Šta je novo?

Killzone 3

Neki ljudi zaista vole da se proser*****...

Ovo je farma samo na visem intelektualnom nivou!
 
aha. standardno okretanje u konzolnim fps-evima oko 2, 3 sekunde (kolko vec), latencija kojom se kz2 nije proslavio 150ms. iz toga poizilazi nedvosmisleni zakljucak: da nema ove latencije, i u konzolnim fps-evima bi bilo instant okretanje za 180 stepeni.
Ne, bilo bi instant okretanje da tako zele dizajneri tih igara. Tvoj 'nedvosmisleni zakljucak' je pogresan.
 
Jel' neko moze da se sa perdemetom od 20ak kg u rukama "instant" okrene za 180 stepeni i bude savrseno miran? :)

Okrenuti se za 180 pod punom ratnom opremom nije nikakav problem, u pitanju je delić sekunde, nišanjenje je već druga stvar...
 
a zasto ne zele da stave instant okretanje, vec ovakvo krajnje frustrirajuce? pri cemu u istoj igri na pc-u, misem je moguce to izvesti..
Nisam siguran koji su sve razlozi ali mogu da kazem da i meni nekada smeta.
High-end PC ima daleko manju latenciju nego konzole iz jednostavnog razloga sto ima veci FPS. Mis dodatno menja stvari zato sto svaki korisnik moze da podesi brzinu kretanja kursora pa da time dodatno 'ubrza' okretanje.
 
High-end PC ima daleko manju latenciju nego konzole iz jednostavnog razloga sto ima veci FPS.

nije sporno. ali opet, latencija je koliko je vremena proteklo od kad si kliknuo, do reakcije na ekranu. kad jednom krene da se okrece latencija vise nema uticaj na brzinu.

pretpostavimo da je za okretanje na pc-u potrebno: 0.1s i da je latencija 25ms. ukupno vreme okretanja je 125ms.
ako je na konzoli za okretanje potrebno 2s a latencija 150ms, ukupno vreme je 2150ms. drasticnim smanjivanjem latnecije neces postici bog zna kakvo poboljsanje za ukupno vreme.

Mis dodatno menja stvari zato sto svaki korisnik moze da podesi brzinu kretanja kursora pa da time dodatno 'ubrza' okretanje.

osim toga, ti mis mozes jako brzo da cimnes, znaci od tebe zavisi. kod joypada brzina pomeranja kursora zavisi od daljine u odnosu na ravnotezni polozaj. kad pomeris stick do kraja dostigao si maximalnu brzinu i od toga ne moze dalje, znaci NE zavisi od tebe => hendikep kontrolera :)



inace evo jedan matori post iz kz2 teme..
Takodje, u igru je implementirana akceleracije. Sto duze gurate pecurkicu, to se brze nisan pomera.

kz2 je eto pokusao da na ovaj nacin "zaje*e" hendikep, ali nekim ljudima kojima je ovo svojevremeno bilo savrseno (hint :)), sad odjednom vise ne valja :D
 
nije sporno. ali opet, latencija je koliko je vremena proteklo od kad si kliknuo, do reakcije na ekranu. kad jednom krene da se okrece latencija vise nema uticaj na brzinu.

pretpostavimo da je za okretanje na pc-u potrebno: 0.1s i da je latencija 25ms. ukupno vreme okretanja je 125ms.
ako je na konzoli za okretanje potrebno 2s a latencija 150ms, ukupno vreme je 2150ms. drasticnim smanjivanjem latnecije neces postici bog zna kakvo poboljsanje za ukupno vreme.
Ne vidim nikakvu vezu izmedju 'brzine okretanja' o kojoj govoris (koja je cista dizajnerska odluka) i latencije kontrolera. Latencija od 150ms je _ogromna_, to je 5 frejmova na 30 FPS.

Nemam mnogo vremena da objasnjavam sada, E3 je blizu i mora da se radi...
 
U pravu je kimi, taj problem je do kontrolera a ne do igre. Kontroler treba biti precizan a igra treba da simulira fiziku a ne obrnuto. Najbolji primer za to jeste da zbog nepreciznosti kontrolera nije moguće minimalno pomeriti pušku pri ciljanju što je svakako nešto što je izvodljivo u stvarnosti. Znači osećaj težine opreme pri trčanju, inercija pri zaustavljanju, inercija pri cimanju puške, sporost u okretanju oko svoje ose, sve su to realne situacije. To tako treba biti ako se teži simulaciji ali problem nastaje kod ciljanja jer preciznost kontrolera (pečurkica) nije dovoljna. Pa se onda ubacuje auto aim čime sve što je dobro urađeno (realno) biva popišano...

E sad, veću preciznost bi u teoriji trebao doneti Move ali zbog oblika kontrolera i navika igrača teško da će biti išta od toga. Svako ko se igrao sa Wii kontrolerima zna da se svi Wii igrači vremenom ulenje i traže načine kako de igraju sa tim kontrolerima ležeći. Po mom mišljenju sijalica na vrhu jednog od kontrolera iz Move seta (onog što ima ulogu Wiimote) će otežati igranje ležeći (zapravo takvo igranje je mrdanje kontrolera iz zgloba šake umesto celom rukom kako su motion kontroleri zamišljeni da se koriste). Sony je inače najslabiji kada je dizajn kontrolera u pitanju (tj. neinventivnost pri istom) ali ovog puta su stvarno zabrljali. Trebali su te kontrolere maksimalno da smanje i prilagode obliku šake i time priže šansu igračima da se igraju onako kako su navikli (sedeći, ležeći) umesto što su više manje zadržali oblik Wii Nunchuka i izmenili (ne na bolje) oblik Wiimote. Mada ionako cilj tih motion kontolera nije preciznost već prebacivanje na total casual igranje. Teško da će biti puno ljudi koji će se igrati sa tim kontrolerima više od 45 minuta dnevno u proseku a to otvara put ka još kraćim igrama, sa manje izbora koje će više ličiti na film nego na igru. Naravno tu su džojpedi ali će oni (kao i kod Nintenda) polako ali sigurno dobiti legacy status i unapređenja na tom polju neće biti. A moglo je sve biti drugačije da su odlučili da dalje usavršavaju džojped :)

U Bad Company 2 nema inercije već je kvazi realno predstavljen osećaj težine opreme koju vojnik nosi što se vidi pri trčanju i donekle pomeranju puške. To što ima u BC2 svakako nije vrh realnosti ali je miljama daleko od starih pucačina sa PC-ja, recimo razlika između FEAR-a i BC2 je nebo i zemlja.

Što se tiče Borisove priče o tome kako i koliko treba biti realno pucanje i kako to šteti multiplejeru samo ću reći da smo se pre 10-12 godina igrali Quake 2/3 pa je tim istim Quake/Unreal igračima bilo nezamislivo da igraju tragično spori CS, pa su istim tim CS igračima ludila u Battlefieldu nepotrebna (ta kvazi realističnost pri kretanju)...

Nadam se da vidiš patern Borise :). Killzone 2 nisam pomenuo jer je u pitanju jedinstvena igra koje postoji za jedan sistem i nije baš mejnstrim za razliku od BC2 (ali je uticala na tvorce BC serije da malo izmene kartonski osećaj u FPS-ovima). Tek kad primer KZ2/3 bude usvojila još neka igra šireg auditorijuma onda ćemo moći da je pomenemu kao bitnu stavku u evoluciji pucačina. Mada sam poprilično siguran da će većina pucačina ići na taj fazon u naredne dve godine, pitanje je samo koliko će uspešno simulirati fiziku kretanja i oružja.
 
Sony je inače najslabiji kada je dizajn kontrolera u pitanju (tj. neinventivnost pri istom) ali ovog puta su stvarno zabrljali. Trebali su te kontrolere maksimalno da smanje i prilagode obliku šake i time priže šansu igračima da se igraju onako kako su navikli (sedeći, ležeći) umesto što su više manje zadržali oblik Wii Nunchuka i izmenili (ne na bolje) oblik Wiimote.
Dok sam citao ovaj deo, zamislio sam kontroler u obliku glomaznog, svetleceg prstena :).
 
Al ste se raspricali :)

@ G@W

Pa prelazak sa Q2 i Q3 na CS mi je bio sasvim prirodan, ne secam se da sam se nesto bunio...

@ Kimi

Taj post moj sto si izvukao, u Beti jeste bilo drugacije, manje se osecala ta akceleracija i osecaj tezine.
Cinjenica po meni stoji, onako kako je u KZ2 meni jeste previse naporno, ne toliko ako samo to igras, ali ako probas druge proizvode shvatis da nema bas potrebe za tome u tolikoj meri.. sta dizete toliku frku oko toga.

@ shin-bojan

Nemoj mi te fazone, PES arkada, FIFA simulacija, mucno je.. :) Daleko od toga da je simulacija fudbala samo manuelni pasovi i 360 okretanje..
 
@ shin-bojan
Nemoj mi te fazone, PES arkada, FIFA simulacija, mucno je.. :) Daleko od toga da je simulacija fudbala samo manuelni pasovi i 360 okretanje..

Mucno je i kada i ti pricas iste stvari po stoti put vezane za nesto sto ne igras, pa se ja ne bunim ;).
 
Mucno je i kada i ti pricas iste stvari po stoti put vezane za nesto sto ne igras, pa se ja ne bunim ;).

Nista, idem na Shopto da porucim svaku Fifu od 08, sigurno da nemam na pametnije stvari da dam kintu :), a mogli bi svi kolektivno da bacimo mejl Sony-ju da ne izbacuju vise demoe na PSN Store, jer ocigledno nicemu ne sluze :)
 
pa jel mora pes vs fifa i u kilzon temi :)

To ti je sukob koji prevazilazi teme :).

Sta mislite, hoce li u nastavku u SP ubaciti slowmo
http://www.youtube.com/watch?v=NLZX-GhuCio ?


Quick glimpse at the set of next week's E3 special - this is Herman from Guerilla and I revealing Killzone 3 :
scaled.php
 
@Boris
Moglo bi da se ubaci kao u Mirror's Edge-u. Dakle da se slow motion aktivira pritiskom na dugme i da traje npr. 6-7 sekundi. :)
 
@Boris
Moglo bi da se ubaci kao u Mirror's Edge-u. Dakle da se slow motion aktivira pritiskom na dugme i da traje npr. 6-7 sekundi. :)
Ne verujem da ce biti ubacivan slow motion, smesan je posao ali menja dizajn.
Bice zabave za drugo dugme sve jedno, tu je jet pack (ekstra zabavan), tu je malee fight i tako...
 
Bas me interesuje kako ce melee bti odradjen, ako je suditi po onom trejleru koji smo videli, bice fenomenalno. :) Do sad sam najduze od svih konzolnih igara, igrao KZ2 online, ocekujem mnogo od trojke. Kolika je clanarina za klan? :D
 
Bas me interesuje kako ce melee bti odradjen, ako je suditi po onom trejleru koji smo videli, bice fenomenalno. :) Do sad sam najduze od svih konzolnih igara, igrao KZ2 online, ocekujem mnogo od trojke. Kolika je clanarina za klan? :D

Pa trazice ti min gajbu piva i klopu u meku za clanarinu.
Najbolje da KZ3 treba slow motion, ono u MW2 je cista glupost, retarded friendly gameplay.
Kako su samo najglasniji ovi sto su igrali 5,6h KZ2 dal su kontrole valjale ili ne... zanimljivo...
 
Poslednja izmena:
Meni jutros bilo dosadno pa sam malo prelistao KZ2 temu... Pola učesnika je u međuvremenu banovano. :)

Neko je prvo pljuvao (grafiku ponajviše) iz dna duše KZ2, pa je hvalio (kontrole i grafiku) na sav glas i sad ga opet pljuje (kontrole između ostalog) a igru je prešao godinu dana kasnije. Pogodite ko.

:)
 
Meni jutros bilo dosadno pa sam malo prelistao KZ2 temu... Pola učesnika je u međuvremenu banovano. :)

Neko je prvo pljuvao (grafiku ponajviše) iz dna duše KZ2, pa je hvalio (kontrole i grafiku) na sav glas i sad ga opet pljuje (kontrole između ostalog) a igru je prešao godinu dana kasnije. Pogodite ko.

:)

Njegovo ime je zabranjeno spominjati! :D
Ko ga spomene imace istu sudbinu kao i on sam...bice banovan! :d

EDIT: imam insajderske informacije da i dalje ucestvuje u diskusijama na forumu ali pod drugim nazivom! :D ;)
 
Poslednja izmena:
Mozete da tupite koliko ocete sa tom pricom.
Ja sam lepo rekao da nisam mogao da vidim koliko je KZ2 u stvari los dok nisam probao bolji MP, BC2.
I vas dvojica ste pisali da je KZ2 mp ****** posle BC1, BC2.
Grafika u KZ2 mi nikad nije bila nesto, samo su extra efekti, o tome sam pisao X puta.
Sigurno sam i lag u igri hvalio ? :D
 
Vrh Dno