Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Zato progresiv paket kad me prebace od sledećeg meseca i dižem gde hoću. Da li i uplate mogu na bilo koji bankomat ili samo isplate? Ušao sa ženom da podigne u erste banku kad unutra 2 bankomata jedan za isplate drugi za uplate
 
Ajde jedno glupo pitanje, gde u app videti na kom sam paketu. Odavno se secam da sam na progresivu, ali sad vidim da ima jos paketa
 
Od podneva pokusavam da nesto platim i ne ide.
Da li je jos neko imao problem danas sa placanjem iz online bankinga?
 

Prilozi

  • Mobi banka screenshot.jpg
    Mobi banka screenshot.jpg
    20.1 KB · Pregleda: 41
Stigao me email da mi je leglo xx eur na racun od prodavca koji mi je odradio refund, pise i stanje na eur racunu koji bi treba da bude, ni nakon 24h kad se logujem na web banking ne vidim ni uplatu ni sredstva na racunu...
Da li da sacekam jos 2-3 dana ili da ih zovem saljem prigovor preko web aplikacije?
refund ne znam kako je radjen mozda sa stripe direktno na mastercard jer je istom i placeno
 
Plaćao sam karticom putarine u gr i mak kao i gorivo u mkd dinarima računali mi po kursu 1.9 dinare za 1 denar. Videću koliko će banka uzeti proviziju za plaćanje u inostranstvu mislim da je 1% na starter paketu.
Sad vidim da je 1.1% što je zaista smešno Na 7400 din 81 din će naplatiti proviziju
 
Samo da proverim kao progrsiv korisnik mogu pare da uplatim na svoj račun na bilo kom bankomati koji prima uplate?

Treba da uplatim pare na Zlatiboru na svoj moby račun . Dal neko zna gde na Zlatiboru to i mogu ? Blizu centra idealno?
 
@techone refundacija ide standardnim transferom, što u idealnom slučaju znači da transakcija putuje 3 radna dana pa banka proknjiži najkasnije četvrtog.
@solomonbg samo da isplatiš. Uplata gotovine i isplata evra se rade samo na bankomatima matične banke.
@salevs 1.2% provizije ide do 1. septembra kada se vraća na 1.5% odn. i ostale naknade se vraćaju na 30% višu (staru) cenu.
 
A na Zlatiboru dakle nema moby kako sam video ? Tj tamo dakle ne mogu da uplatim
 
Pa nema bankomat na Zlatiboru po spisku, tako da ne mozes da uplatis. Imas u Uzicu ako je ideja da se obavi na putu do CG, a ides sa severa...
 
Jedino onda u pošti da uplatiš sa provizijom
 
Jel koristio neko možda međunarodno uniqa osiguranje koje se dobija uz progresiv + paket?
 
Ja ga nosio sad u Grčku, sva sreća nisam ga koristio.
Pozovi osiguranje pa će da ti objasne šta i kako.
 
Mi nemamo na forumu neki thread koji se bavi putnim osiguranjima? Dosta ima fin proizvoda na tržištu kojima je osiguranje added value...
 
Probao i ja danas da uplatim evre preko Mobi bankomata i neće da prihvati.
 
Na njihovom sajtu nema nista o mobi banci u partnerima, ali ima o globaltelu i to je verovatno slican paket

Imas ucesce za svaku intervenciju od 25EUR.
Ima na Mobi Bank linku o Uniqa osiguranju.
Za sva pitanja u vezi sa obnovom polise ili izmenama u ličnim podacima na polisi, možeš da kontaktiraš Kontakt centar Banke, pozivom na broj 063/9005 ili putem imejl adrese [email protected].

Način korišćenja polise​

Ako se tokom boravka u inostranstvu dogodi bolest ili nesrećni slučaj, potrebno je da pozoveš UNIQA Centar za pomoć, na broj +381 11 36 36 955, saopštiš svoje podatke (JMBG ili broj polise), opišeš nastali osigurani slučaj i postupiš po dobijenim instrukcijama. Operateri UNIQA Centra za pomoć će te uputiti u proverene zdravstvene ustanove, članice UNIQA međunarodne mreže.

Troškove nastale usled bolesti ili nesrećnog slučaja UNIQA osiguranje direktno pokriva zdravstvenoj ustanovi u inostranstvu.

UNIQA Centar za pomoć možeš da kontaktiraš i putem Vibera, na broj 063/367-599.
Kako ima previše informacija, citirao sam samo ove kontakte. Ako nekome slučajno zatreba, daleko bilo.
 
Probao i ja danas da uplatim evre preko Mobi bankomata i neće da prihvati.
Ako ti je bankomat vratio novčanice i ispisao poruku da uplata nije prihvaćena ili neku vrstu greške, kaseta za uplatu je puna.
 
Da li je nesto banka poludela ili sta je? Nalazim se u grckoj i odjednom imam neko cudno stanje na racunu. Prvo minus na dinarskom koji nema minus, a onda odjednom na deviznom kada hocu da platim vraca poruku nedovoljno sredstava... Jel ima jos neko muke?
 
Jedino kad sam pustio struju preko računa na klik, pisalo je trenutno dugovanje ko i obično, a onda kada je proknjiženo, izašlo je pravo raspoloživo stanje.
 
Postovani, utvrdjeno je da su pojedina placanja 2 puta zaduzila vas racun. Obavestavamo vas da ce sporne transakcije biti stornirane. Hvala na razumevanju.

A aplikacija je radi da proverim o cemu se radi. Sou sa njima
 
Ista poruka je stigla i meni i jos nekoliko ljudi koje znam da koriste mobi banku. Niko ne moze da se uloguje
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno