Ne, bilo bi instant okretanje da tako zele dizajneri tih igara. Tvoj 'nedvosmisleni zakljucak' je pogresan.aha. standardno okretanje u konzolnim fps-evima oko 2, 3 sekunde (kolko vec), latencija kojom se kz2 nije proslavio 150ms. iz toga poizilazi nedvosmisleni zakljucak: da nema ove latencije, i u konzolnim fps-evima bi bilo instant okretanje za 180 stepeni.
Jel' neko moze da se sa perdemetom od 20ak kg u rukama "instant" okrene za 180 stepeni i bude savrseno miran?![]()
Ne, bilo bi instant okretanje da tako zele dizajneri tih igara.
Nisam siguran koji su sve razlozi ali mogu da kazem da i meni nekada smeta.a zasto ne zele da stave instant okretanje, vec ovakvo krajnje frustrirajuce? pri cemu u istoj igri na pc-u, misem je moguce to izvesti..
High-end PC ima daleko manju latenciju nego konzole iz jednostavnog razloga sto ima veci FPS.
Mis dodatno menja stvari zato sto svaki korisnik moze da podesi brzinu kretanja kursora pa da time dodatno 'ubrza' okretanje.
Takodje, u igru je implementirana akceleracije. Sto duze gurate pecurkicu, to se brze nisan pomera.
Ne vidim nikakvu vezu izmedju 'brzine okretanja' o kojoj govoris (koja je cista dizajnerska odluka) i latencije kontrolera. Latencija od 150ms je _ogromna_, to je 5 frejmova na 30 FPS.nije sporno. ali opet, latencija je koliko je vremena proteklo od kad si kliknuo, do reakcije na ekranu. kad jednom krene da se okrece latencija vise nema uticaj na brzinu.
pretpostavimo da je za okretanje na pc-u potrebno: 0.1s i da je latencija 25ms. ukupno vreme okretanja je 125ms.
ako je na konzoli za okretanje potrebno 2s a latencija 150ms, ukupno vreme je 2150ms. drasticnim smanjivanjem latnecije neces postici bog zna kakvo poboljsanje za ukupno vreme.
Ne vidim nikakvu vezu izmedju 'brzine okretanja' o kojoj govoris (koja je cista dizajnerska odluka) i latencije kontrolera.
Nemam mnogo vremena da objasnjavam sada, E3 je blizu i mora da se radi...
Dok sam citao ovaj deo, zamislio sam kontroler u obliku glomaznog, svetleceg prstenaSony je inače najslabiji kada je dizajn kontrolera u pitanju (tj. neinventivnost pri istom) ali ovog puta su stvarno zabrljali. Trebali su te kontrolere maksimalno da smanje i prilagode obliku šake i time priže šansu igračima da se igraju onako kako su navikli (sedeći, ležeći) umesto što su više manje zadržali oblik Wii Nunchuka i izmenili (ne na bolje) oblik Wiimote.
@ shin-bojan
Nemoj mi te fazone, PES arkada, FIFA simulacija, mucno je..Daleko od toga da je simulacija fudbala samo manuelni pasovi i 360 okretanje..
Mucno je i kada i ti pricas iste stvari po stoti put vezane za nesto sto ne igras, pa se ja ne bunim.
pa jel mora pes vs fifa i u kilzon temi![]()
pa jel mora pes vs fifa i u kilzon temi![]()
Sta mislite, hoce li u nastavku u SP ubaciti slowmo
http://www.youtube.com/watch?v=NLZX-GhuCio ?
Ne verujem da ce biti ubacivan slow motion, smesan je posao ali menja dizajn.@Boris
Moglo bi da se ubaci kao u Mirror's Edge-u. Dakle da se slow motion aktivira pritiskom na dugme i da traje npr. 6-7 sekundi.![]()
Bas me interesuje kako ce melee bti odradjen, ako je suditi po onom trejleru koji smo videli, bice fenomenalno.Do sad sam najduze od svih konzolnih igara, igrao KZ2 online, ocekujem mnogo od trojke. Kolika je clanarina za klan?
![]()
Kako su samo najglasniji ovi sto su igrali 5,6h KZ2 dal su kontrole valjale ili ne... zanimljivo...
Kako su samo najglasniji ovi sto su igrali 5,6h KZ2 dal su kontrole valjale ili ne... zanimljivo...
Meni jutros bilo dosadno pa sam malo prelistao KZ2 temu... Pola učesnika je u međuvremenu banovano.
Neko je prvo pljuvao (grafiku ponajviše) iz dna duše KZ2, pa je hvalio (kontrole i grafiku) na sav glas i sad ga opet pljuje (kontrole između ostalog) a igru je prešao godinu dana kasnije. Pogodite ko.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari