Ljudi kakav story mod će biti? Prihvatam da sam ja glup ali bih i pored toga voleo da mi objasnite što je moguće preciznije. Plus šta vam znači DLC?
To je prijavljivanje za betu, odnosno, beta testiranje, pa ko je srecan da upadne u tih 20k moze da isproba igru mesec dana ranije od ostalih, a retail verzija izlazi za vec pomenutih mesec danaja takodje ne razumem to 20000 ljudi u evropi bla bla bla...
10 minuta pravljenja levela. josh mesec dana!
yep yep.
jedina stvar koja mi nije josh jasna kod pravljenja je definisanje dubine nivo-a, odnosno layera. kako on odredi dal je neshto pozadina ili prepreka i da li pri kretanju sem napred i nazad imash i kretanje po dubini nivoa. ima bash u tom vide-u kad podigde kameru, pa vidish shirinu te osnovnoe platforme(kao zemlje) po kojoj se sack boy krece, pa me bash interesuje da li se krecesh po samo jednoj liniji ili ne. ne znam dal razumes sta pokusavam da napisem
**** te story mod, prebicu te Ne znam dal me zezas ili preskaces postove , napisao sam vec par puta ono sto se zna o prici... Imas detaljnije u Manual-u, okacio sam ga ovde... A DLC ti je Downloadable Content, bice tu raznih nivoa u vidu DLC-a, recimo God of War tematski nivo, Uncharted, sta god.. i to ce se verovatno naplacivati, a bice i nekog besplatnog DLC-a, recimo neki novi kostimi za Sackboy-a i takve stvari..
Ma čitao sam sve to, ništa ti meni nisi objasnio. Nema veze, kupiću je svakako rešio sam već.
Ma goran misli na neshto kao 'campaign'. To nikada nisu pomenuli i ja mislim da nece biti. Svaki nivo ce biti celina za sebe..
Ma goran misli na neshto kao 'campaign'. To nikada nisu pomenuli i ja mislim da nece biti. Svaki nivo ce biti celina za sebe..
Uopshte nije iskljucheno da se to kasnije pojavi i da recimo izbace 15 nivoa koji su povezani medjusobno. Izlazak LBPa nije kraj onoga shto su developeri uradili, to je i cela poenta. Shta ih sprechava da izbace taj neki pack od 15-20 nivoa koji se igraju u celini kao jedna pricha, ili recimo tematski da budu vezani za neke druge Sonijeve igre. Zamisli GOW ili Killzone u LBP izvedbi, pa tako se moze oziveti zlatno dobra igranja kada su 'harale' 2D platforme...
There's a Motorstorm: Pacific Rift level online already and some others from Sony devs
^vec su poceli...
Postovao lik sa neogafa koji isprobava betu...
http://forums.e-mpire.com/showpost.php?p=1931641&postcount=1074
(sjajan forum za kad si na poslu btw, svakih 5 sekundi neki novi post )
sigurno se i sef slaze sa tobom
U Njujorkskoj dizajnerskoj skoli "Parsons The New School for Design" odrzano je takmicenje njihovih najboljih dizajnera u pravljenu nivoa za LBP
http://multiplayerblog.mtv.com/2008/09/22/littlebigplanet-parsons-pictures/
Predpostavljam da cemo najbolje od njih videti na PSN-u ubrzo nakon izlaska igre..
Evo ga jedan level, zove se Shadow of the LittleBigColossus
http://www.ps3fanboy.com/2008/09/23/parsons-students-create-shadow-of-the-littlebigcolossus/
Inace, skidam kapu za level...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari