Vidi ovo . UjceMika 3 negativne , danas dobio . Baš da vidim dal će mu skinu .
Pogledajte prilog 148925
Ovaj limindo nalog ovde je talva ******** da je to strasno! Kako dodje uleti pica i nema ga nazad 10 dana pa opet odgovori na neko pitanje na koje je najlakse dati odgovor
PM poruke sve na jednom mestu gde je dosta funkcionalniji od limunda
Ovaj limindo nalog ovde je talva ******** da je to strasno! Kako dodje uleti pica i nema ga nazad 10 dana pa opet odgovori na neko pitanje na koje je najlakse dati odgovor
Vidi ovo . UjceMika 3 negativne , danas dobio . Baš da vidim dal će mu skinu .
Pogledajte prilog 148925
Nadam se da ga je kupac prijavio Limundo timu pre nego sto mu je dao negativnu sa dokazima o uplati novca. Ovde nema osnova za brisanje negativne osim ako ne vrati novac pa kupac insistira kod Limundo tima da mu se negativna obrise. Znaci zavisio bi od dobre volje kupca. Mada, smatram da ni onda ne treba brisati negativnu jer nije ispostovao pravila ugovora.
Ako ipak postoji pitanje na koje mislite da već nismo dali odgovor u temi, slobodno napišite. :wave:
Ako ipak postoji pitanje na koje mislite da već nismo dali odgovor u temi, slobodno napišite. :wave:
Na toj slici se ne vidi , skinuta jeMislim na ovu poslednju koja se vidi u gore postavljenoj slici, da ne bude zabune o kojoj negativnoj se radi.
Dzeksone, koliko ja znam po pravilima Limundo sajta u slucaju reklamacije troskove postarine snosi kupac.
E tu su pravila malo vise nejasna obicnom korisniku
AKO je predmet u neopisanom stanju, troskove je duzan da snosi prodavac
AKO je kupac nezadovoljan, a ne moze se dokazati cinjenicno stanje, onda se kupcu ne nadoknadjuju troskovi primljene postarine
sto se tice negativne ocene, copy paste iz pravilnika -
Negativna ocena se dodeljuje:
• Članu koji neopravdano odustane od saradnje
• Prodavcu koji odbije da uvaži reklamaciju za predmet koji ne odgovara opisu
tako da po Limundo pravilniku Ujcemika MORA da dobije negativnu i ne sme da mu se obrise iz sledecih razloga:
Nije poslao predmet (neopravdano odustao od saradnje)
preuzeo novac za predmet
Cak i u slucaju da pristane na saradnju, rok za kupoprodaju je istekao i prodavac ima puno pravo da mu da negativnu, kao i da ona ne sme da se obrise.
E sad, ako je Ujcemika kontaktirao Limundo, Limundo kontaktirao prodavca, on pristao da primi predmet od Ujcemika, odgovorio Limundo sajtu, oni sve to obavili od sinoc u 7-8 do jutros u 10, onda stvarno Ujcemika ima neki Limundo speed dial i letece dronove.
Zasto mu Limundo brise, valjda ce da odgovore nekad ... Ja iskreno ne razumem, jer ovo nikome ne ide u korist, ova tema je nasiroko citana i ako provizija jednog lika znaci vise od kriticno lose reputacije, onda okej. Ja se vise necu mesati jer ako lik ima toliku protekciju, mozda moze i mene da obrise, i to kroz skroz opravdanu paranoju.
@Limundo - poslusajte Benchmark clanove, i bar ga dovedite u red. Ima on i pozitivne ocene, dosta zadovoljnih kupaca al ne sme da se koristi tudjim parama, vara ljude, salje pogresno, ne salje uopste .. Koje god da je opravdanje, obrisaste mu 10 negativnih za 2 meseca. Ovde niko nece vise nista lepo napisati dok se ta praksa sa tim clanom nastavi.
Znači prodaješ neispitano-neispravnu robu kao ispravnu sa greškom od +/- 10$%, a onda se ljudi bune zbog smrtnih slučajeva , ne slanje i javljanja po mesec dana itd . Ako već imaš i nudiš "dokumentaciju " , ajde okači negativne ocene sa komentarima , ali samo one obrisane .
Ja nemam nikad vise od par aukcije, jednom mi se desilo da sam imao 10tak i tu jedino mogu da razumem UncleJoe-a da je sistem poruka Limudna katastrofalan za one koji imaju desetine aukcija... na svu srecu ili nesrecu vise ne postavljam vise od 1-2 predmeta na Limundu pa problema vise nemam uglavnom ali je stvarno naporno snaci se u duplim adresama i zeljama istih kao i kasnjenjima nekih pa se jos veca zabuna stvara jos kad su sve rastrkane po inbox-u, za sta je Limindu itekako krivI tu mogu i treba da porade na debelim ispravkama!
@KMN
U vezi sa navedenom aukcijom - kontaktirali smo predstavnike Samsunga,
međutim, još uvek nismo dobili odgovor da li se radi o plagijatu.
Pisali smo već ovde o razlozima zašto ne zatvaramo aukcije bez njihove potvrde
(i generalno potvrde zastupnika ili distributera), ali ponoviću još jednom.
Dešavalo nam se ranije da dođe do greške, da informacije koje dobijemo od člana
koji prijavi aukciju budu neprecizne i da člana koji prodaje predmet oštetimo
time što smo aukciju zatvorili. Čak se dešavalo i da pravni zastupnici daju protivrečne informacije,
da je neki predmet kopija, a ispostavi se da nije. Ova tema nije ni izbliza toliko jednostavna
i zato želimo da dobijemo zvaničnu potvrdu pre nego što se odlučimo na zatvaranje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari