Šta je novo?

Iris TV box mts (nije tema o Iris Go ni Iris Smart aplikaciji)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pa kad bi mogao da udje u moj mts onda ima vec i user/pass i za Iris 😁😃
 
Pa i ima, webmail login podaci = MojMTS login podaci. Samo Iris Go usluga nije aktivira po default.
 
Pa u vecini slucajeva barem i u mom slucaju kad se uradi prvi ugovor dobiju se podaci za log i bili su razliciti podaci za webmail i za moj mts a da ja nisam nista trazio sami su ubacili od toga je samo userneme isti ali pasword su bili drugaciji , a i posle kad sam za druge ljude trazio morao se dobiti pass za log od moj mts , e sad i usluga Iris go isto kako gde negde je bila aktivirana ( vecinom ) a negde je trebalo da se aktivira u moj mts
 
Šta im je trenutno praksa već ne bih znao jer ja sam 2010. pri potpisivanju prvog ugovora birao (pitali su me) podatke za username i za password (tj nisam siguran za password ali username jesam i posle sam ga menjao svakako u nekom momentu) i ostali su ti podaci za MojMTS čak i kad sam 2020. raskinuo DSL ugovor a preneo Telenor broj u MTS mrežu. Mail naravno više nemam pristup :D
Na ćaletovom Box4 paketu (koji se takođe "produžuje" ugovorna obaveza od 2010.) definitivno jesu isti login podaci i za web mail i za MojMTS i nije username po šablonu "ime.prezimeXY" gde su XY zadnje 2 cifre od godine rođenja što sam viđao kod rodbine koja koristi Box pakete. Njih vaaaaljda niko ništa nije pitao kad su prvi put uzimali Box pakete, ništa nisu znali & papire koje su dobili uz ugovor naravno da nisu znali pa sam morao iz interfejsa STB-a da pročitam kako glasi username. Kad su uveli Iris pa non stop STB krenuo da traži da se kuca username i PIN :D :D
 
Poslednja izmena:
Isti su podaci za webmail i za IRIS
 
E tu se izgleda i desavaju problemi zato sto izgleda u tom prvom potpisivanju zavisis od onoga ko je iza pulta i sta i kako ubaci od podataka pa kasnije nekom ide sve glatko a nekom kad zeli da iskoristi neke mogucnosti i pogodnosti naleti na zid pa mora da se *****ava sa njima
 
Resen problem. Promenio sam sifru za moj mts a ista je za iris i za moj mts...
 
@shamanNS Hvala na detaljnom objašnjenju.
Razlika je tolika da je neupotrebljivo. Da sam MTS mene bi bilo sramota da reklamiram da ta usluga (GO) uopšte postoji.
 
Njih očigledno nije jer to tako isto "dobro" radi od kad imaju servis & aplikaciju za gledanje na kompu, mobu, tabletu... I kad se zvalo "MTS TV Go" i sad kad se zove "Iris Go" podjednako je "stabilno" i "upotrebljivo" za svaki iole gledaniji prenos. Unapređenja su se desila samo u vidu toga da tu sad makar u teoriji ima HD kanala što nije bio slučaj na MTS TV Go i što sad imaš i SmartTV aplikacije. A suština je ostala nepromenjena: da pored legalna usluge koju imaš ideš i juriš piratske streamove i da to piratsko radi stabilnije :D :D
 
Nov sam na Irisu, pre nekoliko meseci sam produžio ugovor i umesto Box 3 bez televizije uzeo Box 4 Plavi. Nisam baš pročitao svih 1K+ poruka na ovu temu, ali slažem se sa onima koji tvrde da ukupno korisničko iskustvo značajno zaostaje sa EON-om. Najnovije što sam primetio, a nisam odmah obratio pažnju, jeste to što filmovi i serije u video klubu i preko boxa i preko Iris Smart aplikacije (za Android TV) nisu u Full HD rezoluciji. Recimo neka aktuelna serija se emituje uživo u Full HD (1920x1080), kada se to gleda kao TV unazad takođe je Full HD, ali ista epizoda u video klubu nije. Nisam instalirao Iris Smart na Fire stick da na overlayu vidim tačno koja je rezolucija, odokativno bih rekao da je 1280x720, ali je vrlo primetno, tj. može da ne primeti samo neiskusno oko. Nasumično sam puštao desetak filmova ili epizoda raznih serija i ništa nije FHD. Pošto sam nov sa ovom platformom, probao sam da li ima neko bitno podešavanje kvaliteta koje sam propustio da uočim, ali ništa ne pomaže. Pošto povremeno aktiviram i Arena Cloud, pogledao sam u njihovom video klubu iste sadržaje i naravno sve je očekivano u Full HD. Razumeo bih možda da su namerno osakatili Iris Smart kao pomoćni servis (gde je najveći problem sa kvalitetom slike to što živi programi i sportski prenosi idu u 25fps, a ne interlaced 50fps), ali da i na boxu video klub bude sa nižom rezolucijom, na to ne znam šta da kažem osim da mislim da je to samo privremeno iz nekog razloga.
 
...Kad su uveli Iris pa non stop STB krenuo da traži da se kuca username i PIN :D :D
Meni je ovo bio problem kad su mi doneli HPH07 umesto onog starog debelog. Ugasim ga uveče i sutra kucaj...
Na kraju sam se setio da sam menjao onaj pin za kupovinu (1111). Kada sam njega vratio, nije više nikad tražio logovanje a klincima objasnio da ima to što bi kupovali da se skine sa net-a ako baš mora :)
 
Proverio sam, streaming iz Iris video kluba preko Iris Smart aplikacije za Android TV je u rezoluciji 848x480, ulazni bitrate oko 2000 kbps. Vizuelno je isti kvalitet slike i za video klub sadržaje preko HPH07 boxa.
 
Poslednja izmena:
Sinoc na Iris smart-u nije bilo seckanja tokom kosarkaske utakmice Partizan - Zvezda, ili mozda utakmica nije bila toliko gledana, iako je nedelja popodne?
 
Nije bilo ni na iris.go, i to je držao sve vreme 1080p. Ja zapravo nemam tih problema već par nedelja, moguće da su radili nešto.
 
Na Iris Smart aplikaciji kanali idu u 25fps progressive, ne u 50fps interlaced kao na boxu, pa nije baš prijatno gledati sportske prenose. Razmazuje se lopta, pokreti nisu fluidni, prosto rečeno za sport je 25fps nedovoljno i oduvek je bilo nedovoljno. Može nekako za prvu pomoć na mobilnom telefonu ili u browseru, ali na TV-u to nije onaj kvalitet slike kakav treba da bude. S jedne strane jasno mi je da Iris Smart TV aplikacija namerno nije zamišljena da ima isti kvalitet slike kao na boxu, međutim uzimajući u obzir da mts prodaje Iris TV i kao samostalnu uslugu, zaista mi nije jasno kako ih nije sramota da korisnike nigde ne obaveste, makar i sitnim slovima, da kvalitet slike nije isti kako kada se uzme televizija u box paketu. I Arena Cloud isto emituje sve u 25fps. čak i na TV aplikaciji, a ni taj servis nije nešto posebno jeftin. Kod EON TV aplikacije je, na primer, kvalitet slike identičan kao i na EON boxu. Jedino nemam nikakvog iskustva sa Supernovom i njenom aplikacijom za TV, kakav je stream. Za Orion TV sam čuo da ide na 50fps, nisam se lično uverio. Trebalo bi da prikupimo sve ove podatke i da ih imamo pregledno na forumu :)
 
Meni deluje da je na Arena Cloud bolje nego na Iris. Ovo za Iris potvrdjujem, jer kod mene bas tako izgleda fudbal kako si napisao. A kod druga kada se pusti na Arena Cloud na Android TV izgleda mi mnogo lepse i fluidnije nekako.
 
Imam Grundig UHD 49' instalirana Iris smart aplikacija, i ne vidim nikakvo razlivanje lopte, slika odlicna. Imam i Iris box na istom televizoru, i ne palim ga, preferiram aplikaciju.
 
Meni deluje da je na Arena Cloud bolje nego na Iris. Ovo za Iris potvrdjujem, jer kod mene bas tako izgleda fudbal kako si napisao. A kod druga kada se pusti na Arena Cloud na Android TV izgleda mi mnogo lepse i fluidnije nekako.
Sad si me malo zaintrigirao i kad već taj Fire Stick koristim kao dijagnostički alat za proveru rezolucije, kodeka itd. rekoh da vidim da li se promenilo nešto na Arena Cloud aplikaciji za Android TV. Trenutno je ovakva situacija: svi Arena Sport kanali idu u 1920x1080 25 fps, osim Arena 3 HD koji ide u 1280x720 50fps (trenutno je neka rukometna utakmica). Slika u nižoj rezoluciji, ali sa većim fps iskreno rečeno deluje bolje i tečnije za živi prenos. E, sad da li ponekad promene rezolucuju i na drugim kanalima i da li samo eksperimentišu, to bi bilo zanimljivo da se prati.

Pored toga, moderniji televizori imaju opciju da on-the-fly poboljšavaju kvalitet slike sa brzim pokretima. Kod Sony televizora se ova opcija zove Motionflow, kod Samsunga Auto Motion Plus. Ovo je kao neko veštačko podizanje fps. Naravno, time se ne postiže potpuno isti efekat kako kad ulazni stream ima 50fps, ali može da pomogne. Ja tako nešto obavezno držim isključeno, jer kad bi se recimo film gledao sa uključenim Motionflow, dobije se potpuno neprirodan efekat žive televizijske slike, a ne filmske. Amerikanci ovo zovu soap opera effect.
Imam Grundig UHD 49' instalirana Iris smart aplikacija, i ne vidim nikakvo razlivanje lopte, slika odlicna. Imam i Iris box na istom televizoru, i ne palim ga, preferiram aplikaciju.
Postoje dva objašnjenja: ili je na tvom televizoru aktivirana neka od kompatibilnih opcija koje sam pomenuo u prethodnoj poruci (motionflow) ili ne gledaš često referentni stream da bi uočio razliku :) Ne mislim ovde ništa loše, naravno, moj rođak je otprilike isto tvrdio što i ti, pa smo morali da sprovedemo mali eksperiment i da više puta naizmenično puštamo kanale preko Iris boxa i preko Iris Smart aplikacije. Takođe i egzaktni podaci preko mernog uređaja (Fire Stick) kažu da na Iris Smart sve ide na 25fps, dakle duplo manje nego na boxu.
 
Poslednja izmena:
Televizor ima Fire OS, imam na njemu instaliran Iris smart i Eon app, i rekao bih da su na Arenama bolje slike nego na Sport klubu. Box ne palim jer je slika preko aplikacija dobra, konkretno na Arenama, a druge kanale i ne gledam.
 
Takođe na Philips Android TV-u Iris aplikacija radi ok, nema razlivanja, ali je slika nekako previše oštra i boje su malko prenaglašene, tako da moram da upalim ili svetlo u sobi ili Amblight na TV-u da bi bez napora gledao utakmicu.
I naravno kao što se već zna, ponekad(naglašavam ponekad, ne uvek...) kada je neki derbi ne radi celo vreme, odnosno ima prekidanja u emitovanju.
Još jedna stvar se dešava...zvuk je mnogo jači nego kad gledam utakmice na Sport Klubu preko SBB-a, a inače i Iris gledam preko SBB Interneta(bežičnog).
 
Sad si me malo zaintrigirao i kad već taj Fire Stick koristim kao dijagnostički alat za proveru rezolucije, kodeka itd. rekoh da vidim da li se promenilo nešto na Arena Cloud aplikaciji za Android TV. Trenutno je ovakva situacija: svi Arena Sport kanali idu u 1920x1080 25 fps, osim Arena 3 HD koji ide u 1280x720 50fps (trenutno je neka rukometna utakmica). Slika u nižoj rezoluciji, ali sa većim fps iskreno rečeno deluje bolje i tečnije za živi prenos. E, sad da li ponekad promene rezolucuju i na drugim kanalima i da li samo eksperimentišu, to bi bilo zanimljivo da se prati.

Pored toga, moderniji televizori imaju opciju da on-the-fly poboljšavaju kvalitet slike sa brzim pokretima. Kod Sony televizora se ova opcija zove Motionflow, kod Samsunga Auto Motion Plus. Ovo je kao neko veštačko podizanje fps. Naravno, time se ne postiže potpuno isti efekat kako kad ulazni stream ima 50fps, ali može da pomogne. Ja tako nešto obavezno držim isključeno, jer kad bi se recimo film gledao sa uključenim Motionflow, dobije se potpuno neprirodan efekat žive televizijske slike, a ne filmske. Amerikanci ovo zovu soap opera effect.

Postoje dva objašnjenja: ili je na tvom televizoru aktivirana neka od kompatibilnih opcija koje sam pomenuo u prethodnoj poruci (motionflow) ili ne gledaš često referentni stream da bi uočio razliku :) Ne mislim ovde ništa loše, naravno, moj rođak je otprilike isto tvrdio što i ti, pa smo morali da sprovedemo mali eksperiment i da više puta naizmenično puštamo kanale preko Iris boxa i preko Iris Smart aplikacije. Takođe i egzaktni podaci preko mernog uređaja (Fire Stick) kažu da na Iris Smart sve ide na 25fps, dakle duplo manje nego na boxu.
Imam Sony TV, cak ni Motion Flow ne pomaze. Pomaze malo, ali nije to to, jednostavno je losa slika. Kod Arena Cloud mi deluje dosta bolje.
 
Takođe na Philips Android TV-u Iris aplikacija radi ok, nema razlivanja, ali je slika nekako previše oštra i boje su malko prenaglašene, tako da moram da upalim ili svetlo u sobi ili Amblight na TV-u da bi bez napora gledao utakmicu.
Nije to razlivanje u doslovnom smislu reči, nego nedostatak kontinualnosti, višak isprekidanosti, manjak fluidnosti, pri čemu nije u pitanju samo subjektivni osećaj nego je stream tehnički drugačiji što pokazuju alati koji to mogu da pokaže. Logično pretpostavljam da Iris Smart servis nema neku segmentaciju korisnika i da nam svima stiže isti stream. Međutim, na osnovu višegodišnjeg iskustva uočio sam da neki ljudi zaista tvrde da ne uočavaju problem sa progressive 25 fps streamom kad gledaju program uživo ili sportske prenose. Možda nam nije svima ista percepcija pokreta u vizuelnom korteksu, teško je reći. Verujem da bi ukoliko gledaš 1 min utakmice sa Iris boxa, pa onda 1 min sa Iris Smart aplikacije svakako uočio razliku, jer naprosto to su po specifikacijama dva različita streama. Ograđujem se naravno, ako mts zaista nekim korisnicima isporučuje u oba slučaja isti "signal", ali čini mi se da je mala verovatnoća da je to tačno.
 
Pozdrav ljudi. Presao sam na mts pre 3,4 dana i na nekim kanalima arene su se cula pucketanja umesto zvuka, restartovao sam ovaj modem iris i nako paljenja tva slika mi stoji preko 1/4 ekrana u ćošku, zovem ih 3 dana oni me prebacuju sa operatera na operatera i niko nista konkretno da kaze osim restartuj te uredjaj, zamenite hdmi kabal i neke gluposti. Zvuk stoji sad normalan na svim kanalima, samo sto je slika mnogo umanjena. Inace imam okej TV i na SBBu mi radi sve super. Da li neko zna kako da resim ovo? Hvala unapred
 
Uđi u podešavanja STB uređaja (zupčanik dugme na daljinskom, trebalo bi da je 1111 šifra).
Ideš dole na podešavanje uređaja/podešavanje medija i zoom na ceo ekran, ostalo na 100%.

EDIT: ako nije to onda redom, drugi HDMI kabl, podešavanje ulaza u meniju TV-a...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno