Šta je novo?

GRID 2

odlican ti je rezultat. da li ti je sve bas na ultra samo msaa smanjen na 4 da uporedim jer si bas mnogo vise dobio?
evo mojih podesavanja i rezultata:

Da, samo MSAAx4, doduse karta je 1100/1650, a inace ne zaboravi da mi je i rezolucija malcice veca a procesor dosta slabiji :p
 
^ Kupi fx6350, overklokuj malo i to je to. A ja reko igras na tim podesavanjima sa visokim fps sa gtx460 :d
 
ali kako?!? :d
oduvao si me bas, i dalje ne verujem :smash:
uh, sad videh ostale :S: nesto kod mene onda ne stima... imam rld verziju od 5.71GB mada kapiram da to nema veze...
 
Poslednja izmena:
Ma zezam se ovo je pravi rezultat.

Igra mi se updateovala preko Steam-a i verovatno joj je to resetovalo grafička podešavanja. Ove parametre sam odmah stavio kad sam je prvi put pokrenuo pa sam mislio da su i dalje postavljeni. Kad sam video rezultat reko ovde nešto ne valja :D, ali reko ajd malo da napravim zajeb ;).
 

Prilozi

  • 2013-05-31_00052.jpg
    2013-05-31_00052.jpg
    219.3 KB · Pregleda: 124
  • 2013-05-31_00053.jpg
    2013-05-31_00053.jpg
    214.1 KB · Pregleda: 99
  • 2013-05-31_00054.jpg
    2013-05-31_00054.jpg
    213.4 KB · Pregleda: 95
@ericm

Izvrti na slicnim podesavanjima, vidis da se Vladoni ovde prelomio sa ovim EQSY16HQW antialiasing metodama. :D
 
aah pa zasto dowla, mada ne vidim ti quality - advanced podesavanja :p
izgleda da igra razbija na ati-ju...
kod mene perfektno radi pa sam cisto hteo poredjenje u benchmarku... ali bolje da nisam :p:d

@Gdin_M
he, da vidim, to je neki atijev mod manje zahtevan :d. neka okaci i ovo sto sam trazio u prvom redu ;)
 
Poslednja izmena:
Ko ima legalni primerak...

...može da ostavi steam profil da se umrežimo.
 
aah pa zasto dowla, mada ne vidim ti quality - advanced podesavanja :p
izgleda da igra razbija na ati-ju...
kod mene perfektno radi pa sam cisto hteo poredjenje u benchmarku... ali bolje da nisam :p:d

@Gdin_M
he, da vidim, to je neki atijev mod manje zahtevan :d. neka okaci i ovo sto sam trazio u prvom redu ;)

Resio sam da ti skrsim SLI rezultat, jos par testova, for your pleasure :)

1200p 8xMSAA sve na ultra, AL, GI

<!-- Benchmark Mode Results -->
<!-- ================================================================================= -->
<benchmark directx11_feature_level="11.0" instruction_set="SSE2" author="M" date="23:44:25 on 31/05/2013" machine="M-PC">
<totals races="1" total_time="00:02:20" total_race_time="00:02:12" race_time="00:02:12" />
<fps_race min_fps="52.682579" max_fps="97.375183" av_fps="70.416718" min_fps_ms="18.981607" max_fps_ms="10.269557" av_fps_ms="14.201173" />
<fps_total min_fps="52.682579" max_fps="97.375183" av_fps="70.416718" min_fps_ms="18.981607" max_fps_ms="10.269557" av_fps_ms="14.201173" />
<track index="1" numInRotation="1" totalProfiled="1">
<results samples="9309" min_fps="52.682579" max_fps="97.375183" av_fps="70.416718" min_fps_ms="18.981607" max_fps_ms="10.269557" av_fps_ms="14.201173" battery_percentage_used="0" />
<settings name="chicago" route="route_0">
<car name="z06" livery="ta_002" />
<car name="sl6" livery="er_001" />
<car name="xkr" livery="el_001" />
<car name="mp4" livery="dz_002" />
<car name="z06" livery="ta_001" />
<car name="sl6" livery="vi_002" />
<car name="mp4" livery="dz_001" />
<car name="z06" livery="nu_002" />
</settings>
</track>
<hardware_settings_config version="9" deviceId="0x679A">
<cpu>
<threadStrategy workerMapFile="system/workerMap4Core.xml" forceFeedbackProcessor="3" dvdStorageProcessor="3" dataSetMonitorProcessor="1" renderProcessor="0" updateProcessor="2" fileStreamProcessor="3" parallelUpdateRender="true" />
</cpu>
<audio_card>
<dynamic_range value="high" />
<eq value="flat" />
</audio_card>
<graphics_card firstBoot="true">
<directx forcedx10="false" />
<eyefinity force="" osd="" />
<stereo enabled="false" separation="0.015" convergence="0.5" />
<advanced forward="true" global_illumination="true" />
<intel tree_aoit="false" particle_avsm="false" particle_aoit="false" />
<resolution width="1920" height="1200" aspect="16:10" fullscreen="true" vsync="0" multisampling="8xmsaa">
<refreshRate rate="60" />
</resolution>
<gamma level="0.8" />
</graphics_card>
<shadows enabled="true" size="2048" maskQuality="2" particles="true" />
<advanced_fog enabled="true" />
<particles enabled="true" wind="true" dynamicRes="false" lowResScalar="2" />
<crowd enabled="true" detail="3" />
<cloth enabled="true" tessellation="true" />
<postprocess quality="2" />
<groundcover mode="blended" clutter="true" />
<objects lod="1.5" maxlod="0" />
<trees lod="1.5" maxlod="0" />
<vehicles characterQuality="2" lodQuality="2" hires_ai_livery="1" />
<envmap faces="6" size="1024" drawallobjects="true" scaleminsize="1.0" />
<water update="true" detail="2" scale="2" tessellation="true" />
<skidmarks enabled="true" />
<dynamic_ambient_occ enabled="true" quality="2" />
<dynamic_ambient_occ_soft enabled="false" />
<night_lighting volumes="true" lights="0" shadows="true" />
<anisotropic min="4" max="16" />
<physics environmentalDamage="true" vehicleDamage="true" />
<input device_type="auto" />
<motion enabled="true" ip="dbox" port="20777" delay="1" extradata="0" />
</hardware_settings_config>
</benchmark>

I sa istim postavkama kao dowla:

-->
<!-- Benchmark Mode Results -->
<!-- ================================================================================= -->
<benchmark directx11_feature_level="11.0" instruction_set="SSE2" author="M" date="23:48:16 on 31/05/2013" machine="M-PC">
<totals races="1" total_time="00:02:15" total_race_time="00:02:07" race_time="00:02:07" />
<fps_race min_fps="44.940529" max_fps="78.611290" av_fps="58.710640" min_fps_ms="22.251629" max_fps_ms="12.720819" av_fps_ms="17.032688" />
<fps_total min_fps="44.940529" max_fps="78.611290" av_fps="58.710640" min_fps_ms="22.251629" max_fps_ms="12.720819" av_fps_ms="17.032688" />
<track index="1" numInRotation="1" totalProfiled="1">
<results samples="7485" min_fps="44.940529" max_fps="78.611290" av_fps="58.710640" min_fps_ms="22.251629" max_fps_ms="12.720819" av_fps_ms="17.032688" battery_percentage_used="0" />
<settings name="chicago" route="route_0">
<car name="z06" livery="ta_002" />
<car name="sl6" livery="er_001" />
<car name="xkr" livery="el_001" />
<car name="mp4" livery="dz_002" />
<car name="z06" livery="ta_001" />
<car name="sl6" livery="vi_002" />
<car name="mp4" livery="dz_001" />
<car name="z06" livery="nu_002" />
</settings>
</track>
<hardware_settings_config version="9" deviceId="0x679A">
<cpu>
<threadStrategy workerMapFile="system/workerMap4Core.xml" forceFeedbackProcessor="3" dvdStorageProcessor="3" dataSetMonitorProcessor="1" renderProcessor="0" updateProcessor="2" fileStreamProcessor="3" parallelUpdateRender="true" />
</cpu>
<audio_card>
<dynamic_range value="high" />
<eq value="flat" />
</audio_card>
<graphics_card firstBoot="true">
<directx forcedx10="false" />
<eyefinity force="" osd="" />
<stereo enabled="false" separation="0.015" convergence="0.5" />
<advanced forward="true" global_illumination="true" />
<intel tree_aoit="false" particle_avsm="false" particle_aoit="false" />
<resolution width="1920" height="1200" aspect="16:10" fullscreen="true" vsync="0" multisampling="8f16xeqaa">
<refreshRate rate="60" />
</resolution>
<gamma level="0.8" />
</graphics_card>
<shadows enabled="true" size="2048" maskQuality="2" particles="true" />
<advanced_fog enabled="true" />
<particles enabled="true" wind="true" dynamicRes="false" lowResScalar="2" />
<crowd enabled="true" detail="3" />
<cloth enabled="true" tessellation="true" />
<postprocess quality="2" />
<groundcover mode="blended" clutter="true" />
<objects lod="1.5" maxlod="0" />
<trees lod="1.5" maxlod="0" />
<vehicles characterQuality="2" lodQuality="2" hires_ai_livery="1" />
<envmap faces="6" size="1024" drawallobjects="true" scaleminsize="1.0" />
<water update="true" detail="2" scale="2" tessellation="true" />
<skidmarks enabled="true" />
<dynamic_ambient_occ enabled="true" quality="2" />
<dynamic_ambient_occ_soft enabled="false" />
<night_lighting volumes="true" lights="0" shadows="true" />
<anisotropic min="4" max="16" />
<physics environmentalDamage="true" vehicleDamage="true" />
<input device_type="auto" />
<motion enabled="true" ip="dbox" port="20777" delay="1" extradata="0" />
</hardware_settings_config>
</benchmark>

I jedan uz sve to isto, samo bonus soft ssao (koji mora naknadno da se ukljuci):

================================================================================= -->
<!-- Benchmark Mode Results -->
<!-- ================================================================================= -->
<benchmark directx11_feature_level="11.0" instruction_set="SSE2" author="M" date="23:52:02 on 31/05/2013" machine="M-PC">
<totals races="1" total_time="00:02:12" total_race_time="00:02:04" race_time="00:02:04" />
<fps_race min_fps="44.159634" max_fps="78.947426" av_fps="58.320541" min_fps_ms="22.645115" max_fps_ms="12.666657" av_fps_ms="17.146618" />
<fps_total min_fps="44.159634" max_fps="78.947426" av_fps="58.320541" min_fps_ms="22.645115" max_fps_ms="12.666657" av_fps_ms="17.146618" />
<track index="1" numInRotation="1" totalProfiled="1">
<results samples="7243" min_fps="44.159634" max_fps="78.947426" av_fps="58.320541" min_fps_ms="22.645115" max_fps_ms="12.666657" av_fps_ms="17.146618" battery_percentage_used="0" />
<settings name="chicago" route="route_0">
<car name="z06" livery="ta_002" />
<car name="sl6" livery="er_001" />
<car name="xkr" livery="el_001" />
<car name="mp4" livery="dz_002" />
<car name="z06" livery="ta_001" />
<car name="sl6" livery="vi_002" />
<car name="mp4" livery="dz_001" />
<car name="z06" livery="nu_002" />
</settings>
</track>
<hardware_settings_config version="9" deviceId="0x679A">
<cpu>
<threadStrategy workerMapFile="system/workerMap4Core.xml" forceFeedbackProcessor="3" dvdStorageProcessor="3" dataSetMonitorProcessor="1" renderProcessor="0" updateProcessor="2" fileStreamProcessor="3" parallelUpdateRender="true" />
</cpu>
<audio_card>
<dynamic_range value="high" />
<eq value="flat" />
</audio_card>
<graphics_card firstBoot="true">
<directx forcedx10="false" />
<eyefinity force="" osd="" />
<stereo enabled="false" separation="0.015" convergence="0.5" />
<advanced forward="true" global_illumination="true" />
<intel tree_aoit="false" particle_avsm="false" particle_aoit="false" />
<resolution width="1920" height="1200" aspect="16:10" fullscreen="true" vsync="0" multisampling="8f16xeqaa">
<refreshRate rate="60" />
</resolution>
<gamma level="0.8" />
</graphics_card>
<shadows enabled="true" size="2048" maskQuality="2" particles="true" />
<advanced_fog enabled="true" />
<particles enabled="true" wind="true" dynamicRes="false" lowResScalar="2" />
<crowd enabled="true" detail="3" />
<cloth enabled="true" tessellation="true" />
<postprocess quality="2" />
<groundcover mode="blended" clutter="true" />
<objects lod="1.5" maxlod="0" />
<trees lod="1.5" maxlod="0" />
<vehicles characterQuality="2" lodQuality="2" hires_ai_livery="1" />
<envmap faces="6" size="1024" drawallobjects="true" scaleminsize="1.0" />
<water update="true" detail="2" scale="2" tessellation="true" />
<skidmarks enabled="true" />
<dynamic_ambient_occ enabled="true" quality="2" />
<dynamic_ambient_occ_soft enabled="true" />
<night_lighting volumes="true" lights="0" shadows="true" />
<anisotropic min="4" max="16" />
<physics environmentalDamage="true" vehicleDamage="true" />
<input device_type="auto" />
<motion enabled="true" ip="dbox" port="20777" delay="1" extradata="0" />
</hardware_settings_config>
</benchmark>

7950 je uspela da obori sli 680 :D
 
Poslednja izmena:
evo i ja se malo poigrah ali ne bih da te razocaram, igra samo lose radi kad je ukljucen sli :-devil-:
evo i mog finalnog reza:
- <benchmark directx11_feature_level="11.0" instruction_set="SSE2" author="Zeleni" date="00:51:39 on 01/06/2013" machine="Zeleni-PC">
<totals races="1" total_time="00:02:16" total_race_time="00:02:08" race_time="00:02:08" />
<fps_race min_fps="49.430115" max_fps="76.117706" av_fps="62.408695" min_fps_ms="20.230581" max_fps_ms="13.137547" av_fps_ms="16.023409" />
<fps_total min_fps="49.430115" max_fps="76.117706" av_fps="62.408695" min_fps_ms="20.230581" max_fps_ms="13.137547" av_fps_ms="16.023409" />
- <track index="1" numInRotation="1" totalProfiled="1">
<results samples="8029" min_fps="49.430115" max_fps="76.117706" av_fps="62.408695" min_fps_ms="20.230581" max_fps_ms="13.137547" av_fps_ms="16.023409" battery_percentage_used="0" />
- <settings name="chicago" route="route_0">
<car name="z06" livery="ta_002" />
<car name="sl6" livery="er_001" />
<car name="xkr" livery="el_001" />
<car name="mp4" livery="dz_002" />
<car name="z06" livery="ta_001" />
<car name="sl6" livery="vi_002" />
<car name="mp4" livery="dz_001" />
<car name="z06" livery="nu_002" />
</settings>
</track>
- <hardware_settings_config version="9" deviceId="0x1180">
- <cpu>
<threadStrategy workerMapFile="system/workerMap8Core.xml" forceFeedbackProcessor="6" dvdStorageProcessor="7" dataSetMonitorProcessor="4" renderProcessor="0" updateProcessor="2" fileStreamProcessor="5" parallelUpdateRender="true" />
</cpu>
- <audio_card>
<dynamic_range value="high" />
<eq value="flat" />
</audio_card>
- <graphics_card firstBoot="true">
<directx forcedx10="false" />
<eyefinity force="" osd="" />
<stereo enabled="false" separation="0.015" convergence="0.5" />
<advanced forward="true" global_illumination="true" />
<intel tree_aoit="false" particle_avsm="false" particle_aoit="false" />
- <resolution width="1920" height="1080" aspect="auto" fullscreen="true" vsync="0" multisampling="16xqcsaa">
<refreshRate rate="119" />
</resolution>
<gamma level="0.8" />
</graphics_card>
<shadows enabled="true" size="2048" maskQuality="2" particles="true" />
<advanced_fog enabled="true" />
<particles enabled="true" wind="true" dynamicRes="false" lowResScalar="2" />
<crowd enabled="true" detail="3" />
<cloth enabled="true" tessellation="true" />
<postprocess quality="2" />
<groundcover mode="blended" clutter="true" />
<objects lod="1.5" maxlod="0" />
<trees lod="1.5" maxlod="0" />
<vehicles characterQuality="2" lodQuality="2" hires_ai_livery="1" />
<envmap faces="6" size="1024" drawallobjects="true" scaleminsize="1.0" />
<water update="true" detail="2" scale="2" tessellation="true" />
<skidmarks enabled="true" />
<dynamic_ambient_occ enabled="true" quality="2" />
<dynamic_ambient_occ_soft enabled="true" />
<night_lighting volumes="true" lights="0" shadows="true" />
<anisotropic min="4" max="16" />
<physics environmentalDamage="true" vehicleDamage="true" />
<input device_type="auto" />
<motion enabled="true" ip="dbox" port="20777" delay="1" extradata="0" />
</hardware_settings_config>
</benchmark>
 
krastavac koliko je skuplja ta GTX680 + OC, mala je razlika u odnosu na moju default 7950. btw ja za moju imam potvrdu od alti servisa da se klokuje preko 1300MHz za GPU(slao je na servis ali se ispostavilo da je nešto drugo u kompu pravilo problem, a kolega koji radi tamo malo je isprobavao), a ovaj rezultat je na 925MHz ;).
 
ma naravno, to je i meni jasno, moja je sa fabrickim OC-om, nisam je dodatno natezao... u svakom slucaju ste u debeloj prednosti kada se gledaju cena-performanse...
pa da, razlika je svega par frejmova ali je mnogo lakse kada je u moju korist :d:p. stvarno mi nije bilo jasno kada sam prvi put video tvoje i rezultate Gdin_M-a, pomislio sam da kod mene nesto debelo ne valja...
u svakom slucaju igra mi se bas dja, pravo odmaranje mozga i ubijanje vremena. posle gran turisma prava instant zabava i smejem se dok igram :D
 
Ja i dalje nisam uspeo da ukapiram zasto se onoliko zanosi zadnji deo automobila i pri malim brzinama.
Igram preko volana,tako da mi uzasno smeta jer tesko se odrzava vozilo tj. mnogo klizi,imam osecaj kao da vozim kamion s dve prikolice.
 
I meni je to mnogo smetalo, i dalje mi smeta kod muscle cars, ali od kad sam prešao u Evropu, igra mi je mnogo zanimljivija. Samo treba izdržati dok prođu američki automobili :)
 
Kren'o sinoc malo da igram... eeeepic! I odlicno radi, btw. Ocikivao sam mnogo stucanja, seckanja i sl, ali sasvim lepo trci. :d
 
ja u sezoni 4, dobio neke svinje od auta, bukvalno lete po onim japanskim putevima, ne moz ih odrzis na putu...postaje sve bolje i bolje...jel zna neko koliko ima sezona ukupno?
 
Ja sam stigao do sezone 5 i zajebanije je od 4. sezone... Prsti odpadose tesko je kontrolisati ove mocnije automobile.
 
Ljudi jel igrao neko multi, kakav je? Planiram da kupim ovu igru...
Inace igri bih zamerio zvuk motora, skoro svaki auto se cuje isto, dobro nije bas isto al tu je negde... npr turbina se ne cuje...MW 2013 ima vrh zvuk motora,svaki auto se cuje original... . Ovo zanosenje mi se ne svidja kao i onaj dim, gumama treba neko vreme da se zagreju da bi pravile dim, i ako prave ne prave onako gust u startu... nekiu put ne vidim nista na ekranu od fakin dima :D Voleo bih da tu ima vise staza, bar ovih postojecih, tipa nordshlajfe, mudjelo, laguna seca itd... Al dobro to su sitnice, igra je Ok, lepa grafika, lepo radi, tu i ovamoonamo... ima nekih preferencija... ali stari grid... najvise Me se svidja
 
Poslednja izmena:
Jel zna neko da li mi znaci level u single player-u za multi player online?
Posto vidim da neki u multi imaju bolje automobile(ili moram samo da gradim level u multi)
 
Jel zna neko da li mi znaci level u single player-u za multi player online?
Posto vidim da neki u multi imaju bolje automobile(ili moram samo da gradim level u multi)

Ne znači ti ništa - potpuno su odvojeni multi i singleplayer.


Ljudi jel igrao neko multi, kakav je? Planiram da kupim ovu igru...
Inace igri bih zamerio zvuk motora, skoro svaki auto se cuje isto, dobro nije bas isto al tu je negde... npr turbina se ne cuje...MW 2013 ima vrh zvuk motora,svaki auto se cuje original... . Ovo zanosenje mi se ne svidja kao i onaj dim, gumama treba neko vreme da se zagreju da bi pravile dim, i ako prave ne prave onako gust u startu... nekiu put ne vidim nista na ekranu od fakin dima :D Voleo bih da tu ima vise staza, bar ovih postojecih, tipa nordshlajfe, mudjelo, laguna seca itd... Al dobro to su sitnice, igra je Ok, lepa grafika, lepo radi, tu i ovamoonamo... ima nekih preferencija... ali stari grid... najvise Me se svidja

Probao sam bukvalno 3-4 trke u multiju (rekoh prvo da se malo upoznam sa stazama/vozilima u single), pa je rano da procenim, ali to što sam video je ok. Za razliku od singleplayer moda leveluješ se i zaradjuješ novac koji trošiš na kupovinu novih vozila ali i njihovo unapredjivanje, za razliku od singleplayer-a. Ima ljudi. Radi glatko kao i single. U tih nekoliko trka su zapali normalni ljudi - nije bilo kamikaza koji bi crash cirkus...sad da li će to potrajati... :)

Btw. Što neko ovde reče, Evropa donosi zanimljive stvari :)

2013-06-0400006.jpg
 
Poslednja izmena:
@zeko hvala zeko

Ja igrao malo multi sve ide glatko kao i u singlu, ali brate kad ima vise od 5-6 igraca i jos tih "kamikaza" postaje strasno!
 
Ja sam igrao multi 3 sekunde, dok se neko nije zakucao u mene...
 
Ne znači ti ništa - potpuno su odvojeni multi i singleplayer.




Probao sam bukvalno 3-4 trke u multiju (rekoh prvo da se malo upoznam sa stazama/vozilima u single), pa je rano da procenim, ali to što sam video je ok. Za razliku od singleplayer moda leveluješ se i zaradjuješ novac koji trošiš na kupovinu novih vozila ali i njihovo unapredjivanje, za razliku od singleplayer-a. Ima ljudi. Radi glatko kao i single. U tih nekoliko trka su zapali normalni ljudi - nije bilo kamikaza koji bi crash cirkus...sad da li će to potrajati... :)]

Hvala, u svakom slucaju uzimam oridjinale :)
 
Sad sam gledao, može host da uključi no collisions i onda kamikaze mogu da p*** :) ali se onda gubi draž trkanja jer faktički ne postoji preticanje :(
 
Ja upao u jednu normalnu trku i pobedio, a ostalih 10ak koje sam igrao pune kamikaza. Namerno te guraju samo da napakoste, ne da bi obišli. Često se i sami zakucaju ali opet nastavljaju tako da se ponašaju.
 
[YOUTUBE]2E5SmFpUCn4[/YOUTUBE]

Moja voznja u Parizu, Chevy Camaro Z28, Euro WSR, finale sezone 2.

Odigrano na Saiteku PS1000. Simpa arkadica, ali mi je stvarno bilo mrsko da zbog nje prikljucujem DFGT. :)
 
ja stigao do sezone 5 sa tastaturom, i onda sam morao da predjem na dzoj, jednostavno nikako nisam mogao na tastaturi da se povezem, sa dzojstikom je vec lakse.
 
Nazad
Vrh Dno