Šta je novo?

Komercijalna banka

Ako ti nije hitno, rešavaj sa njima to kasnije, pošto je potrebna intervencija sa njihove strane i prebukirani su oko integracije. Javili su mi se u vezi pitanja vezanog za povlačenje sa PP, ali moraću da se strpim za odgovor.
 
Ja sam ih u zadnjih dva meseca zvao barem 5 puta i nikada nisu uspeli da rese problem, cak sam dobijao i fiksni telefon nekoga u IT-u. Zato sam se ponadao kada sam ovde na forumu video da problem moze biti vendor telefona posto me to do sada u podrsci niko nije pitao.

Hvala, pokusacu da ih dobijem posle transformacije.
 
Povlačenje na karticama sa PayPal-a će biti moguće na putu do banke, ali banka će knjižiti pristigle transakcije od 4. bilo da su one instant (Visa Debit) ili standard (Visa Prepaid).
 
Шта је ово, СМС ОТП касне више од 5 минута?! Зар је толика навала?
Скоро цео сат ми је требало да креирам налог за плаћање уз СМС ОТП код. Сад је мање од 2 минута.
 
Jedno pitanje, imam obicni devizni racun u KB. Da li jel moguce dobiti MC standard debitnu karticu koja bi bila vezana za taj devizni racun? Ovo mi treba iz razloga da mogu uplacivati/podizati evre na bankomatu jer ovako imam samo onu plastificiranu karticu deviznog sa kojom moram uvek na salter
 
@Alaric samo uz devizni ne, moraš barem osnovni dinarski račun od 220 dinara mesečno da imaš da bi ti izdali Master i Visa Debit PayWave karticu, a pritom je neophodno da naglasiš prilikom otvaranja računa, kao i napomeneš dodatno da ti vežu za evro partiju radi potrošnje u inostranstvu. U suprotnom, uručiće ti samo Dinu, mada svakako ćeš i nju moći da koristiš na bankomatu za dizanje evra dok ne stignu internacionalne kartice. Razlika u korist Mastera je što ne ide dodatna provizija od 2% za plaćanja van Srbije u drugim inostranim valutama koje nisu evro, dok Visa je podobnija za povlačenje sa PayPal-a. Takođe, Master i Visa će ti biti od koristi ako dižeš devize preko (evre u Crnoj Gori sa NLB bankomata na primer).
 
Hvala Uji, da li znas neku drugu banku kod koje se moze dobiti ovo sto mi treba, bez dodatnih komplikacija i dodatnog odrzavanja dinarskog racuna
 
@Alaric preporučio bih ti Visa Internet Poštanske štedionice da imaju evro bankomate, ali oni pak isplaćuju dinare po srednjem kursu, što je i opet nekako korektno. Jedino da, ako uspeš da otvoriš samo evro račun bez održavanje u Raiffeisen banci, pošto je njima cilj da uvale viševalutni devizni uz Može paket pa posle ideš na iRačun (koji se otvara na daljinu, ali posedovanje evro deviznog nije smetnja), tu bi mogao naknadno da zatražiš u filijali fizičku Dina karticu koja bi ti sa novih bankomata omogućila isplatu sa deviznog ili bi koristio digitalnu Visa karticu preko RaiPay uz NFC očitavanje.
 
Prema informacijama na sajtu Erste banke izgleda bi moglo, jedino sto nigde ne mogu da vidim da li imaju bankomate na kojima je moguce uplatiti i podizati evre, pominju samo cash in za RSD
 
@Alaric nema, samo isplaćuju dinare. Imaju deviznu karticu, 3.5€ godišnje, trošio bi valute sa kursne liste viševalutnog deviznog, a evre za ostalo. Međutim, osuđen si samo na šalter. Druge banke mahom imaju obavezu troškova održavanja. Intesa trenutno ne naplaćuje ako je pokriće na računu manje od tog troška.
 
Da, prosto neverovatno da nemaju devizne bankomate ni u najavi dok ih ostale banke ubrzano uvode ili povecavaju broj postojecih. Nemam nista protiv saltera, samo da imaju duze radno vreme ili bar skraceno subotom.
Iskopao sam neku staru karticu deviznog racuna u RF pa ako je i dalje validan idem na varijantu iRacuna sto si mi predlozio
 
  • Like
Reagovanja: uji
Jel ima neko problema sa beskontaktnim plaćanjem? Ovo nema veze sa ovim spajanjem, imam karticu 3-4 dana, probao u više prodavnica i neće nigde da prihvati beskontaktno, normalno plaćanje radi sa pinom.
 

Prilozi

  • 9CA6D04A-16BB-4E24-818B-EE839F3BBB01.png
    9CA6D04A-16BB-4E24-818B-EE839F3BBB01.png
    423.7 KB · Pregleda: 88
Pa gde probavate nesto platiti kada prave veliku migraciju/integraciju i kada 1000 i jedna stvar moze poci po zlu pogotovu kada imate dosta iskustva od pre oko godinu dana sa drugim subjektima. @Imotep95 do danas je paypass redovno i notmalno radio yo konkretno sto spominjes je bilo i prvog dana nakon redovnog radnog vremena kada su se spajale subsijarderi OTP banke.

Sto kaze jedan od mojih bivskih sefova Klijenti i Banke lazu. Nadam se da cete kao klijenti NLBa grupe sto manje imati stvarne probleme i mali broj prigovora, jedan prijateljski savet sta god da vam se desi tokom ovog perioda i prvih mesec,dva dana ne budite lenji i pisite pisani prigovor banci tako najbolje mozete zastititi svoje interese.
 
Iskopao sam neku staru karticu deviznog racuna u RF pa ako je i dalje validan idem na varijantu iRacuna sto si mi predlozio
Odlično! iRačunom ćeš uspostaviti elektronske servise i tom prilikom videćeš svoj avista devizni. Ako ga nisi ugasio, znači imaš ga i dalje. To je onda to.
Što se Kombanke tiče, odgovor odeljenja za kartice je bio da će i danas u većini dana core sistem banke biti u funkciji, ali izgleda da je spajanje već počelo. Danas su zvanično i postavili natpis NLB Komercijalna banka, tako da je to sada to. Od 4. se sve vraća u normalu, a ako ne bude bilo nešto kako treba, prenosim informacije.
 
Poslednja izmena:
Ja juče nisam mogao da platim a1 prepaid dopunu preko sajta sa NLB mc, unesem cvv2 i dođe do screena za unos otp codea ali mi sms nije stigao ni posle 10 min. Odustanem bez realizovane dopune, kad posle 10 min stiže poruka da mi je NLB banka rezervisala iznos kao da je trx bila uspešna!?!
 
@Stiven prebojena aplikacija Kombanke. Tako su uradili isto i u Crnoj Gori.
 
NLB mklik aplikacija stigla na APP Store.
 

Prilozi

  • 7466FCAB-95AC-4836-B688-DB5816EB7FCF.jpeg
    7466FCAB-95AC-4836-B688-DB5816EB7FCF.jpeg
    192.7 KB · Pregleda: 61
Стварно сте немогући, те не ваља боја, те још не може да се логује...
Мени је ова боја сто пута лепша од досадашње, за логовање ћемо причекати бар до прекосутра.
 
Stvarno ne bih imao ništa protiv da izgleda isto kao NLB Klik u CG (kombinacija indigo i plave) ali zelena i bela... aman pobogu zašto i čemu. 🤷🏽‍♂️
 
Imam stambeni kredit u Komercijalnoj i redovno skidaju zadnjeg u mesecu (trajni nalog), ujutru prvog dobijem notifikaciju.

No juče ujutru ništa, nikakva notifikacija, ok spajaju se, ne radi im servis za sms, ne budem lenj, odem i proverim baš na bankomatu stanje juče i nisu mi skinuli ratu. Para na računu ima u iznosu višestruko većem od rate, tako da nije da je falilo novaca.

S obzirom da su neradni dani, ne rade im ekspoziture, ne znam kome da pišem ni kome da se javim? Jel neko možda u sličnoj situaciji?

Neću da mi vuku kamatu i da imam upis u kreditni biro zato što su nešto zeznuli dok se integrišu.
 
Poslednja izmena:
@mi105 prosle godine kada je otp se integrisao naplata rata je bila prvi radni dan ali su slali obavestenja proveri da li si takvo dobio a ako te zbog njihove greske evidentiraju u KB samo posaljes Prigovor gde trazis brisanje toga iz KB jer je njihova greska.
 
App izgleda ostaje ista i naporna za korišćenje kao i ranije, samo je ružnija i ikonica je za nijansu manja i mrvicu odudara od ostalih na homescreenu, ja ovo do sad nisam video. Vidi se ivica na crnoj pozadini.
51FFDF7E-69AE-4485-91D4-E74BF13266B4.png
 
Poslednja izmena:
Samo u appstore-u je ovakva manja da odudara, na home screen-u je normalne veličine.


7A84B9AF-E3AD-4B40-9BAD-6784625BA4AC.jpeg
 
Imam stambeni kredit u Komercijalnoj i redovno skidaju zadnjeg u mesecu (trajni nalog), ujutru prvog dobijem notifikaciju.

No juče ujutru ništa, nikakva notifikacija, ok spajaju se, ne radi im servis za sms, ne budem lenj, odem i proverim baš na bankomatu stanje juče i nisu mi skinuli ratu. Para na računu ima u iznosu višestruko većem od rate, tako da nije da je falilo novaca.

S obzirom da su neradni dani, ne rade im ekspoziture, ne znam kome da pišem ni kome da se javim? Jel neko možda u sličnoj situaciji?

Neću da mi vuku kamatu i da imam upis u kreditni biro zato što su nešto zeznuli dok se integrišu.
Не би требало да буде проблема. Кредитни биро реагује ако имаш 2 рате неизмирене, мислим да то пише и у уговору, а ако обрачунају камату пишеш приговор и решиће за пар дана. Мада и ажурност стања на банкомату је упитна, јер то и није наведено да ће да функционише, само подизање новца.
Друго је питање ко не води рачуна о стању на свом рачуну па дозволи да после ових радова рачун буде у минусу, мада нам није познато да ли је стање које прикаже банкомат истоветно стању на основу којег се извршавају налози за плаћање, у ово време док се ради на информационом систему банке.
 
Upravo se logovo. Radi ovaj nov nlb mklik. Napokon i face id support \o/

Samo jos da mozemo i boje da menjamo. Ove zelene i plave cifre na beloj pozadini su uzas. Mora bar pozadina da se stavi a nema trenutno opcija :( (ima al ne radi ko u staroj)
 
Poslednja izmena:
Upravo se logovo. Radi ovaj nov nlb mklik. Napokon i face id support \o/

Samo jos da mozemo i boje da menjamo. Ove zelene i plave cifre na beloj pozadini su uzas. Mora bar pozadina da se stavi a nema trenutno opcija :( (ima al ne radi ko u staroj)

Radi i meni :)


@mi105 prosle godine kada je otp se integrisao naplata rata je bila prvi radni dan ali su slali obavestenja proveri da li si takvo dobio a ako te zbog njihove greske evidentiraju u KB samo posaljes Prigovor gde trazis brisanje toga iz KB jer je njihova greska.
Pa ne ide se u KB posle dan dva... nego posle vise od 60 dana neplacanja. Svakako nek proveri sa bankom prvi radni dan.
 
Nazad
Vrh Dno