Šta je novo?

Huawei Mate 20 Pro

Ne znam, neotpakovan je, pa se razmisljam otpakivati ga ili ne... koristio sam jedan sa lg i nije imao problema, al s tim se ne zna nikad, a da se posle jurim sa garancijom, zamenama itd me bas smara. Koji je ekran kod tebe?
 
BOE, u preorder-u dam dobio LG iz oktobra, menjao sam zbog zelenila.

Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
Znaci novembar bi trebalo da je Boe. Koje je boje tvoj tel? Ako je crni onda bi trebalo da je i ovaj boe
 
Trebalo bi da je od polovine nivembra sve boe a do tada lutrija

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
 
Jel se nekom cini da je sa 187 i 198 baterija znacajno oslabila? Danas sam na 2.5h SoTa sa ostalih 32% sto ce izvuci max 4h i bas me brizne zasto.. A pre toga sam imao po 6h na 187

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 
Kod mene je isto na 198, evo preko 6h sota, treći dan danas još 20% baterije.

Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
4dfe04cab0950c36870bd8ea10e43e8d.jpg


Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 
Jel moze neko da proveri da li vam radi Hi Vision na 198. To je ono što se prevuce na dole po ekranu, i tu ima i QR code skener itd.

Edit: Proradio. Morao sam ići na app options, delete cash, data I disable. I morao ga ponovo pokrenuti. Tad se reinstalirao I tražio ponovo dozvole.
 
Poslednja izmena:
Odneo sam telefon u telenor na reklamaciju zbog zelenila na ekranu. Oni ga prosledili u ovlasceni servis. Nakon nedelju dana stigne mi poruka od telenora da je uredjaj popravljen I da ga mogu preuzeti. Odem u poslovnicu, kad ono vratili moj uredjaj sa popravljenim ekranom. Reko necu da preuzmem popravljen uredjaj, hocu nov. Zasto me niko prvo nije zvao iz servisa?
E sad, moja je greska sto nisam odmah naveo da zahtevam nov uredjaj, a ne da mi popravljaju. Sta se desava u ovom slucaju, da li biti uporan I ne pristajati na popravljeni uredjaj?
Gledam onaj huawei forum, mislio tamo da pisem, ali cini mi se da ne vredi, jer kao da forum I zvanicni predstavnik nemaju nikakvih dodirnih tacaka.
 
Oni su duzni da poprave a ukoliko ne moze onda dobijas nov uredjaj.
 
Ako si u nalogu označio da želiš popravku a ne zamenu onda si zato dobio popravljen uređaj. A ako si označio zamenu a dobio popravku onda nisi trebao da uzmeš uređaj nego da uložiš žalbu na odluku servisa jer su popravili uređaj bez tvoje saglasnosti.

Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
Tvoja greska. Morao si da napises koji je kvar i da zahtevas nov uredjaj. Dobio bi ga bez problema u roku od 3 dana. Ovako oni su ga popravili. Mislim da je kasno sada.

Mate20 Pro
 
Naveo samo da sam doneo uredjaj zbog zelenila na ekranu, nista vise. Servis me nije ni zvao, vec mi je telenor samo poslao poruku, da je zavsen, I da ga mogu preuzeti. Otisao u poslovnicu, odbio da prihvatim I zahtevam nov. Sad sam dobio poruku da je odbijena reklamacija.
 
Naveo samo da sam doneo uredjaj zbog zelenila na ekranu, nista vise. Servis me nije ni zvao, vec mi je telenor samo poslao poruku, da je zavsen, I da ga mogu preuzeti. Otisao u poslovnicu, odbio da prihvatim I zahtevam nov. Sad sam dobio poruku da je odbijena reklamacija.
To ce i u Samsungu uraditi ,ne bi ti dali novi uredjaj ako ixricito ne trazis a i pitanje koliko je proslo od kupovine

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
 
To znaci da ne moramo da trazimo telefone sa pisanom garancijom
 
Moras imati pisanu garanciju zbog sebe, a ovo sto je on slikao je dokaz da je validna samo.

Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
To ce i u Samsungu uraditi ,ne bi ti dali novi uredjaj ako ixricito ne trazis a i pitanje koliko je proslo od kupovine

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
Koliko treba da prodje od kupovine da bi preslo tu granicu zamene i popravke? Ja bih ga menjao posle 4.5meseca koriscenja

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 
Juce je bilo napisano da nikakva garancija nje potrebana, samo odneses telefon u Huawei prodavnicu TC Usce i oni preko imei broja provere i to je to.
 
Naveo samo da sam doneo uredjaj zbog zelenila na ekranu, nista vise. Servis me nije ni zvao, vec mi je telenor samo poslao poruku, da je zavsen, I da ga mogu preuzeti. Otisao u poslovnicu, odbio da prihvatim I zahtevam nov. Sad sam dobio poruku da je odbijena reklamacija.
Prijavi se na Huawei forum i kontaktiraj Marka, admina. Pošalji mu podatke i sačekaj da vidiš šta će ti reći. Svakako imaš pravo na novi telefon. Svi smo dobili nove komplet full pack telefone pri reklamacijama.

Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
Ako kupim ovaj telefon preko KP sa garancijom operatera i desi mi se zeleni ekran šta me čeka kod garancije? Da li moram da jurim vlasnika ugovora ili ne?
 
Verovatno ces kupiti od preprodavaca, tako da da jurices vlasnika, jedino odmah gledaj da uzmes od vlasnika. Tj cim vidis oglas vidi dal je vlasnik ili preprodavac.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Za zamenu tel treba vlasnik, za popravku ne.. Ako uzimas od operatera preko imei-a mozes da nadjes vlasnika u mts/vip/telenor prodavnici, tako sam ja uradio.
Samo juri serije posle novembra i nema da brines [emoji1]

Послато са SM-G955F уз помоћ Тапатока
 
Znaci ni jedna serija posle novembra nema problem? Kako se provera koja je serija? Izvinjavam se ako je ovo već objasnjeno.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh Dno