Šta je novo?

MNP u praksi - vase price i iskustva

Bio juče do Telenora da podnesem zahtev za prenos broja. To je išlo, otprilike, ovako:

Ja: Dobar dan.
Radnica : Dobar dan. Izvolite

J: Hteo bih da podnesem zahtev za prenos broja u vašu mrežu.
R: Dobro. Sa koje mreže prelazite?

J: Sa mt:s-a.
R: Vi ste kod njih na pripejdu, a kod nas hoćete postpejd?

J: Ne. Kod njih sam na postpejdu, a kod vas hoću na pripejd.
R: Aha. Sada ćemo da proverimo da li može

(zove ona nekog, objasni mu o čemu se radi. Završava razgovor)

R: U redu je može na pripejd, a čak i da ste hteli na postpejd, ne bi moglo. :zgran: (tu me zbunila, ali nisam hteo da je pitam ništa dodatno, jer vidim da nije upućena, a i nameran sam bio da mi ovaj broj bude pripejd). Ali, kasnije ćete morati ostati na pripejdu, nećete moći da prelazite sa ovim brojem na postpejd :zgran: (to me još više zbunilo, ali sam prećutao i to).
J: Ok. Započnite prenos.

(Posle nekih 15-20 minuta završava ona. Ja potpišem sve što treba i onda kaže)

R: Imate li neki kontakt telefon na koji može da stigne poruka?
J: Mislite na neki drugi broj, a ne ovaj koji prenosim?

R: Da. Ali bi bilo poželjno da je tu kod vas, da možete da primite poruku.
J: Odakle mi ovde, imam kući. Bila je tu moja devojka, pa pitam jel može njen broj. Kaže, može.

R: Dobro. Sada će vam doći poruka da je postupak prenosa započet.
(čekamo 5 minuta, ništa se ne dešava. Proveravamo broj. Tačno je unesen. Zove ona nekog i pita zašto ne stiže porua. Otuda joj kažu da će stići. Nije bila stigla do jutros.)

Posle sat vremena, zovu mene iz mt:s-a.

Operaterka: Dobro veče gospodine, zovem povodom vašeg zahteva za prenos broja.
Ja: Da. Podneo sam zahtev za prenos broja u Telenor.

O: Mogu li da vas pitam koji je razlog?
J: Razlog je taj što sam dobio ponudu da produžim ugovor i da dobijem telefon, ali uz uslov da potpišem na MIX Net M i da plaćam 3G pretplatu, a ja sam hteo da potpišem na MIX Net S i uzmem neki telefon iz srednjeg segmenta, tipa Motorola Fire XT ili nešto slično, ali ako idem na MIX Net S tretirate me kao novog korisnika i mogu da dobijem samo one najprostije telefone za 1din.

O: Kako najprostiji, gospodine? Imate Nokiu Asha.
J: Pa Nokia Asha me ne interesuje, niti ZTE Racer ili oni monoblok Samsunzi.

O: U redu. Hvala vam na vašem vremenu.
J: Prijatno.

Moram da priznam da sam očekivao da se prijatelj/ica iz mt:s-a malo više potrudi.
No, nema veze.
Sad sam u "pametnoj mreži".:eyebrows:
 
Сад смо у незнању зашто ниси могао да пређеш на Теленор постпејд.

Sgs2 via tt2
 
Prenesen broj u telenor prepaid ne moze vise da ide u telenor postpaid.
Sistemski problem i nece biti resen.
 
Zar nije nekim zakonom rešeno da oni to moraju da omoguće? ****ga, kažem ja: Moj sistem je tako podešen da ne mogu da izbegavam pešake na pešačkim prelazima i neće biti rešen problem.
 
Zar im nije u interesu da nekoga sa prepaid-a prebace na postpaid?
Neverujem u ovo što čitam...:wall:
 
Notorna glupost. I posle kazu "Telenor profesionalan", "Telenor pruza kvalitet"... Ma sve su to ista go*na. :mad:
 
02.04. mi je stigla poruka tipa "Postovani, vas zahtev za prenos broja je odobren, 05.04. izmedju 02:00 i 05:00 bice izvrsen prenos". Jutrous pogledam telefon, mt:s kartica i dalje aktivna. Dakle, prenos nije izvrsen. :? Jel se jos nekom desilo da ne bude izvren u periudu koji je naveden u sms poruci?
 
ja imam dva post-paida broja u telenoru!

jedan sam hteo da ugasim a drugi da prenesem u VIP

pre odlaska u VIP,poslao sam email TELENOR-u

sa sadrzajem da sam njihov korisnik vec 14 godina da sam redovno placao racune

da sada trenutno nemam paket koji bi meni odgovarao

a drugi provajderi nude takve pakete

tj.meni bi odgovaralo da ostanem u telenoru da placam kao do sad racune u nekom iznosu oko 1200din

a da imam vise konfora

teta je nazvala iz telenora i ponudila ovako

ovaj broj sto sam hteo da ugasim,mogu da prenesem na stari FUN paket,

a ovaj drugi mogu da imam popusta 50 posto na pretplatu

stim da mogu da menjam pakete iz meseca u mesec

ugovor se potpisuje na 24 meseca

nema se pravo na mob

al ugovor se moze raskinuti ako se zeli mob!!tad se gubi popust!!!!!!!!!!!!

PONUDA MI U POTPUNOSTI ODGOVARA,i takvu sam potpisao
 
Prenesen broj u telenor prepaid ne moze vise da ide u telenor postpaid.
Sistemski problem i nece biti resen.

Prebacis taj vec prebacen broj iz Telenora prepaid u MTS ili VIP prepaid na 3 meseca pa onda u post paid Telenor.
 
^ Navodno rade na resenju tog problema. Naravno da je to jedna od mogucnosti. Isto kao kad se zeli sa Telenor postpejda na Telenor pripejd.
 
ja imam dva post-paida broja u telenoru!

jedan sam hteo da ugasim a drugi da prenesem u VIP

pre odlaska u VIP,poslao sam email TELENOR-u

sa sadrzajem da sam njihov korisnik vec 14 godina da sam redovno placao racune

da sada trenutno nemam paket koji bi meni odgovarao

a drugi provajderi nude takve pakete

tj.meni bi odgovaralo da ostanem u telenoru da placam kao do sad racune u nekom iznosu oko 1200din

a da imam vise konfora

teta je nazvala iz telenora i ponudila ovako

ovaj broj sto sam hteo da ugasim,mogu da prenesem na stari FUN paket,

a ovaj drugi mogu da imam popusta 50 posto na pretplatu

stim da mogu da menjam pakete iz meseca u mesec

ugovor se potpisuje na 24 meseca

nema se pravo na mob

al ugovor se moze raskinuti ako se zeli mob!!tad se gubi popust!!!!!!!!!!!!

PONUDA MI U POTPUNOSTI ODGOVARA,i takvu sam potpisao
Na koji mail si im poslao zahtev? I ja bih zeleo nesto od njih a necu telefon. Ili to ili odoh u Vip. Pa cisto da vidim sta ce da mi ponude.
 
[email protected]

upravo juce sam potpisao aneks ugovor

tokom veceri mi je stigla poruka

DOGOVORENA PROMOCIJA JE UPRAVO AKTIVIRANA KOJA VAM DAJE DODATNI POPUST U TRAJANJU 24 MESECA

mada pre otprilike mesec dana me je isto teta zvala da potpisem neke ugovore koje mi daju dodatne minute

gde sam to odbio

tada mi je istekla ugovorna obaveza za telefon

i odmah sam presao na jeftiniji paket sa 200 prenesi na 80 prenesi

verovarno ih je to dodatno iniciralo
 
Ovo je tema o prenosivosti broja,a ne o promocijama.
 
Ja sam krajem marta presao sa postpaid MTS-a na postpaid Telenor. Dobio sam obavestenje od Telenora da je moj stari provajder (MTS) trazio da mi se iskljuci opcija odlaznih poziva dok ne platim poslednji racun. BTW, racun sam platio 19.04. Inace, na racunu je pisalo da moze da se plati do 20. Standardno. Kada sam otisao do poslovnice Telenora sa placenim racunom da pitam sta se desava, rekli su mi da ako se desi da me iskljuce, da dodjem do Telenora ili da pre toga odem u MTS sa racunom da im pokazem da sam platio, pa da onda svratim do Telenora... Ne mogu da verujem da i dalje tako funkcionisu da moras da se setkas od jednog do drugog...
 
Pisao sam već o tome.

Kada radte prenos, ima neki rok za koji mora da se plati poslednji račun, ne sećam se više koliki, ali onda " ne važi " ono što piše na računu, već od dana prenosa se računa taj rok. Tako da se ljudima dešavalo da moraju da plate, iako račun nije još nio stigao.
 
Pisao sam već o tome.

Kada radte prenos, ima neki rok za koji mora da se plati poslednji račun, ne sećam se
više koliki, ali onda " ne važi " ono što piše na računu, već od dana prenosa se računa taj rok. Tako da se ljudima dešavalo da moraju da plate, iako račun nije još nio stigao.
Totalna je glupost da plaćaš nešto a da za to nemaš ispostavljen račun,to je samo kr-et-en mogao da smisli.
 
Pa normalno je da stari provajder kad gubi korisnika igra po pravilima! Što bi izlazio tom korisniku u susret.
 
Pisao sam već o tome.

Kada radte prenos, ima neki rok za koji mora da se plati poslednji račun, ne sećam se više koliki, ali onda " ne važi " ono što piše na računu, već od dana prenosa se računa taj rok. Tako da se ljudima dešavalo da moraju da plate, iako račun nije još nio stigao.

Najgore je to sto tu informaciju nisam nigde dobio. Nije nikakav problem, resicu to sa njima ukoliko bude potrebno, samo je potpuno van pameti da korisnika niko o tome ne obavesti niti mu skrene paznju...
 
Pozdrav, imam pitanje u vezi govorne pošte kod prenošenja boroja i one poruke "Korsnik je prebačen u X mrežu".

Da li postoji način na koji bi ja kao vlasnik tog prenetog broja isključio tu opciju za sve koji me pozivaju?
 
Samo kaži koga poznaješ, da može samo on da isključi tu poruku da on ne dobija. Pozivalac. Na svoju odgovornost.
 
Jel moze neko da mi kaze kada je najbolje podneti zahtev za prenos broja iz Vip-a u Telenor?
Meni ugovor sa Vip-om istice 18. u mesecu, a obracunski period mi je 10. u mesecu, pa ne znam kada se najvise isplati. Koliko vidim Vip naplacuje pun iznos mesecne pretplate u zadnjem obracunskom periodu...

Da li ja mogu preneti, tj poslati zahtev za prenos recimo 4-5. u narednom mesecu, tj. nakon isteka ugovora i da mi prenos taman bude izvrsen pre 10. tako da iskoristim manje-vise taj zadnji obr. period u celosti i platim taj racun do kraja tekuceg meseca?

I jel ima neka "caka" u Vip-u nakon isteka ugovora, tipa da 3 meseca unapred moram da im najavim raskid/prenos?
 
Ja im nisam najavljivao kada sam prebacivao broj,a bio sam potpisao na neodredjeno.
 
Zauvek. Takvi su propisi RATELa.

Kakva glupost, pa trebalo bi da naprave opciju da se to isključi od strane vlasnika broja, tako bi svoju odgovornost kompanije prebacile na vlasnika broja, nadam se da će tako nešto napraviti.

Mislim da je ovo bezveze posebno za poslovne korisnike, jer može veoma loše da utiče na posao to što se javlja mašina svaki put :S
 
Nije bezveze! Dobro je sto postoji, kako bi ljudi znali koju mrezu zovu i koliko placaju poziv.
Ovo se najmanje tice vlasnika broja sa porukom, bitno je za one koji zovu jer oni placaju poziv a ne taj koj se javlja.
 
Vrh Dno