Šta je novo?

Iris TV box mts (nije tema o Iris Go ni Iris Smart aplikaciji)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Evo da napišem čisto primer kako se zeznu ljudi. Mts ovde zaista nije kriv, ovom "taktikom" se predp sluze i mnogi drugi, ali da obratite paznju na vase "bake i deke", sto bi rekao predsednik.

Tast, čovek od 55 godina (dakle uopšte ne tolko mator), prosečnog obrazovanja i inteligencije (doduše voli da pametuje i ubeđen da je uvek u pravu, kao svaki tast valjda 😀😁), primi poziv od mts u kojem mu prezentuju pogodnosti Apolon-a na iris-u (ima neki BOX paket, nevazno koji). Klasicna prica, prvi mesec je potpuno besplatan, posle toga samo 399, možete pristupiti iz video kluba, aktivira se automatski kada počnete da gledate itd. itd.
Čovek kaže ajd da probam baš, ulazi u video klub i prvo što vidi su baneri sa filmovima i serijama - pre svega Toma koji je bio najaktuelniji u tom trenutku, pa Juzni Vetar 2 i sl. Uglavnom, od te trake sa banerima filmova/serije, možda su 2 bila iz Apolona, i to tek ako se pomeri 3 klika desno npr.
Šta je lik uradio? Pogledao Tomu, pogledao još neki film valjda koji nije iz Apolona - zapravo što je najgore, nije ni gledao ceo film, nego se šetao i puštao pomalo ubeđen da je prvi mesec besplatan i da može da otkaže posle toga... 😄🤣
Kada mi je ispričao da su ga zvali i pohvalio se šta je uradio, odmah sam mu objasnio da se ne iznenadi kada mu stigne uvecan racun. On je sa druge strane samo ponavljao "prvi mesec besplatno, prvi mesec besplatno..." 😁
Epilog - stigao mu je račun uvećan za skoro 2000 dinara (i to neki nepravilan iznos, ne znam kako je to postigao). Nisam video račun, ali očigledno kako ga je napravio.
I na sve ovo, neposredno pre nego što mu je stigao ralun, svrati on lik da odjavi Apolon u mts poslovnici, gde mu kazu "gospodine, pa vi niste ni prijavljeni na Apolon... 😀😀😀".

Poenta priče je - ako ovako navuku ljude koji nisu tolko matori, šta li tek rade sa izlapelim penzionerima ili ljudima sa decom-meni je dete od godinu dana (navodno) uspelo da aktivira Zadruga paket (od svih paketa)?
A aktivirati dodatne usluge je nikad lakše, dok za odjavu - gle čuda, moraš da zoveš ili u poslovnicu.
 
Da moj otac je aktivirao PickBox NOW tako a da nije svestan sta je uradio doduse 73 godine ima. Sad sam morao da mu promenim PIN za kupovinu i limit da podesim. Uzas kolko je lako aktivirati uslugu a kad treba deaktivacija moram 45 minuta da cekam operatera da se javi na telefon ili da ides u poslovnicu…
 
Evo da napišem čisto primer kako se zeznu ljudi. Mts ovde zaista nije kriv, ovom "taktikom" se predp sluze i mnogi drugi, ali da obratite paznju na vase "bake i deke", sto bi rekao predsednik.

Tast, čovek od 55 godina (dakle uopšte ne tolko mator), prosečnog obrazovanja i inteligencije (doduše voli da pametuje i ubeđen da je uvek u pravu, kao svaki tast valjda 😀😁), primi poziv od mts u kojem mu prezentuju pogodnosti Apolon-a na iris-u (ima neki BOX paket, nevazno koji). Klasicna prica, prvi mesec je potpuno besplatan, posle toga samo 399, možete pristupiti iz video kluba, aktivira se automatski kada počnete da gledate itd. itd.
Čovek kaže ajd da probam baš, ulazi u video klub i prvo što vidi su baneri sa filmovima i serijama - pre svega Toma koji je bio najaktuelniji u tom trenutku, pa Juzni Vetar 2 i sl. Uglavnom, od te trake sa banerima filmova/serije, možda su 2 bila iz Apolona, i to tek ako se pomeri 3 klika desno npr.
Šta je lik uradio? Pogledao Tomu, pogledao još neki film valjda koji nije iz Apolona - zapravo što je najgore, nije ni gledao ceo film, nego se šetao i puštao pomalo ubeđen da je prvi mesec besplatan i da može da otkaže posle toga... 😄🤣
Kada mi je ispričao da su ga zvali i pohvalio se šta je uradio, odmah sam mu objasnio da se ne iznenadi kada mu stigne uvecan racun. On je sa druge strane samo ponavljao "prvi mesec besplatno, prvi mesec besplatno..." 😁
Epilog - stigao mu je račun uvećan za skoro 2000 dinara (i to neki nepravilan iznos, ne znam kako je to postigao). Nisam video račun, ali očigledno kako ga je napravio.
I na sve ovo, neposredno pre nego što mu je stigao ralun, svrati on lik da odjavi Apolon u mts poslovnici, gde mu kazu "gospodine, pa vi niste ni prijavljeni na Apolon... 😀😀😀".

Poenta priče je - ako ovako navuku ljude koji nisu tolko matori, šta li tek rade sa izlapelim penzionerima ili ljudima sa decom-meni je dete od godinu dana (navodno) uspelo da aktivira Zadruga paket (od svih paketa)?
A aktivirati dodatne usluge je nikad lakše, dok za odjavu - gle čuda, moraš da zoveš ili u poslovnicu.
kako je mogao to sve da uradi kad za kupovinu bilo čega treba kucati pin?
 
kako je mogao to sve da uradi kad za kupovinu bilo čega treba kucati pin?
Kucao je on uredno PIN (rekli su mu da je default-ni 1111), samo nije bio svestan za sta ga kuca. (Toma sam recimo kosta 999 din)
Drugim recima, on je bio ubedjen da sve sto vidi u tom video klubu spada u Apolon. 😀😁😆

Zato i kazem - njegova je krivica, nije mts-ova, nego određeni ljudi lako nasednu na lepe priče i ne provere ili nisu svesni šta zapravo aktiviraju.
 
evo upravo zovem da odjavim apolon. do sada cekam na liniji 12min, a automat naizmenicno govori da je vreme cekanja duze od 2, 5, 20... min... HBO sam odjavio preko govornog automata ali za glupi apolon iz kojeg nisam ni jednom nista pogledao moram da cekam pola sata na telefonu. da li bi imali zakonskog osnova da nateramo mts da omoguci da se usluge deaktiviraju na isti nacin na koji se i aktiviraju?
 
Kucao je on uredno PIN (rekli su mu da je default-ni 1111), samo nije bio svestan za sta ga kuca. (Toma sam recimo kosta 999 din)
Drugim recima, on je bio ubedjen da sve sto vidi u tom video klubu spada u Apolon. 😀😁😆

Zato i kazem - njegova je krivica, nije mts-ova, nego određeni ljudi lako nasednu na lepe priče i ne provere ili nisu svesni šta zapravo aktiviraju.
E jebi ga onda :D
 
Da li su vam isključeni HBO kanali, nisam kući da proverim, preko sajta na iris go vidim da su deaktivirali one kanale na promociji od 15.11.-15.1. ali HBO paket još uvek aktivan, pre 4-5 dana sam odjavio preko kol centra.
 
Nisu ni meni,bice u naredna 2,3 dana.Selektivno iskljucuju.
 
Sad videh na Iris go da mi radi još Epic Drama koja inače nije u Start HD paketu, nedavno pisah da bi eto valjalo da ostave recimo taj kanal i možda još neki u osnovnom paketu na kontu Cinestara :)
 
Ovaj novi daljinski za HPH07 ima na poledjini znak za bluetooth, ako sam dobro video (bio kod rodbine juce). Ima li neku funkciju i kako se koristi ?
 
Jel zna neko. Koji je kod za ulazak u podesavanja za boh hp4024? Kao sto. Je * 104030 * za hp07?
 
Pozdrav,imam mts box 3 paket ,izmedju ostalih,imam hbo sa sd i hd kanalima,
pitanje,dali hbo hd ,konkretno, ima visekanalni-5.1 ili standardni zvuk-2.0,
koliko se secam prosle godine je bilo opcije menjanja audio zvuka kad udjes u opcije promene audio formata kad gledas hbo kanal,sada toga nema,
kad zovem kol sluzbu mislim da ne kapiraju sta ih pitam,pa ako neko zna neka napise neku,hvala
 
Pozdrav,imam mts box 3 paket ,izmedju ostalih,imam hbo sa sd i hd kanalima,
pitanje,dali hbo hd ,konkretno, ima visekanalni-5.1 ili standardni zvuk-2.0,
koliko se secam prosle godine je bilo opcije menjanja audio zvuka kad udjes u opcije promene audio formata kad gledas hbo kanal,sada toga nema,
kad zovem kol sluzbu mislim da ne kapiraju sta ih pitam,pa ako neko zna neka napise neku,hvala
Mislim da su to ukinuli, jer ne znaju ni čemu služi.... :cool:

Šteta, to je ranije funkcionisalo OK, ali ako me neko ne ispravi, sad više nema ni na jednom kanalu.
 
Kakva je situacija sa HBO paketom, da li vam i dalje aktivna usluga ili bar većini vas ? Ne znam stvarno šta je činiti ako još koji dan ne izgase a ima 5-6 dana kako je odjavljeno putem poziva na 0800100100.

Ni oni ne znaju šta rade izgleda, uredno su 15.1. ugasili sve kanale koje nemamo u paketima koje koristimo, konkretno meni pogasili sve što je van Start paketa izuzev kanala Epic drama koji imam u sd verziji na broju 240 ali ne i na broju 751 kao hd, imam takođe Epic i dalje u video klubu a ostao i jedan kanal od onih tamo posle 800 :)
 
Mozete raskinuti ugovor zbog ukidanja cinestar kanala:
 
Mozete raskinuti ugovor zbog ukidanja cinestar kanala:
da to je tacno ali je moralo da se najavi mesec dana unapred za raskid i verujem da je postojao rok od mesec dana do kada mozete bez penala raskinuti ugovor sa mts om
tako sam raskinuo ugovor sa supernovom , kada su najavili poskupljenje od 1 januara 2020. god. , ista stvar vazi i za promenu programske seme ili neceg drugog iz ugovora koji ste potpisali
 
Vest o ukidanju cinestar kanala je mufljuski objavljena 21.12.2021. Rok od 30 dana od datuma objave vesti je sutra, 20.01.2022. Sutra poslovnica, ili danas i sutra elektronskom postom za podnosenje zahteva za raskid ugovora. Mozda bas i nije striktno tih 30 dana za podnosenje zahteva, jer nismo obavesteni na vreme i nismo obavesteni da imamo pravo na raskid ugovora.
 
Vest o ukidanju cinestar kanala je mufljuski objavljena 21.12.2021. Rok od 30 dana od datuma objave vesti je sutra, 20.01.2022. Sutra poslovnica, ili danas i sutra elektronskom postom za podnosenje zahteva za raskid ugovora. Mozda bas i nije striktno tih 30 dana za podnosenje zahteva, jer nismo obavesteni na vreme i nismo obavesteni da imamo pravo na raskid ugovora.
to objavljeno na njihovom sajtu se smatra zvanicnim obavestenjem korisnika i tece rok od 30 dana od tog datuma
Tako bi trebalo da bude
 
Ne. Mts je trebao da obavesti najmanje 30 dana ranije da ce odredjenog datuma ukinuti kanale. Vest objavljena 21.12.2021 je post festum. To sto mts nije najavio 30 dana ranije ukidanje kanala je jedan od razloga za raskid ugovora.
 
Da prosledim ishod oko ukidanja cinestar kanala.

Kogod je bio skeptican, pogresio je. Zvali su da rese nastalu situaciju, i pregovori su u toku. Pozitivan je ishod, mogu da odaberem kako dalje nastavljamo ili raskid ugovora.
Pisao sam prigovor RATEL-u , kao i zahtev za raskid ugovora mts-u krajem prosle godine. RATEL mi nije jos odgovorio, ali se obratio mts-u po mom prigovoru pocetkom ove godine. Mts takodje nije odgovorio na zahtev za raskid, sve do danasnjeg telefonskog poziva.
 
U promo periodu oko NG kada su pustili dodatne kanale, brat je ukucao sifru za kanale +18 🙄 medjutim ja vidim sada da na tim kanalima ne postoji opcija kupovine vec samo da se otljucaju. Da li neko zna jel se to odjavljuje i kako, posto ne zelimo da placamo dodatne kanale a pogotovo ne one za +18. HBO nije aktiviran
 
Paket sa tim xxx (18+)kanalima se zove extra paket https://mts.rs/Privatni/Televizija/iris-tv/dodatni-paketi
Ne znam koji trenutno imaš paket po ugovoru, možda ste ga već kupili a i ne znaš. ali svakako mora da se kupi da bi se gledao (kada nema novogodišnja promocija) i ima ga u spisku dodatnih paketa (porodični,extra,zadruga,superstar,hbo...). Ako i dalje možeš da gledaš (kada ukucaš šifru) onda ga imate već kupljeno verovatno
Ako nisi sigurna zovi 0800 100 100
 
Paket sa tim xxx (18+)kanalima se zove extra paket https://mts.rs/Privatni/Televizija/iris-tv/dodatni-paketi
Ne znam koji trenutno imaš paket po ugovoru, možda ste ga već kupili a i ne znaš. ali svakako mora da se kupi da bi se gledao (kada nema novogodišnja promocija) i ima ga u spisku dodatnih paketa (porodični,extra,zadruga,superstar,hbo...). Ako i dalje možeš da gledaš (kada ukucaš šifru) onda ga imate već kupljeno verovatno
Ako nisi sigurna zovi 0800 100 100
Imamo prvi paket, sa onim osnovnim kanalima. Ali sad sam proverila kad se ukuca sifra pise mi opcija da kupim. Znaci to su automatski iskljucili nakon promo perioda, nije ostalo kao npr HBO sto su uradili ljudima
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno