Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Od 1. oktobra 150 din mesečno Starter. Nema više ništa džabe.
 
Telenor Banka

Da, mislim da crveno dugme na terminalu znaci da odbijas transakciju.

DCC provizija je 5/10/15%. Klasicna prevara onih ciji je terminal


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Vidim od kad su Srbiju skinuli sa one neke liste za pranje novca, omoguceno nam je online slanje novca preko WesternUniona. Je li slao neko preko TB (ili neke druge kartice)? Koju proviziju racunaju na to, placanje u inostranstvo ili?
 
Gde si video...procitao?
Za naplatu starter paketa

Dobio upravo mejl u vezi s izmenama Okvirnog ugovora. Dobićete i vi, bez brige. :)

Evo šta kažu:

Osnovni račun:

Promenjena je visina naknada za plaćanja u okviru domaćeg platnog prometa i od 1.10.2019. godine iznosiće 50 RSD. Usluge koje su obuhvaćene ovom izmenom su:
Plati na mobilni/plati na e-mail/ Plaćanje na platni račun u drugoj banci u zemlji;
Plati na mobilni/plati na e-mail/ Plaćanje na platni račun u drugoj banci u zemlji - instant plaćanje;
Plaćanje putem trajnog naloga / direktnog zaduženja izvan Telenor banke;
Promenjena je visina naknade za poruku obaveštenja o promeni stanja na platnom računu i iznosiće 10 RSD/SMS. Podsećamo Vas da u svojoj aplikaciji možete samostalno da uključite/isključite funcionalnost obaveštavanja SMS porukom o promeni stanja na platnom računu.

Starter paket:

Uvodi se mesečna naknada za održavanje Starter platnog računa u iznosu od 150 RSD;
Smanjuje se visina naknada za plaćanja u okviru domaćeg platnog prometa na 20 RSD. Usluge koje su obuhvaćene ovom izmenom su:
Plati na mobilni/plati na e-mail/ Plaćanje na platni račun u drugoj banci u zemlji;
Plati na mobilni/plati na e-mail/ Plaćanje na platni račun u drugoj banci u zemlji - instant plaćanje;
Plaćanje putem trajnog naloga / direktnog zaduženja izvan Telenor banke;
Promenjena je visina naknade za poruku obaveštenja o promeni stanja na platnom računu i iznosiće 10 RSD/SMS. Podsećamo Vas da u svojoj aplikaciji možete samostalno da uključite/isključite funcionalnost obaveštavanja SMS porukom o promeni stanja na platnom računu.
 
Poslednja izmena:
Ja ne vidim šta je razlika između prvo-navedenog od 50 din i startera sa novih 20 din. Na šta se odnosi to prvo?
 
To su dva razlicita paketa, osnovni i starter.

Nego to ovde niko ne koristi
 
Osnovni račun je onaj gde dobiješ samo Dinu. Taj, izgleda, nastavlja da bude besplatan, ali su tu poskupela plaćanja.

Starter, tj. onaj gde se dobija Master, imaće mesečnu naknadu od 150 dinara, ali će plaćanja biti jeftinija (sa 35 na 20 dinara).
 
Koliko klijenata ce da izgube zbog takve odluke? Placali smo karticu, tako da nisu imali troska oko nje. Uvei su provizije za ino.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ko još koristi starter? Samo Progresiv ili +.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 
Koristim ja, ovo ce najverovatnije da me natera da pocnem sve da placam elektronski i tako ce da se anulira sve. Samo provizija za telefon ustedi 45-50 dinara, tako da efektivno ovo ce da me kosta 100 dinara mesecno. Sad tek ne bih presao na progresiv. Kad porazmislim malo, i osnovni racun je ok za moje potrebe.
 
Poslednja izmena:
Ja sam se pre par meseci vratio na starter, jer sam se reorganizovao u pogledu banaka. Jedino što mi se na Progresivu sviđalo je podizanje keša kod drugih banaka, ali mi je to trebalo retko, a kako ne plaćam račune online, nije mi se isplatilo da mi stoji pretplata kod njih.

Kad bi se prebacilo na osnovni račun, da li bi se Master gasio po automatizmu?
 
Ovo za master i mene zanima...
 
Kad bi se prebacilo na osnovni račun, da li bi se Master gasio po automatizmu?
Da.

Na pitanje "ko jos koristi starter" - svi koje znam. Sem vas na forumu ne znam da neko koristi Progresiv.
I sve njih ce izgubiti kao korisnike Startera sigurno. Verovatno ce preci na Osnovni.
A ako i njega ugase ili pcone da naplacuju - cao. MTSB nudi mnogo bolje usluge za 100din nego TB, pocev od mnogo boljeg kursa.
 
To bas i ja gledam sad, izbor se sveo na MTSB ili osnovni racun. MTSB ima x prednosti za sad ali razmislice se do oktobra.
 
Nažalost, ne verujem da MTSB nudi nekakav “Račun na klik”. Postoje “Trajni nalozi” - da li to neko tamo već koristi i kako to izgleda? Da li se sredstva skidaju automatski ili treba da se svako plaćanje potvrdi, kao kod TB?
 
ako je trajni nalog onda se ne potvrdjuje svaki mesec u suprotnom ne bi smeli tako da ga zovu.[emoji39] ali kod nas se nikad ne zna pa čekamo odgovor korisnika ako ih ima u ovoj temi
 
Trajni nalog je trajni nalog.. nisu toliko laki kao u TB.
 
Au kakav bedak ovo za starter. Treba mi kartica za aliexpress i primanje novca na tekuci racun. Jel MTSB dobra zamena?
 
Zašto mislite da mts neće pratiti podizanje pretplate? Za sve su se kopirali, pa što ne bi i ovo.
Monopol nam je na tržištu. Fali jos banaka sa sličnim uslugama.
 
Poslednja izmena:
Sta je tacno racun na klik i kako se to razlikuje od predefinisanih primalaca placanja? Je l' razlika u tome da kada se svakog meseca menja poziv na broj to kod racuna na klik nekako radi automatski?
 
I ja sam se reorganizovao u pogledu banaka i sa progresiv paketa prešao na starter (od 1.6).
 
Sta je tacno racun na klik i kako se to razlikuje od predefinisanih primalaca placanja? Je l' razlika u tome da kada se svakog meseca menja poziv na broj to kod racuna na klik nekako radi automatski?
Sve ide automatski. Kada dospe račun za plaćanje dobiješ obaveštenje mailom. Tvoje je samo da uđeš u aplikaciju banke i jednim klikom platiš račun. Računi na klik su dostupni do datuma dospeća, posle toga nestaju i moraš izvršiti plaćanje na neki drugi način.

Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
 
Da, automatski se podesava poziv na broj i sve ostalo, kao sto samo ime kaze, dovoljan je klik. Jedna od prilicno unikatnih prednosti TB, jedini racun koji moram da placam preko trajnog naloga u Intesi je za fiksni. Ako postoji mana ovom sistemu to je sto ne vidim stavke na racunu, samo podatke za uplatu... Ali to je mala cena za ovakvu pogodnost.
 
Odlična opcija, u principu su uveli deo mogućnosti koji u Noreveškoj koristi servis eFaktura, gde računi dolaze u 'inbox' i plaćaju se na klik. Razlika i prednosti eFakture su da ne zavisi od banke, povezani su sa svim bankama, pa može da se bira gde će koji račun da se plati, i postoji mogućnost da se pregleda i skine račun pre plaćanja. Nažalost, da se uvede prva stavka mora da se uključi država, tj. NBS, takve stvari uz elektronsku identifikaciju veoma povećavaju konkurenciju na tržištu.
 
Poslednja izmena:
Da, taj racun na klik stvarno zvuci kul. Mada i trajni nalog je super stvar. Koji je tacno razlog zasto ljudi izbegavaju trajni nalog? Zbog toga sto ne odlucuju sami o tacnom trenutku kada ce racun biti placen ili nesto drugo?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno