tako bi svoju odgovornost kompanije prebacile na vlasnika broja, nadam se da će tako nešto napraviti.
Kako se gasi ta poruka "Korisnik je presao u X mrezu?"Usvakom slučaju svako kod sebe može to da isključi,niko mu ne brani.
Da li je bas tako? Ortak je pre ~godinu dana prebacio broj u Vip (sa mt:s-a) i nema te poruke (nije ni bila aktivirana). Ili je (ipak) moguce, ili je propust?Zauvek. Takvi su propisi RATELa.
I ja ne znam odakle ti uopšte ideja da ideš u VIP, sad će iz inata da ne daju broj, kad ovi potraže .....
Nije to novo. Od kad se priča o tome. U VIPu kad potpišeš bez obaveze, u obavezi si 6 meseci
Cinjenice u vezi ugovora kod VIP Mobile:
1) Cinjenica je da postoji stavka u ugovoru na neodredjeno sa VIP Mobile koja kaze da je ugovor na min 90 dana, to je na samom pocetku, dakle min 3 meseca.
2) Takodje prilikom raskida ugovora na odredjeno stoji da je nemoguce raskinuti odmah vec do kraja isteka jos jednog celog obracunskog perioda. Znaci da se dovrsi zapoceti obrac. period i jos jedan ceo. To je 1-2 meseca od datuma isteka ugovora.
E sad, ljudi to potpisu i ne procitavsi uslove pa ih drze u saci. A sa druge strane koliko je to saobrazno Zakonu o zastiti potrosaca? Trebalo bi neko time institucionalno da se pozabavi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari