Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Razumeo sam ja šta si ti napisao....ali mi se čini da je neko objašnjavao zašto je svejedno da li imaš dinare i li evre na računu kada plaćaš sa MC, i to sam pokušavao da nađem...pošto nisam pronašao, verovatno si ti u pravu
 
To je bilo u temi mts Banke, zato sto su oni bili jedni od retko korektnih pa kod automatske konverzije nisu isli na onaj nepovoljan zvanicni kurs banke. Skoro sve ostale ce da racunaju ovaj od preko 120.
 
Meni stize i SMS o tih 20e a iskljucena su mi obavestenja preko SMS, tamo je izgleda totalni raspad
 
Meni stize i SMS o tih 20e a iskljucena su mi obavestenja preko SMS, tamo je izgleda totalni raspad
Stiglo i meni nisi jedini.Imam samo osnovni racun nisam zbog tih uplata hteo da zatvaram a nek stoji na ovom paketu bez odrzavanja ne kosta me nista.
 
Hoću da ugasim račun. Kako posle gašenja računa da imam pristup "priznanicama" za sve sta sam plaćao sa Mobi računa? Backup? Kako? Ne treba valjda da sve stampam?
 
@svr Praksa u većini banaka je da posle gašenja se povuku svi podaci transakcija. Rešenje je da skineš svaku potvrdu plaćanja posebno i dostupne izvode. Takođe, mislim da arhiviraju samo poslednjih 6 meseci. Račun možeš ugasiti i preko web bankinga nakon što sve rezervacije po kartici budu proknjižene. S tim u vezi, možda je bolje da zakažeš prelazak na Osnovni, jer ga je moguće zatvoriti na daljinu.
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: svr
Može li se na osnovnom računu ugasiti devizna partija? Služi mi kao rezervni račun a skidaju mi 50 dinara za deviznu partiju.
 
@FM Balkan dovoljno je da ga držiš samo na nuli jer se naplata vrši i u slučaju pokrića, bez obzira što nema promena.
 
Juce sam kupio sa Offgamersa gift card za PSN nalog, platio preko paypala koji mi je vezan za racun ukupan iznos od 44,44e, i skinulo mi je 5.414 din, sto mu dodje po kursu od oko 121 din za evro. Cena je na sajtu bila u evrima, a imao sam na racunu i dinare i evre.
Pre par nedelja sam rezervisao stan u BGu preko Bookinga, cena na sajtu je bila izrazena u dinarima, skinuo mi je evre. Takodje sam imao i dinare i evre na racunu. Platio sam direktno Master Cardom, ne secam se tacno po kom kursu mi je konvertovao, ali mislim da je bilo oko 117-118 din, odnosno srednji ili prodajni.
Nije neka razlika jer su u pitanju mali iznosi, ali stvarno ne kapiram kako vrsi ove konverzije i zasto uopste konvertuje ako placam nesto u valuti koju imam na racunu?
 
Vodi racuna da ce prilikom placanja na stranim sajtovima ukoliko valuta nije evro MC/Visa konvertovati u istu i tako poslati banci na naplatu. Uopste nema veze sto je odabrana valuta bila dinar. Zbog toga su ti i skinuli evre a ne dinare.
 
Da si na PayPal-u odabrao drugu opciju da konverziju vrši kartičarska kuća, skinulo bi se u originalu sa evro partije, a ne po PP konverziji. Booking je inostrani trgovac pa samim tim si morao da promeniš valutu kako bi obavio plaćanje u evrima da ne bi došlo do dodatne konverzije.
 
Mislio sam da se obaveze prema inostranstvu izmiruju u devizama, odnosno u evrima, a posto je Booking strani sajt, pa je i logicno da mi je skinuo evre.
Medjutim, i Offgamers je strani trgovac i tu su jasno bile izrazene cene u evrima, pa sam se zato zacudio sto mi je skinuo dinare (i to po nekom najvisem kursu). Ali sto kaze uji, moguce da sam izabrao opciju konverzije preko PayPala, pa je zato naplata izvrsena u dinarima. Iskreno, nisam ni video da mi se nudi izbor da konverziju vrsi MC, obraticu paznju naredni put. Hvala na odgovorima
 
Danas su mi stigla nova Master kartica jer mi stara istice krajem meseca. Karticu sam danas aktivirao preko mobilne aplikacije. 20 min. nakon toga sam je koristio na bankomatu. Medjutim, ne radi mi beskontaktno placanje. Kad je prislonim na bankomat pise "Pogresna kartica". U prodavnici takodje nije radilo beskontaktno placanje. Kad stavim karticu u aparat i ukucam PIN, transakcija prodje.
Jel mora da se saceka malo da bi radilo beskontaktno placanje ili su mi poslali defektnu karticu?
 
@Rock86 Primetio sam kod mnogih da se nove kartice izdate od pre par godina ne očitavaju na bankomatu, tako da nisi usamljen slučaj. Najbolje koristi mCash za šta god da ti treba, samo stisneš zelenu liniju na dnu ekrana i uneseš generisani broj.
Edit: Ako ti je to bilo prvo plaćanje, probaj opet beskontaktno na POS terminalu nakon knjiženja transakcije. U slučaju da ni tada ne bude radilo, pozovi call centar.
 
Poslednja izmena:
Danas su mi stigla nova Master kartica jer mi stara istice krajem meseca. Karticu sam danas aktivirao preko mobilne aplikacije. 20 min. nakon toga sam je koristio na bankomatu. Medjutim, ne radi mi beskontaktno placanje. Kad je prislonim na bankomat pise "Pogresna kartica". U prodavnici takodje nije radilo beskontaktno placanje. Kad stavim karticu u aparat i ukucam PIN, transakcija prodje.
Jel mora da se saceka malo da bi radilo beskontaktno placanje ili su mi poslali defektnu karticu?
Nakon što odradiš jedno plaćanje sa ubacivanjem i PIN-om, trebalo bi da proradi beskontaktno.
 
Da, u prodavnici je to placanje bilo zapravo prvo placanje tom karticom. 5 min. nakon toga sam otisao ponovo do bankomata, prislonio sam karticu i iskocila je poruka "Pogresna kartica"...
 
Ni meni posle skoro godinu dana od zamene kartice, ne radi ta beskontaktna identifikacija na bankomatu.
Na prodajnim mestima regularno prolazi beskontaktno plaćanje.
 
Takođe. Posle redovne zamene stare kartice novom, u aprilu 2020., od starta beskontaktno podizanje gotovine na bankomatima nije radilo. U prodavnicama je normalno radilo. Korisnički servis je "objasnio" da je upoznat sa tim "izazovom" i da samo "nove" kartice imaju neku gresku, ali da će to ubrzo ispraviti. Kako vidim i dalje, posle vise od godinu dana, dele neispravne kartice i ništa po tom pitanju nisu uradili.
 
Nakon 24h od prve transkakcije radi beskontaktno placanje u radnjama. Medjutim, kad prislonim karticu na bankomat, ne moze da je ocita.
Potvrdjujem da "izazov" nije resen.
 
I neće da radi, ja od kada sam zemenio karticu cc pre dve godine, od tada ne radi, i tada su pričali da će srediti ali mislim da nema ništa od toga, a skroz sam voleo tu opciju jer je brza od ubacivanje kartice.
 
Osim toga što je brže, ne postoji mogućnost da bankomat proguta karticu ako se tri puta ukuca pogrešan PIN, kao ni da se zaboravi kartica u bankomatu (recimo kod uplate novca ili ako nema dovoljno za isplatu).
 
Mobi banka uvodi novi tarifnik od 30.12.2021.

 
Opet? Sad su skoro dizali cene
A možda bi pre pisanja mogao prvo da pogledaš koje su promene u tarifniku?

Koliko vidim, jedina izmena je da su povećali kamatne stope za štednju po viđenju sa 0,9% na 1,1% i za oročenu štednju sa 1,9% na 2,2%. Mislim da je ovo prvi put od nastanka banke da su povećali kamatne stope za štednju. :)
 
Osim toga što je brže, ne postoji mogućnost da bankomat proguta karticu ako se tri puta ukuca pogrešan PIN, kao ni da se zaboravi kartica u bankomatu (recimo kod uplate novca ili ako nema dovoljno za isplatu).
Uplata ne moze bez ubacivanja kartice
 
U petak sam (online) pokrenuo zahtev za gasenje racuna u Mobi banci, danas su mi prebacili preostali novac sa racuna na racun Raiffeisen banke i sad kad udjem u aplikaciju Mobi banke pise samo da je racun blokiran, ali ne i ugasen. Da li im to znaci jedno te isto ili bi trebalo da jos nesto odradim da bih ga ugasio?
 
Update:
Sad kad sam usao u aplikaciju, ne pise da je racun blokiran, tj. sve je prazno, ne pise nista. Ocekivao sam da cu dobiti email potvrdu da je racun ugasen, ali nista od toga...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno