Šta je novo?

Kurirske službe

To ti je taj city "expres"
nikad ne znaš kad ce da stigneod 6 do 26 dana..radnih😁

Po mom iskustvu to je najnepouzdaniji kurir
 
webexpress.jpg

WebExpress, malo radi, više ne radi :rolleyes:
 
^ Nije radila ni pre neki dan, a call centar, naravno, sa smanjenim brojem ljudi, nespreman za toliki broj poziva.
Preko sa vremena je danas trebalo za uspostavu veze.

Mi pre neki dan uzeli neki broj adresnica od kurira, pa nazad na ručno popunjavanje.

Što se tiče tih kabastih pošiljki, tu je uevk problem. Mi smo juče preko AKS poslali dve pošiljke na dva kraja zemlje, više koleta, poprilična zapremina (te dve ne bi stale u Dobro Maxi), a i masa je 70+kg. I primaoci su u fazonu, da znamo, stići će valjda sutra-prekosutra.
 
Ni EPK knjiga ne radi osim ukoliko nemate unapred preuzet opseg brojeva. Mi smo juče tako premostili, nadam se da će rešiti uskoro problem sa informacionim sistemom.

Takođe, statusi pošiljaka su totalno poremećeni, dobio sam neki Expired status. Pošiljke koje sam slao juče i prekjuče imaju početne tačke koje datiraju iz 2012. i 2013. godine. To je garant neka greška.

Screenshot_20211209-022500_Chrome.jpg

Sve se nekako nadam da je problem uzrokovan možda nekim radovima na modernizaciji, implementaciji REST API-ja, novim portalom... Ali izglednije je da je prosto nešto zakazalo i da sada samo gledaju da ga zakrpe da bi nastavili kao i do sada. :)
 
^ To se i meni juče desilo kada sam proveravao status jedne pošiljke... Zanimljivo, broj je takođe bio na 800...

Inače, ni danas ne radi WebExpress, a naravno opcija 1 na kontakt centru izbacuje tu-tu-tu-tuuu :ROFLMAO:
 
Proradilo i meni u međuvremenu ;)
 
ZVanično, cela PE aplikacija je valjda proradila danas posle 13h.

Zoveme danas čovek da pita jel nam stigao neki paket, a mi nemamo pojma da je poslat. Pošalje mi PE tracking broj, kad ono
Ponedeljak (na vreme) - slanje
Utorak - putovanje
Sreda - "naredna dostava"?!
Četvrtak - "naredna dostava"?!
Niti smo dobili SMS da stiže paket, niti nas je neko kontaktirao, a obe "naredne dostave" su marirkane u vreme kada smo bili na adresi.
Možda i to ima veze sa pucanjem aplikacije.
 
Kakva su Vaša iskustva s D Express? Sad ja naručio nešto online, treba da oni dostave, ali traje to sad već... Robu oni preuzeli u ponedeljak, ja u utorak uveče preusmerim paket u paketomat (pre toga sam mislio da će to stići već u utorak na adresu), i evo, sad četvrtak uveče, sutra je petak, nikakvih novosti o paketu. Vidim da drugi pišu i o većim čekanjima ovde kod drugih kurirskih službi, ali ja ovo ovako do sad nisam imao... Uvek mi stizalo tako neki sledeći radni dan...
 
Ja sam pre par godina, dok je pošta imala obustavu rada, bio prinuđen da nađem alternativu i potpisao sam ugovor sa DExpress-om. Slao sam 7 dana, i za tih 7 dana sam imao više spornih situacija nego sa Post Expressom za godinu dana. Imam utisak da ostale kurirske službe nisu bile spremne za tu količinu pošiljaka kada je Pošta stala pa su se našli malo zatečeni.

Drugo, mislim da utisak o kompaniji najveći broj ljudi formira prema sopstvenim iskustvima a to donekle znači da je imidž DExpressa u rukama svih tih ljudi koji razvoze te pošiljke. Meni je konkretno prvog dana vozač nudio da nosi pakete na crno upola cene ali bez brojeva za praćenje. Lik je stalno imao neke komentare i neosnovane zamerke, i to samo zato što prosto nisam želeo njegove "usluge" nego sam želeo da se pošiljke zvanično evidentiraju. Aplikacija koju imaju je po meni za 5 kopalja bolja od EPK aplikacije od Pošte, rekao bih da imaju ozbiljno IT odeljenje, aktivno rade na integracijama sa svim popularnim e-commerce rešenjima, ali sve jedno, moj utisak o njima je ostao loš zbog lošeg izvršenja usluge - mnoge pošiljke su se vratile bez mogućnosti da ih kupci preuzmu iz magacina, strahovita kašnjenja (po nekoliko dana), izgubljene pošiljke, naplaćivana poštarina skroz paušalno... Čim je pošta proradila sam se vratio post expressu.

Zanima me da li neko ima iskustva sa DHL-om kada je u pitanju domaći transport? Nešto smo u pregovorima za slanje inostranih pošiljaka a nisam ni znao da rade u unutrašnjosti.
 
Hvala za deljenje svog iskustva. I moj utisak je takav za njihovo IT odeljenje, mada... Zvao sam ih danas u vezi s mojom pošiljkom koja treba da mi stigne. Ja sam sad, ispada, sebe zeznuo jer sam preusmerio paket na paketomat, a paketomati su zauzeti, barem ti koje sam ja naveo. Tu bi mogla da im bude zamerka - ako im je na nekim paketomatima prevelika gužva, onda bi bilo dobro da me o tome obaveste. Ne da pošiljku koju su preuzeli još u ponedeljak ja i dalje čekam.

Sa druge strane, zaposlena s kojom sam danas razgovarao je bila ljubazna, rekla mi je da će kontaktirati kolege iz Novog Sada, pa da mogu ja da preuzmem svoju pošiljku od njih direktno iz magacina (što je bio moj predlog sad, mogao sam i da preusmerim pošiljku opet na svoju adresu sigurno). Zvala me je posle nekog vremena, informisala me, i u ponedeljak bi trebao da preuzmem svoj paket. E sad, držim palčeve da se to tako super završi u ponedeljak.

Što se tiče štrajka pošte i vanrednih situacija kad nastanu zastoji, nisam siguran da li im je to za zameriti.🙂 To je sad valjda tako kad su oni svi međusobno kompetitivni (a i pojedinačno hoće da što više zarade za što manje uloženog), pa niko od njih neće ulagati za dodatne kombije i dodatne magacine samo tako da se nađu u tim vanrednim situacijama, a kamo li da drže na platnom spisku više vozača nego što im je inače potrebno.
 
Koji je rok uplate na račun prodavca preko Postekspresa? Mislim na uplatu od strane Pošte prema prodavcu, nakon obavljene prodaje pouzećem.
Juče ujutru je kupac preuzeo paket koji sam poslao, naravno i platio je otkupninu. Danas još uvek nema novca na mom računu. U pošti sam izabrao taj način da dobijem novac, uplatom na račun.
 
Meni je uvek stizalo taj dan ili sutradan. Strpi se, mislim da ide neki kliring oko pola 1.
 
Upravo mi je bio kurir PE ispred kapije da donese paket.
dok sam izasao napolje on je otisao, nije me cekao ni 2 minuta (prizemna kuca)
takav bezobrazluk nisam imao do sad.

Verovatno sam "izvesten" da nisam kuci,
kuriri su sve bezobrazniji.
 
Je li te bar kurir pozvao dok je bio ispred kuće? Javio ti je da imaš paket?

Meni su u proteklih mesec i po dana obe PE pošiljke stigle bez ikakvog obaveštenja od kurira (naravno, i bez stvarnog pokušaja dostave). Nije me čak ni pozvao telefonom, niti ostavio cedulju! Samo mi je ujutru stigao automatski SMS da će mi stići pošiljka, a onda i jedan uveče da "sam izvešten" i da mogu pošiljku da podignem u pošti.
Celog dana je nekog bilo kod kuće spremnog da preuzme paket.
Kad sam u pošti pitao zašto me nisu ni pozvali niti stvarno izvestili, šalterski radnik se naravno prao da nije njegova odgovornost nego da mogu ujutru da dođem da se žalim šefu. (Što još uvek nisam uradio, ali je sve izvesnije da hoću.)

A do pre par meseci sam uvek imao odlična iskustva sa njima. Kurir je bio baš dobar i ljubazan, doneo mi jednom i do vrata stana kad sam mu rekao da malo dete spava i da ne mogu da izađem. Verovatno se u međuvremenu promenio radnik (tj. radnik je zamenjen neradnikom).

Ah da, još veći problem mi je bio što ni na koji način nisam obavešten kad mi je stigao paket preko redovne pošte pre oko mesec dana. Kod PE bar dobijem SMS i znam da imam paket u pošti, a u ovom slučaju preko redovne pošte zamalo da ga ne podignem. Nisam bio izvešten i paket je danima ležao u pošti, tek sam od prodavca dobio odgovor da ga je poslao dosta ranije. I tek onda sam otišao u poštu. Naplatili mi i ležarinu! Da ne poveruješ! A kada sam pitao zašto nisam izvešten, odgovor je bio "da se novi dečko nije snašao", tako nešto.
Možda se neka pošiljka za mene nekad i jeste vratila pošiljaocu, ako je nisam očekivao i nisam izvešten.
 
@bakara kurir te zvao da izađeš, i dok si izašao, on otišao?! :ROFLMAO:

@star-duster zato ja uvek tražim broj za praćenje od prodavca, i meni se desilo par puta da mi se zamalo vrati paket zbog takvih propusta...
 
@bakara kurir te zvao da izađeš, i dok si izašao, on otišao?! :ROFLMAO:
Upravo tako
ja sam kurira video kroz prozor, ali njemu je tesko da izadje iz kola nego zove telefonom, dok sam izasao, on otisao.
Uvek ima nekog da preuzme postu, ovaj nije ni pokusao dostavu.

Zvao sam ga, rekao je vratice se ponovo...i naravno da se nije vratio.

Zar ne treba naredna dostava da bude?

prosli put nije ni dosao, samo me "izvestio" da nisam kuci.
 
Upravo mi je bio kurir PE ispred kapije da donese paket.
dok sam izasao napolje on je otisao, nije me cekao ni 2 minuta (prizemna kuca)
takav bezobrazluk nisam imao do sad.

Verovatno sam "izvesten" da nisam kuci,
kuriri su sve bezobrazniji.
Zavisi sve od kurira do kurira PE. Kod mene PE kurir uvek donosi posiljke do kucnog praga bez obzira da li bila dokumenta ili paket od 20kg.
 
Post Express je u poslednje vreme jako nepouzdan za slanje paketa. Danas sam poslao jedan paket i u aplikaciji mi izbacuje poruku da nema dostave u garantovanom roku i nema dostave za pakete preko 2kg.
 

Prilozi

  • Screenshot_20211216-105345_Pota Srbije~4.jpg
    Screenshot_20211216-105345_Pota Srbije~4.jpg
    77 KB · Pregleda: 24
Ako je u pitanju neko selo gde je dostava samo utorkom, dostavljaci-postari ne nose posiljke teze od 2kg. To vazi za sve posiljke.
Posiljka je u utorak u tom mestu i primalac mora da ide u postu da je preuzme.
 
Poslednjih 15-20 dana sa PE smo imali više problema nego za 8 godina koliko ih koristimo.
Srećom, ono što mi šaljemo bude isporučeno za 2-3 radna dana.
Nama je jedan paket putovao od ponedeljka, poslat u 8 ujutru, do sledećeg utorka ujutru. Prva isporuka pokušana u subotu i kurir poslao SMS da je paket u pošti. Zvao sam ga, pa se dogovorili da će da donesu u ponedeljak. Stigla u utorak. Treći paket da nam kurir pokušavaju isporuku subotom, van radnog vremena. Nijedan paket nije poslat u petak.

Ajde lepo blokirate GPC i recite da ste u štrajku, glupo je da nas ovako maltretirate.
 
Narucim nesto sa kupujem prodajem i covek posalje D Expressom. Ja sedim kod kuce i stizu mi dve poruke u razmaku od 7 min da je pokusana dostava ali da nisam na adresi :ROFLMAO: . Niko nije ni pozvao ni pozvonio. Koji sabani jbt 😁.
 
@Gazu Kako se završilo to sa Daily-jem?

Imam neki paket koji sam presumerio na paketomat odmah po prijemu poruke tj odmah kada je kurir preuzeo paket. I danas prolazeći pored tog paketomata, shvaim da on ima svega nekoliko vrata u dimenziji gde može da stane moj paket. Opušteno može da se desi da čekam "slot" nekoliko dana o_O
 
A kod tih paketomata je dobro što ima mogućnosti da u realnom vremenu znaš da li i gde ima slobodnih mesta za ostavljanje paketa određenih dimenzija.

Skoro kao kada biraš mesto u bioskopu (pošto tamo ne dele mesta po gabaritima).
 
@Vladarko Kako vidiš stanje mesta u paketomatu?
 
Ne vidim i nisam se dobro izrazio; usluga je takva da onaj ko je nudi ima mogućnosti da softverski to stanje prati i dozvoli korisnicima, nakon što unesu dimenzije paketa, gde taj paket mogu da očekuju. Naravno, pričam o paketima nestandardnih dimenzija.
 
Zna li neko sta znaci u posti status: Zaduzen za isporuku. Treba da mi stigne paket od brata iz SAD i od subote na sajtu stoji ovaj status, a bez promene.
 
Nazad
Vrh Dno