Šta je novo?

Limundo

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Bakara nosi itekako ako je u pitanju adresa: Leve noge od astala BB, 18467 Tetkinovo. Post ekspres je postina firma i koriste se upravo tim povezanim kanalima i cinjenicom da je posta pustila svoje vene po zemlji da bi sa lakocom distribuirali pakete.


mali tutorijal za slanje:


POST EKSPRES: najbolji za instant podizanje novca i relativno siguran. pouzecem mozete podici novac jos sutra cim primaoc preuzme paket ako stavite post net uputnicu. "danas za sutra" znaci bukvalno to, sto sa AKS-om nije slucaj kada je mesto zabaceno.

AKS: odlican jer ne idete do poste da predate paket, i moze u evrima otkupnina. Los jer otkupnina moze da kasni i preko 7 dana. Idealan za teske pakete koje posta nece da prevozi (Auto gume, skuteri, glomazne masine)

ovi ostali su buranija koja ne znam kako prezivljava. u poredjenju sa post ekspresom i aksom nema sta da trazi.

savet mnogima: Preporucena posiljka i takozvana "obicna" posiljka su super dok funkcionisu. Izgubi li se paket (ispao iz kamiona i te fore) - good luck finding it.


Sva losa iskustva sa AKS ili post ekspres su izolovani slucajevi gde je postar/vozac idijot.
 
Zašto bi išao u poštu da pošaljem paket postexpressom ?
 
Zašto bi išao u poštu da pošaljem paket postexpressom ?

zato sto AKS dolazi do tebe po default-u a post ekspres dolazak kurira naplacuje dodatno i u tom slucaju si obavezan da platis uslugu "popunjavanje adresnice" koju bi u posti mogao sam, jer kurir PE-a po mom iskustvu nece da te ceka da popunis pogotovo ako imas vise paketa. dva dodatna troska bezveze.
 
Dolazak kurira se ne naplaćuje, nikada mi kurir nije naplatio popunjavanje adresnice, a svakako možeš tražiti od kurira prazne adresnice pa ih popuniš pre dolaska kurira.
 
Ja uvek idem na otkupninu i uslugu koju placa primaoc i uvek su mi se zalili ljudi kada zovem kurira da dodje, da im je skuplja posiljka nego kada sam popunim u posti. Moguce da gresim, provericu sledeci put.
 
Može da bude da kurir upiše manju kilažu, pa kad provere u centru, onda upišu pravu, pa to digne cenu.

Možda ti pišeš poštansku uputnicu, a oni postnet...

Kako god, na sajtu Pošte imaš kalkulator, koji je precizan u dinar, i ne može i ne sme da bude drugačije, ako je sve ispoštovano...

Meni nikada nije omašio.

Proveri, uzmi neku adresnicu, pa ukucaj podatke sa nje, i vidi hoćeš li dobiti istu cifru....
 
taj kalkulator nema nekih "42 dinara" viska koje naplacuje posta za predaju otkupnine, e to konkretno sam siguran posto sam takve pakete i ja primao. a za ovo cu bas da vidim sta je problem, ako moze bez dodatnih troskova PE da dolazi na gajbu onda ni AKS vise nije opcija. hvala na ispravci.
 
Bilo je ranije fora raznih gde su se nekako pojavljivali neki fantomski dodaci. I meni se desavalo da mi naplate 40ak dinara vise sto se navodno moze objasniti povracajem novca, ali onda neko kaze da je trebalo da bude ukljuceno u cenu. Nekada se desavalo i da trazi 80 din vise od sabranih brojefa na papiru (otkupnina + usluga).
Sada bi tome trebalo da dodje kraj zbog sms obavestenja. Ne znam da li je toga bilo i ranije, ali ja do pre mesec dana nisam dobijao sms o prijemu posiljke. Anyway, onog jutra kada treba da mi isporuce paket, iz poste stize sms gde mi kazu tacno u paru koliko dugujem i kurir jednostavno ne moze da trazi vise.
 
Sve piše ovde:
http://www.postexpress.rs/struktura/lat/cenovnik/cenovnik-unutrasnji-saobracaj.asp
Takođe je napisano i:
Za otkupne pošiljke, od primaoca se prilikom uručenja pošiljke, pored otkupnine, naplaćuje i poštarina za prenos otkupnog iznosa, koja se obračunava prema Cenovniku poštanskih usluga u unutrašnjem poštanskom saobraćaju i usluga novčanog poslovanja.
Obračun poštarine za prenos otkupnog iznosa se vrši drugačije u zavisnosti od vrste otkupnog dokumenta:
Poštanskom uputnicom:
za iznos uplate do 800,00 dinara: 20,00 dinara,
za iznos uplate preko 800,00 dinara: 2,5% od iznosa uplate,
rukovanje poštanskom uputnicom: 22,00 dinara.
Postnet uputnicom
za iznos uplate do 800,00 dinara: 20,00 dinara,
za iznos uplate preko 800,00 dinara: 2,5% od iznosa uplate,
rukovanje Postnet uputnicom sa isplatom na šalteru: 44,00 dinara.
Nalogom za uplatu
za iznos uplate do 3.500,00 dinara: 35,00 dinara,
za iznos uplate preko 3.500,00 dinara do 100.000,00 dinara: 1% od iznosa uplate.
 
Pa bilo bi lepo da to onda stave u kalkulator kad je vec sve tako predefinisano.
 
Džekson, kalkulator SVE pokazuje .....

Evo do 2 kila, sa 2000 otkupa.

66946818.png

354 dinara ukupno.
 
Poslednja izmena:
Ide li jos na vece sume i osiguranje paketa pod obavezno, kad sam pre par godina slao paket od preko 200€ rekli mi da mora obavezno osiguranje 1%, inace nece da prime paket?
 
Po meni najbolja kurirska služba je BEX. Naročito kada šaljete sa otkupninom jer pare donose extra brzo.
 
Vrednost i osiguranje nije isto, vrednost navodis jer treba da se zna koliko vredi paket ako ga ostete, posto oni placaju odstetu a neki valjda samo vrednost 10 postarina, osiguranje ti oni naplate tad da bi ti u slucaju gubitka isplatili vrednost paketa...

BEX naprotiv uopste nije sjajan, prevoz 3 kantice ulja za motor, relacija BG - JA, bez otkupa i kojecega, vrednost ispod 4000, kosta 500 dingera...
 
Nije šija nego vrat.... ako ti je nešto vredno neke novce, upisuje se u kućicu VREDNOST, i u slučaju gubitka paketa dobijaš taj iznos. Ako ne upišeš , dobijaš poštarina x 10. I šta je to nego osiguranje? Za oštećenje ne znam kako ide, malo je teže, jer je pošiljalac odgovoran za pakovanje.

Kad ode na otkup, i napišeš 5000 otkup, moraš i 5000 vrednost, jer ako je otkup toliko, znači i da vredi bar toliko. Vrednost može da bude veća od otkupa, a obrnuto ne, odnosno može samo za umanjenu cenu poštarine valjda....

Koje su nadoknade za izgubljene pošiljke i prekoračenje rokova uručenja?
Ako je utvrđena odgovornost Preduzeća, korisnik ili ovlašćeno lice ima pravo na isplatu naknade štete u sledećim slučajevima:

za gubitak ili potpuno oštećenje registrovane pošiljke bez označene vrednosti – desetostruki iznos naplaćene poštarine za tu pošiljku. Ako je u pitanju pošiljka za koju je ugovoreno da primalac plati poštarinu – iznos naknade se umanjuje za poštarinu, koja nije naplaćena;
za gubitak ili potpuno oštećenje pošiljke sa označenom vrednošću – iznos označen na pošiljci uvećan za naplaćenu poštarinu po vrednosti i desetostruki iznos plaćene poštarine za tu pošiljku, izuzimajući poštarinu po vrednosti. Ako je u pitanju pošiljka za koju je ugovoreno da primalac plati poštarinu – iznos naknade se umanjuje za poštarinu, koja nije naplaćena;

za gubitak ili pogrešnu isplatu uputnice – iznos u visini uputničkog iznosa uvećan za naplaćenu poštarinu po vrednosti i desetostruki iznos plaćene poštarine za uputnicu, izuzimajući poštarinu po vrednosti;
za prekoračenje roka za prenos i uručenje registrovane pošiljke bez označene vrednosti – petostruki iznos plaćene poštarine za tu pošiljku;
za prekoračenje roka za prenos i uručenje pošiljke sa označenom vrednošću - petostruki iznos naplaćene poštarine za tu pošiljku, izuzimajući poštarinu po vrednosti;
za oštećenje ili umanjenje sadržaja registrovane pošiljke – iznos u visini utvrđenog ili procenjenog dela oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke, ali ne veći od iznosa koji bi se isplatio u slučaju gubitka ili potpunog oštećenja pošiljke;
za neuručenje registrovane pošiljke za koje je odgovorno Preduzeće, u slučaju da se pošiljka vratila pošiljaocu koji je platio i povratnu poštarinu – petostruki iznos plaćene poštarine za tu pošiljku, izuzimajući poštarinu po vrednosti, kada je u pitanju pošiljka sa označenom vrednošću;
za neizvršenje usluge ili delimično izvršenje usluge – iznos plaćene poštarine;
za više naplaćenu poštarinu - iznos više naplaćene poštarine.

Korisniku se vraća i naplaćena poštarina za reklamacioni postupak.
Ako korisnik ostvari pravo na naknadu štete, Preduzeće je u obavezi da isplati tu naknadu u roku od 30 (trideset) dana od dana podnošenja zahteva.
Preduzeće ne odgovara za gubitak, orobljenje ili oštećenje pošiljke sa označenom vrednošću kada se utvrdi da je lažno označena viša vrednost od stvarne vrednosti sadržine pošiljke.

Dobija se i vrednost i poštarina x 10
 
Poslednja izmena:
Nije šija nego vrat.... ako ti je nešto vredno neke novce, upisuje se u kućicu VREDNOST, i u slučaju gubitka paketa dobijaš taj iznos. Ako ne upišeš , dobijaš poštarina x 10. I šta je to nego osiguranje? Za oštećenje ne znam kako ide, malo je teže, jer je pošiljalac odgovoran za pakovanje.

Kad ode na otkup, i napišeš 5000 otkup, moraš i 5000 vrednost, jer ako je otkup toliko, znači i da vredi bar toliko. Vrednost može da bude veća od otkupa, a obrnuto ne, odnosno može samo za umanjenu cenu poštarine valjda....



Dobija se i vrednost i poštarina x 10

Ja izgleda pisem pigmejski, ti pises o UPISIVANjU vrednosti paketa a ja pisem o NAPLATI osiguranja, i ti opet zapeo pa vrednost je osiguranje, ne znam vise kako da objasnim da ne mislim na to, odustajem...
 
OK, Osiguranje je minimum 20 dinara, a preko vrednosti od 2000, osiguranje je 1 posto. :) :) Može tako?
 
OK, znaci i dalje postoji obavezno osiguranje, ma kolika vrednost paketa bila, to sam i pitao...
 
Da se javim i ja, konacno sam prevaren..:d


Kupovao sam grafu preko KP, i trebala mi je neka za stariji komp
Lik prodavao 9600GT za 20e, meni je to bila razumna cena, dogovorili se
Kartica stigla, radi samo vent. Javim se ja njemu, on kaze posalji nazad np.
Kartica se vrati nazad meni, platim 2 postarine.

KP je definitivno postao dno dna. Naravno, clan je banovan jer je usput prevario jos par ljudi... tako da... sramota... Pazite...
 
Sam si kriv da tako, grubo, kazem, clan si ovde 7 godina a po broju postova bi se reklo dosta aktivan, i ti TAMO nasao da trazis hardware, pored zivog bencha!? Ni u ludilu mi ne bi tako nesto palo na pamet...
 
Cisto da se nadovezem, cujem [mada je nepristojno,znam], razgovor dvojice na buvljaku, na Bubanj potoku, kupili neispravan hw i komentarisu: "Cu ga malo ocistim i ima da sevne na limunu"....
pozz
 
Sam si kriv da tako, grubo, kazem, clan si ovde 7 godina a po broju postova bi se reklo dosta aktivan, i ti TAMO nasao da trazis hardware, pored zivog bencha!? Ni u ludilu mi ne bi tako nesto palo na pamet...

Jesam, znam da sam ja kriv... Zurio sam a ovde nisam nasao to sto mi je trebalo... Ali tamo sam pre imao pozitivna iskustva, tako da je ovo novitet za mene ali sada sam naucio... Samo vama kazem za ubuduce. :)
 
Svakakvih likova ima na KP, ali daleko od toga da je baš dno dna.
Evo, ja sam prošle nedelje kupio CD player od čoveka iz Jagodine, dogovorili se preko poruka, on poslao preko kurirske službe, stigao neverovatno dobro zapakovan i baš onakav kakav je i trebao da bude iz opisa (čak je lepši uživo, nego na slikama).
I radi besprekorno...
Tako da... Ima svega, samo treba paziti i rizik je već manji, ali uvek postoji kad se kupuje polovna roba.
 
Mi Jagodinci smo posten narod bre! :d
 
Ali tamo sam pre imao pozitivna iskustva, tako da je ovo novitet za mene ali sada sam naucio...

Pa to je jedan od glavnih razloga zasto se ljudi ispale, sto u podsvesti te sajtove shvataju uniformno, jer u zbiru imaju dobra iskustva - a zapravo gard ne sme da padne ni kod jedne kupovine, jer jedna kupovina nema nikakve veze sa drugom.
 
Ja ljude delim samo na DOBRE i LOŠE... tako i prodavce... Ja sam i ovde na BENCH-u jednom prevaren... al dobro...
U principu oglasi koji su sa mutnom slikom,koji ne prikazuju ono što treba da je prikazano, gde nije opisano sve(i mane) ja zaobilazim u širokom luku, dalje, ma koliko mi se nešto svidi, ne kupujem od nekog ko nema mnogo pozitivnih i ni jednu negativnu! I opet to nije 100% sigurno.
Svako treba da proceni i ako se imalo dvoumi - treba da odustane. Problem je što svi mi kao KUPCI uglavnom vidimo stvar onakvu kakvu želimo da je vidimo jer bi želeli da je imamo, a ne realno kako ona i izgleda. Na žalost zemlja u kojoj živimo i trenutna situacija su u ljudima probudili mnoge loše stvari i tako je svugde.
Mislim da mi kao KUPCI moramo "dvaput meriti a jednom seći"
 
Moje iskustvo:
5 puta sam bio kupac, uglavnom neka tehnika, sitnice. Samo jednom sam prošao bolje nego što sam se nadao. Jednom sam morao da vratim jer nije bilo u skladu sa onim što je navedeno,ali mi je prodavac izašao u susret i vratio pare. Ostale kupovine su bile ok, uz skrivanje ili prenebregavanje nekih sitnijih mana. A kada pitaš nešto više, onda si često "smarač". Uglavnom ti to ne kažu,ali se vidi po tonu poruke.
Uglavnom, ocene ne znače mnogo,naročito ako su samo "preporuka" ili "sve je ok", "super" itd. zato više preferiram detaljnije opise, kad mogu da naslutim da je sve iskreno.

Pade mi na pamet iskustvo jednog preprodavca kola(ne na Limundu). Kaže: "Na početku sam bio skroz pošten, govorio sam i gde je čuknut,gitovan, šta sve ne valja i treba da se zameni u dogledno vreme... i niti jedna kola nisam prodao jer su ljudi mislili da ko zna šta još sve krijem. Kasnije sam počeo samo da hvalim,nisam isticao mane koje nisu očigledne,i počeo sam normalno da ih prodajem." Takav smo narod, :( i svi se pre ili kasnije prilagodimo jedni drugima...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno