Iskren predlog za sve korisnike TELEKOM-a, prvo pokusajte da dobijete tehnicku podrsku na besplatan broj 0800 100 100 ( budite uporni , redial na telefonu i sl. )
nek vam provere sve parametre modema, centralu, liniju i sl. pa ako oni ne mogu da rese vase zahtevnije probleme tipa otvaranje portova, ppoe konekcije i sl. ili jednostavno NECE, onda je najbolje da trazite resenja i predloge na forumu.
Vrlo cesto se desava da vecini korisnika rade sve opcije a onda se pojavi neki lik kome nista ne radi koristeci ista podesavanja i sl. da bi na kraju upravo bio problem kod tog korisnika ( sama telefonska linija, nije platio racun, nije ukljucio LAN i slicni prosti korisnicki problemi ).
Iz mog dugog iskustva TELEKOM od svih provajdera najbolje radi, a probao sam skoro sve, i to za ne znatno vecu cenu. E sad druga je prica sto bi mi hteli da za iste pare dobijamo mnogo brzi ADSL i sl. ali to je druga prica i sl.
Za godinu i po dana koriscenja Telekom ADSL imao sam samo 2 prekida u vezi i to kad su prosirivali kapacitete i izvodili neke tehnicke radove. Inace paket 512/64 mi radi perfektno od samog pocetka na svim telekom modemima ( sweex, huawei )
Kad se sve sabere, najcesci problemi kad ne radi adsl su upravo sami korisnici, imajte to na umu, pa prvo proverite sve sitnice kod vas, pa ako ste uvereni da je sve ok, onda raspalite po tehnickoj podrsci
Dobre veze ....