Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
"U slučaju da banka naknade i troškove definisane u Prilogu 1 ovog Ugovora uveća iznad ugovorenog iznosa, dužna je da o tome obavesti Klijenta na trajnom nosaču podataka 15 (petnaest) dana pre početka primene izmenjenih naknada i troškova"

Tako piše u Članu 5 Ugovora i koliko razumem, trebali bi da pošalju pismenim putem obaveštenje ako nešto menjaju?
U tom prilogu kod mene piše da SMS košta 5 din korisnicima van Telenor mreže.
Ima da uključim taj SMS pa ako mi skinu nešto da imam sa kim da se svađam kad budem nervozan :)
 
@Sep

Dokument kreiran 18.9 koji najavljuje promenu koja stupa na snagu 10.9? :) Mislim moze za one koji su naknadno potpisali, oni mislim da ni nemaju na sta da se zale ako im ovako od starta pise. Meni, tebi i svima koji smo ranije to otvorili pise nesto sasvim drugo i ta prica ne moze da prodje...
 
Poslednja izmena:
Nista, gasimo sms notifijacije, sreca email i push je alternativa.

Ovo im je los potez, taman sam mislio da se razlikuju od ostale Bagre, jad ono.



Hvala Darko na informaciji.

Mi smo i dalje finansijski rizican region, zato menjaju tako lako uslove poslovanja, klasika.
 
Poslednja izmena:
"U slučaju da banka naknade i troškove definisane u Prilogu 1 ovog Ugovora uveća iznad ugovorenog iznosa, dužna je da o tome obavesti Klijenta na trajnom nosaču podataka 15 (petnaest) dana pre početka primene izmenjenih naknada i troškova"

Tako piše u Članu 5 Ugovora i koliko razumem, trebali bi da pošalju pismenim putem obaveštenje ako nešto menjaju?
U tom prilogu kod mene piše da SMS košta 5 din korisnicima van Telenor mreže.
Ima da uključim taj SMS pa ako mi skinu nešto da imam sa kim da se svađam kad budem nervozan :)

Eto, to je to, dakle cak ni objava na sajtu vec moraju da ti posalju pismo, to sam prevideo. Dakle jedino je bitno kada je ugovor potpisan. Izgleda da ovima nakon regularnog pocetka rada banke pise da je 5din+pdv/sms za sve, ali nama koji smo ranije potpisali pise nesto sasvim drugo.
 
Ja sam do sada 3,4 puta slao sebi pare sa CA na TB tekuci i apsolutno ne mogu da ukacim koliko im treba da obrade. Jednom su mi pare bile tu za 2,3 sata, jednom sutradan, a jednom za 5,6 sati.
Samo zbog moje licne bankarske savetnice ce mi biti zao da ugasim racun u CA.

Ovo mi se uopšte ne sviđa. Uplata mora da bude instant, tj. čim banka iz koje se uplaćuje njima prosledi uplatu, a većina banaka to radi odmah. Npr. u komercijalnoj sve net uplate prema računima fizičkih lica se realizuju u roku od nekoliko minuta, prema računima firmi u roku od sat vremena, retko duže. Mislim da to nema veze sa preskom stanja, već sa realiizacijom naloga (virmana) koja ide brzo. Nadam se da će ovo ispraviti i da će uplate legati u roku od odmah, jer to je valjda i poenta ovakve banke.
 
Svejedno bezobrazluk, ja sam Telenor korisnik, bruka.
 
Ja sam otvorio račun 11.09. i lepo piše "5 din korisnicima van Telenor mreže". Ako ne dobijem pismo do 31.10, 01.11 uključiću SMS notifikaciju samo da vidim hoće li nešto naplatiti...
 
Poslednja izmena:
Pa ne zavisi to od pojedinačne banke vec od dogovora na medjubankarskom trzistu i prometu novca.

Postoje RTGS i Kliring sistem propisan od strane NBS.
RTGS ima prioritet za transakcije vece od 250.000rsd i to je real-time. Mogu i manje transakcije ali uz doplatu.
Za transakcije ispod 250.000 kliring je u 10.30, 12.30 i 14.45 radnim danima.

Edit: RTGS
 
Poslednja izmena:
Ja sam otvorio račun 11.09. i lepo piše "5 din korisnicima van Telenor mreže". Ako ne dobijem pismo do 31.10, 01.11 uključiću SMS notifikaciju samo da vidim hoće li nešto naplatiti...

Ako bi ti poslali pismo 25.10 recimo to znaci da bi izmena mogla da stupi na snagu od 1.1.2015te sto ce reci da bi morali da nam daju gratis SMS u tom slucaju do 1.1.2015te. Nije bitan datum otvaranja racuna vec ono sto ti pise u ugovoru tj u prilogu 1 kao sastavnom delu istog. Ako je isto sto i meni onda je to - to. Sacekacu svakako njih odgovor pa u zavisnosti od toga preduzimam dalje korake.
 
@Darko
Vidi, u ugovoru su napisali "15 (petnaest) dana pre početka primene izmenjenih naknada i troškova", što znači da do 16.10. trba da dobijemo obaveštenje o promeni cena ako će biti primene novih cena od 01.11.
 
Da, ali u istom tom ugovoru stoji da Tarifnik mogu da menjaju 4 puta godisnje: 01.01, 01.04, 01.07 i 01.10. Kako za prva tri datuma nisu ni radili ostaje samo 1.10. Dakle za tu promenu eventualnu od 1.10 smo morali da budemo obavesteni do 15.9. Sledeca moze da bude tek 01.01 i za istu moraju da nas obaveste do 15.12.
 
Ok, ali ako te promene najave 01.10. a planiraju da ih primene od 01.11., onda opet imaju rok koji su sebi postavili "15 dana pre početka primene"
Ja bar tako shvatam taj stav ugovora...
 
Ne citas me :) NE MOGU da ih primene od 01.11. Izmenjeni tarifnik moze da stupi na snagu kvartalno, dakle pocetkom nekog od ona 4 datuma, kako je za 1.10 kasno, sledeci nije 1.11 vec 1.1.2015te.

EDIT: Clan 5 ugovora prvi stav.
 
Poslednja izmena:
Glavno pitanje za ta 4 godisnja intervala: da li su to najave ili datumi pocetka primene izmena
 
Pa to i mene malo buni. Darko je napisao "Gratis u periodu od 10.09-31.10", pa sam onda shvatio da primena tih novih cena počinje 01.11
 
Datumi pocetka primene novog tarifnika. Najava mora najkasnije 15 dana pre stupanja na snagu istog.
 
Pa to i mene malo buni. Darko je napisao "Gratis u periodu od 10.09-31.10", pa sam onda shvatio da primena tih novih cena počinje 01.11

Ne, ne, to nema veze, to je u sklopu promo ponude za pocetak rada banke, kao sto ide i onih 5% godisnje kamate po racunu za septembar i oktobar mesec kao i ovaj popust na pretplatu u Telenoru.
 
Pa ne zavisi to od pojedinačne banke vec od dogovora na medjubankarskom trzistu i prometu novca.

Postoje RTGS i Kliring sistem propisan od strane NBS.
RTGS ima prioritet za transakcije vece od 250.000rsd i to je real-time. Mogu i manje transakcije ali uz doplatu.
Za transakcije ispod 250.000 kliring je u 10.30, 12.30 i 14.45 radnim danima.

Edit: RTGS

Retko uplaćujem prema drugim bankama i nisam obraćao pažnju na vreme pristizanja, ali sa računa u komercijalnoj na drugi račun u komercijalnoj ide odmah. Nisam znao za ove kliringe, hvala na pojašnjenju.
 
Interno u bankama ide momentalno prenos sredstava izmedju racuna, tu nema dvojbe. :)
 
Iako sam do sada plaćao karticom TB nije mi stizala poruka o aktiviranom poklonu dobrodošlice (50% popusta na pretplatu) iako piše na sajtu da je dovoljno obaviti plaćanje karticom. Tek kada sam izvršio plaćanje preko e-banking-a stigao mi je sms o aktiviranom poklonu. Eto čisto da znate, e sad, da li bi poklon bio aktiviran i samo nakon paćanja karticom a da uz to ne stigne sms to ne znam.
I još vezano za šifre plaćanja, ovo nadjoh na ES:

Za elektronsko bankarstvo je karakteristično da sve šifre plaćanja počinju sa 2...
Tako što na šalterima vršite uplate po nalogu građanja šifra će biti 189 a u slučaju da to činite sa elektronskim bankarstvom biće 289.
Šifra plaćanja 289 je najraširenija i u suštini niko vam neće praviti pitanje ako nju upotrebljavate za plaćanje računa, možda izuzev poreza.
Za plaćanje usluga i dobara najčešće se koristi 121 tj 221 u elektronskom bankarstvu i to se odnosi i na račune telekoma i telenora.

http://banke.online.rs/sifre_placanja.htm
 
Moze sve komotno da se placa sa 289. Kod racuna koji pocinju sa 840, sifra treba da bude 253
 
Poslednja izmena:
Sve banke menjaju tarife "kad im dune"; objave nove na sajtu i to je to... Ne sećam se da sam ikada od ijedne banke dobio bilo kakvo obaveštenje o nekim promenama tarifa.

Ja sam prilicno pratio kada je BIB menjala tarifnik (mada me do sada ni za sta nije pogodio, osim kada su ga uskladili sa zakonon od kraja 2011. da ne smeju da naplacuju podizanje >50.000 dnevno, ako nije proslo 7 dana :D).
Kad god je bilo izmene, skoro puna 2 meseca je stajao stari i novi tarifnik, pred izmene. Tipa vec sada bi stajao tarifnik za izmene od 10. novembra.
Slicno je i za Raiffeisen, mada oni mislim da nisu menjali tarifnik od kad su im cene bile u EUR, i samo se uskladjuju svakog tromesecja.

Ovo pominjem jer TBu sigurno nije bitno da uzme i 10% korisnika sitnijih banaka, ako ne uzme barem promil korisnika BIB/RF, koji stvarno pojedinacno moze nesto lose da kaze o njima (BIB/RF), sto im smeta i sto bi izmenili. (ne znaci da za manje ne moze, vec i da za ove moze)
 
Poslednja izmena:
Ispada da su se za ovu promenu uslova SMS notifikacija ogradili sa besplatnim periodom za do 31.10.
 
Kako? Ni na koji način pri potpisivanju ugovora nismo obavešteni o tome da je ponuda privremena, ograničena itd. A to mora da piše u ugovoru, kao što piše kad imaš popust na pretplatu recimo ili bilo kakve posebne uslove.

P.S. Nisam video da si editovao jednu od prethodnih poruka pa ti nisam odgovorio. Da, recimo da bih pristao na godinu dana Paketa2 kao ponudu za poravnanje sa njihove strane ali čisto sumnjam iskreno.
 
Mislio sam na to da su u praksi ostavili besplatan period da ne bi bilo neprijatno iznenađenje korisnika.
Ne znam sta bi bilo resenje osim da izađu u susret nekim poklonom u vidu besplatnog odrzavanja na Progresiv paketu. Ugovorne obaveze i telefone nemamo kao u slucaju VIPa i promene cena.
 
Ako ce sms dojave o uplati i isplati sa racuna naplacivale, to ce svakako za vec postojece Telenor mobilne korisnike biti udarac po djepu, gde je logika placam racun za mobilni, koristim bankarske usluge iste kompanijevi oni mi dodatno naplacuju za sms obavestenje? W$F?!



I da , primio sam poziv od njihovog Call Centra, ja se ponadao eto oni me zovu poklon me ceka :)

Kad ono, Dejane vidim da koristite internet na telefonu, vama bi odgovarali Telenor dodatci...

Ahdbdndxnjdbdxjxdnsjjxnxxnxnxn W#F again.....
 
Pilicarenje je pocelo, samo ce biti fensi upakovano :D
 
Sve to ima i onu drugu stranu, recimo, necu prebaciti zaradu, vrsicu samo uplatu telenor racuna itd :) Uvek postoji kontra.
 
Naravno. Ja im već spremam novi mail sa spiskom brljotina za ovih mesec dana a tiču se mene lično i mog računa. Samo čekam da odgovore na ovaj prvi. Ili da me nedaj bože pozovu za te internet dodatke, to im nebi bilo pametno.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno