Šta je novo?

Limundo

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ih, ti sto licitiraju "pa slucajno pogresili", meni to jednom nedeljno ...

situacija danas:

untitled.jpg


nije mogo lepsi sastav da napise. Negativna ko vrata, nek se igra po Fejsbuku
 
Vidi ovo . UjceMika 3 negativne , danas dobio . Baš da vidim dal će mu skinu .

Pogledajte prilog 148925

Nadam se da ga je kupac prijavio Limundo timu pre nego sto mu je dao negativnu sa dokazima o uplati novca. Ovde nema osnova za brisanje negativne osim ako ne vrati novac pa kupac insistira kod Limundo tima da mu se negativna obrise. Znaci zavisio bi od dobre volje kupca. Mada, smatram da ni onda ne treba brisati negativnu jer nije ispostovao pravila ugovora.
 
U sustini da ali prevejani prodavac bi poslao nesipravno, i onda vratio pare u zameni zbog greske i cista posao :)
Imam sve vise problema sa kinezima... postaju gori od nas, muljaju jer misle da neznas sistem i engleski, vec su smesno na koliko nacina pokusavaju da me zeznu... da ne bude da smo mi najgori opet
 
Ovaj limindo nalog ovde je talva ******** da je to strasno! Kako dodje uleti pica i nema ga nazad 10 dana pa opet odgovori na neko pitanje na koje je najlakse dati odgovor
 
Ovaj limindo nalog ovde je talva ******** da je to strasno! Kako dodje uleti pica i nema ga nazad 10 dana pa opet odgovori na neko pitanje na koje je najlakse dati odgovor

Odes na KP tamo su zlatni, prodavci cvecke a kupci jos vece... :d isti resavaju probleme samo zvoni, oglasi svi originale do original-a da ne bude zabune KP mozda ne radi na proviziji ali itekako uzima na reklamama i sistemu KP izloga, produzavanja oglasa i obnavljaca... jedina razlika ta sto su PM poruke sve na jednom mestu gde je dosta funkcionalniji od limunda... imas i temu pa bas i nevidim da su se isti javili, ne branim LT imaju dosta da porade na sajtu, ali mi grupno kao drustvo iz svoje koze tesko da cemo izaci... a tu LT moze jedino ublaziti posladice, ja nemogu da kazem da ne pokusavaju, grese takodje ali na KP ni ne reaguju u 98% barem je to moje iskustvo
Takodje ako poredimo KP i Kupindo, budi siguran da na Kupindu imas bar 95% manje prevara, aucijski sajtovi su pre svega oni gde se "sljam" od prodavaca okuplja da uvali svoje, a i imas tip kupaca koji se navuku na cenu pa posle prave problem jer su ponudili vise od zelje... ne primaju predmet, dupla postarina itd..
Nazalost Limundo nemozemo poredit sa nicim u srbiji da bi bilo pravedno poredjenje jer KP nije aukcijski sajt iako ta opcija postoji

Sto se tice stranih (da i to uporedimo) pre svega uzimas od prodavaca sa tonom ocena pa nemas problema (ko od ovih kupuje problema nema skoro nikad ali...) dok ne naidjes na kineze manjeg morala i nize cene, ebay razocarao, aliexpress rese uglavnom ali para uglavnom cekas 4-6 meseci! takodje prevarantu nemozes nista ako ti vrati kes ti si svakako u minusu na oba sajta komuniciras sa bot-om prakticno, jedino su oba vise automatizovana sto te ne spasava muljatora nikako
 
Poslednja izmena:
Ovaj limindo nalog ovde je talva ******** da je to strasno! Kako dodje uleti pica i nema ga nazad 10 dana pa opet odgovori na neko pitanje na koje je najlakse dati odgovor

Trudimo se da odgovorimo na sva pitanja ovde na forumu, koliko god je moguće.
Na dosta pitanja smo već odgovorili, često i po nekoliko puta, pa nismo hteli da ponavljamo odgovor.

Svakako nas uvek možete kontaktirati putem sajta, za bilo kakvu pomoć.
Dobićete odgovor u roku od nekoliko časova (ako nas kontaktirate u toku radnog vremena). :type:

Ocene koje dobiju članovi se brišu samo ako:
- Nisu u skladu sa pravilima (ili su date neopravdano), predstavljaju zloupotrebu i tome slično
- Član koji je dao ocenu zatraži da se obriše jer je nesporazum rešen

Ovo je princip kojim se vodimo kod apsolutno svih članova, bez izuzetaka.

Ako ipak postoji pitanje na koje mislite da već nismo dali odgovor u temi, slobodno napišite. :wave:
 
Vidi ovo . UjceMika 3 negativne , danas dobio . Baš da vidim dal će mu skinu .

Pogledajte prilog 148925

A sto ne bi, pa do sada je bila politika da mu se skida ono sto ja znam skinuli su mu preko 15 a ko zna koliko ima sto ja ne znam...

Nadam se da ga je kupac prijavio Limundo timu pre nego sto mu je dao negativnu sa dokazima o uplati novca. Ovde nema osnova za brisanje negativne osim ako ne vrati novac pa kupac insistira kod Limundo tima da mu se negativna obrise. Znaci zavisio bi od dobre volje kupca. Mada, smatram da ni onda ne treba brisati negativnu jer nije ispostovao pravila ugovora.

Ma moze da se prijavljuje do sutra, zna se sta ce da bude na kraju, skinuce mu i to je to.

Ispratite samo ovaj komentar za POZITIVNU ocenu : ,,kupio neispravna vratio na popravku.jos nije stigla posilka.cekam od 9.8.2014.kakvu ocenu da dam kad je neisptavna a ima garanciju 7 dana a opste nije radila.3 puta postarina ako stigne.''

E ovako sam isto ja naseo, isto dao pozitivnu a nikada dobio svoju robu. Kao popravka ceka nesto da mu neko posalje kao da salje iz Tunguzije pa nije moglo danas pa prekosutra pa na svetog Zivka.... bla bla obicne baljezgarije i gomila lazi. Uostalom opisao sam dosta stvari u onom opsirnom postu i jos jednom koji je na zalost neko od moderatora obrisao.
 
Evo limundo zasto ne odgovorite na pitanje zasto tolerisete olosa koji svesno vara ljude ako prodje prodje? I brisete mu ocene?
 
Poslednja izmena:
Da ne bi lutali i bili 'zbunjeni', lojola prica o UjceMika prevarantu.
 
Obrisase mu negativnu ocenu u roku od jednog dana.
Mora da su otvorili posebnu telefonsku liniju samo za njega..
Ovo mu je 20-ta obrisana negativna ocena, rishpekt za prevaranta.
 
Poslednja izmena:
Verovatno zbog prometa. Ima čovek 1242 pozitivne i verovatno je na sve prodaje platio proviziju. Par prevara gore-dole...
 
Ako ipak postoji pitanje na koje mislite da već nismo dali odgovor u temi, slobodno napišite. :wave:

evo ja cu da vam napisem jer vam je ocigledno stalo do misljenja ljudi sa ovog foruma, pritom sam ja veoma aktivan limundo prodavac -

Dok god ne odgovorite na situaciju sa Ujcemika, ne mozete da ocekujete bilo kakav pozitivan feedback sa ove teme. Covek prodaje hardver, ovo je IT forum. Konstantno su njegove aukcije u fokusu, pritom neretko se desava da odredjeni hardver kod njega u kupoprodaji ima i neke veze sa ovim forumom. Na sve to ide cinjenica da kolicina njegovih obrisanih ocena prevazilazi zdrav razum.

Hocete da kazete da je svaka obrisana ocena apsolutno opravdana i da covek koji je MESEC dana cekao na predmet koji je PLATIO, istog trenutka kada udeli negativnu, dobija Leteceg Dron-a na gajbu sa izvinjenjem, refundacijom, barbershop quartet-om da mu otpeva izvinjenje i prihvata da se Ujcemiki obrise negativna ?

Gde mogu ja da se prijavim za ovo brisanje negativnih ? molim vas recite mi, posto sam do sad na 40 aukcija nedeljno navikao na dve reklamacije (sto ljudi sto cudi) koje uredno placam sve zajedno sa duplom postarinom kao prodavac, bezveze bacam pare ako moze Ujcemika ovako ...
 
Stvarno mu skinuli negativnu .

@Limundo
Stvarno vas nije nimalo sramota , barem malčice ?

um2.jpg
 
Poslednja izmena:
Dzeksone, koliko ja znam po pravilima Limundo sajta u slucaju reklamacije troskove postarine snosi kupac.

I pitanje za clana Limundo. Ako moze da kaze zasto je skinuta negativna UjceMika clanu? Mislim na ovu poslednju koja se vidi u gore postavljenoj slici, da ne bude zabune o kojoj negativnoj se radi.
 
Na tu sliku sam i mislio nego dok sam kucao post ti si postavio tvoj post sa ovom drugom slikom gde je negativna obrisana.
 
Dzeksone, koliko ja znam po pravilima Limundo sajta u slucaju reklamacije troskove postarine snosi kupac.

E tu su pravila malo vise nejasna obicnom korisniku

AKO je predmet u neopisanom stanju, troskove je duzan da snosi prodavac

AKO je kupac nezadovoljan, a ne moze se dokazati cinjenicno stanje, onda se kupcu ne nadoknadjuju troskovi primljene postarine


sto se tice negativne ocene, copy paste iz pravilnika -

Negativna ocena se dodeljuje:
• Članu koji neopravdano odustane od saradnje
• Prodavcu koji odbije da uvaži reklamaciju za predmet koji ne odgovara opisu

tako da po Limundo pravilniku Ujcemika MORA da dobije negativnu i ne sme da mu se obrise iz sledecih razloga:

Nije poslao predmet (neopravdano odustao od saradnje)
preuzeo novac za predmet
Cak i u slucaju da pristane na saradnju, rok za kupoprodaju je istekao i prodavac ima puno pravo da mu da negativnu, kao i da ona ne sme da se obrise.

E sad, ako je Ujcemika kontaktirao Limundo, Limundo kontaktirao prodavca, on pristao da primi predmet od Ujcemika, odgovorio Limundo sajtu, oni sve to obavili od sinoc u 7-8 do jutros u 10, onda stvarno Ujcemika ima neki Limundo speed dial i letece dronove.

Zasto mu Limundo brise, valjda ce da odgovore nekad ... Ja iskreno ne razumem, jer ovo nikome ne ide u korist, ova tema je nasiroko citana i ako provizija jednog lika znaci vise od kriticno lose reputacije, onda okej. Ja se vise necu mesati jer ako lik ima toliku protekciju, mozda moze i mene da obrise, i to kroz skroz opravdanu paranoju.

@Limundo - poslusajte Benchmark clanove, i bar ga dovedite u red. Ima on i pozitivne ocene, dosta zadovoljnih kupaca al ne sme da se koristi tudjim parama, vara ljude, salje pogresno, ne salje uopste .. Koje god da je opravdanje, obrisaste mu 10 negativnih za 2 meseca. Ovde niko nece vise nista lepo napisati dok se ta praksa sa tim clanom nastavi.
 
Evo da se ukljucim i ja da ne bude necu biti ovde. Ja svima odgovaram, sve ispostujem cuvam poruke oko dogovora a kao pojedinci koji znaju kako ide prodaja kod mene znaju da ja placam servis za svaki deo ili bar vecinu njih. Da skratim svaki deo sa reklamacije ide u servis gde se otvara servisni list ako u roku od 8 radnih dana meni ne vrate predmet ili deklarisu da je kvar samog proizvoda ja refundiram novac sa 2x postarine. Odredjeni da ne imenujem jer nije lepo pre svega da se ljaga neko koji su rekli da su pucali na postarinama ja mogu attach da svi vide da sam ih ja placao. Trudim se da maksimalno ispostujem svakog koliko je u mojoj moci i brzo koliko je moguce u zavisnosti od obaveza. Kad komentarisete nesto neka to bude dokazno a ne samo recima. Neko odavde mi je i slao poruku na limundu da se ukljucim u diskusiju pa eto da se ukljucim. Sto se tice veze u limundu nemam nijedne i meni je isti ko i svakom ali ja dostavljam crno na belo za sve prijem slanje placene postarine. Sto se tice reklamacija WINWIN-a tu se ceka u proseku 20-30 dana kako kad i tu niko nista nemoze ko ceka ceka ko ne ceka dobije refundaciju njih jedino nemogu da ubrzavam. Sve sto zelite mozete me uvek pitati odgovor i attach file takodje mogu dostaviti za sve u zadnjih 90 dana kao i adresnice koje cuvam eto da se nadju kad zatreba iznad tog roka ili bacam ili ne razmatram jer je proslo dosta vremena. Procenat reklamacije je kod mene oko 10% i to je normalno na polovnu tehnicku robu i sve su ispostovane da li refundacijom, zamenom(obicno je islo novo) ili na neki treci nacin u zavisnosti od dogovora sa kupcem. Od tih 10% dobar deo tj 7% otpada na grafike i 3% je ostalo.
Drugi deo ove poruke da obuhvatim sve ako je moguce da bi nesto komentarisali potrebno je da znate od pocetka kako ide odgovor. Mogu vam kopirati u zadnjim mesec dana jedno 20ak smrtnih slucajeva, odlaganja iz raznoraznih razloga i sve to nebi bilo problematicno da je par vas nego ima 80 aukcija u mesec dana sto znaci 80 ljudi pa treba se i to popamtiti na polovinu njih nisam dao negativne ne zato sto nisam hteo vec zato sto ako nedam kad stigne ona poruka posle zaboravim. Kad stavljate na 99 dinara vi imate bezbroj pitanja raznog karaktera i gubitke. Svaka reklamacija meni odnosi minus na 2 nacina jedan kao provizija drugi dupla postarina a kako cena u dosta slucajeva nije ni priblizna relanoj to je samo vise.
Uzevsi u obzir da ja nista ne prekrivam od 14 grafickih karti koje su na reklamaciju dosle 2 su mi vratili kao ispravne ostale jos cekam(uzeo sam na outletu u winwinu 8 ploca i 11 kartica u nadi da na svakoj zaradim po 500-600 dinara) od cega nije bilo ni priblizno jer se od 99 nisu ni priblizno zavrsavale(ovo je deo gde ste pominjali da prodajem istu stvar vise puta) nije ista vec ih imam vise. Kartice kupujem takodje jer kuleri mi nonstop manjkaju uglavnom im je to i kvar kada dodju do mene izuzev ove iz outleta. Posto vec pominjem outlet od tih 8 ploca 6 sam reklamirao i imam prijemni list te ploce ce mi zameniti ali treba vremena i ko je tu kriv uzeto sa garancijom od 1 godine i ne radi. Graficke su recimo zamenili 8 od 11(ove 3 nisam ni kacio) i sta onda ja mogu njima reklamirati oni zamene ili u zadnje vreme menjam za drugu robu i opet minusiram i od minimalne zarade(kao preprodavac to je do 5%) ja odem u minus 5 ali to niko ne gleda. Negativne vide ali 100 zelenih ne.
Posto nije tema da pisem ovde sve i svasta i kako i sta to moze i na PM ali eto javljam se da se cuje i druga strana.
Sve sto vas zanima slobodno pitajte i ja cu kao i svima odgovoriti.

UjceMika

P.S. Milane, Aleksandre javite se putem PM.
 
E tu su pravila malo vise nejasna obicnom korisniku

AKO je predmet u neopisanom stanju, troskove je duzan da snosi prodavac

AKO je kupac nezadovoljan, a ne moze se dokazati cinjenicno stanje, onda se kupcu ne nadoknadjuju troskovi primljene postarine


sto se tice negativne ocene, copy paste iz pravilnika -

Negativna ocena se dodeljuje:
• Članu koji neopravdano odustane od saradnje
• Prodavcu koji odbije da uvaži reklamaciju za predmet koji ne odgovara opisu

tako da po Limundo pravilniku Ujcemika MORA da dobije negativnu i ne sme da mu se obrise iz sledecih razloga:

Nije poslao predmet (neopravdano odustao od saradnje)
preuzeo novac za predmet
Cak i u slucaju da pristane na saradnju, rok za kupoprodaju je istekao i prodavac ima puno pravo da mu da negativnu, kao i da ona ne sme da se obrise.

E sad, ako je Ujcemika kontaktirao Limundo, Limundo kontaktirao prodavca, on pristao da primi predmet od Ujcemika, odgovorio Limundo sajtu, oni sve to obavili od sinoc u 7-8 do jutros u 10, onda stvarno Ujcemika ima neki Limundo speed dial i letece dronove.

Zasto mu Limundo brise, valjda ce da odgovore nekad ... Ja iskreno ne razumem, jer ovo nikome ne ide u korist, ova tema je nasiroko citana i ako provizija jednog lika znaci vise od kriticno lose reputacije, onda okej. Ja se vise necu mesati jer ako lik ima toliku protekciju, mozda moze i mene da obrise, i to kroz skroz opravdanu paranoju.

@Limundo - poslusajte Benchmark clanove, i bar ga dovedite u red. Ima on i pozitivne ocene, dosta zadovoljnih kupaca al ne sme da se koristi tudjim parama, vara ljude, salje pogresno, ne salje uopste .. Koje god da je opravdanje, obrisaste mu 10 negativnih za 2 meseca. Ovde niko nece vise nista lepo napisati dok se ta praksa sa tim clanom nastavi.

Tacno je to sto kazes i to stoji sve. Od momenta spora u roku od 3h je refundiran novac sa postarinom. Rok je istekao u startu jer niko skoro ne uplati na vreme ali to se uzima sa rezervom jer je dogovor kupca i prodavca. Konkretno za zadnji slucaj Kupac je uplatio, ja sam se javio kad mogu slati on je rekao da ide na more i da se saceka 15 dana. Ja sam ponudio novac(ima u porukama) da se ne zaboravi jer nemam par predmeta vec tuce njih. Od kontakta limunda do odgovra od njh i refundacije jer se kupac nije javljao na mobilni proslo je celih 3h i za to vreme je refundirano. 90% njih nikad ne vrati pare to da se ne lazemo i sam cekam odredjene refundacije od clanova sa preko 1000 ocena i to je islo na poverenje isto a mogu da uslikam sta sam dobio i prepisku sa izvinjenjem a sta imam od toga minus od 15000 i cekam da dobije robu da mi posalje drugu posto mi je jasno rekao da novca vise nema da je potrosio i onda cekam.
Nekazem ja da sam med i mleko ali se maksimalno trudim da sve ispostujem. Stavite i vi po 100 aukcija na 99 i videcete kako je kad neznate ni ko zove ni ko placa ni na cije ime i koliko njih zameni adrese a opet na 100 2-3 nezadovoljna je normalno jer kao sto si i sam rekao 100 ljudi 100 cudi.
 
Znači prodaješ neispitano-neispravnu robu kao ispravnu sa greškom od +/- 10%, a onda se ljudi bune zbog smrtnih slučajeva , ne slanje i ne javljanja po mesec dana itd . Ako već imaš i nudiš "dokumentaciju " , ajde okači negativne ocene sa komentarima , ali samo one obrisane .
 
Poslednja izmena:
Ja nemam nikad vise od par aukcije, jednom mi se desilo da sam imao 10tak i tu jedino mogu da razumem UncleJoe-a da je sistem poruka Limudna katastrofalan za one koji imaju desetine aukcija... na svu srecu ili nesrecu vise ne postavljam vise od 1-2 predmeta na Limundu pa problema vise nemam uglavnom ali je stvarno naporno snaci se u duplim adresama i zeljama istih kao i kasnjenjima nekih pa se jos veca zabuna stvara jos kad su sve rastrkane po inbox-u, za sta je Limindu itekako kriv :) I tu mogu i treba da porade na debelim ispravkama!
 
Znači prodaješ neispitano-neispravnu robu kao ispravnu sa greškom od +/- 10$%, a onda se ljudi bune zbog smrtnih slučajeva , ne slanje i javljanja po mesec dana itd . Ako već imaš i nudiš "dokumentaciju " , ajde okači negativne ocene sa komentarima , ali samo one obrisane .

Pozdrav drug, kako mislis da okacim negativne sa komentarima pojasni i stavicu nije problem. I da reci mi kako da ih vidim kao obrisane. one 12 sto su bile ako citiras maj mesec 20 aprila je javljeno da nisam tu mesec dana i sve su zavrsene odmah po mom povratku u roku od 24h. niko nije ostecen i neke su date rekreativno prepiska jedni od drugih(nisu nikad ni uplatili). Mano_Negra aka Dzekson ovde jeste u pretplati kod mene to ne poricem ali su to stvari mimo limunda u pretplati je tacno 3820 dinara jeste slao paket AKS-om i to stoji ali to je bilo u periodu kad nisam tu a kako je AKS drzo posiljku 7 dana neznam jer obicno je vrate za 2 dana. Nista ja ne krijem zato sam i dosao ovde da se razjasne neke stvari.
Ne prodajem neispitano-neispravnu robu vec ispravnu a ako zakaze sta da se radi zamena ili refundacija i toliko. 10% se odnosi na sve ukupno ili u prevodu na 100 predmeta 10 ako zakazu meni je normalno nekad nijedan a nekad par njih. Prethodne(2 negativne mimo ove zadnje) su poslati predmeti koji nisu podignuti i to sam poslao limundu. Promenjena adresa nisam video poslao vratilo se platio ponovo i opet poslao coveku i sve to dostavio limundu. Dakle nije da nisam poslao vec je covek zamenio adresu a ja to nisam primetio i poslao na podatke sa limunda. I kad se vratilo morao 2x platiti postarinu sto se vratilo(naplacuju) i ponovo poslao i platio. Epilog na kraju puko 620 dinara i niko mi nista nije refundirao niti on (dao negativnu koja je ponistena) niti limundo moze sta da uradi. U par slucajeva su mi vratili proviziju kad sam im dostavio izvestaj servisa da je proizvod ispravan a koji je ponovo prodat i dobio sam zelenu.
 
Ja nemam nikad vise od par aukcije, jednom mi se desilo da sam imao 10tak i tu jedino mogu da razumem UncleJoe-a da je sistem poruka Limudna katastrofalan za one koji imaju desetine aukcija... na svu srecu ili nesrecu vise ne postavljam vise od 1-2 predmeta na Limundu pa problema vise nemam uglavnom ali je stvarno naporno snaci se u duplim adresama i zeljama istih kao i kasnjenjima nekih pa se jos veca zabuna stvara jos kad su sve rastrkane po inbox-u, za sta je Limindu itekako kriv :) I tu mogu i treba da porade na debelim ispravkama!

Pozdrav Zeljko slazem se sa tobom par puta sam i sugerisao ali ostaje tako listaj sve sa clanom pa ako se ne obisu(neznam koje vreme tacno bese kad ih sami skinu ok ako ne onda muke) srecom poceo sam da arhiviram:)
 
@KMN
U vezi sa navedenom aukcijom - kontaktirali smo predstavnike Samsunga,
međutim, još uvek nismo dobili odgovor da li se radi o plagijatu.

Pisali smo već ovde o razlozima zašto ne zatvaramo aukcije bez njihove potvrde
(i generalno potvrde zastupnika ili distributera), ali ponoviću još jednom.

Dešavalo nam se ranije da dođe do greške, da informacije koje dobijemo od člana
koji prijavi aukciju budu neprecizne i da člana koji prodaje predmet oštetimo
time što smo aukciju zatvorili. Čak se dešavalo i da pravni zastupnici daju protivrečne informacije,
da je neki predmet kopija, a ispostavi se da nije. Ova tema nije ni izbliza toliko jednostavna
i zato želimo da dobijemo zvaničnu potvrdu pre nego što se odlučimo na zatvaranje.

Izvini ali jel se ti zezas, covek vam DOKAZE da je IMEI koji je dao za Samsung S4 ustvari LAZAN i pripada Nokia telefonu, mislim da ima i 2 baterije u paketu sto takodje Samsung ne daje, i vi cekate da vam se javi Samsung, a aukcija gotova, ovca koja kupi ce i da plati i dobije kopiju, i sta cete onda kad vam potvrde da jeste plagijat, naterati prodavca da vrati pare? KAKO!?
 
Ujcemika samo da ti napomenem da si pobrkao - nisam Mano_negra, niti sam ikad ista kupovao od tebe niti prodavao. Prodajem na Limundo ali neku sasvim drugu vrstu robe.

Sto se tice tvog posta, razumem te iz ugla prodavca jer silom prilika imamo slican broj aukcija, ja mozda i vise od tebe. Ali ogromnu sumnju baca cinjenica da se Aleksandar zalio da je primio pogresan predmet. To nije ispravno sa tvoje strane ako je do toga uopste doslo. A kada su u pitanju maticne ploce i graficke, u obavezi si da ih instaliras, upalis i proveris, a ne da uzmes zdravo za gotovo da "radi 100%" iz nabavke. Kapiram da to moze da ti bude haos i ogroman utrosak vremena, ali je u krajnjoj crti tvoj izbor da to prodajes. Ja te prvi razumem sto se tice saradnje sa ljudima i kontakta jer su Limundo poruke kriticno uzasne, ljudi koji kupuju su mahom lose opste obrazovani, a kamoli tehnicki, ali sve sto saljes, moras da proveris. Ovako narusavas sopstvenu, i reputaciju Limundo-a.
 
@UjceMika
Kažeš da imaš dokumentaciju , pa sam pomislio da imaš screen shootove . Pomislio sam kako bi zanimljivo bilo videti koliko ti je negativnih ispravljeno , i šta je bilo po sredi . Svaka stvar se može objasniti na 10 različitih načina , izabereš jedan , i slediš nit . Ovako crno na belo , tako sam te shvatio ... a i moraš priznati , ne postoji Limundo član sa tolko oproštenih negativnih .
Nemoj PP , molim te .
 
Poslednja izmena:
Da tehnika se mora testirat, jer tacno kupci na limundu uglavnom nemaju pojma sta kupuju pa i kad kupe ispravno ima 5-7% koji se zale na funkcije koje ne postoje, meni bas to najvise smeta kad neko na cita opis i posle opisuje i zahteva neke funkcije koje nisu date ni ocekivane

Mada iskreno ja grafike ni u ludilu ne kupujem ili prodajem!, jedino licne koje sam koristio!, kad sam kupio licno na KP sve su bile pecene (nemozes dokazat jos licno preuzimanje, uginu nakon par dana), takodje jer radim servis znam da su grafike iz 2007-2011 umirale masovno, pogotovo ove pasivno haldjene tu je 50%+ umrlo samo od sebe
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno