Šta je novo?

Kurirske službe

Uspeo sam sa trecom kombinacijom, to sam nekako uspeo da vidim na ovom klipu.
Direktan link ka stranici, i odatle je lagano krenuo da pisti.
E sad mi jedna stvar zbunjujuca. Kad sam instalirao onu aplikaciju, registrovao se itd. lepo mi je bila prikazana poruka u samoj app da imam paket taj i taj i kad sam pogledao gde kao stoji paket, lepo bilo obelezeno dole u sredini, tanka visoka vratanca, sad kada sam krenuo preko linka, pokazao mi gore levo, prva vratanca, odakle sam i uzeo paket.
 
Zvuk se emituje u delu gde je slusalica kada razgovarate sa nekim na telefonu. Tako da centrirate taj deo telefona ka onom plavom delu iznad QR koda na nekih 2-3cm. Cak upustvo sa ovog videa nije tacno i po pravilu, jer na 00:50 mozete da se vidi da na telefonu pise "Postavi telefon tako da ekran bude okrenut prema QR" sto ova zena ne radi
Ja otprilike kao ovi na videu, niti nešto približavao preterano telefon. NFC, bluetooth su mi stalno uključeni.
 
Nadam se da je bolje ovako :)

Pa nemaju svi baš iste telefone, neki jače pište, neki slabije...
 
Svakako je sistem sa "pistanjem" i okretanjem telefona najblaze receno glup, ne znam koji je trosak ugraditi ekrancic kao na dex-ovim paketomatima, da se ukuca kod i upise broj telefona, ali dobro, valjda ovi strucnjaci iz poste znaju.
 
Treba mi pomoc.
Narucio sam nesto i prodavac mi dao broj za pracenje od Bex kurirske sluzbe.
Ja na stranici Bex-a proverio i pise da su bili jutros u 8:46 i pise da se primaoc ne javlja. Zvao Bex call centar, i rekli da ce probati opet sutra da isporuce.
U medjuvremenu, posto sam poslao poruku posiljaocu da mi paket nije isporucen danas, dobijem pitanje: "Da li zelite da paket preusmerimo na neki od Bex Paket Shop-ova"?

Sad', ja se mislim sta da radim? Ovi iz Bex-a rekli da ce isporuciti sutra. Posiljalac nudi da preusmeri paket na Bex Paket Shop. Trenutno je 17:30 popodne i mislim da je prekasno za bilo kakve izmene, tj. 'preusmeravanja'.

Pitanje:
1. Da li ce (ako se desi) da mi ni sutra ne isporuce paket (jer "primalac se ne javlja"), paket biti vracen posiljaocu, ili imam 'fore' da sutra od posiljaoca zatrazim da nalozi Bex-u da preusmeri paket na neki od Paket Shop-ova pa da ga podignem npr. prekosutra?

2. Nikada nisam podizao paket ni na Paketomat-u a ni na (u) Paket Shop-u. Meni bi najvise odgovaralo (jer mi je taj najblizi) Paket Shop u Kneza Višeslava 63 na Vidikovcu (Beograd).
Kako se podize paket u Paket Shop-u? Jel' tamo neko radi? Jel' mi treba neka potvrda? Da li mi treba neka aplikacija Bex-ova da je instalirana na mobilnom telefonu? Ili mi samo treba broj posiljke i npr. licna karta da je pokazem radniku (ako postoji radnik) u Paket Shop-u?

Moze li neko da mi pojasni odgovarajuci na ova dva ^ gore navedena pitanja?

Hvala!
 
Treba mi pomoc.
Narucio sam nesto i prodavac mi dao broj za pracenje od Bex kurirske sluzbe.
Ja na stranici Bex-a proverio i pise da su bili jutros u 8:46 i pise da se primaoc ne javlja. Zvao Bex call centar, i rekli da ce probati opet sutra da isporuce.
U medjuvremenu, posto sam poslao poruku posiljaocu da mi paket nije isporucen danas, dobijem pitanje: "Da li zelite da paket preusmerimo na neki od Bex Paket Shop-ova"?

Sad', ja se mislim sta da radim? Ovi iz Bex-a rekli da ce isporuciti sutra. Posiljalac nudi da preusmeri paket na Bex Paket Shop. Trenutno je 17:30 popodne i mislim da je prekasno za bilo kakve izmene, tj. 'preusmeravanja'.

Pitanje:
1. Da li ce (ako se desi) da mi ni sutra ne isporuce paket (jer "primalac se ne javlja"), paket biti vracen posiljaocu, ili imam 'fore' da sutra od posiljaoca zatrazim da nalozi Bex-u da preusmeri paket na neki od Paket Shop-ova pa da ga podignem npr. prekosutra?

2. Nikada nisam podizao paket ni na Paketomat-u a ni na (u) Paket Shop-u. Meni bi najvise odgovaralo (jer mi je taj najblizi) Paket Shop u Kneza Višeslava 63 na Vidikovcu (Beograd).
Kako se podize paket u Paket Shop-u? Jel' tamo neko radi? Jel' mi treba neka potvrda? Da li mi treba neka aplikacija Bex-ova da je instalirana na mobilnom telefonu? Ili mi samo treba broj posiljke i npr. licna karta da je pokazem radniku (ako postoji radnik) u Paket Shop-u?

Moze li neko da mi pojasni odgovarajuci na ova dva ^ gore navedena pitanja?

Hvala!
Pa mozes kuriru kad te pozove a ti nisi na adresi da mu kazes da ostavi u paket shopu. On ce ti reci kad ces otprilike moci da podignes ili ce ti stici sms. A u paket shopu rade ljudi i samo trazis svoj paket i platis im i to je to.
 
Do koliko sati Bex radi dostavu? Kad proveravam status piše mi 08.00-16.00

A meni poslednje dve porudzbine došle posle 5...
 
Posto sam prodao telefon od 4500 dinara nekom romu iz Novog Becaja , zvao me je i kaze da ne moze da podigne nije legla Socijala pa ce sutra ili prekosutra podici , zanima me koliko paket stoji u posti jel i dalje 7 radnih dana?
 
Pa mozes kuriru kad te pozove a ti nisi na adresi da mu kazes da ostavi u paket shopu. On ce ti reci kad ces otprilike moci da podignes ili ce ti stici sms. A u paket shopu rade ljudi i samo trazis svoj paket i platis im i to je to.
Stigao paket jutros na kucnu adresu pa sam preuzeo. Nevolja je sto oni isporucuju rano ujutru. Ja obicno radim u to vreme. A na poslu ne mogu (ne smem) da imam telefon kod sebe, pa se ne mogu javiti.

Elem, bio sam danas u blizini Bex Paket Shopa na adresi Kneza Višeslava 63 na Vidikovcu, pa sam tamo i svratio da vidim gde je tacno i kako sve funkcionise. Kaze covek samo dodjes i kazes mi svoje ime, i to je to. Eto, i to sam saznao iz prve ruke. :)

Hvala jos jednom na odgovoru.
 
Posto sam prodao telefon od 4500 dinara nekom romu iz Novog Becaja , zvao me je i kaze da ne moze da podigne nije legla Socijala pa ce sutra ili prekosutra podici , zanima me koliko paket stoji u posti jel i dalje 7 radnih dana?
Na sajtu Post Expressa piše 5 dana :)

Pošiljke koje iz bilo kog razloga nisu uručene čuvaju se 5 (pet) dana, ne računajući dan pokušaja dostave. U slučaju da se pošiljka ne može uručiti pošiljaocu, smatra se neisporučivom.
 
.. kad god ukucam broj za pracenje na cityexpress nikad nista ne izbaci, preglup im je taj sistem
 
Posto sam prodao telefon od 4500 dinara nekom romu iz Novog Becaja , zvao me je i kaze da ne moze da podigne nije legla Socijala pa ce sutra ili prekosutra podici , zanima me koliko paket stoji u posti jel i dalje 7 radnih dana?

Након што су смањили поново са 20 на 5 дана, питао сам ове из Поште, преко контакт форме са сајта.

CC и Post Express ~ 5 радних дана, као што је рекао outlaw.
VV и RE (вредносне и препоручене пошиљке) ~ 20 календарских дана
 
.. kad god ukucam broj za pracenje na cityexpress nikad nista ne izbaci, preglup im je taj sistem, ako si narucio na bazaru recimo evo primer ako piše 147449080 obrisi broj 1 sa pocetka dakle
  • 47449080
ako si narucio na bazaru recimo evo primer ako piše 147449080 obrisi broj 1 sa pocetka dakle
  • 47449080
 
Da li neko zna koji se cenovnik primenjuje kod kurirskih sluzbi ako se salje paket nestandardnih dimenzija?
Kod svake kurirske sluzbe kod koje sam gledao (Bex, AKS, City Express) pisu samo neke odredjene stavke ali nigde ne pise koliko je postarina ako kutija prelazi dimenzije 60x60x60 ili ako samo jedna od dimenzija prelazi 60cm, kao i to koji cenovnik se tada primenjuje.
Poslao sam City Express-u mail sa pitanjem, odgovora nema. Ostalima nisam nista slao ali moracu pitati.
 
Preko AKS, mi često šaljemo i blizu 200cm, ali druge dve dimenzije su do 20cm, uvek naplaćuju samo masu.

Često šaljemo 100x100x25cm, oko 10kg, a povremeno 125x125x22, preko 20kg, mora dve osobe da je nose, isto plaćamo samo po masi.
 
Moraš da pitaš, oni tu koriste pojam glomazna pošiljka. Svako ima neku tarifu.
Imaš kod city-ja cenovnik. Npr. ako je masa ok, onda se ta dimenzija od 60cm gleda, ako se ne varam, kao koleto. Pa ako je pređeš imaš neku tarifu za dodatno koleto.
Ako pređeš i sa masom onda se i to dodaje. Ne znam, stvarno zavisi od kurirske. Pitanje je koliko se i oni toga drže što su napisali, kao što je PJ napisao, lakše im da bace na vagu.
 
Mene u principu zanima trenutno City Express jer povremeno prodajem stvari preko sajta Limundo, a Limundo je sklopio ugovor sa City Express-om da cena dostave paketa standardnih dimenzija 60x60x60 cm do 20kg iznosi 286 dinara, za sve clanove sajta ali je uslov da kupac plati u napred prodavcu novac jer prodavac prilikom slanja placaj iznos za postarinu, sto je vrlo povoljno.
Posto se desi nekad da imam na prodaju kucista od racunara koja su svakakvih dimenzije pa se nekad desi kod vecih kucista kada se adekvatno upakuju da obicno visina prelazi 60cm, a ne znam kako bi se to onda racunalo.
Definitivno cu morati da ih cimam i da im budem dosadan dok ne dobijem odgovor.
Mada svi oni rade isto, ako AKS ne gleda dimenzije nego samo masu, verovatno je kod svih onda tako jer sve te privatne kurirske sluzbe rade isto, mozda im se samo postarina razlikuje za koji dinar.
 
AKS....nikad više!
Uspeli su STOLICU da zagube!
zamisli da pošalješ mob od 500e
i oni ti opušteno kažu, javićemo kad nadjemo!
pa kad, pitam ja, pa kad nadjemo!
i to for next petlja, kao roboti
one jadne devojke odgovaraju
uopšte ne znaju gde je stolica?!
pa kako je to moguće??

i sad moraš da sediš da čekaš,
da oni nadju, ili možda i ne nadju!? ko zna...
pitam pa koliki je rok da isporučite pošiljku
ona kaže takav podatak nemam!
pa šta imaš onda, ako to nemaš

i AKS sajtu se nigde ne pominje u kojem su roku
u obavezi da isporuče stolicu...ili šta već
kad ih vidim na ulici, preći ču na drugu stranu!

a ovaj prodavac mi kaže da se to dešava njima ćešće!
kaže 20% pošiljki se hladno zagubi?!?!
pa što mi to ne reče pre slanja pošiljke,
rekao bih neću i gotovo....
i i dalje šalje njima a da ne upozori kupce
da može stolica da ispari
a lepo sam mu rekao hoću CC
a ne on kaže šaljem AKSom!
 
Pošto mi tv za koji ću platiti poštarinu tipa 2000 dinara kasni tj trebao je da stigne danas ali nije, da li može da se traži neka odšteta pošto se ipak plaća dan za dan ili su se smradine ogradile od toga u nekom pravilu poslovanja i slično.

Naravno, u pitanju je najgora služba koja je ikada postojala, smrdljivi AKS.
 
Da li je neko nesto slao AKSom skorije?
Da li moze ikako firma da se tuzi? da li su zasticeni sa necim? Zakazano mi je putovanje za ponedeljak ali cu morati da ga otkazem i da izgubm silan novac.
Trebali su mi neki delovi za kola, covek je poslao u ponedeljak i dalje ne stizu, po broju za pracenje u sortirnom centru su. Podrska im je katastrofa i zelim im sve najgore za sve lazi koji pricaju i na koji nacin otkacinju korisnike.
 
Da li je neko nesto slao AKSom skorije?
Da li moze ikako firma da se tuzi? da li su zasticeni sa necim? Zakazano mi je putovanje za ponedeljak ali cu morati da ga otkazem i da izgubm silan novac.
Trebali su mi neki delovi za kola, covek je poslao u ponedeljak i dalje ne stizu, po broju za pracenje u sortirnom centru su. Podrska im je katastrofa i zelim im sve najgore za sve lazi koji pricaju i na koji nacin otkacinju korisnike.
Mozes da ih tuzis i to ISKLJUCIVO ako je placena postarina tj. usluga danas za sutra. Onda imas osnov za tuzbu, u suprotnom izvisices. Prosle godine kada je Posta strajkovala, jedino ko je mogao da se naplati, su bili ljudi koji su platili unapred uslugu danas za sutra
 
Da li je neko nesto slao AKSom skorije?
Da li moze ikako firma da se tuzi? da li su zasticeni sa necim? Zakazano mi je putovanje za ponedeljak ali cu morati da ga otkazem i da izgubm silan novac.
Trebali su mi neki delovi za kola, covek je poslao u ponedeljak i dalje ne stizu, po broju za pracenje u sortirnom centru su. Podrska im je katastrofa i zelim im sve najgore za sve lazi koji pricaju i na koji nacin otkacinju korisnike.

Ja sam naravno zvao da vidim zašto čekam 3 dana, ova ne zna da kaže ništa, kobiletina, osim "danas je na isporuci". Kada pitam zašto danas, zašto nije juče i koju ja to uslugu plaćam, jel to dan za dan ili šta? Naravno, ne znam ne znam i ponavlja gluposti. Pošto sam insistirao na nekom odgovoru, izgubila je gđica živce pa mi je spustila slušalicu.

Kurir neće tv od 77" inča da pomogne da odnesem u stan "jer će mu neko obiti kombi", stara fora, staro opravdanje. Šatro, ne može da zaključa kombi :ROFLMAO: Čak i ona u call servisu zna tu foru pa kaže "ako ne može da zaključa kombi, onda neće moći da vam pomogne" - kao da postoji jedan kombi i jedna brava koja ne samoda ne radi već i ne može da se opravi.

Uvek kažem kad mi neko nešto šalje "samo nemoj AKS-om", ovaj ima ugovor blabla pa je morao, ali ovo je poslednji put da sam imao posla sa tim govnima.
 
Već smo se složili da svaka kurirska služba ima svoje probleme.
Kao pravno lice, koje šalje pakete preko AKS, potvrđujem da u poslednjih nekoliko sedmica opet imaju problema kojih neko vreme nije bilo, ali mi svako jutro poroverimo sve statuse, pa ako nešto nije isporučeno, odmah šaljemo mail i brzo se rešava. Osim Novi Sad. Novi Sad je iz nekog razloga crna rupa za sve kurirske službe.

Zamolio bih članove koji su nezadovoljni uslugom, to iskažu na kulturan način. Ako niste sigurni gde je granica kulture, to su one reči za koje su vas stariji opominjali, kad ste bili mali, a vi sada opominjete svoju decu. Ako i dalje niste sigurni, videćete po poenima ovde na forumu.
 
Sto se mene tice mogu da razumem coveka, jer sam i sam imao VRLO negativno iskustvo sa AKS, i od tada stvarno vise nemam nameru preko njih bilo sta, osim ako bas ne moram.
Secam se da sam tada bas i opisao ovde to iskustvo, koristeci vrlo neprijatan recnik, posle mi je bilo jasno da sam preterao ali to je tako, dignu ti pritisak i tesko se to posle spusta, tek narednog dana i to ako je paket konacno stigao nekako.
Tacno je da svaka kurirska sluzba ima probleme, ali sudeci barem po postovima ovde, AKS ubedljivo prednjaci po tom pitanju.

btw ja sam inace tolerantan covek, ali primiti paket nakon 11 dana stajanja u kurirskoj sluzbi, koji nije gabaritan i koji sam ja nosio naravno, jer mi je receno preko telefona da ne moze da mi donese paket jer ima "ugradjen stent".
Poslat iz Beograda za Beograd, nakon 7 dana statusa "utovaren za isporuku" i nakon nestizanja istog, resim da okrenem telefon, tek tu mi je sve prekipelo, desetog dana su mi rekli "ako ti je bas hitno dodji ovde po to u Surcin", tad sam okrenuo Gigatron koji je i poslao paket, prilicno besan, paket je stigao sutradan.
 
... , koristeci vrlo neprijatan recnik, posle mi je bilo jasno da sam preterao ali to je tako,...

Exactly.

Često primam pakete, ali mnogo više šaljem. Naučio sam, sve što je hitno, ili lično ili Post Express.

Kad god imate problem da paket kasni, a pošiljalac je pravno lice, manite kurira, zovite pošiljaoca. Imamo efikasniji kanal komunikacije od tog call centra koji zovu fizička lica.

I najvažnije, naučio sam da se ne nerverim. Tj pomalo, kao pošiljalac, kada čujem šta je u paketu koji se zaglavio, ali kao primalac nula stres.
 
To sa zvanjem posiljaoca sam shvatio tek nakon tog iskustva.
Pre toga sam 3 dana zvao AKS, svaki put je bilo "sutra donosimo 100%, evo obecavam, silazim sad u magacin licno da sredim to", vrhunski bezobrazluk!
Opravdanja nema, ne postoji.
 
@PJ
a zasto je Novi Sad rupa? Skoro sam slao nesto kao CC preko Poste, 7 dana je stajalo u gpc Novi Sad ne zaduzeno, tek 8. dan postar zaduzio a 11. dan od slanja paket je konacno bio isporucen. Prvi put sam imao takav slucaj, saljem po celoj Srbiji i sve uredno stize za 2 dana, bas sam se bio iznenadio za ovaj slucaj, jedva sam kupcu objasnio da nije do mene...
 
Kako bih ja znao? 🤔

Samo znam da u NS imamo više problema nego ostatak zemlje sve zajedno. I AKS i PE koje koristimo redovno, a čujem da ni drugi nisu sjajni.
 
Aks, ja cveće aksom šaljem više od 10 godina, dostavu uvek ja platim, a taj iznos od 500 dinara dodam na otkup. Sve to uglavnom stiže uredno danas za sutra, jedino Beograd i Novi Sad ponekad ukoče pa isporuka zakasni dan dva. Ni jedna druga kurirska služba nebi dostavila kutiju težine 9-10 kg. za 500 dinara, i ja sam sa njihovom saradnjom zadovoljan. Buni se neko neće da mu pošaljem aksom čuli ono čuli ovo, samo kažem u redu nećete nečete drugom kurirskom službom ne šaljem.
Post expres ako im je kurir na g. odmoru zamenu mu ne šalju i dešavalo se da zbog njihove aljkavosti paket ne pošaljem, aks ako je kurir na odmoru i imaju gužvu dodje lično šef sa radnikom i pokupe kutije.
 
Zanimljivo, sve službe imaju probleme ali bukvalno od poslednjih 100 paketa koje sam primio, imao sam problema sa jednim, pogađate - Aksom.

Takođe, od poslednjih 5 isporuka Aksom sam imao problem sa tipa 3. Dovoljno je da mi se onako preko one stvari javi i da imam osećaj kao da mi čini uslugu a ne da ja plaćam tu uslugu. I naravno, nemoguće je bilo koji ustupak sa njihove strane, sve moraš sam.

Danas se žalim drugarici, ona me zove pola sata posle, kaže isti lik je danas paket ostavio u lokalu pored njenog tj dva lokala pored njenog, naplatio, ova tamo platila jer je mislila da je gazda nešto poručio. Sreća pa su blizu, pa su skontali šta se dešava haha
 
Nazad
Vrh Dno