Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pre će biti da je ovo prvo, da oni misle da su oni tj vectone u pravu, pa pokušavaju ponovo nešto da naplate. Odmah sam u ponedeljak kontaktirao telenor banku, tako da je ta transakcija stopirana kako oni kažu, i ponovo će pokušati chargeback kao prošli put. Savetovali su mi i zamenu debitne kartice, kako vectone više ne bi mogao da pravi takve transakcije. Iako od tada držim isključen kanal internet plaćanje, oni su mi opet skinuli 100€ i oterali me u nedozvoljeni minus na debitnoj kartici. Ja se ne razumem baš u te bankarske stvari, ali ako mi telenor banka opet uradi chargeback i ako ja promenim debitnu karticu, da li i dokle vectone tako može da se da tako kažem prepucava sa bankom?Telenor banka mi vrati, vectone ponovo uzme, i tako u krug. Hoću reći da li ja kao koeisnik banke imam neku zaštitu, i kako tome stati na put već jednom? I korisnik insha je u ponedeljak imao isti problem kao i ja, dakle novac koji mu je prošli ponedeljak vraćen kao i svima nama, ponovo mu je uzet kao i meni.
 
^Cuj, ako si Vectone-u ostavio broj kartice i sve ostalo sto im treba za naplatu, oni mogu tako do beskonacnosti da pokusavaju naplatu. U tom slucaju resenje je zamena kartice - pod uslovom da nova ima drugaciji broj kartice.
Telenor banka tesko moze da unapred da odbija transakcije koje joj dolaze na naplatu.

BTW, ono malo informacija koje imam o Telenor banci i nedostatku vizije, ideje, ali i kompetentnosti o poslu kojima bi trebalo da se bavi, nimalo me ne privlaci da ikada probam njihove usluge.

Pozdrav
 
Sve ovo oko necuvenog bacanja u minus prepaid kartice, Telenor Banke i raspale kompanije Vectone zasluzuje ogromnu kritiku za sve umesane.

Sta mali covek da radi nego da otkaze usluge obe kompanije. Daleko im lepa kuca.
 
Za Vectone niko nije ni ocekivao da su ozbiljna firma.

@dekius, ako je prvi slucaj (da Vectone ponovo pokusava naplatu), zar to ne trazi novu autorizaciju??
 
Pre će biti da je ovo prvo, da oni misle da su oni tj vectone u pravu, pa pokušavaju ponovo nešto da naplate. Odmah sam u ponedeljak kontaktirao telenor banku, tako da je ta transakcija stopirana kako oni kažu, i ponovo će pokušati chargeback kao prošli put. Savetovali su mi i zamenu debitne kartice, kako vectone više ne bi mogao da pravi takve transakcije. Iako od tada držim isključen kanal internet plaćanje, oni su mi opet skinuli 100€ i oterali me u nedozvoljeni minus na debitnoj kartici. Ja se ne razumem baš u te bankarske stvari, ali ako mi telenor banka opet uradi chargeback i ako ja promenim debitnu karticu, da li i dokle vectone tako može da se da tako kažem prepucava sa bankom?Telenor banka mi vrati, vectone ponovo uzme, i tako u krug. Hoću reći da li ja kao koeisnik banke imam neku zaštitu, i kako tome stati na put već jednom? I korisnik insha je u ponedeljak imao isti problem kao i ja, dakle novac koji mu je prošli ponedeljak vraćen kao i svima nama, ponovo mu je uzet kao i meni.
Свака теби част кад ти размишљаш о замјени картице умјесто о затварању рачуна.
 
Da Vectone nije negde u sistemu upisao nešto kao "direct debit"? Koliko sam shvatio, tamo to prodavci mnogo vole, a može biti zeznuto za kupce. Čak i samo gašenje računa nije ponekad dovoljno. Ne znam jeli moguće da to tako funkcioniše u Srbiji...
 
Ne moze trajni nalog izvan istog sistema, u sustini izvan jedne zemlje (cak ni giroPy nemacki se nije proslavio time).

Ali recurring payments moze, ako nije 3D Secure pogotovu i ako se pravi nalog. Ako nema cuvanja kartice u nalogu, onda je verovatno ovo prvo sto deki kaze.
 
Moze... Meni skajp krenuo da skida mesecno po 5€, dok nisam skontao da u sitnim slovima pise da sam se ustvari pretplatio na automatsko obnavljanje dopune. i da ako ne zelim automatsku obnovu posetim tamo neki link...
 
Moze... Meni skajp krenuo da skida mesecno po 5€, dok nisam skontao da u sitnim slovima pise da sam se ustvari pretplatio na automatsko obnavljanje dopune. i da ako ne zelim automatsku obnovu posetim tamo neki link...
To su recurring payments, ne direct debit. Direct debit je trajni nalog na srpskom i specifican je za svaku zemlju skoro.
 
U septembru prošle godine desila su mi se dva odliva sa kartice bez OTP-a koje nisam inicirao (sa sajta koji je 3D Secure). Reklamirao sam banci i do sada to je bilo jurenje, jer su najpre zagubili moj mail, pa tražili da ponovim, pa čekanje na svaki odgovor po mesec dana, slučaj su kategorisli kao "komunikacionu grešku", da bih danas, 5 meseci kasnije dobio njihov zaključak, koji sam osporio na samom početku:
Vezano za Vaša pitanja za navedeno plaćanje koje je izvršeno bez unosa OTP koda, nemamo osnov za pokretanje reklamacije i povraćaj novca. Trgovac po MasterCard pravilima ima pravo da pošalje transakciju na autorizaciju bez OTP koda, što je i ovde bilo slučaj. Proces reklamacije može se podneti u slučaju da smatrate da je neko drugo lice neovlašćeno koristilo podatke sa kartice, ili da je u pitanju bila zlopotreba, ili da roba nikad nije isporučena.
Takođe, za navedene transakcije su rokovi za reklamaciju i istekli.
Reklamaciju sam podneo protiv TB ne protiv MC, u roku daleko kraćem od 30 dana.
 
Rokovi za reklamaciju istekli??? Rokovi u Americi su i godinu dana LOL
 
U septembru prošle godine desila su mi se dva odliva sa kartice bez OTP-a koje nisam inicirao (sa sajta koji je 3D Secure). Reklamirao sam banci i do sada to je bilo jurenje, jer su najpre zagubili moj mail, pa tražili da ponovim, pa čekanje na svaki odgovor po mesec dana, slučaj su kategorisli kao "komunikacionu grešku", da bih danas, 5 meseci kasnije dobio njihov zaključak, koji sam osporio na samom početku:

Reklamaciju sam podneo protiv TB ne protiv MC, u roku daleko kraćem od 30 dana.

I ja ih čekam, sa mailovima, evo 10 dana nema odgovora čovečeee...

Tačno će da i meni da prodju rokovi za reklamacije
 
U septembru prošle godine desila su mi se dva odliva sa kartice bez OTP-a koje nisam inicirao (sa sajta koji je 3D Secure). Reklamirao sam banci i do sada to je bilo jurenje, jer su najpre zagubili moj mail, pa tražili da ponovim, pa čekanje na svaki odgovor po mesec dana, slučaj su kategorisli kao "komunikacionu grešku", da bih danas, 5 meseci kasnije dobio njihov zaključak, koji sam osporio na samom početku:

Reklamaciju sam podneo protiv TB ne protiv MC, u roku daleko kraćem od 30 dana.
I šta sad da uradiš sem da im baciš ciglu u poslovnicu na Nbg

Sent from my NX505J using Tapatalk
 
Ne znam gde piše, ali da 10 dana se ne odgovaraju, nema smisla... A verovatno ne znaju šta i da mi odgovore, pošto znam, a i oni znaju da sam u pravu. Teško priznati grešku (znam kako to funkcioniše) Borba sa vetrenjačama.
 
Poslednja izmena:
То са спорим одговарањима у онлајн банци је познато (и сви ви пристајете на то),али ја сам у општим условима пронашао да је рок за приговор 3 године(ако сам добро протумачио).
 
Prvi put kada sam reklamirao transakciju, vratili su mi novac nakon 6 radnih dana. Ali su mi rekli da je rok za odgovor 45 dana :D Ako se ovo sa vectonom uskoro ne završi, ići ću tamo lično kod njih. Mora da postoji neki šef, menadžer, direktor šta god. Oni jesu online banka, ali imaju poslovnicu tj direkciju na Nbgd-u. Kod nas u Srbiji izgleda pomaže samo pretnja u smislu kada odeš kod šefa itd sve se brže reši. Isto kao i za prodavnice itd.
 
Сљедећа инстанца ти је НБС ако мислиш да си у праву и ако с банком не ријешиш проблем.
 
Mene strašno nervira što nekad dobijam a nekad ne dobijam obaveštenja prilikom plaćanja u inostranstvu. Besmisleno skroz.
 
Jesi proverio da li ti se pojavi odmah u transakcije na cekanju, kada placas u Australiji?
 
@alfa
Pojave se odmah uvek, gde god da sam plaćao. Zato mi i nije jasno što ne stiže uvek info sms ili mail.
 
Poslednja izmena:
Prvi put kada sam reklamirao transakciju, vratili su mi novac nakon 6 radnih dana. Ali su mi rekli da je rok za odgovor 45 dana :D Ako se ovo sa vectonom uskoro ne završi, ići ću tamo lično kod njih. Mora da postoji neki šef, menadžer, direktor šta god. Oni jesu online banka, ali imaju poslovnicu tj direkciju na Nbgd-u. Kod nas u Srbiji izgleda pomaže samo pretnja u smislu kada odeš kod šefa itd sve se brže reši. Isto kao i za prodavnice itd.

Ja sam jednom bio u direkciji. Sedeo sam na recepciji 1 sat, cekajuci Godoa i pokupio se i otisao. Ceo princip rada svih provajdera, a posebno telenora je da te olade i da te ne pustaju blizu. Gledaj sistem : prodavci nisu kompetentni, salju te pismeno na servis ili usmeno. Javis se da recimo reklamiras njihovu gresku, naplate ti razgovor, javiti se neki Paja, Vlaja itd. i ako nisi zadovoljan , kazu ajd mejlom. I ponovo Paja, Vlaja itd.
Vidi sa narodnom bankom koji je rok za odgovor banaka klijentu ! Koliko se secam, to je neki vrlo kratak rok. Posle proteka roka, nbank zove banku, e onda tek postaje malo ozbiljnije, tj. banke se uozbiljuju.
 
Ma sve je to borba sa vetrenjačama...

Koliko me sećanje služi, u upravnom odboru telenor banke je neko jak iz narodne banke.

I dalje nema odgovora na mailove :rtfm:
 
Upit i Uplata su kao opcije, a desno ima quick withdrawal i "Drugi iznos". Nije kao kada se ubaci kartica.

Hvala,pogledaću sledeći put.
Mada ne znam što nisu namestili kao i ove dve stavke,koji moj izmišljaju toplu vodu.
 
f8c53ed2762ea33244fe032031107784.jpg


Da nisam slucajno video datum, ko zna sta bi se desilo, a veliki iznos je u pitanju. Da li bi se stvarno nesto sjebalo da sam kliknuo potvrdi i izvrsio transakciju?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Ne bi ti prihvatio uopste sa datumom u proslosti.
 
Poranili su sa mesecnim izvodom, danas su ga vec poslali :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno