Šta je novo?

HBO Max

Je l Vam stigao mejl da se menjaju uslovi za HBO od 23.10.?I da li to znaci da ce kao i Netflix moci jedan slot tv a ostala 3 racunar ili laptop?
 
jeste, @simmke . pročitaj ih pa nam javi, pošto to ili ne piše u njima ili sam prevideo deo sa konkretnim brojem slotova i korisnika, osim broja profila (5) i da su svi u okviru istog domaćinstva. no, zanimljivo mi je ovo u vezi reklama:
1000011382.png
em plaćam servis em bi da mi uvale reklame. razumem za program uživo, kada ima reklama na terenu i slično
 
@momsab
Nisi predvideo, oni kontrolišu po sadašnjem 2 strima i 4 strima istovremeno po sadašnjim planovima. 5 profila ostaje isto ali će možda promeniti planove. Mozda ce biti 3 nova plana sa 1,3 i 5 strima istovremeno. Zato ovde ne navode konkretno broj strmova.
Biće nekog probnog gratis perioda i oni opominju da se samo jednom registruje kao nov korisnik.
I to za reklame je novo, nešto ce kao netflix da brane deljenje naloga.
Niti ima sta da se gleda izbacuju neke gluposti samo. Da nije preko Yettela, da gledam dva i po muškarca ko zna kad bi upalio MAX.
 
Koliko sam ja razumeo, to kreće za nove pretplatnike. Za stare, ostaje sve isto...
 
uslovi važe za sve, inače ne bi obaveštavali sadašnje korisnike. druga stvar su paketi
 
Jel su još nekome "pukli" filmovi? Odnosno nemaju play dugme nigde ili sam ja slep.
1758826002968.png

Serije sve normalno, dok filmove jedino mogu da pustim ako ih imam u continue watching

Isto je i na iOS aplikaciji
 
Čudno, izlogovao sam se i ulogovao, probao drugi browser i incognito, ništa ne pomaže.
 
Jel su još nekome "pukli" filmovi? Odnosno nemaju play dugme nigde ili sam ja slep.
Pogledajte prilog 506423

Serije sve normalno, dok filmove jedino mogu da pustim ako ih imam u continue watching

Isto je i na iOS aplikaciji
Не знам који је уређај у питању?
Ја управо одгледао филм нормално на Сонију, Андроид ТВ.
 
Не знам који је уређај у питању?
Ја управо одгледао филм нормално на Сонију, Андроид ТВ.
Pa screenshot je sa web aplikacije a napisao sam i iOS da ne radi.

Kako god pisao sam njihovoj korisničkoj podršci i rekli su da je problem za koji znaju, a posle sam našao i na redditu da je još njih pisalo za isti problem
 
Nazad
Vrh Dno