Šta je novo?

Mafia II

:zgran::zgran::zgran: ,)
 
ja prosto ne mogu da verujem da ce to tako izgledati ali se NADAM da hoce ! Takodje se nadam da ce igra da bude dobra, kao i prvi deo.
 
Pa Mafia 1 je bez blooma. Kako ne shvataš da mu bloom daje lepotu. Odnosno HDR.
 
Pa Mafia 1 je bez blooma. Kako ne shvataš da mu bloom daje lepotu. Odnosno HDR.

Ma super je, jos kad bi stvarnost izgledala tako.. (btw, ovde je bloom najbolje odradjen, ali jos uvek to smatram totalno nepotrebnim i nerealnim efektom)
 
jos shotova...
mafia-ii-20080425094244043.jpg


mafia-ii-20080425094241043.jpg


mafia-ii-20080425094253683.jpg


mafia-ii-20080425094250714.jpg


mafia-ii-20080425094247371.jpg
Extra... bas lepo izgleda... napucali su aa i af...
 
i ne samo to, gameplay izgeda odlicno, ako to uopste moze da se oceni sa slika. bice jurnjave kolima, okrasaja prilikom voznje i sve to deluje jako dobro. sa slika se da naslutiti odlicna atmosfera. gotovo da izgleda too good to be true...za sada mi ove slike bude maximalno pozitivan osecaj. deluje da ce biti dostojan naslednik originala...
 
Napucavanje u prvom delu je bilo očajno, kao i snimanje pozicija. Ako to isprave, biće ovo stvarno dobra igra, pošto se čini da već ima potrebnu atmosferu.
 
Napucavanje u prvom delu je bilo očajno, kao i snimanje pozicija.
Na kakvo napucavanje misliš?
I šta nije OK sa savegameovima?
Ti bi da u sred misije, dok te rokaju, snimiš poziciju, pa kada posle učitaš, nema nikog oko tebe?
 
Naravno, snimanje pozicija je civilizacijska tekovina. Hteo bih da snimim poziciju i da je učitam potom na istom mestu, u sred pucnjave ako treba, kao u svim normalnim PC igrama. A ne da vozim kola 3 minuta da bi me neko ubio i posle sve ispočetka.

Što se tiče napucavanja uporedi bilo koji moderni FPS sa Mafijom i videćeš koliko je smešno.

Originalnu igru je krasila odlična atmosfera, ali je imala gore navedene tehničke nedostatke.
 
Poslednja izmena:
Što se tiče napucavanja uporedi bilo koji moderni FPS sa Mafijom i videćeš koliko je smešno.

Mislim da bi smesno bilo uporedjivati je sa bilo kojim FPS-om, zato sto Mafia ne spada u taj tip igara.
 
Da se ispravim, trebalo bi upoređivati sa TPS igrama poput Hitmana i Max Paynea. Naravno da Mafia nije samo pucačina, ali se barem pola igre svodi na to.
 
Šta to, konkretno, razdvaja mafiju od Hitmena i Pejna!?
Koliko ja znam, sve je isto, ako ne i bolje u Mafiji. Stvarno ne razumem po kojim kriterijumima ima nedostatke..
 
Šta to, konkretno, razdvaja mafiju od Hitmena i Pejna!?
Koliko ja znam, sve je isto, ako ne i bolje u Mafiji. Stvarno ne razumem po kojim kriterijumima ima nedostatke..

Mafija ima 100% schmek :D, a ove druge dve igre su isto odlicne igre, ali ...
 
Napucavanje je u Mafiji konzolaško u najnegativnijem mogućem smislu. Kao i snimanje pozicija (koje je i u prvom Hitman-u nemoguće usred misije, dok su u nastavcima rešili problem).
 
Napucavanje je u Mafiji konzolaško u najnegativnijem mogućem smislu. Kao i snimanje pozicija (koje je i u prvom Hitman-u nemoguće usred misije, dok su u nastavcima rešili problem).

Mozda je napucavanje konzolasko, mozda je snimanje lose ali je Mafia jedna od najboljih igrica koje sam ikad igrao i jedva cekam drugi deo koji ako bude bar upola dobar oduzece mi dobar deo slobodnog vremena.
 
@Laza:
Snimanje po checkpoint-ima kao jedine opcije snimanja u igri je nesto najbolje sto je izmisljeno u gaming industriji. Quicksave-Quickload mnogo ubija gameplay, i igranje na taj nacin ne predstavlja nikakav izazov, kada ne postoji nacin da zagines, a i ako zagines, boze moj, za 2-3 sekundi se to ispravi sa jednim ili dva klika na tastaturi. Gde je tu izazov? Gde je tu zabava? Mnogo vise cenim igre koje su u checkpoint fazonu jer se gameplay neverovatno dize, tenzija u tezim delovima raste, sve je mnogo tecnije jer moras da odigras u jednom cugu (do sledeceg pointa), a ne da seckas svaki cas dozivljaj i da prakticno ne postoji sansa da ne uspes, osim ako si bas toliki baksuz pa snimis poziciju kada imas recimo 20hp a neko te gadja bazukom koju ne mozes da izbegnes, a to su extremne situacije koje se desavaju jednom u 1000 QS-ova, sto nije ni vredno pominjanja, al eto.

Sto se tice Mafije 2, sta moze da se ocekuje osim sve najbolje. Prvi deo je jedna od najboljih igara ikada, a znajuci ozbiljnost tima koji je radio prvi deo, ne vidim razlog da omanu u drugom, a ove fotke govore vise od 990283094829304809238490238094238 reci ;)
 
Obojca ste u pravu i jedno i drugo je dobro ako je igra tako zamisljena. Sve zavisi od tezine same igre kao i duzine same igre. Kada kreator igre napravi kracu igru on malo umanji tezinu i vestacki produzi igranje ubacivenjem checkpoint snimanja pozicije najbolji primer za to je prvi Hitman koji su neki likovi na netu haknuli i omogucili snimanje pozicija kod god zazeli pa su igru presli za smesnih 3-4 sata.
 
Da samo tada igra gubi potpuni smisao ....
qs na svakih 1 min pa i dete od 3 godine bi preslo
 
Meni je najbolji sistem sacuvavanja, kada igrac sam ima na izboru npr 3 save (ili 5, nebitno) kroz ceo nivo. Kao u npr IGI2 Covert Strike.
Lepo sam rasporedis save-ove, u zavisnosti od tezine dela nivoa. A checkpointi bas iz ovog razloga nejednake tezine, mogu biti zeznuti...
 
meni je bas checkpoint odvratan :) cesto je (neka) igra na momente sumanuto teska pa prelazis jednu deonicu iznova, iznova i opet iznova i samo kidas zivce. gde je tu zadovoljstvo? F5 lepo, pa neka ga svako koristi kako mu je drago. kome se ne svidja da snima kada hoce - neka prelazi nivoe iz jednog cuga, sto se mene tice...
naravno, Mafiji je sve oprosteno :)
 
checkpoint ipak ima 2 namene

da produzi duzinu igre vestacki... da na memorijskim karticama na konzolama save zauzme sto manje mesta... tipican save konzolne igre je cesto 8kb ili tako nesto... u tih 8kb tesko da moze da se upise gde ste tacno u kom trenutku koga ocistili... pa kad se vratite sve opet ispocetka...
 
doziranje na kasicicu...
305588_full.jpg


300978_full.jpg


300976_full.jpg
 
Ja rešio po 16-ti put da obrnem keca.
***, moram da se malo ložim.
 
Vrh Dno