Šta je novo?

Huawei Mate 20 Pro

Pozdrav drustvo, evo dan i po jos uvek ne mogu da se opasuljim sta su mi priredili, sreca pa sam uzeo telefon da cackam i da ga zagledjujem i uocio prasinu izmedju ivica a onda poceo i da stiskam ledja pozadi da vidim da nisu slucajno lepljena skoro.. kad ono...

Jednostavno, onog dana kad sam vam slao slike sve je to bilo sa tog istog uredjaja gde me je inace ona tastatura i auto correction i ostala ***** nerviralo i nisam mogao ni kao covek da napisem sta zelim, mada sam znao da zelim da ga tresnem o zid i da zavrsim ovu torturu.

Pisao sam prigovor u MTS na reklamaciju, trazio sam NOV telefon u VAKUM pakovanju (iako to nista ne znaci) i naglasio sam ako nisu u mogucnosti da me ispostuju da zelim zamenu za Note 9 ili povracaj novca.
Onda sam u ProMobi opet odneo telefon (koji oni inace salju za BG) i tamo isto u reversu naglasio da zelim NOV i NEOTPAKOVAN uredjaj a ne POPRAVKU istog.

Verovatno je da nam svima uvaljuju iste telefone i da pokusavaju na sve nacine da muljaju a mozda je i neki pojedinac u ProMobiju na svoju odgovornost to odradio, to nikada saznati necemo.

Ono sto sam hteo da vam kazem je sledece, zvao sam huawei podrsku na onaj br 0800 i tu mi se gospodja iz Hrvatske javila (3 put vec razgovara) - prvi put mi je isto uzela imei i rekla da ce prioritetno da prosledi da se resi sto pre i posle mi je i javila pre svih da ce mi biti zamenjen telefon, danas sam se opet cuo sa istom (sreca) i objasnio joj ceo problem i izneo sam joj sve cinjenice i rekao da se osecam prevareno i da nisam jedini slucaj i takodje sam napomenuo da je moj problem otisao na 3 foruma i da su reakcije svih nas raznorazne i da oni kao jedna ozbiljna kompanija (ako zele da to i ostanu) ne smeju sebi da dozvoljavaju ovakve greske i da se raznorazne budale igraju sa nama i sa nasim telefonima koji nisu jeftini.

Dala mi je svoj privatan email i zamolila da joj posaljem slike, kroz par sati mi je odgovorila i izvinila mi se jos jednom i obecala da ce problem biti resen u najkracem mogucem roku (to cemo tek da vidimo).

Svakako, ko god da ima problem, nakon sto ostavite uredjaje u servis obavezno zovite onaj br 0800 koji imate na huawei sajtu i lepo im predstavite vas problem.

Ja sam razocaran u celokupnu pricu oko telefona koji sam iskreno zeljno iscekivao, vise nemam nikakvu zelju da ga uzmem ponovo u ruke jer moram da mu mislim da li je nov ili nije, sta da nisam primetio da su zinula ledja i da sam ga na leto vec potopio u more i sta onda? (a to je bilo vrlo moguce da sam u tom trenutku imao maskicu pored sebe da ga stavim u istu).

Pamet u glavu, ja sam neiskusno sve to odradio i ja sam jednim delom kriv sto sam prihvatio da uzmem telefon koji su mi poslali u "promobi" vrecicu u sred kutije i jos mi je na kutija bila izlepljena nekim nalepnicama i neki papir gde pise neka glupost.. bog samo zna sta oni muljaju.

Obavestavacu vas o daljem razvoju situacije kada budem imao nekih novosti, takodje ocekujem da se u narednom periodu oglase negde povodom ovog problema jer ponavljam, drzim radnju, svakodnevno dolaze ljudi koji pojma nemaju sta se desava sa telefonom ali se nadam da ce uskoro svi na ovaj ili onaj nacin da saznaju za problem.


Pozdrav
 
Ja npr. od početka pratim temu jer sam razmišljao o kupovini ovog telefona. Sad za sad sam odustao dok ne vidim šta će se dešavati sa ekranom itd. Ali sam se prijavio da bih ispratio kakve su karakteristike ali ovdje o tome praktično ni riječi. Tema je postala baaaaš naporna. Razumijem ove koji su u problemu sa vraćanjem i čekanjem. Ali ostali su aaaaaaaa!!! I ne razumijem šta je problem. Imate uređaje koji su u garanciji. Ako ne valja dobijete novi i kraj. Jeste malo cimanje ali to može da se desi svakom sa bilo kojim aparatom.
Eto tako. :)

Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
 
ja ne znam da je neka firma u Srbiji menjala telefone u roku 7 dana. voleli bi da je swap brzhi ali shta je tu je spram shta ljudi dozhivljavaju u Srbiji sa drugim uredjajima meni lichno je ovo sjajno
Vip. U roku od jednog dana zamenjen telefon. Note 9.
 
Neko je prijavio da je VIP pustio update prekjuče. Kod mene još uvek ništa po tom pitanju. Još uvek sam na 122 (patch02)?
U čemu je fora?

Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
Ispravka. Upravo stigao update 146. Težak 559mb

Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
Narucio sa alija

e7804a085d778b8151593f5720dadd3e.jpg


Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Ali sam se prijavio da bih ispratio kakve su karakteristike ali ovdje o tome praktično ni riječi.

Zato što na polju performansi, kamere (bilo je par poruka o distorziji i njenom popravljanju), baterije i sl. nema šta mnogo da se piše, očigledno zadovoljava kriterijume većine koji su ga zbog tih specifikacija i uzeli.
 
Distorzija ispravljena kroz novo azuriranje. Ceka se jos jedno vece decembarsko azuriranje sto se tice kamere,i bice top...mada je i ovako...

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Ok, možda noćni snimak nije reprezentativan, evo i kratkog "dnevnog" klipa. Meni uopšte ne deluje loše (download pre pregleda za 4K).

https://cloud.mail.ru/public/8fMU/sxRCcbzwN
Dnevni je bolji od noćnog dosta. Ispeglace valjda to update-ima. A za ekran, meni se nijedan amoled ne sviđa. Previše bljesti i pošto sam imao problema sa okom, ne mogu da ih koristim.

@bogi79 I dalje mislim da si se zeznuo što si odustao od m9. Tenk :)

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
 
Da li neko ima osecaj da mu touchscreen ne radi savrseno? Ne mogu jos da izvalim zbog cega jer se desavalo u raznim situacijama, ali mi se desi da treba da ponovim otisak, opalim sliku iz 3-4x ili kad ga drzim u ruci dok brovsujem desi se da ne prihvati ni jednu komandu po 5-10x. Mislio sam da je zbog toga sto ne koristim futrolu pa ima previse kontakta na ekranu, ali onda skontam da registruje preko 8 pa rekoh da vidim da li jos neko ima slican problem

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 
Pa to su polupismeni koji pisu shta, owako i slicno ..
 
Ja npr. od početka pratim temu jer sam razmišljao o kupovini ovog telefona. Sad za sad sam odustao dok ne vidim šta će se dešavati sa ekranom itd. Ali sam se prijavio da bih ispratio kakve su karakteristike ali ovdje o tome praktično ni riječi. Tema je postala baaaaš naporna. Razumijem ove koji su u problemu sa vraćanjem i čekanjem. Ali ostali su aaaaaaaa!!! I ne razumijem šta je problem. Imate uređaje koji su u garanciji. Ako ne valja dobijete novi i kraj. Jeste malo cimanje ali to može da se desi svakom sa bilo kojim aparatom.
Eto tako. :)

Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk

O cemu ti pricas kada apsolutno svi telefoni koji su ljudi uzeli, a na forumu su, su felericni kakva tema da bude?!??!?!?? O cemu ljudi da pisu kad nemaju telefone koje su posteno platili jer su svi vraceni!?!??! daj ti 1000e pa imaj felerican uredjaj pa da te vidim dal ces pisati o necemu drugom( kako je dobra kamera, baterija, softver a nemas telefon koji je ispravan ). JAKO je ozbiljan problem kada prodas 80% felericnih uredjaja? Kada se bude resila celokupna situacija onda ce biti drugih prica u temi
 
Poslednja izmena:
Da si rekao 80% od ukupno 20 ljudi na forumu, pa ajde... Koliki je ukupan broj to niko ne moze znati, osim njih.
 
Jedino da se svi poimenično javimo, pa da utvrdimo. Ko je kupio i dobio ispravan uredjaj. Ko je uspešno zamenio, i dobio ispravan/faličan uredjaj. [emoji848]

Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
A sta mislis, da je huawei specijalno za benchmark forum clanove dao felericne uredjaje? ma daj, ako od 20 ljudi njih 17 ovde ima problem mozes zamisliti u vecoj zajednici ili worldwide sta se desava.
Da nije tako od 20 ljudi na forumu 1 bi imao problem
 
Jeste, eto to mislim da Huawei ima pik na benchmark forum i na Srbiju :D. Kao sto svi na UK i US forumu pisu da galaxy watch ne valja k, da masi korake, hr ne radi, baterija traje 2 dana ... a u sustini radi perfektno nama koji ga imamo sa foruma, a njima ne...
 
Poslednja izmena:
Zasto se trudite da odgovorite svakom trolu koji krene da se pravi pametan? Samo dajete priliku ostalim trolovima da se ukljuce u pricu. Gledam koliko nema logike pisati, kad ljudi jedino odgovaraju na flejm i prepucavanje a totalno su nebitni.

Malo se zezao sa 4k juce horizontalno i vertikalno.. Prvih 1:30 wide video, ostatak normala.


https://youtu.be/q9V-i_VpZm8

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 
Da li neko ima takodje problema na Mate 20 Pro, sa Vip vidgetom (kontrola potrošnje)?
Kod mene danima ne radi? [emoji848]
Zvao korisn. servis, kažu da nije do njih.
Brisao keš memoriju, reinstalirao app par puta, i opet isto. Dodelio sve moguće dozvole...
d6027e8b999d851cfd6c1223195005ef.jpg


Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
Колико сам приметио, још се њих жали на ВИП-ов виџет без обзира на телефон. Ја не користим виџет, али ћу сада да пробам, и ако немам тај телефон.

За дивно чудо - ради. Колико сам разумео на делу форума о мобилним провајдерима, обично не ради око пресека.
Послато са Mi A2 уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
Presek mi je 17/18 u mesecu. A ovo čudo već danima ne šljaka. Kad otvorim app, uredno prikazuje potrošnju, itd. Možda nekompatibilnost sa androidom 9??
Колико сам приметио, још се њих жали на ВИП-ов виџет без обзира на телефон. Ја не користим виџет, али ћу сада да пробам, и ако немам тај телефон.

За дивно чудо - ради. Колико сам разумео на делу форума о мобилним провајдерима, обично не ради око пресека.
Послато са Mi A2 уз помоћ Тапатока

Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
Druže, verujem ti. Rekoh, kad otvorim app stanje ažurno, sve šljaka. Ali vidget nikako [emoji848][emoji34]

Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
A sta mislis, da je huawei specijalno za benchmark forum clanove dao felericne uredjaje? ma daj, ako od 20 ljudi njih 17 ovde ima problem mozes zamisliti u vecoj zajednici ili worldwide sta se desava.
Da nije tako od 20 ljudi na forumu 1 bi imao problem
Na kraju će se ispostaviti da je Huawei radio istraživanje tržišta i da se ispostavilo da ljudi u Srbiji vole zelenu tintu u prikazu na ekranu. Falicna serija ekrana, desi se.

A ekstrapolirati podatke tipa, znam 3 lika koji imaju problem, znači svi imaju problem... LOL

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk
 
Ne zaboravi da većina ljudi može da ima problem, ali ga neće nikad videti, ne koriste auto brightness, nemaju tamnih app ili se ne potrefiti da imaju kombinaciju jednog i drugog istovremeno.

Neko je spomenuo da je nekolicini svojih kupaca skrenuo pažnju na to, a da oni nisu znali za ceo problem.
 
Ne zaboravi da većina ljudi može da ima problem, ali ga neće nikad videti, ne koriste auto brightness, nemaju tamnih app ili se ne potrefiti da imaju kombinaciju jednog i drugog istovremeno.

Neko je spomenuo da je nekolicini svojih kupaca skrenuo pažnju na to, a da oni nisu znali za ceo problem.
U svakodnevnom radu se realno ne primeti problem, posebno u prodavnicama gde ubijaju halogena svetla. Ja jedino primetim kad je neka tamna prostorija ili tako nešto pa recimo koristim neku app koja je sa crnom ili sivom pozadinom. I to kad auto osvetljenje samo spusti na neki minimum.

Nije o glavu ali opet... primetim, pa kad se ukomponuje cena uređaja rado bi da pošaljem mail Huawei-u [emoji2959]

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 
^^ O cemu pricas?

Da li si nekada uvece u krevetu pred spavanje igrao malo sa telefonom?

Pogledao malo na tappatalk,proverio brzinu mreze preko speed test aplikacije,skinuo neku omiljenu melodiju preko zedge aplikacije,gledao neki smesni snimak na youtube(dark temi),pozvao voljenu osobu?

Ali da si to uradio sa ovog telefona. Da jesi,itekako bi video problem.

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Kao sto rece isnoogood "cemu panika"?

Ljudi su na silu svaku noc proveravali ekran uz pomoc appa kako bi jedva docekali da vide zelenilo..

Ja sam dobio bebi hulka koji se javlja samo u spajizu, mracnoj sobi ili kupatilu na minimum brajtnesa.. Znam da je tu, ali ga uopste ne primecujem u svakodnevnom koriscenju.

Cepacu sve dok se ne pretvori u hulka i ne pocne da divlja, a ako ne, onda cu tamo u martu podneti zahtev za reklamaciju i traziti novi telefon. Mozda izadje nova serija sa boljim displejima do tada.. Nikad se ne zna

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno