Jos jedan dokaz da se stvari menjaju na gore. Ja sam od 3 nove kartice imao problem sa 2 - spomenuti problem sa MC i set, i isto kao kod tebe zahtev za O&O koji je "nestao u akciji". Sve problemi koji zahtevaju odlazak u poslovnicu, da stvar bude gora.
Ali me najvise nervira to sto "strucne sluzbe" pojma nemaju sta se desava. Kad sam imao problem sa OTP autentifikacijom, chat podrska je proveravala, pa su me zvali i telefonom, pa su mi na kraju rekli da posaljem koju gresku mi prijavljuje sistem. Na mail sa screenshot-om iz "strucne slube" su porucili da se javim u ekspozituru "radi potpisivanja novog ugovora za elektronsko bankarstvo".
Sluzbenica u ekspozituri se iscudjavala, kaze sve je OK i aktivno, i jedino sto je mogla da mi ponudi jeste da mi resetuje sifru. Dakle "napredna podrska" je bez blama izblefirala i poslala me u ekspozituru da sluzbenica za salterom lupa glavu sa OTP autentifikacijom, pored svog ostalog posla koji ima.