Pozdrav drustvo, evo dan i po jos uvek ne mogu da se opasuljim sta su mi priredili, sreca pa sam uzeo telefon da cackam i da ga zagledjujem i uocio prasinu izmedju ivica a onda poceo i da stiskam ledja pozadi da vidim da nisu slucajno lepljena skoro.. kad ono...
Jednostavno, onog dana kad sam vam slao slike sve je to bilo sa tog istog uredjaja gde me je inace ona tastatura i auto correction i ostala ***** nerviralo i nisam mogao ni kao covek da napisem sta zelim, mada sam znao da zelim da ga tresnem o zid i da zavrsim ovu torturu.
Pisao sam prigovor u MTS na reklamaciju, trazio sam NOV telefon u VAKUM pakovanju (iako to nista ne znaci) i naglasio sam ako nisu u mogucnosti da me ispostuju da zelim zamenu za Note 9 ili povracaj novca.
Onda sam u ProMobi opet odneo telefon (koji oni inace salju za BG) i tamo isto u reversu naglasio da zelim NOV i NEOTPAKOVAN uredjaj a ne POPRAVKU istog.
Verovatno je da nam svima uvaljuju iste telefone i da pokusavaju na sve nacine da muljaju a mozda je i neki pojedinac u ProMobiju na svoju odgovornost to odradio, to nikada saznati necemo.
Ono sto sam hteo da vam kazem je sledece, zvao sam huawei podrsku na onaj br 0800 i tu mi se gospodja iz Hrvatske javila (3 put vec razgovara) - prvi put mi je isto uzela imei i rekla da ce prioritetno da prosledi da se resi sto pre i posle mi je i javila pre svih da ce mi biti zamenjen telefon, danas sam se opet cuo sa istom (sreca) i objasnio joj ceo problem i izneo sam joj sve cinjenice i rekao da se osecam prevareno i da nisam jedini slucaj i takodje sam napomenuo da je moj problem otisao na 3 foruma i da su reakcije svih nas raznorazne i da oni kao jedna ozbiljna kompanija (ako zele da to i ostanu) ne smeju sebi da dozvoljavaju ovakve greske i da se raznorazne budale igraju sa nama i sa nasim telefonima koji nisu jeftini.
Dala mi je svoj privatan email i zamolila da joj posaljem slike, kroz par sati mi je odgovorila i izvinila mi se jos jednom i obecala da ce problem biti resen u najkracem mogucem roku (to cemo tek da vidimo).
Svakako, ko god da ima problem, nakon sto ostavite uredjaje u servis obavezno zovite onaj br 0800 koji imate na huawei sajtu i lepo im predstavite vas problem.
Ja sam razocaran u celokupnu pricu oko telefona koji sam iskreno zeljno iscekivao, vise nemam nikakvu zelju da ga uzmem ponovo u ruke jer moram da mu mislim da li je nov ili nije, sta da nisam primetio da su zinula ledja i da sam ga na leto vec potopio u more i sta onda? (a to je bilo vrlo moguce da sam u tom trenutku imao maskicu pored sebe da ga stavim u istu).
Pamet u glavu, ja sam neiskusno sve to odradio i ja sam jednim delom kriv sto sam prihvatio da uzmem telefon koji su mi poslali u "promobi" vrecicu u sred kutije i jos mi je na kutija bila izlepljena nekim nalepnicama i neki papir gde pise neka glupost.. bog samo zna sta oni muljaju.
Obavestavacu vas o daljem razvoju situacije kada budem imao nekih novosti, takodje ocekujem da se u narednom periodu oglase negde povodom ovog problema jer ponavljam, drzim radnju, svakodnevno dolaze ljudi koji pojma nemaju sta se desava sa telefonom ali se nadam da ce uskoro svi na ovaj ili onaj nacin da saznaju za problem.
Pozdrav
Jednostavno, onog dana kad sam vam slao slike sve je to bilo sa tog istog uredjaja gde me je inace ona tastatura i auto correction i ostala ***** nerviralo i nisam mogao ni kao covek da napisem sta zelim, mada sam znao da zelim da ga tresnem o zid i da zavrsim ovu torturu.
Pisao sam prigovor u MTS na reklamaciju, trazio sam NOV telefon u VAKUM pakovanju (iako to nista ne znaci) i naglasio sam ako nisu u mogucnosti da me ispostuju da zelim zamenu za Note 9 ili povracaj novca.
Onda sam u ProMobi opet odneo telefon (koji oni inace salju za BG) i tamo isto u reversu naglasio da zelim NOV i NEOTPAKOVAN uredjaj a ne POPRAVKU istog.
Verovatno je da nam svima uvaljuju iste telefone i da pokusavaju na sve nacine da muljaju a mozda je i neki pojedinac u ProMobiju na svoju odgovornost to odradio, to nikada saznati necemo.
Ono sto sam hteo da vam kazem je sledece, zvao sam huawei podrsku na onaj br 0800 i tu mi se gospodja iz Hrvatske javila (3 put vec razgovara) - prvi put mi je isto uzela imei i rekla da ce prioritetno da prosledi da se resi sto pre i posle mi je i javila pre svih da ce mi biti zamenjen telefon, danas sam se opet cuo sa istom (sreca) i objasnio joj ceo problem i izneo sam joj sve cinjenice i rekao da se osecam prevareno i da nisam jedini slucaj i takodje sam napomenuo da je moj problem otisao na 3 foruma i da su reakcije svih nas raznorazne i da oni kao jedna ozbiljna kompanija (ako zele da to i ostanu) ne smeju sebi da dozvoljavaju ovakve greske i da se raznorazne budale igraju sa nama i sa nasim telefonima koji nisu jeftini.
Dala mi je svoj privatan email i zamolila da joj posaljem slike, kroz par sati mi je odgovorila i izvinila mi se jos jednom i obecala da ce problem biti resen u najkracem mogucem roku (to cemo tek da vidimo).
Svakako, ko god da ima problem, nakon sto ostavite uredjaje u servis obavezno zovite onaj br 0800 koji imate na huawei sajtu i lepo im predstavite vas problem.
Ja sam razocaran u celokupnu pricu oko telefona koji sam iskreno zeljno iscekivao, vise nemam nikakvu zelju da ga uzmem ponovo u ruke jer moram da mu mislim da li je nov ili nije, sta da nisam primetio da su zinula ledja i da sam ga na leto vec potopio u more i sta onda? (a to je bilo vrlo moguce da sam u tom trenutku imao maskicu pored sebe da ga stavim u istu).
Pamet u glavu, ja sam neiskusno sve to odradio i ja sam jednim delom kriv sto sam prihvatio da uzmem telefon koji su mi poslali u "promobi" vrecicu u sred kutije i jos mi je na kutija bila izlepljena nekim nalepnicama i neki papir gde pise neka glupost.. bog samo zna sta oni muljaju.
Obavestavacu vas o daljem razvoju situacije kada budem imao nekih novosti, takodje ocekujem da se u narednom periodu oglase negde povodom ovog problema jer ponavljam, drzim radnju, svakodnevno dolaze ljudi koji pojma nemaju sta se desava sa telefonom ali se nadam da ce uskoro svi na ovaj ili onaj nacin da saznaju za problem.
Pozdrav