Od podneva pokusavam da nesto platim i ne ide.
Da li je jos neko imao problem danas sa placanjem iz online bankinga?
To je zato sto rade na unapredjenju uslugaOd podneva pokusavam da nesto platim i ne ide.
Da li je jos neko imao problem danas sa placanjem iz online bankinga?
Verovatno je bio neki vid "izazova".Od podneva pokusavam da nesto platim i ne ide.
Da li je jos neko imao problem danas sa placanjem iz online bankinga?
Pa nema bankomat na Zlatiboru po spisku, tako da ne mozes da uplatis. Imas u Uzicu ako je ideja da se obavi na putu do CG, a ides sa severa...
Mislim da se dobija uz aktivnu kreditnu karticu, a ne Progresiv+ per se.Jel koristio neko možda međunarodno uniqa osiguranje koje se dobija uz progresiv + paket?
Pročitaj dobro u kojim zemljama važi.Jel koristio neko možda međunarodno uniqa osiguranje koje se dobija uz progresiv + paket?
Ima na Mobi Bank linku o Uniqa osiguranju.Na njihovom sajtu nema nista o mobi banci u partnerima, ali ima o globaltelu i to je verovatno slican paket
Imas ucesce za svaku intervenciju od 25EUR.
Za sva pitanja u vezi sa obnovom polise ili izmenama u ličnim podacima na polisi, možeš da kontaktiraš Kontakt centar Banke, pozivom na broj 063/9005 ili putem imejl adrese [email protected].
Kako ima previše informacija, citirao sam samo ove kontakte. Ako nekome slučajno zatreba, daleko bilo.Način korišćenja polise
Ako se tokom boravka u inostranstvu dogodi bolest ili nesrećni slučaj, potrebno je da pozoveš UNIQA Centar za pomoć, na broj +381 11 36 36 955, saopštiš svoje podatke (JMBG ili broj polise), opišeš nastali osigurani slučaj i postupiš po dobijenim instrukcijama. Operateri UNIQA Centra za pomoć će te uputiti u proverene zdravstvene ustanove, članice UNIQA međunarodne mreže.
Troškove nastale usled bolesti ili nesrećnog slučaja UNIQA osiguranje direktno pokriva zdravstvenoj ustanovi u inostranstvu.
UNIQA Centar za pomoć možeš da kontaktiraš i putem Vibera, na broj 063/367-599.
Ako ti je bankomat vratio novčanice i ispisao poruku da uplata nije prihvaćena ili neku vrstu greške, kaseta za uplatu je puna.Probao i ja danas da uplatim evre preko Mobi bankomata i neće da prihvati.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari