Šta je novo?

Kurirske službe

Tako je isto i koleginica sa Bexom juce ima, iznos 6800 pri porudzbini stoji besplatna postarina, stize poruka 6990...prodavac platio postarinu, ali povrat otkupa i jos neke gluposti ma teret primaoca.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
^ toga nažalost ima i kod post express-a. bez obzira što je pošiljalac platio poštarinu ukoliko je vrednosna pošiljka primalac mora da plati naknadu za prenos sredstava, min 45din.

jutros su mi u pošti rekli da ne radi nijedna pošta u Srbiji, da je svuda pao kompletni sistem za sve usluge.
 
Poslednja izmena:
Lažu, nemaju dovoljno kurira iz bilo kojeg razloga i isporuke kasne debelo, BG i NS su provereno u problemu, rok isporuke skoro pa garantovano kasni a ono što je problem kao i uvek, niko to ni da pomene prilikom predaje pošiljki.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
Post Express - od jutros pukao sistem. Ne radi webexpress I kada smo pozvali telefonom, kažu nije samo webexpress, već je problem mnogo širi, rade na rešavanju, ali ne znaju kada će da srede. Info je iz tehničke službe, ne call centar ili kurir...

Jutros mi je kurir rekao da imaju veliki problem u sistemu, sve posiljke su stigne bez broja telefona, pokazivao mi spisak nema ni jednog broja telefona, moj imam memorisan u telefonu pa me zvao a i zna gde sam, jako cesto dolaze.
Mislim da je danas bila kompletna ludnica kako su podelili i sta se desilo, moj paket tezak 400 grama bez otkupa znaci samo da platim postarinu stoji 385 din.. Ja reko kako bre, kaze evo ti pogledaj i pise stvarno 385 din, ja reko to nije moguce otkupa nema, samo postarinu placam ovo nema nista tezine pogledaj, kaze joj ja stvarno ne znam meni tako pise evo vidi i sam.. Ja uzimam posiljku gledam pise postarina 200 din, reko evo ti vidi, on uzima telefon zove nekoga kaze, da je najverovatnije greska i da pise na paketu 200 din i da je mali i nije tezak, ovaj ga nesto pita itd i kaze posle evo ti verovatno je greska pa cemo da ispravljamo.. Ovo mi se nikada nije deslilo do sada a naruci sam tonu paketa, ko zna sta se sve desavalo danas...

Danas mi je preko AKS -a stigla Mi Body Composition Scale 2, cena je bila 3.500din na šta su ovi prevaranti iz AKS-a naplatili poštarinu 710din. Supruga preuzela paket, pošto je bila kod kuće.
Pre poručivanja pitam prodavca koliko je poštarina okvirno, kaže do 400din. Nikakav slip nisu dali prilikom isporuke . Kontaktirao sam prodavca i pitam ga o čemu se radi i on je bio izneđen da su naplatili toliko. Prodavac ih je kontaktirao , rekli su mu kao paket teži 2,2kg =570din (izmeriću kad dođem kući) dok po specifikacijama vaga teži 1,7kg pa onda ide povrtat novca 88din i još nešto...do 710din
Mogu reći da sam neprijatno iznenađen cifrom. Više preko AKS ništa.

Welcome to the club.
Problem je sto su svi preoptereceni sto znaci i da ce da kasne i da ce opet da handre narod.
 
...sve posiljke su stigne bez broja telefona...

Ovo je tačno, meni je danas stigla POST-RESTANT pošiljka i nije mi stigao SMS.
Tražio sam od pošiljaoca broj pošiljke i na praćenju video da je stigla u moju poštu, pa sam sa tim brojem i ličnom kartom bez problema podigao paket.
 
Poslednja izmena:
Корона + НГ = колапс ПЕ. Мислим то се сваке године дешава, сад је корона само убрзала и проблем дигла на нови ниво. [emoji16]

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Ja ocekujem da ubace da ne garantuju rokove urucenja jer moze da se zali samo ako jedan dan zakasni, da to svi znaju odrali bi ih..
 
b6ede6aee6dcd4100d597323a3738237.jpg
 
PE danas dostavio paket poslat juče

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
 
Ja ocekujem da ubace da ne garantuju rokove urucenja jer moze da se zali samo ako jedan dan zakasni, da to svi znaju odrali bi ih..

Kako ne garantuju?

Mogu oni da napišu šta god hoće, ali prvo moraju da menjaju nazive usluga, jer "danas za odmah", "danas za danas", "danas za sutra do 12č" i "danas za sutra do 19č" vrlo slikovito kupcu usluge predočava u kom roku će usluga biti pružena... Ranije su svako kašnjenje u isporuci refundirali (ko se cimao da traži), sada ništa, ni za najozbiljnije propuste, jedino da ih tužiš za par stotina dinara...
 
Kada vec naplacuju kao uslugu danas za sutra, onda tako i treba da bude. Pozadi na potvrdi pisu uspovi i tacno clanovi zakona na koje se pozoves u prigovoru.

Ako vam se ne zuri onda posaljete kao “obicno” tj. preporuceno da bi imali tracking... pa kada stigne.
 
Niko to ne pominje prilikom predaje paketa, to je problem.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
i ja sam pokusavao par puta da posaljem tako i izmolim kad sam kupovao,niti jednom mi nije proslo i godinama odustao od toga.
 
Ubacili su. Juče 24. mi je stigao paket poslat 22.

Na dnu nalepnice piše da ne garantuju rokove.

Nisu, nego si ti slao za neko specificno mesto gde inace ne garantuju rokove urucenja tokom cele godine..

Kako ne garantuju?

Mogu oni da napišu šta god hoće, ali prvo moraju da menjaju nazive usluga, jer "danas za odmah", "danas za danas", "danas za sutra do 12č" i "danas za sutra do 19č" vrlo slikovito kupcu usluge predočava u kom roku će usluga biti pružena... Ranije su svako kašnjenje u isporuci refundirali (ko se cimao da traži), sada ništa, ni za najozbiljnije propuste, jedino da ih tužiš za par stotina dinara...

Pa usluga jeste danas za sutra, ali pise ti u donjem desnom uglu da ne garatuju rok urucenja u nekim mestima / selima, takodje imas naznaku kada nema isporuke preko 2 kg itd.. Dzaba sto je takva usluga kada to pise dole mozes da se slikas. Obicno salterski radnik to kaze a i pise na adresnici nema sanse da se ne vidi, pise dole desno pod napomena.
Recimo ja sam u cetvrtak poslao paket za Pecenjevce i pisalo mi je nema dostave u grantovanom roku ( ponedeljek ) i nema dostave preko 2kg.
Sto znaci da ce umesto u petak ili subotu ( ako uopste radi ta posta subotom ), paket stici tek u ponedeljak, a ovo drugo znaci da tu nema klasicna PE sluzba nego pakete nosi postar, a posto je paket bio tezi, to dalje znaci da stranka mora doci u postu da licno podigne da postar nece nositi na adresu.

Elem, situacija izmice kontroli, nema ko da radi, nema ko da dostavlja pakete, paketi se gomilaju, u vecim gradovima veca katastrofa.
Paket poslat u Sabac, 23.12. trebao da bude 24 isporucen, nije ni 24 ni 25.
Paket poslat za Beograd 24, trebao da bude isporucen 25, nije isporucen.

Em sto korona komplikuje situaciju em NG i praznici pa se mnogo vise i salje i onda jedna katastrofa na drugu rezultira sve ovo.
Da li je neko probao da se zali ? Kada se kasni sa isporukom a nije naznaceno na adresnici da nema dostave u garantovanom roku moze da se zali ako posiljka kasni jedan dan.. ovo sam licno naplacivao par puta do sada u proteklom periodu pre godinu, dve.. zalbu moze da podnese lice koje placa postarinu, znaci ne moze ono koje nije platilo, jer se smatra da ono nije osteceno..pitam iz razloga da nisu napravili sada foru kao kovid, vanredna situacija ovo ono pa ne moze da se zali, jer je isto bilo i za vreme njihovog strajka nije moglo da se zali kao strajk ovo ono..
 
^ ja sam se žalio iako nisam bio strana koja plaća poštarinu i dobio sam odštetu. Više puta.
Nije to bilo Tako skoro, ne znam koji su trenutno uslovi za žalbu, koliko poštarina najviše može da se traži za prekoračenje roka ili dostavu na pogrešnu poštu?
 
Pošiljke u unutrašnjem saobraćaju Post express
Reklamacije
Reklamacioni postupak može pokrenuti pošiljalac, primalac ili ovlašćeno lice u slučaju:

gubitka ili potpunog oštećenja pošiljke,
oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke,
prekoračenja roka za prenos i uručenje pošiljke,
neuručenja pošiljke.

Napomena:

Korisnik može pokrenuti reklamacioni postupak za prekoračenje roka za prenos i uručenje pošiljke samo ako je platio poštarinu za pošiljku.

Potrebna dokumentacija za reklamacioni postupak
U slučaju da korisnik Post express usluge želi da ostvari naknadu štete, dužan je da pošti podnese pisani Zahtev za naknadu štete. Uz pisani zahtev korisnik dostavlja i:

Primerak adresnice, koji se odnosi na reklamiranu pošiljku, u slučaju da se zahtev odnosi na:
prekoračenje roka za prenos i uručenje pošiljke,
neuručenje pošiljke.
Zapisnik o neispravnosti pošiljke i primerak adresnice, u slučaju da se zahtev odnosi na:
potpuno oštećenje pošiljke,
oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke.

Za kasnjenje je uvek bilo 5x cena postarine.
 
Danas City Express isporucio, a video sam i DE kombi. Znaci isporucuju i vikendom sad pred praznike.
 
Totalni raspad u PE, kasni mi paket tri dana.
To se nikad nije desilo, osim kad je bio onaj strajk pre oko godinu dana.
 
Meni je danas poslato post ekspresom za sutra do 19h...da li to znači da pošiljka možda stigne i u nedelju, rade li dostavu nedeljom po Beogradu?
 
Nikada nisu radili nedeljom, danas za sutra usluga podrazumeva isporuku naredni radni dan u posti.
 
U cetvrtak poslat paket, stigao danas.
Ja platio postarinu, 240 din.
Ako su 3 ili 5 postarina, ne vredi vremena cimati se pa pisati prigovor i traziti novac, my 2 cents.
 
5x je postarina to je 1200 din, koliko ima ljudi koji danas rade ceo dan za te pare, meni je uvek fascinantno kada ljudi napisu nesto ne vredi se cimati za te pare, ja bih i za 500 din pisao ( pogotovo sto su mi duzni onih 1400 din sto cu im naplatiti kad tad ), to je procedura od 2 minuta..

Problem je sto mislim da nece biti usvojena zalba da ce da nadju neko opravdanje korona, vanredna situacija ovo ono.. Pa ako je neko pisao u zadnjih 15 dana valjalo bi da kaze da li je prihvaceno ili ne posto im oko 10 dana treba za odgovor..
 
Pa to bi bilo pametno, da neko napise info oko (ne)usvajanja zalbe.
Zato sam i napisao da mi je mrsko da i na to trosim veme, pogotovo ako mi ne usvoje.

Jednom sam se zalio, onda kad je bio strajk, i odgovorili mi negativno.
Kao da sam ja strajkovao, a ne oni :)

I jel 5 postarina ukupno il za svaki dan kasnjenja :D ?
 
Nisu, nego si ti slao za neko specificno mesto gde inace ne garantuju rokove urucenja tokom cele godine..

Kao prvo, čitaj pažljivije, ja sam bio primalac.

Pošiljka je iz specifično mesto Beograd, opština Vračar, u specifično mesto Beograd, opština Novi Beograd.

Na dnu etikete nalepljene na paket je pisalo da ne garantuju rok isporuke. Ne kapiram čemu potreba da se diskredituje lično iskustvo, koje je neko napisao. A razloga da izmišljam nemam, hteo sam samo da podelim svoje iskustvo, možda nekome pomogne.
 
Pa to bi bilo pametno, da neko napise info oko (ne)usvajanja zalbe.
Zato sam i napisao da mi je mrsko da i na to trosim veme, pogotovo ako mi ne usvoje.

Jednom sam se zalio, onda kad je bio strajk, i odgovorili mi negativno.
Kao da sam ja strajkovao, a ne oni :)

I jel 5 postarina ukupno il za svaki dan kasnjenja :D ?

Jeste baki za svaki dan pa nisu oni Deda Mrazevi :D
Zalio bih se ja, ali ne mogu kad god mi se desi drugi placa postarinu a moze se samo zaliti strana koja je platila postarinu..

Kao prvo, čitaj pažljivije, ja sam bio primalac.

Pošiljka je iz specifično mesto Beograd, opština Vračar, u specifično mesto Beograd, opština Novi Beograd.

Na dnu etikete nalepljene na paket je pisalo da ne garantuju rok isporuke. Ne kapiram čemu potreba da se diskredituje lično iskustvo, koje je neko napisao. A razloga da izmišljam nemam, hteo sam samo da podelim svoje iskustvo, možda nekome pomogne.

Ne razumem ja tebe sta si ti hteo da kazes, znam samo da nisu ubacili na sve posiljke da ne garantuju rokove urucenja, stoji na onima na kojima i stoji tokom cele godine..

Problem je sto prigovor mora u posti, a ne online preko forme za prigovor https://www.posta.rs/lat/korisnicki-servis/reklamacije.aspx

A sto je to problem ja sam to popunjavao vise puta preee, 2 minuta treba, jedino ako su nekome redovi pred postom nesnosni, a koliko znam neko je dugoo vreme za pisanje prigovora tako da mozes kada budes sledeci put isao u postu nekim poslom recimo..
 
Nazad
Vrh Dno