam zasto pise rrzervisana sredstva.kazu neka me nebuni to jer pisace mi u raspoloziva sredstva.kazu to su neki fajlovi posle par dana skinu ih.
 
Samo provera, neko je vec probao da PODIGNE evre preko bankomata? (na strani za Bankomate explicitno stoji da mogu da se deponuju evri i dinari, podignu dinari, ali ne pominje se podizanje evra)
 
Podizanje evra na bankomatu radi najnormalnije.
 
Iako sam otvorio račun, potpisao ugovore, u mobilnoj aplikaciji i dalje piše da posetim najbližu poslovnicu da završim proces otvaranja. Pokušam da se ulogujem na online banku, prethodno potvrdio email, međutim ne prihvata mi šifru za koju sam prilično siguran da je ispravna.

Otvorim "Potraži pomoć" chat, jave mi se odmah, pitaju za podatke kako bi utvrdili identitet i dali novu lozinku, međutim račun nije ni otvoren, bar tako piše u sistemu, proveriće sa kolegama i javiće mi. Prilično veliki bug.:)
 
dobio sam poruku na sajtu banke u inbox da mi je kartica polata danas vreme slanja je 10.45 danas prepodne kada bi posta trebalo da mi to ubaci u sanduce.kada je neko dobio poruku u inbox posle kog vremena mu je posta ubacila u sanduce hvala.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno