Šta je novo?

MNP u praksi - vase price i iskustva

Usvakom slučaju svako kod sebe može to da isključi,niko mu ne brani.
 
tako bi svoju odgovornost kompanije prebacile na vlasnika broja, nadam se da će tako nešto napraviti.

I kada dodje pobesneli klijent na prodajno mesto/korisnički servis da reklamira račun, jer je recimo mislio da zove u mreži, za koju ima besplatne minute, a dobio veliki račun jer nema besplatne minute, i oni mu kažu: Izvinite, BaneCC je isključio obaveštenje, idite kod njega on će vam platiti razliku, ti ćeš verovatno taj predlog i obavezu prihvatiti raširenih ruku, jer je operater preneo odgovornost na tebe?
 
Zovi svog operatera i reci im da ti isključe ili im pošalji zahtev na mejl.
 
Danas bio u vipu da raskinem ugovor (ugovorna obaveza istekla pre par meseci) i rekli su mi da će ugovor biti raskinut za do dva meseca? Radnica nije imala pojmanda objasni zašto i kako. Obračunskinperiod je do 9.

Potom otišao do mts-a da prebacim broj i rekli su mi da nisu sigurni da li može pošto imaju dosta problema sa vipom, da se često dešava da ne dozvole prenos. Dali su mi karticu i rekli da ću dobiti poruku ako uspe prenos.

Obavestiću vas kako sam prošao ali mi je *****no što momentalno ne mogu da raskinem ugovor u vipu.
 
Što si uopšte išao u Vip?
Ja kada sam prenosio broj iz Vipa otišao sam u MTS i podneo zahtev za prenos broja i to je bilo to.
Kakvih 2 meseca čekanja i te gluposti.
Kasnije mi samo stiglo od Vipa da platim ono što je ostalo.A u medjuvremenu sam bio prebačen na MTS...
 
I ja ne znam odakle ti uopšte ideja da ideš u VIP, sad će iz inata da ne daju broj, kad ovi potraže .....
 
Nisam imao pojma kakva je procedura. Rekoh da prvo regulišem obaveze u VIPu. Videćemo šta će da bude. Hvala na informacijama, možda nekom drugom bude od koristi.
 
On je već podneo kod njih zahtev za raskid. Pre nego što je podneo zahtev za prenos. Samo ako hoće, mogu da to posmatraju kao "obavezu" i iz inata da mu ne daju broj.
 
Nije to novo. Od kad se priča o tome. U VIPu kad potpišeš bez obaveze, u obavezi si 6 meseci :) :) :)
 
Videćemo šta će biti. I ja sam se zaprepastio što mi odmah nije raskinut ugovor a nije mogla da mi objasni šta to znači raskidanje do dva meseca. Ko zna šta je htela reći ali svakako me je zbunila. Kada sam govorio o raskidanju ugovora pomenuo sam da želim da prenesem broj u mt:s.
 
I nije našla za shodno da ti kaže da to ne ide tako ? Koja, kako se zove, ako si zapamtio?
 
Nije mi rekla da ne ide tako. Ne znam kako se zove, ima tamnu kosu, mlađa.
 
Možda su nešto promenili. Znam da je bilo, kada potpišeš, ne možeš pre 3 meseca da raskineš. A kada odeš da raskineš, onda mora da čekaš još 3 meseca. Možda ih Ratel pritisnuo. Ili si ti potpisao, pa čekao ona 3 meseca obavezna, a onda prešao u drugu mrežu? Tako može da im se zaobidje procedura, odeš u MTS ili Telenor i započneš prenosu u prepiad, i završiš posao.

Lazo, izveštavaj, da li ti je stigoa SMS i da li je odobren prenos.
 
Kakva glupost to sa 3 meseca, to je totalno u suprotnosti sa zakonom o zaštiti potrošača ali ko će da se ganja sa operaterom. Još nije stigao SMS, obavestiću vas šta se dalje dešava.
 
Cinjenice u vezi ugovora kod VIP Mobile:

1) Cinjenica je da postoji stavka u ugovoru na neodredjeno sa VIP Mobile koja kaze da je ugovor na min 90 dana, to je na samom pocetku, dakle min 3 meseca.

2) Takodje prilikom raskida ugovora na odredjeno stoji da je nemoguce raskinuti odmah vec do kraja isteka jos jednog celog obracunskog perioda. Znaci da se dovrsi zapoceti obrac. period i jos jedan ceo. To je 1-2 meseca od datuma isteka ugovora.

E sad, ljudi to potpisu i ne procitavsi uslove pa ih drze u saci. A sa druge strane koliko je to saobrazno Zakonu o zastiti potrosaca? Trebalo bi neko time institucionalno da se pozabavi.
 
Poslednja izmena:
Ko god želi da uradi prenos broja kod drugog operatere, ne sme nikako da traži raskid ugovora od svog "prethodnog" operatera. Na taj način tj. prilikom raskida ugovora se gasi i broj, pa on posle ne može biti prenet u drugu mrežu!

Ispravan korak je da ode kod operatera kod koga hoće da prenese broj i podnese zahtev za prenos broja.

Naravno, prenos će biti lakši ako su izmirene sve obaveze (poslednji račun) kod prethodnog opratera, a posle samog prenosa treba da se plati račun prethodnom operateru za period od datuma preseka do datuma prelaska u drugu mrežu.
 
Cinjenice u vezi ugovora kod VIP Mobile:

1) Cinjenica je da postoji stavka u ugovoru na neodredjeno sa VIP Mobile koja kaze da je ugovor na min 90 dana, to je na samom pocetku, dakle min 3 meseca.

2) Takodje prilikom raskida ugovora na odredjeno stoji da je nemoguce raskinuti odmah vec do kraja isteka jos jednog celog obracunskog perioda. Znaci da se dovrsi zapoceti obrac. period i jos jedan ceo. To je 1-2 meseca od datuma isteka ugovora.

E sad, ljudi to potpisu i ne procitavsi uslove pa ih drze u saci. A sa druge strane koliko je to saobrazno Zakonu o zastiti potrosaca? Trebalo bi neko time institucionalno da se pozabavi.

Zato i postoji Zakon o zaštiti potrošača jer smo Vip i ja u nepravednim ulogama. Na meni je uzmi ili ostavi. Tako je i sa ostalim operaterima, bankama, kablovskim operaterima itd. Svašta bi oni trpali u te svoje ugovore a na nama je uzmi ili ostavi. Ako je meni istekla ugovorna obaveza na meni je da platim samo još do kraja tekućeg obračuna i to je to.

A druga je priča što meni nije ni trebao raskid ugovora, mogla je gospođica da me uputi. Kao da smo pričali različitim jezicima.
 
Evo i epiloga: uspešno je izvršen prenos broja, tako da za sad povlačim teške reči prema VIP-u iz mog ugla, ispali su korektni. Hvala na savetima.
 
Ja sam grešku napravio što sam uopšte išao kod njih. Pošto je prenos uspeo nisam imao problema što sam tražio raskid ugovora iako je to bio nepotreban korak.

Njihova (bezobrazna) politika raskidanja ugovora me u ovom slučaju ne dotiče.
 
Ortak danas bio u mt:s-u da prenese broj (iz Vip-a), uzeo XL sa 50% popusta - rekli mu da ce, ako se sve zavrsi do petka, sve biti OK, a ako ostane za sl. nedelju - morace da plati prvi mesec (jul) punu cenu, a ostale s popustom.
S obzirom da nije tipicna situacija/problem, rekoh da pitam jel' to standardna politika u mt:s-u (pa da na vreme odustane od istog) ili je doticni zaposleni podlegao vrucini/ludilu pa ne zna sta prica (s obzirom da veze sa logikom nema).
 
Poslednja izmena:
I ja sam dobio iste informacije. Izgleda da im ti popusti važe samo od prvog u mesecu.
 
Ja sam prešao u mt:s 5. decembra, račun za decembar sam platio srazmerno broju dana, ali bez popusta, dok je račun za januar bio umanjen za 50%.
 
^^Pa da je od 1. valjda bi rekli da ako se prenos zavrsi ove nedelje - nece dobiti popust, a ako bude u ponedeljak (2.), onda dobija. A ne obrnuto. I koji je to onda fazon, ugovorna obaveza 12meseci a 11 meseci s popustom ili 13 meseci od kojih je jedan pune cene?! Onda bolje da ostane u Vip-u, imaju iste/slicne klosarske metode
 
Ja sam imao ugovor sa 12 meseci popusta 50% i ostalo redovna cena, to je bilo tik pre ove akcije kad su 2 godine sa 50% popusta. Ugovor sam potpisao 10. marta, i tek aprilski račun je bio umanjen za 50% (osnovna pretplata), a na isteku 12 meseci, normalno da je mart bio poslednji mesec sa tim popustom, tako da sam imao 12 meseci sa popustom.
 
Nazad
Vrh Dno