Šta je novo?

MNP u praksi - vase price i iskustva

+1
P.S Samo ti izguraj u svojoj nameri,a što se njihov radnik zeznuo,to tebe ne zanima,neka oni razbijaju glavu sa njim.
 
Poslednja izmena:
Evo uskoro cemo pregledati ugovor, pa se nadam da u njemu nigde ne pise Hello, sto bi def. znacilo da imamo argumentaciju. A ne pustam dok ne izguramo - sve i da pise, covek nas je kulturno zaje*ao, ne kazem da je hteo, ali je ipak to uradio. Niko ne mora da placa radi njegovih gresaka, sem njega. As simple as that...
 
Presao sam sa VIP postpaida na mts postpaid.

Proslo je mesec i nesto dana, sve kao ok, i stize mi racun iz vipa da za koriscenje broja u roku od 6 dana platim pun iznos mesecne naknade.
Da napomenem da sam od spornog 22 do 28 koristio VIP mrezu jer sam morao, a od 28 MTS.
Za koriscenje MTS tarife od 1. novembra mi je regularno stigao racun, a sporno je to sto i VIP potrazuje od 1 novembra do 22. novembra.

Smatram da bi trebalo obracunati po principu kojim su racunali i prvi mesec kada sam dosao u VIP, kao sto se inace i racuna, a ne ceo iznos, posebno sto sam pretplatu za ISTI broj vec platio MTS-u.

Da li sam u pravu?
Kakva su Vasa iskustva?
 
Mislim da bi trebalo da platiš samo za tih nekoliko dana,a ne celu pretplatu jer je nisi ni koristio.
Ja sam isto prešao sa Vip-a i platio račun za decembar ili kako ga oni već vode,jer meni mesec traje od 10-og tekućeg do 9 sledećeg meseca.
 
Ja podneo zahtev u subotu za prelazak sa VIP-a u MTS i do danas nista, ali bas... Niti poziv niti sms kada ce se zahtev realizovati ccccc
 
Da su te odbili već bi bio obavešten.
Do petka bi verovatno trebalo da te prebace.
Mislim da ćeš dobiti sms kada će prenos biti izvršen.
 
U toku sam prebacivanja sa Vip-a na Mts pa me zanima kako se tarifira ovaj period u toku prenosa jel se racuna Vipova pretplata koja mi istice 17. januara tj jel se trose ti minuti,sms i mb koji su pretplati ili ne, i jel neko dobio poruku za prebacivanje ovih dana izgleda da nema sanse pre 4,5 januara.
 
Trošiš Vip saobraćaj sve dok te ne prebace na MTS.
Kako bi inače drugo moglo.
 
As simple as that .....

Koja kartica ti u fonu, njegov saobraćaj ...

Inače, danas sam opet imao okršaj na trafici, zamoli me prijatelj da mu lupim 100 dinkića na VIP prepaid, koji je bio u Telenoru ...

KAda sam u centru, najlakše mi direktno kod njih.

Ali po trafikama, to je jeza ...

Rade VIP dopune? -Rade. -Može 100 dinara ili mora 200? -Može 100 ...
Odlično ....
I sad uzima ona ono sokoćalo: i kaže meni onako upitno 061 .. ? i sada čeka da nastavim ... a ja ljubazno, ne, nije 061, 069 je broj ...

I kreće drama i 5 minuta ubeđivanja da PROBA, pa ako neće , u redu ...

Pristane, i kaže ovo joj prvi slučaj .... :) :)
 
Ovde me vise nista ne iznenadjuje narocito ne od Vip-a pre svega od odnosa prema starim korisnicima, da nekoga ko pravi racune duplo vece od njihovog proseka i placa ih redovno cene iste kao novog, do toga da se pri mnp-u sluze forama da li je prezime napisano sa Đ kako je u Mts-u ili Dj kako su ga oni napisali, do crtice izmedju dva prezimena koji Mts zbog softvera i ne moze da iskuca i onda te onako fino zbog svega toga zezaju 10 dana i prave ludim i to sve uz osmeh.
 
U temi se pominjalo koji je ugovor na snazi do 01. novog meseca... Danas mi je teta prilikom potpisivanja ugovora rekla da je stari ugovor odnosno tarifa na snazi do isteka tekuceg meseca i da od 01. na snagu stupa novi ugovor tj. novi paket.
 
Samo da prenesem, koleginica uspela da se oslobodi placanja onih pominjanih 12k. Za silni internet saobracaj koji je napravila i tarifiran je posebno, jer u njoj trenutno aktivnoj Hello tarifi ne postoji, bice joj naplacen neki internet dodatak, pa ce umesto 12 hiljada platiti cirka 4 stotine dinara, plus pretplatu za Hello, plus eventualno prekoracenje pretplate kroz pozive i poruke, sve skupa oko 1.5k, po mojoj proceni - videcemo kad dodje racun. Od sledeceg meseca joj onda krece Mix Net M tarifa.

Drago mi je da je sve dobro proslo... I, moram priznati, u mt:s-u su bili vrlo kul i usluzni. Ocigledno se ovakva situacija vec desavala.
 
Ovde me vise nista ne iznenadjuje narocito ne od Vip-a pre svega od odnosa prema starim korisnicima, da nekoga ko pravi racune duplo vece od njihovog proseka i placa ih redovno cene iste kao novog, do toga da se pri mnp-u sluze forama da li je prezime napisano sa Đ kako je u Mts-u ili Dj kako su ga oni napisali, do crtice izmedju dva prezimena koji Mts zbog softvera i ne moze da iskuca i onda te onako fino zbog svega toga zezaju 10 dana i prave ludim i to sve uz osmeh.

Nijedan operater ne ceni stare korisnike. Osim pri pominjanju MNPa :smoke:
 
Okje, dakle žalba je na putu... videćemo i ovo kako će rešiti, ali je ovde gotovo sve crno na belo jasno....
 
Mene VIP nije zadrzao... Nisu ni pokusali - 4god sam kod njih, tarifa postpaid 325, pa kasinje i postpaid600 jer mi racuni uvek bili >1500din. Nikakve pogodnosti, osim da cu dobiti popust od 25% cini mi se 3 meseca, na sta sam im ja rekao - neka hvala... Inace prebacili me juce u 6h ujutro na mt:s
 
meni je ugovor istekao 24.12....23.12. sam otisla da podnesem zahtev za raskid ugovora (jer mi je njihov operater rekao da to mogu da uradim bilo kad do 24.12. i da mi odmah raskidaju ugovor)..da bi mi u utorak 27.12. stigla poruka od njih da se ugovor na moj zahtev raskida 17.2.2012. god...obracunski period mi je od 18....opet pozovem operatera njihovog i kazem da posto vec snimaju razgovore, neka provere da mi je njihov op dao pogresnu informaciju, ona meni kaze da mogu da se zalim...ja im rekoh da su lopovi i da su veoma bezobrazni...razumela bih da su me zadrzali do 17.1 do kraja obracunskog perioda, ali da mi natovare jos jedan pun, to ne razumem i vodim pod cistom kradjom (jer lepo pise da po isteku 24 meseca ugovorne obaveze, isti mogu da raskinem u bilo kom momentu)...zato ce lepo umesto samo ja da odem iz vipa, otici i moji roditelji...
 
Mene prebacuju 4.01, kao i Batu nisu ni pokusali da me zadrze , kad sam zvao call centar rekli mi da je 50% previse i da oni daju 25% ceo ugovor ili telefon i 6 meseci 25 %.
 
Ja sam isto doneo odluku da odem iz Vipa, na sve strane su poceli da otimaju - isto su mi rekli da ne mogu da raskinem ugovor tog dana kada mi istice 24meseca pretplate vec da moram da cekam da istekne peroid sto po meni nema nikakve logike. Neverovatna je razlika o tome koliko zam bio zadovoljan njihovom uslugom i odnosom prema meni kao korisniku i koliko su sada ocajni po tom pitanju.
Barem 6-7 puta sam pokusao da uspostavim kontakt sa nekim ko je zaduzen za brigu o korisnicima i do sada nisam udostojen odgovora, sem onih glupih template trabunjanja.
A najvishe me nervira, sto sve kroz onaj kvazi osmeh(da ne kazem kez) se kao brinu o tebi kao korisniku, njima je jedino bitno da smo mi zadovoljni , a ustvari je pocelo da bude sve suprotno zadnjih meseci.
Izgleda da im je frka sto su i dalje veliki gubitash, i da je akcenat stavljen da se mora doci makar na 0-to poslovanje po svaku cenu, samo verujem da ce im se to dugorocno vratiti kao bumerang, a mislim da to i zasluzuju.

Sve se vrti oko profita, cak i po cenu da se krse zakoni, a neuk narod ovde se nervira i na kraju plati, jer ne veruje u institucije koje su duzne da stite potrosace, kao ni u brzo i fer sudjenje.
Stim da pocinjem da mislim da je VIP najgori po tom pitanju, mogu samo da zamislim kako bi se ponasali da su vodeci operater u Srbiji, kad su se ovako osilili cim su presli 10-15% trzista...
 
Evo sta pise u Opstim uslovima ugovora:

18.1. Pretplatnik može da raskine Pretplatnički odnos pisanim obaveštenjem o raskidu poslatom Vipu preporučenom
poštom. Pretplatnik ne može da raskine Pretplatnički odnos u roku od 90 dana od aktivacije SIM kartice. Raskid
Pretplatničkog odnosa stupa na snagu nakon proteka 1 punog obračunskog perioda računajući od dana propisnog
podnošenja pisanog obaveštenja
o raskidu Pretplatničkog odnosa od strane Pretplatnika Vipu.

Ovo prakticno znaci 30 dana jer je 30 dana pun obracunski period za bilo koju tarifu. Tako bih ja kapirao i zahtevao. Nista ne placam preko toga.
 
Poslednja izmena:
Pa podnesite zahtev za prenos broja u drugu mrežu. Na prepaid i onda lepo ugasite karticu. Pretpostavljam da ne mogu da vas drže još mesec dva jer nigde u ugovoru ne piše da ne smete da prebacite broj, nego da ne smete da ga ugasite?
 
Sky, eno ga u mom postu #320 deo ugovora koji govori o cemu se tu radi.
 
samo da javim, tasti odobrili prelaz i bice na mt:s-u od 04.01.
zvali iz Telenora i pitali je sto odlazi i da li je zadovoljna. nisu joj nudili nista.
 
Pa nekad su stvarno bili dobri (mislim na VIP), ja sam prvih dve godine bio extra zadovoljan i onda sam i produzio ugovor, a zadnjih godinu dana nisu ni mt:s-u do kolena... Na jedan mail cekam mesec dana, nemaju nista novo u ponudi (eh koliko puta su mi zatrebali tarifni dodaci, kao kod telenora) - jedino sto uveli onaj smart - koji je nekima dobar, a meni bi bio katastrofalan :) a i za zalbu sam cekao 31 dan na odgovor :D znaci haos, mislim da su mnogo postali neozbiljni i totalno ne organizovani. Stvarno imam osecaj da je tamo vece rasulo, nego u mt:s-u
 
Poslednja izmena:
Bato, na žalost je i moj prpblem to bio kod VIP-a... nekako su delovali totalno raspušteno. Osim toga da u kraju u 2 lokala gde često boravim nisu imali signala (dok telenor i mts imaju) nisam imao primedbi na mrežu.
A li ne daj Bože da ti treba neko obrazloženje ili izlazak u susret... (reklamacija, prigovor, itd...)

Ja sam pre 2 godine od MTS-a pobegao glavom bez obzira, a pre mesec ipo se vratih MTS-u. Nigde pod ugoovrom nema sreće, to je sve super dok ne potpišeš i onda pokop, čim nešto malo vrdneš. Ali bar u MTS-u neću gasiti telefon kad idem u CG i BIH jer imaju svoje mreže i tamo, a ispostavilo se letos da me 10 kratkih poziva sa cg primorja koštalo lepih para, a nije moralo. I naravno da je najgora moguća varianta VIP po pitanju rominga i cena sa okolnim zemljama.
 
Evo sta pise u Opstim uslovima ugovora:



Ovo prakticno znaci 30 dana jer je 30 dana pun obracunski period za bilo koju tarifu. Tako bih ja kapirao i zahtevao. Nista ne placam preko toga.

Ja sam bio do VIP poslovnice 2,5 meseca pre i pitao ako želim da raskinem ugovor, tog dana kada mi ugovor i ističe, šta trebam da uradim. Rekli su: NIŠTA.
Drugo ti ugovori su "obsolete" jer tada MNP nije bio moguć.
Treće, nek probaju da mi naplate nešto što sam već platio pa da vidimo kako će da se provedu.
 
@septimus, na tvoj post sam ono i prokomentarisao. Donekle je bilo i pitanje, da li zahtev za prenos broja može formalno da se tumači ko zahtev za raskid pretplatničkog odnosa. To jeste to, ali pravilnik o MNP ne bi trebalo da dozvoljava da rešavanje zahteva traje tako dugo (30 dana), a s druge strane ugovorna obaveza je istekla, pa ne znam da li mogu da se pozovu na tu stavku da odbiju MNP?
 
Pretpostavljam da ce zahtev za prenos (a to je istovremeno i zahtev za raskid) biti odbijen jer u ugovoru postoji ona stavka da mora jos jedan obracunski period.
Tu se VIP malo poigrao sa MNPom jer zahtev za raskid mora sa njima direktno a preko MNPa nece da moze.

Bilo bi dobro neko da proba i podeli iskustvo.
 
Cekaj, ne mogu da vas pohvatam vise :) meni je ugovor istekao 23. decembra (a to je vec posebna prica..), a zahtev za prenos podneo sam 24. i broj mi je prenesen 30-og ujutro u mt:s
 
VIP -> mt:s?
 
Nazad
Vrh Dno