Šta je novo?

GREE klima uredjaji

To je cena u mom kraju , malo me buni nov/stari model neznam kako da prepoznam , po tezini svuda je spoljašnje/unutrašnje 31/11 kg , dali je to stari problematican model ,
Mislim da je nabolje da pozoveš prodavnicu i pitaš kada je klima proizvedena i da li je to najnoviji model. Oni to moraju da ti kažu, a ako ne znaju, tražiš onog ko to zna. Ja koliko znam ovaj novi model je ovogodišnji, moja je proizvedena juna ove godine i to jasno piše na klimi i vidi se na slikama koje sam ranije postavio.

Spoljašnja jedinica je dosta manjeg gabarita u odnosu na prethodne standardne Gree modele u rangu 12-ica. Pisao sam i kako je sam Energy Net serviser koji je kod mene ugradio novi Muse komentarisao da mu se prema veličini spoljašnje jedinice to nikako ne uklapa u Muse 12-icu koju je ranije ugrađivao, a njegove kolege su ga već o tome obavestile i neko je od njih lupio ili ne da ova ima bolji kompresor. Dakle, fizička razlika je samo u veličini spoljne jedinice bukvalno, unutrašnje su identične.

BC Group je meni prodao taj novi Muse za 58.5k i za sada sam zadovoljan. Moj kum je uzeo u Gigatronu jer tamo radi pa je i on dobro prošao sa popustima, sredio bi i meni, ali sam ga preduhitrio sa kupovinom jer sa ovima imam dobra iskustva.

Zato ti je moj savet da se ne zaletiš, već za bilo koji model da se odlučiš, zovi prodavnicu pre kupovine, dobro ispitaj šta i kako. Ogroman je jaz u cenama i danas svako može da ti uvali nešto što ne treba. Pazi još i ovo, znači bilo koja prodavnica ima profit da ti recimo ovaj Muse proda za manje od 60k i tada ko zna koliko su u dobitku. A, zamisli sad distributera ili prodavnice koji za to isto odrapljuju ljude gotovo 70k, samo zato što ljudi daju prednost ovlašćenom zastupniku ili imenu neke prodavnice. Moja poenta je da ti od te prodavnice ne zavisiš uopšte, tako da juri naravno manju cenu kada se dobro informišeš. Jer onog trenutka kada je kupiš, dalje se ne zezaš sa prodavnicama već samo sa onima koji ti klimu servisiraju, a da bi imao full garanciju, moraš da juriš servisere koji su bajagi stručni i imaju pečat Energy Neta. I opet taj isti serviser nekog odrapi preko 12k, a ja sam dobio crevo u oluku kao na slici gore i platio to 60 evrića, pa ti sad vidi kakve su sve to smicalice... Zato bez zaletanja i dobro se raspitaj kako za modele i iskustva ljudi, tako i za prodavnice i na kraju same servisere, jer očigledno je solidna razlika u ciframa.

P.S. Perspektivno zanimanje ako neko planira prekvalifikaciju je definitivno serviser klima uređaja. Nije ni to lako, ali kako sami serviseri kažu, u letnjoj sezoni cepaju i po 5 i više ugradnji dnevno, pa vi sad stavite to na papir 😉. Ljudi sve više prelaze na grejanje na inverter klime, struja će svakako rasti, a cena invertera, ugradnje i servisa može samo da skače u skladu sa potražnjom...
 
Poslednja izmena:
Vidim prema specifikaciji da ta klima Gree Muse Profi12 ima najmanju modulaciju na grejanju od 90w.Ulazna snaga struje grejanje od 90 do 1450 (1085)W.Baš su je napravili da nisko modulira to je odlično.
 
Vidim prema specifikaciji da ta klima Gree Muse Profi12 ima najmanju modulaciju na grejanju od 90w.Ulazna snaga struje grejanje od 90 do 1450 (1085)W.Baš su je napravili da nisko modulira to je odlično.
90w trosi u stand by jer ima grejaac SJ , nema sanse sa 90w da duva ni mlako a kamoli vruce.
 
Kao što rekoh, Muse je najkotraverzniji model među inverterima, to definitivno. Više puta sam zvao i prodavnice i sam Energy Net i zaista su svi rekli da je to model sa zanemarljivim brojem reklamacija za razliku od nekih mnogo skupljih modela.
Verovao ili ne najmanje reklamacije ima Vox, ko bi rekao.
 
Grejač tacne sigurno ne radi kada je napolju +15 stepeni i hoćeš da ugreješ sobu na primer do 23 stepena.
 
Nez gdje si nasao te vrijednosti. U katalogu pise 220-1550. Mada ja msm da ne ide toliko nisko, mozda u nekim "laboratorijskim" uslovima. Oko 300 je minimum.
 
Čitam forum dugo. I baš imam nekad utisak da pojedini članovi bi da se greju sa potrošnjom jednog upaljača. Ne znam da li je to moguće,ali čemu to. Invertori baš štede struju tj. Znamo princip rada. Za mene svaka ušteda tj dato više od ulozenoj je isplativo...
 
Čitam forum dugo. I baš imam nekad utisak da pojedini članovi bi da se greju sa potrošnjom jednog upaljača. Ne znam da li je to moguće,ali čemu to. Invertori baš štede struju tj. Znamo princip rada. Za mene svaka ušteda tj dato više od ulozenoj je isplativo...
Ja se slažem sa tvojim mišljenjem, ali postoje i ljudi koji drugačije gledaju. Ja razumem te ljude na neki način, čovek je uložio novac u izolaciju, kupio inverter često i neki besniji i dosta skuplji i sada mu je glavna preokupacija da se igra sa meračima potrošnje i slika selfie pored svoje klime koja je zeznula svaki oblik fizike 😉.

Šalim se, naravno da je bitna ušteda to je glavni razlog kupovine invertera, nekom je specifikacija krucijalna, drugom modulacija, a tebi je očigledno bitno da imaš uštedu i da se pritom kvalitetno ogreješ kao što je i meni. Tržište invertera je takvo da ima za svačiji ukus i ovaj forum možda nekom pomogne oko izbora. Iskreno, mene je više zbunio, ali su mi određeni ljudi ukazali i na stvari koje nisam znao i pratim i ja povremeno pratim kako bih naučio nešto novo i čuo drugo iskustvo.

Meni je Muse prvi inverter i ja sam totalni gušter u svemu ovome, ali imam brdo informacija i stavio sam na tas pros/cons, sagledao najpre svoje potrebe i uslove i odabrao njega. Videćemo da li sam se prešao, ali kažem ova sezona je za mene test, grejanje na drva je uvek tu kao backup. Čovek kome je inverter jedini način za grejanje mora da vodi više računa i zato mu je bitno da bude maximalno ekonomično. Na poslu se ja evo grejem i rashlađujem LG inverterima gotovo 10 god. i oni se samo redovno servisiraju i rade bez greške. Koliko god trošili oni sigurno troše manje nego neki drugi vid grejanja jer da nije tako, sigurno bi ih zamenili odavno. Danas je extremno retka situacija da bilo koji uređaj radi 10 god. zar ne? Prošla su vremena kada je to bilo kao dobar dan...

Sve u svemu, nekom je modulacija glavni ponos i dika i šepure se malim računom za struju i načinom na koji su zeznuli i sam EPS. Kapa dole, nema šta. Dobrom delu ljudi je bitna "sirova snaga" klime kako reče jedan forumaš za svog Ambera. Ja sam kupio klimu jer ona bajagi može da radi i na -22 i opet da zagreje prostoriju, taj kriterijum mi nije bio bitan, ali je bio jedna od stvari koje sam gledao u specifikaciji. Ovo što sam pisao za novi Muse je samo iskustvo koje sam podelio ovde jer se rad ovog novog modela ne poklapa sa onim o čemu su ljudi pisali ranije u najvećem delu, a i sa ljudima koji imaju stariji Muse i sa kojima sam se poduže dopisivao i svi su tražili da im zamene te modele od prošle godine.

Drugi inverter bi mi najverovstnije bio Bergen. Iskreno briga me je što je to Gree ili nije, ko je čija ćerka firma. Vodim se logikom da nekad treba dati prednost manje poznatom modelu jer on mora da ponudi nešto mnogo bolje i kvalitetnije da bi se probio pored velikih igrača. Kod nas je taj kriterijum mahom niska cena, zato ljudi sada masovno kupuju Volt jer je ta klima za svačiji džep. I koliko god da troši, verujem da su ljudi mahom zadovoljni tim Kinezom.

Na kraju samo info od Energy Net servisera - nakon što je meni ugradio novi Muse, isti dan je jednom lancu kladionica u gradu trebao da ugradi 10-ak identičnih klima i kod mene mu je bila premijera. Iako to ništa ne mora da znači, meni je bila i pozitivna stvar kada je rekao da je ugrađivao ljudima Muse koji greju i 50 kvadrata i ne razmišljaju uopšte, a da kladionice nisu naivne, tamo se vratara svakodnevno i klima mora sve to da nadomesti i da radi besprekorno...
 
Zaboravih da napisem pre neki dan.
Gledao sam Bergen Kron.
To je u stvari Haier Flexis, sa dodatkom jonizatora.
Dakle, ne pakuju samo Gree.
 
Ja se slažem sa tvojim mišljenjem, ali postoje i ljudi koji drugačije gledaju. Ja razumem te ljude na neki način, čovek je uložio novac u izolaciju, kupio inverter često i neki besniji i dosta skuplji i sada mu je glavna preokupacija da se igra sa meračima potrošnje i slika selfie pored svoje klime koja je zeznula svaki oblik fizike 😉.

Šalim se, naravno da je bitna ušteda to je glavni razlog kupovine invertera, nekom je specifikacija krucijalna, drugom modulacija, a tebi je očigledno bitno da imaš uštedu i da se pritom kvalitetno ogreješ kao što je i meni. Tržište invertera je takvo da ima za svačiji ukus i ovaj forum možda nekom pomogne oko izbora. Iskreno, mene je više zbunio, ali su mi određeni ljudi ukazali i na stvari koje nisam znao i pratim i ja povremeno pratim kako bih naučio nešto novo i čuo drugo iskustvo.

Meni je Muse prvi inverter i ja sam totalni gušter u svemu ovome, ali imam brdo informacija i stavio sam na tas pros/cons, sagledao najpre svoje potrebe i uslove i odabrao njega. Videćemo da li sam se prešao, ali kažem ova sezona je za mene test, grejanje na drva je uvek tu kao backup. Čovek kome je inverter jedini način za grejanje mora da vodi više računa i zato mu je bitno da bude maximalno ekonomično. Na poslu se ja evo grejem i rashlađujem LG inverterima gotovo 10 god. i oni se samo redovno servisiraju i rade bez greške. Koliko god trošili oni sigurno troše manje nego neki drugi vid grejanja jer da nije tako, sigurno bi ih zamenili odavno. Danas je extremno retka situacija da bilo koji uređaj radi 10 god. zar ne? Prošla su vremena kada je to bilo kao dobar dan...

Sve u svemu, nekom je modulacija glavni ponos i dika i šepure se malim računom za struju i načinom na koji su zeznuli i sam EPS. Kapa dole, nema šta. Dobrom delu ljudi je bitna "sirova snaga" klime kako reče jedan forumaš za svog Ambera. Ja sam kupio klimu jer ona bajagi može da radi i na -22 i opet da zagreje prostoriju, taj kriterijum mi nije bio bitan, ali je bio jedna od stvari koje sam gledao u specifikaciji. Ovo što sam pisao za novi Muse je samo iskustvo koje sam podelio ovde jer se rad ovog novog modela ne poklapa sa onim o čemu su ljudi pisali ranije u najvećem delu, a i sa ljudima koji imaju stariji Muse i sa kojima sam se poduže dopisivao i svi su tražili da im zamene te modele od prošle godine.

Drugi inverter bi mi najverovstnije bio Bergen. Iskreno briga me je što je to Gree ili nije, ko je čija ćerka firma. Vodim se logikom da nekad treba dati prednost manje poznatom modelu jer on mora da ponudi nešto mnogo bolje i kvalitetnije da bi se probio pored velikih igrača. Kod nas je taj kriterijum mahom niska cena, zato ljudi sada masovno kupuju Volt jer je ta klima za svačiji džep. I koliko god da troši, verujem da su ljudi mahom zadovoljni tim Kinezom.

Na kraju samo info od Energy Net servisera - nakon što je meni ugradio novi Muse, isti dan je jednom lancu kladionica u gradu trebao da ugradi 10-ak identičnih klima i kod mene mu je bila premijera. Iako to ništa ne mora da znači, meni je bila i pozitivna stvar kada je rekao da je ugrađivao ljudima Muse koji greju i 50 kvadrata i ne razmišljaju uopšte, a da kladionice nisu naivne, tamo se vratara svakodnevno i klima mora sve to da nadomesti i da radi besprekorno...
Kad pomenu Muse. Drugar radi u gigatronu prošle godine za stan od 58kvadrata užem staru Muse i hisens neki drugi po cenovno redo odozdo.muse mu greje dnevnu spojena sa kuhinjom i trpezarija. Ne znam tačno 30 do 40 kvadrata a hisens je u spavacoj . I baš zbog xuvwkg problema sa Muse stalno ga zapitkivao kako radi.bio sam.kod njega ali za 3 sata ništa čudno nisam.primwtio.kaze da skoro nije ni palio hisens,samo Muse za ceo stan,ali prosla zima je bila toplija i jos je to stan na prvom spratu...ja Muse nisam uzeo jer dedi on bio skup pa uzeo gree lomo planirao da greje samo dnevnu i kuhinju,a spavacu norveški pomalo.medjutim uselio se mi I onda ubacimo u dečju bergwn r32 isti je kao.lomo. veliki stan 70 kvadrata i te dve klime prošle sezone držale veo stan naravno spavaća i zbog udaljenosti i zbog.hodnika do nje je bila 3 stepena hladnija,ali za spavanje odlična.tu bi možda mogla još jedna 7mica jer je spavaća tipa 10 kvadrata...ali tu je norveški za još neko vreme. I sve ovo radi. Ali opet to je stan,kuća je barem 40% zahtevnija,u zavisnosti od izolacije. Ove stare zgrade.i nemaju izolaciju ali imaju komšije manje ili više zimogrožljive. ;)
 
Za Gree Muse. Pitah kod uvoznika. Koliko sam razumeo samo je manja SJ,nista tu nije poboljsavano,nego manje kg za jeftiniji transport.
Ne verujem da sam bas toliko lose cuo.
Inace, na pomen reklamacija na pomenuti model mi rekose neku abnormalnu cifru prodatih i kao nesto sitno reklamacija...
Sa tom novom muse grejem 32m2 na 0 stepeni sa oko 400-450w, fix fan 2 na odrzavanju temperature od 22 stepena i ja sam zadovoljan, radi kao stara viola sto mi je na spratu. Stara muse je katastrofa, samo se palila i gasila. Dzaba joj sto je veca i teza spoljasnja kada radi jako nekulturno, ta je klima dobra samo ako su jako veliki toplotni gubici pa da radi konstantno na 600-700w.
 
Sa tom novom muse grejem 32m2 na 0 stepeni sa oko 400-450w, fix fan 2 na odrzavanju temperature od 22 stepena i ja sam zadovoljan, radi kao stara viola sto mi je na spratu. Stara muse je katastrofa, samo se palila i gasila. Dzaba joj sto je veca i teza spoljasnja kada radi jako nekulturno, ta je klima dobra samo ako su jako veliki toplotni gubici pa da radi konstantno na 600-700w.
Upravo o tome pričamo sve vreme ovde. Evo čoveka koji em ima novi Muse, em ima merače, a 90% ljudi samo to gleda ovde bukvalno. I ranije se već javio, a sada update-uje podatke. Jedino što ti kažeš da je to Comfort model, a ne Profi, ali mislim da mislimo na isto, ranije se valjda zvao Profi i tako i dalje stoji u opisu na mnogim sajtovima prodavnica. Sada i na sajtu Energy Neta možete naći naziv Muse Comfort - bitno je da je to unapređeni Muse model koji se sada prodaje u verovatno svim poznatijim lancima prodaje.

Dakle, da ljudi ne budi zbunjeni tačna oznaka novog Muse modela je:
GWH12AFC-K6DNA1F/I za unutrašnju i
GWH12AFC-K6DNA2F/O za spoljašnju jedinicu.
Ovaj podatak je verovatno i najbitniji ljudima, ne znam da li se to ranije videlo dobro sa slika koje smo Filip i ja lepili, zato iskucah ovo da ljudi imaju i tu info. Kada budu išli da pogledaju klimu u prodavnici ili ukoliko zovu prodavnicu, ovo je verovatno jedini pouzdan način da se utvrdi da je ovo novi Muse model kako god se on zvao Comfort ili Profi WiFi. I novi model ima wifi ne brinite za to i telefonom se sve da podesiti... Ja sam je kupio u Bg Group i juče lepio link, nemam nameru da ih reklamiram, već samo ukazujem da na sajtu piše Profi, a zapravo je to Comfort ako je za verovati Energy Net-u kao glavnom distributeru Gree i Bergen klima kod nas.

@filip555 Mislim da ćeš narednih dana da odgovaraš na mnoga pitanja sada kada si se razotkrio, a i ovo što si izneo je frapantan podatak pa će ljudi tražiti u najmanju ruku sliku ili neki prikladan video klip 😉.

Eto, drago mi je da je i meračima dokazano da novi Muse model ne radi kao raniji modeli, ja to pričam ovde ljudima sve vreme, ali čovek će više verovati podatku nego opisanom iskustvu i to je sve ok. Još čovek ima novi Muse i Violu pa može sve da uporedi bukvalno. Jednostavno se ne poklapa sa opisima ljudi od ranije, sa opisima ljudi koje i dalje greje stari Muse, jer mi podesimo isto i klime rade drugačije.

Taj Muse se ni kod tebe ne gasi? U fazonu da se smanji brzina izduvavanja vazduha, on bude mlak ali klima ne radi kao on/off već radi baš kako inverter treba da radi, bukvalno možeš da projektuješ onaj grafikon u glavi koji svi imamo, a koji objašnjava princip rada invertera i zašto je to bolje od on/off principa rada koji polako odlazi u istoriju...

Nekom će i ovo biti velika potrošnja, ali sve je to stvar ukusa da kažemo. Ja sam Muse birao jer sam baš išao na ruku velikih toplotnih gubitaka zvog neizolovane kuće i za sada opravdava svoju cenu, jednostavno klima radi neprestano i troškovi struje su bili opravdani u prethodnom, a videćemo šta će biti ovaj mesec.

Sve u svemu evidentno je da nije razlika samo u gabaritu spoljne jedinice - da li je Gree imao mnogo više reklamacija i kritika na globalnom nivou za ovaj i svoje druge modele, pa je zato u ovom dopravio logiku to ne znamo, ali znamo da ovogodišnji model ne radi isto kao raniji i evo čoveka koji će forum potkrepiti najbitnijim podacima, a to su potrošnja i modulacija. Dakle, serviseri znaju da lupe samo tako, kao i trgovci u prodavnicama, to je pa tek učestalo, ali u ovom slučaju i serviseri i da kažemo nešto stručniji podavci kažu da postoji očigledno poboljšanje ovog modela u odnosu na ranije, da li je kompresor ili sam princip rada utvrdiće se vremenom, ali definitivno je makar drugačije nego ranije. To ne znači da sada svi masovno pohrle da kupe novi Muse jer je on best buy, ali takođe ne znači da se oslone i samo čitaju ranije negativne komentare na ovu temu jer oni u najvećem broju slučajeva neće biti opravdani...
 
Poslednja izmena:
@kalin62 Još jedna stvar - reče juče "cena u mom kraju" je tolika. Pričam ti sve vreme da se ne oslanjaš na cenu u nekoj prodavnici u smislu da ako se opredeliš za kupovinu modela sada ti je bitno da ideš fizički u prodavnicu da kupiš. Sve možeš online, ja svoju klimu nisam ni video dok je nisu dostavili, ali sam utvrdio da je identičan model sa onim koji moj kum ima i koji mi je sam preporučio. Poslao mi je ovo što sam gore lepio i zvao prodavnicu da tamo neko ode i proveri to na samoj kutiji, tačan naziv unutrašnje i spoljašnje jedinice, briga me da li je Comfort, Profi, ko ga kako zove, to sve zbunjuje, bitan je taj naziv modela kako ga je Gree zaveo. Naravno, pre toga se lepo raspitaš i utvrdiš šta zapravo nameravaš da kupiš. Sada imaš i tačan opis novog Muse modela koji sam zalepio gore ponovo, pošto su te opisi na sajtovima zbunjivali kao i nas sve ovde. Dakle, u prodavnici mi svi kupimo klimu, ali prodavnica praktično više nema veze sa nama nakon što je proda. Po Zakonu kao i sva roba kupljena fizički da kažemo može u roku od 5 dana da se reklamira ili tako nešto. Online kupovina pošto kupuješ mačku u džaku i ne vidiš to što kupuješ, jer jedno je slika i klip, a drugo kad tebi to dođe pod ruku produžava ovaj period za povratak na 15 dana. Da je BC Group poslao neki levi Gree model, samo bih ih pozvao istog dana da im kažem da pošalju kurira ponovo i vrate tu skalameriju, naravno o svom trošku, jer sam ja kupio ono za šta sam tražio da idu i provere na licu mesta u svom magacinu ili gde već. Onds su me zvali da mi to potvrde i pošto je već cena bila dosta niža, naručih klimu kod njih.

Sve potencijalne reklamacije i samu ugradnju vrše ovlašćeni serviseri, zapravo moraju da vrše ovlašćeni jer jedino tako imamo pravo na garanciju. Svaki veći grad ima Energy Net predstavništvo i sigurno ima nekog servisera sa kojim već radi i koga preporučuju jer on kao ima njihov sertifikat. Zato kažem kada neko utvrdi tačan model koji želi da kupi, onda praktilno može da juri samo manju cenu, uz veliki oprez i utvrđivanje da li je model koji želi da kupi isti kao onaj koji je na stanju u prodavnici, tražiš da ti izdeklamuju naziv modela slovo po slovo, broj po broj i to je to, da ne bude peripetija hoću novi, a uvališe mi stari Muse i gde poslušah forumaše, pa još da neko popije i tužbu pride 😜.

Neko ne želi da kupi ništa online jer je skeptik i to je sve ok, čovek želi na licu mesta da utvrdi šta i kako i uglavnom prođe sa nekoliko crvenih preko, ali to nije uvek slučaj. Fora je samo taj serviser koji trebs biti opravan, jer on može imati sertifikat, s da opet ne radi posao kako valja, pa i zato treba proveriti sve ovo. Ja sam zvao servisera i pre same kupovine, jer sam već presekao šta ću da kupim, ali sam ovog rezervisao pre par meseci jer se oni razbiše od ugradnji, malo ih ima ss sertifikatima i samo rokaju klime i pritom često odrape ljude čak i preko cene koji sami diriguju, a to bi trebalo da bude 90 evra za ugradnju 12-ica, a oni naplaćuju i 12k za to zadovoljstvo jer im se može naravno. Neki serviser ti spisti cenu kao što je meni na 60 evra iako ga niti znam, niti šta, već sam samo pitao kolika je cena za Muse 12-icu ako pritom imam instalacioni set. On je sam rekao bez seta 90, sa tim setom je 60. Zvao sam još bar trojicu i dvojica su rekla 90 nezavisno od seta ili ne, a treći mi je za isto to tražio 12k. Dakle, sve ovo treba proveriti jer smo mi jednostavno takva zemlja, bukvalno nema pravila ni za šta i svako tera kako on misli da tera i pritom odrapljuje ljude samo tako i bez razloga i prodavnice i serviseri. Dakle, vidite i sami koliko cifre variraju, sam inverter identičan može da se nađe i za do 10k niže i imate istu stvar i pod istim uslovima bukvalno.

Sve u svemu pošto je ovo tema vezana za Gree klime, osuđeni smo na Energy Net servisere, tj. one sa kojima sarađuju. Kada planirate ugradnju i pritom zovete da dogovorite cenu, proverite da li dotični ima taj famozni sertifikat, tj. pečat i proverite samo da li taj isti serviser zna da vam registruje klimu, jer je i to deo njegovog posla. Gree daje tu 5-ogodišnju garanciju, ali samo ako je sve po PS-u, dakle mora da dođe serviser sa sertifikatom i pečatom, da overi to što dobijete iz prodavnice i da zavede preko sajta vaš inverter jer je to njegov posao i ako čovek ne odradi sve ovo, moraćete sami da se cimate naknadno, a vi ste već pukli solidno na ugradnju i ne želite da mislite više o tome. I naravno, taj isti serviser će vam najverovatnije ako klimu ugradi kvalitetno održavati tu istu klimu, jer da bi imala produženu garanciju, moraće da vas obilazi bar jednom godišnje da obavi to što treba i da vas ne boli glava da li je klima ispravna, filteri pročišćeni i protikol o gsranciji uredno teče...
 
Sve u svemu pošto je ovo tema vezana za Gree klime, osuđeni smo na Energy Net servisere, tj. one sa kojima sarađuju. Kada planirate ugradnju i pritom zovete da dogovorite cenu, proverite da li dotični ima taj famozni sertifikat, tj. pečat i proverite samo da li taj isti serviser zna da vam registruje klimu, jer je i to deo njegovog posla. Gree daje tu 5-ogodišnju garanciju, ali samo ako je sve po PS-u, dakle mora da dođe serviser sa sertifikatom i pečatom, da overi to što dobijete iz prodavnice i da zavede preko sajta vaš inverter jer je to njegov posao i ako čovek ne odradi sve ovo, moraćete sami da se cimate naknadno, a vi ste već pukli solidno na ugradnju i ne želite da mislite više o tome. I naravno, taj isti serviser će vam najverovatnije ako klimu ugradi kvalitetno održavati tu istu klimu, jer da bi imala produženu garanciju, moraće da vas obilazi bar jednom godišnje da obavi to što treba i da vas ne boli glava da li je klima ispravna, filteri pročišćeni i protikol o gsranciji uredno teče...
Hvala na informacije . gledacu ovo
GWH12AFC-K6DNA1F/I za unutrašnju i
GWH12AFC-K6DNA2F/O za spoljašnju jedinicu.
 
@kalin62 Još jedna stvar - reče juče "cena u mom kraju" je tolika. Pričam ti sve vreme da se ne oslanjaš na cenu u nekoj prodavnici u smislu da ako se opredeliš za kupovinu modela sada ti je bitno da ideš fizički u prodavnicu da kupiš. Sve možeš online, ja svoju klimu nisam ni video dok je nisu dostavili, ali sam utvrdio da je identičan model sa onim koji moj kum ima i koji mi je sam preporučio. Poslao mi je ovo što sam gore lepio i zvao prodavnicu da tamo neko ode i proveri to na samoj kutiji, tačan naziv unutrašnje i spoljašnje jedinice, briga me da li je Comfort, Profi, ko ga kako zove, to sve zbunjuje, bitan je taj naziv modela kako ga je Gree zaveo. Naravno, pre toga se lepo raspitaš i utvrdiš šta zapravo nameravaš da kupiš. Sada imaš i tačan opis novog Muse modela koji sam zalepio gore ponovo, pošto su te opisi na sajtovima zbunjivali kao i nas sve ovde. Dakle, u prodavnici mi svi kupimo klimu, ali prodavnica praktično više nema veze sa nama nakon što je proda. Po Zakonu kao i sva roba kupljena fizički da kažemo može u roku od 5 dana da se reklamira ili tako nešto. Online kupovina pošto kupuješ mačku u džaku i ne vidiš to što kupuješ, jer jedno je slika i klip, a drugo kad tebi to dođe pod ruku produžava ovaj period za povratak na 15 dana. Da je BC Group poslao neki levi Gree model, samo bih ih pozvao istog dana da im kažem da pošalju kurira ponovo i vrate tu skalameriju, naravno o svom trošku, jer sam ja kupio ono za šta sam tražio da idu i provere na licu mesta u svom magacinu ili gde već. Onds su me zvali da mi to potvrde i pošto je već cena bila dosta niža, naručih klimu kod njih.

Sve potencijalne reklamacije i samu ugradnju vrše ovlašćeni serviseri, zapravo moraju da vrše ovlašćeni jer jedino tako imamo pravo na garanciju. Svaki veći grad ima Energy Net predstavništvo i sigurno ima nekog servisera sa kojim već radi i koga preporučuju jer on kao ima njihov sertifikat. Zato kažem kada neko utvrdi tačan model koji želi da kupi, onda praktilno može da juri samo manju cenu, uz veliki oprez i utvrđivanje da li je model koji želi da kupi isti kao onaj koji je na stanju u prodavnici, tražiš da ti izdeklamuju naziv modela slovo po slovo, broj po broj i to je to, da ne bude peripetija hoću novi, a uvališe mi stari Muse i gde poslušah forumaše, pa još da neko popije i tužbu pride 😜.

Neko ne želi da kupi ništa online jer je skeptik i to je sve ok, čovek želi na licu mesta da utvrdi šta i kako i uglavnom prođe sa nekoliko crvenih preko, ali to nije uvek slučaj. Fora je samo taj serviser koji trebs biti opravan, jer on može imati sertifikat, s da opet ne radi posao kako valja, pa i zato treba proveriti sve ovo. Ja sam zvao servisera i pre same kupovine, jer sam već presekao šta ću da kupim, ali sam ovog rezervisao pre par meseci jer se oni razbiše od ugradnji, malo ih ima ss sertifikatima i samo rokaju klime i pritom često odrape ljude čak i preko cene koji sami diriguju, a to bi trebalo da bude 90 evra za ugradnju 12-ica, a oni naplaćuju i 12k za to zadovoljstvo jer im se može naravno. Neki serviser ti spisti cenu kao što je meni na 60 evra iako ga niti znam, niti šta, već sam samo pitao kolika je cena za Muse 12-icu ako pritom imam instalacioni set. On je sam rekao bez seta 90, sa tim setom je 60. Zvao sam još bar trojicu i dvojica su rekla 90 nezavisno od seta ili ne, a treći mi je za isto to tražio 12k. Dakle, sve ovo treba proveriti jer smo mi jednostavno takva zemlja, bukvalno nema pravila ni za šta i svako tera kako on misli da tera i pritom odrapljuje ljude samo tako i bez razloga i prodavnice i serviseri. Dakle, vidite i sami koliko cifre variraju, sam inverter identičan može da se nađe i za do 10k niže i imate istu stvar i pod istim uslovima bukvalno.

Sve u svemu pošto je ovo tema vezana za Gree klime, osuđeni smo na Energy Net servisere, tj. one sa kojima sarađuju. Kada planirate ugradnju i pritom zovete da dogovorite cenu, proverite da li dotični ima taj famozni sertifikat, tj. pečat i proverite samo da li taj isti serviser zna da vam registruje klimu, jer je i to deo njegovog posla. Gree daje tu 5-ogodišnju garanciju, ali samo ako je sve po PS-u, dakle mora da dođe serviser sa sertifikatom i pečatom, da overi to što dobijete iz prodavnice i da zavede preko sajta vaš inverter jer je to njegov posao i ako čovek ne odradi sve ovo, moraćete sami da se cimate naknadno, a vi ste već pukli solidno na ugradnju i ne želite da mislite više o tome. I naravno, taj isti serviser će vam najverovatnije ako klimu ugradi kvalitetno održavati tu istu klimu, jer da bi imala produženu garanciju, moraće da vas obilazi bar jednom godišnje da obavi to što treba i da vas ne boli glava da li je klima ispravna, filteri pročišćeni i protikol o gsranciji uredno teče...
Ne mora da ugradi ovlasceni vec bilo ko sa pecatom. Ovlasceni serviser vrsi intervenciju ako se klima pokvari. Sto se tice garancije nakon kupovine se na mail energy neta posalje slika racuna i garancije i dobija se jos godinu dana garancije, ako se pre isteka trece i cetvrte godine obavi mali servis garancija se produzuje jos za godinu dana. Dodacu slike stare i nove muse i video kako radi nova, a imam i negde snimak i stare kako radi. Stara muse kod nas se zvala gree muse, a nova gree muse komfort, ili gree muse wifi sa spoljasnjom od 25kg.
 
Ne mora da ugradi ovlasceni vec bilo ko sa pecatom. Ovlasceni serviser vrsi intervenciju ako se klima pokvari. Sto se tice garancije nakon kupovine se na mail energy neta posalje slika racuna i garancije i dobija se jos godinu dana garancije, ako se pre isteka trece i cetvrte godine obavi mali servis garancija se produzuje jos za godinu dana. Dodacu slike stare i nove muse i video kako radi nova, a imam i negde snimak i stare kako radi. Stara muse kod nas se zvala gree muse, a nova gree muse komfort, ili gree muse wifi sa spoljasnjom od 25kg.
Tako je, može bilo ko sa pečatom. Ja sam hteo da mi čitavu stvar vezanu za ugradnju i registraciju odradi serviser kojeg svakako plaćam i kome je to deo posla, tako mi je čovek objasnio. Zato sam zvao Energy Net da preporuči svoje servisere, a zvao sam i druge koji su paušalci a imaju taj pečat. Jedan od ovih koji rade sa Energy Net-om je rekao 60 evra za Muse 12-icu ako imam instalacioni set. Proverio sam više puta sa njim tu cenu, došao je i odradio posao. Sam je odradio tu registraciju koja nije nikakav problem, ali kada već on to radi, nema šta, ja sam posle samo pozvao Energy Net da proverim da li je to evidentirano i to je to. Lika svakako planiram da zovem za redovni godišnji servis, sledeće godine zdravlje pred grejnu sezonu, čovek je korektan, odradio je posao, objasnio sve sa svoje strane. I meni i njemu je u interesu da sarađujemo i nadalje. To je moje iskustvo za sada....
 
Poslednja izmena:
Ne mora da ugradi ovlasceni vec bilo ko sa pecatom. Ovlasceni serviser vrsi intervenciju ako se klima pokvari. Sto se tice garancije nakon kupovine se na mail energy neta posalje slika racuna i garancije i dobija se jos godinu dana garancije, ako se pre isteka trece i cetvrte godine obavi mali servis garancija se produzuje jos za godinu dana. Dodacu slike stare i nove muse i video kako radi nova, a imam i negde snimak i stare kako radi. Stara muse kod nas se zvala gree muse, a nova gree muse komfort, ili gree muse wifi sa spoljasnjom od 25kg.
Dobra informacija , na netu pise 31 kg
Za garanciju meni rekli da posle druge godine mora dase obavi mali servis dabi dobili 5 god garancije,
 
Definitivno treba proveriti sa prodavcima vezano za novi Muse model. @filip555 može da potvrdi tačnu oznaku svog modela, rekao je već za spoljašnju da je to to, trebalo bi da je unutrašnja takođe ona koju sam zalepio gore, nema druge. Fora je što se ovaj model i dalje vodi na mnogim sajtovima kao Muse Profi Wifi i ko će sada da se snađe dal je to staro, novo, Comfort, Profi, jer očigledno ne ažuriraju informacije, a i sami prodavci ne znaju šta prodaju. Zato samo oprez pri kupovini, ipak je u pitanju veća cifra i mora čovek da se iscima i sve proveri pre kupovine da ne bi bilo nepotrebnih peripetija...

P.S. Inače za ovu promociju novog Muse modela, Gree nam dođe bar po još jedan model gratis bulvalno 😉
 
Definitivno treba proveriti sa prodavcima vezano za novi Muse model. @filip555 može ds potvrdi tačnu oznaku svog modela, rekao je već za spoljašnju da je to to, trebslo bi da je unutrašnja takođe. Fora je što se ovaj model i dalje vodi na mnogim sajtovima kao Muse Profi Wifi i ko će sada da se snađe dal je to staro, novo, Comfort, Profi, jer očigledno ne ažuriraju informacije, a i sami prodavci ne znaju šta prodaju. Zato samo oprez pri kupovini, ipak je u pitanju veća cifra i mora čivek da se iscima i sve proveri pre kupovine da ne bi bilo nepotrebnih peripetija...

P.S. Inače za ovu promociju novog Muse modela, Gree na dođe bar po još jedan model gratis bulvalno 😉
Pa nema vise starih. Nema sta da se promovise, kada prodje zima sumiracemo utiske. K6DNA2F ke spoljasnja. Unutrasnja je ista kao kod stare.
 
Pa nema vise starih. Nema sta da se promovise, kada prodje zima sumiracemo utiske. K6DNA2F ke spoljasnja. Unutrasnja je ista kao kod stare.
Pa Gree Muse koji toliko svi pljuvaše sada nas dvojica maltene promovišemo, ni krivi ni dužni, jer imamo ok iskustva, ali zima kalendarski još nije ni udarila. Nema savršenog invertera i svako će naći nešto što mu ne odgovara, zato je i tržište ogromno i ima sjaset modela.

Ni ja nikom ne mogu da preporučim ovaj iako sam za sada zadovoljan, ali dok ne prođe zima i podvuče se crta, nema šta. Ovim samo ukazujemo da novi Muse nije kao stari, postoji razlika u radu i nije samo razlika u gabaritu spoljašnje jedinice kako se ovde šire dezinformacije, jer forumaši samo prenose ono što su čuli. Zato sve treba više puta proveriti, a ja se kladim da prodavnice i dalje prodaju stare modele, jer one prodaju dok god ima na stanju, nebitno od kada je to, bar sam se ja više puta u to uverio...

@filip555 Kada možeš podeli te klipove da ljudi uporede stari i novi Muse, jer je najbolje da ljudi imaju info od čoveka koji je baratao sa oba.

I dajte neka nova iskustva, dosta sa Muse-om više pohrliće ljudi u prodavnice, a oni samo trljaju ruke, jer im crni petak i dalje traje 😉
 
Pa Gree Muse koji toliko svi pljuvaše sada nas dvojica maltene promovišemo, ni krivi ni dužni, jer imamo ok iskustva, ali zima kalendarski još nije ni udarila. Nema savršenog invertera i svako će naći nešto što mu ne odgovara, zato je i tržište ogromno i ima sjaset modela.

Ni ja nikom ne mogu da preporučim ovaj iako sam za sada zadovoljan, ali dok ne prođe zima i podvuče se crta, nema šta. Ovim samo ukazujemo da novi Muse nije kao stari, postoji razlika u radu i nije samo razlika u gabaritu spoljašnje jedinice kako se ovde šire dezinformacije, jer forumaši samo prenose ono što su čuli. Zato sve treba više puta proveriti, a ja se kladim da prodavnice i dalje prodaju stare modele, jer one prodaju dok god ima na stanju, nebitno od kada je to, bar sam se ja više puta u to uverio...

@filip555 Kada možeš podeli te klipove da ljudi uporede stari i novi Muse, jer je najbolje da ljudi imaju info od čoveka koji je baratao sa oba.

I dajte neka nova iskustva, dosta sa Muse-om više pohrliće ljudi u prodavnice, a oni samo trljaju ruke, jer im crni petak i dalje traje 😉
Ja sam je prvi pljuvao na onom drugom forumu. I sva sreca izadje ovaj novi model inace bih trazio da mi vrate pare i plate montazu za neku drugu klimu koju kupim.

Modulacija stare muse na fix fan 2, vrtela je od 620w do 720w i tu se gasila jer je pregrevala prostor.


Modulacija nove muse komfort koja radi ok, slicno kao gree viola fix fan 2.

 
Razrešena misterija napokon - postoji očigledno poboljšanje novog Muse modela i @nemanjabgd84 je zvao dobavljača i dobio pogrešnu informaciji kao i ostali ljudi da je samo prepakovana spoljašnja jedinica radi lakšeg transporta. To i jeste verovatno slučaj, ali je tamo neki Kinez i dodatno čačnuo nešto i sada ovaj model radi kao pravi inverter, a ne kao on/off klima.

Mnogo pozitivnih komentara sam čuo o tom Viola modelu, ali ja je nigde nisam našao, pa sam išao direktno na savet ljudi koji koriste novi Muse i koji su zadovoljni sa njim. Mogu da dodam da se on bez problema povezuje sa telefonom preko Gree+ app (mada ja imam i Kineza za telefon, ali svakako sve što nosite po džepovima se tamo proizvodi, pa i sam iPhone), mada ja ovu app ni ne koristim.

Kod mene je klima podešena na I FEEL, dodatno uključen režim pročišćavanja vazduha, ali je kod mene FAN na AUTO sve vreme, a probaću baš sa FIX 2 kao kod @filip555. Razlika je što ja noću samo oborim to na SLEEP i ujutru vratim na regularno grejanje. To ide sada dok ne udari minus, tada ide bez SLEEP-a naravno.

Verujem da ima modela koji još bolje moduliraju, poput te Viole i sličnih, ali ako ovaj novi Muse bude radio ovako cele zime, u smislu da se ne gasi uopšte i sve vreme održava temp., trebalo bi da održava i kada su minusi, po specifikaciji je ovo među najjačim klimama u svom cenovnom rangu i među retkim koja bajagi greje i na -22, a videćemo i kada bude magletina i uslovi kada se klime najviše muče...

Poenta svega je da ima mnogo dezinformacija, a sve manje stručnih ljudi, više čovek ne može ni da kupi nešto, jer prodavac ne zna šta prodaje niti ga interesuje proda, a dobavljač pojma nema šta se dešava sa robom koju dobavlja niti to prati. I onda čovek često ide na foru "mačka u džaku", pa šta bude, ali eto ima i ljudi koji su se opekli, pa zamenili klimu dok je još u garanciji i trenutno imaju dobra iskustva.
 
Poslednja izmena:
Razrešena misterija napokon - postoji očigledno poboljšanje novog Muse modela i @nemanjabgd84 je zvao dobavljača i dobio pogrešnu informaciji kao i ostali ljudi da je samo prepakovana spoljašnja jedinica radi lakšeg transporta. To i jeste verovatno slučaj, ali je tamo neki Kinez i dodatno čačnuo nešto i sada ovaj model radi kao pravi inverter, a ne kao on/off klima.

Mnogo pozitivnih komentara sam čuo o tom Viola modelu, ali ja je nigde nisam našao, pa sam išao direktno na savet ljudi koji koriste novi Muse i koji su zadovoljni sa njim. Mogu da dodam da se on bez problema povezuje sa telefonom preko Gree+ app(mada ja imam i Kineza i za telefon, ali svakako sve što nosite po džepovima se tamo proizvodi, pa i sam iPhone), mada ja ovu app ni ne koristim.

Kod mene je klima podešena na I FEEL, dodatno uključen režim pročišćavanja vazduha, ali je kod mene FAN na AUTO sve vreme, a probaću baš sa FIX 2 kao kod @filip555. Razlika je što ja noću samo oborim to na SLEEP i ujutru vratim na regularno grejanje.

Verujem da ima modela koji još bolje moduliraju, poput te Viole i sličnih, ali ako ovaj novi Muse bude radio ovako cele zime, u smislu da se ne gasi uopšte i sve vreme održava temp., trebalo bi da održava i kada su minusi, po specifikaciji je ovo među najjačim klimama u svom cenovnom rangu i među retkim koja bajagi greje i na -22, a videćemo i kada bude magletina i uslovi kada se klime najviše muče...

Poenta svega je da ima mnogo dezinformacija, a sve manje stručnih ljudi, više čovek ne može ni ds kupi nešto, jer prodavac ne zna šta prodaje niti gs interesuje proda, a dobavljač pojma nema šta se dešava sa robom koju dobsvlja niti to prati. I onda čovek često ide na foru "mačka u džaku", pa šta bude, ali eto ima i ljudi koji su se opekli, pa zamenili klimu dok je još u garanciji i trenutno imaju dobra iskustva.
Po specifikaciji nova muse moze da greje do -25. Ima dvoredni izmenjivac, to bih morao da proverim, dok stara ima veci jednoresninizmenjivac u spoljasnjoj jedinici. Na fan 1 trosi oko 500w , takodje i na auto kada smanji na 1.
 
Razrešena misterija napokon - postoji očigledno poboljšanje novog Muse modela i @nemanjabgd84 je zvao dobavljača i dobio pogrešnu informaciji kao i ostali ljudi da je samo prepakovana spoljašnja jedinica radi lakšeg transporta. To i jeste verovatno slučaj, ali je tamo neki Kinez i dodatno čačnuo nešto i sada ovaj model radi kao pravi inverter, a ne kao on/off klima.

Mnogo pozitivnih komentara sam čuo o tom Viola modelu, ali ja je nigde nisam našao, pa sam išao direktno na savet ljudi koji koriste novi Muse i koji su zadovoljni sa njim. Mogu da dodam da se on bez problema povezuje sa telefonom preko Gree+ app (mada ja imam i Kineza za telefon, ali svakako sve što nosite po džepovima se tamo proizvodi, pa i sam iPhone), mada ja ovu app ni ne koristim.

Kod mene je klima podešena na I FEEL, dodatno uključen režim pročišćavanja vazduha, ali je kod mene FAN na AUTO sve vreme, a probaću baš sa FIX 2 kao kod @filip555. Razlika je što ja noću samo oborim to na SLEEP i ujutru vratim na regularno grejanje. To ide sada dok ne udari minus, tada ide bez SLEEP-a naravno.

Verujem da ima modela koji još bolje moduliraju, poput te Viole i sličnih, ali ako ovaj novi Muse bude radio ovako cele zime, u smislu da se ne gasi uopšte i sve vreme održava temp., trebalo bi da održava i kada su minusi, po specifikaciji je ovo među najjačim klimama u svom cenovnom rangu i među retkim koja bajagi greje i na -22, a videćemo i kada bude magletina i uslovi kada se klime najviše muče...

Poenta svega je da ima mnogo dezinformacija, a sve manje stručnih ljudi, više čovek ne može ni da kupi nešto, jer prodavac ne zna šta prodaje niti ga interesuje proda, a dobavljač pojma nema šta se dešava sa robom koju dobavlja niti to prati. I onda čovek često ide na foru "mačka u džaku", pa šta bude, ali eto ima i ljudi koji su se opekli, pa zamenili klimu dok je još u garanciji i trenutno imaju dobra iskustva.

Zapravo, ja sam bio kod njih, ali ne menja cinjenicu da sam onakav info dobio
 
Pitanje za vlasnike Midea klima
U aplikaciji nema da se vidi potrosnja struje po danu?
I kako da na ekranu klime prikazuje trenutnu potrosnju? To sam video na par video snimaka da ima ...
 
Vrh Dno