Cineman
Čuven
- Učlanjen(a)
- 07.01.2002
- Poruke
- 1,388
- Poena
- 735
Onda još gore, nešto pre 21h sam aktivirao.

Onda još gore, nešto pre 21h sam aktivirao.
To sam ovde pročitao kao i ti. S tehničke strane, kada dobiješ SIM on ima svoj jedinstven ICCID (i piše na plastici). Koji će to broj biti za upotrebu - zavisi da li dobijaš nasumične brojeve, ili plaćaš premijum brojeve ili koja je već politika operatera. Suštinski, oni mogu da ti promene broj telefona "jednim klikom".Ja sam razumeo da kad stigne SIM kartica a korisniku se ne sviđa broj, prvo menjanje je besplatno, osim ako nije premium broj u pitanju. I onda valjda promenom tog broja, isti se zapisuje na SIM karticu i on je defacto primarni i taj broj kasnije može da se prebaci u drugu mrežu tj. kod drugog operatora.
Meni sasvim lepo radi i čuje se, samo je jako spora. Promenio sam telefon na daleko brži i ima neko "seckanje" i dalje. Ali to nije bitno, obavlja posao, radi, server uvek dostupan. Ja zadovoljan.SBB Unifon je bila dobra aplikacija ali su je skroz zapustili. Nije ažuriranja negde od početka 2020. godine.
Ništa ne gubiš, svejedno kada si aktivirao!Onda još gore, nešto pre 21h sam aktivirao.
@owim
Onda imaju "dvostruki standard".
Znaci ko zna za fazon , moze da zadrzi i 0677 0xx xxx ( sa "plastike" ) i doda preneseni broj.
Ko ne zna , uglavnom brisu 0677 xxx xxx i na nalogu ostaje samo preneti broj.
Prilikom prenosa broja, korisniku koji inicira zahtev za prenos broja dodeljuje se Globaltel SIM kartica sa privremenim 0677xxxxxx brojem i određenim serijskim brojem (ICCID) kartice. Kada se zahtev za prenos broja realizuje, privremeni Globaltel broj se vraća u bazu, a za serijski broj te kartice vezujemo broj telefona koji se prenosi.@owim
Onda imaju "dvostruki standard".
Znaci ko zna za fazon , moze da zadrzi i 0677 0xx xxx ( sa "plastike" ) i doda preneseni broj.
Ko ne zna , uglavnom brisu 0677 xxx xxx i na nalogu ostaje samo preneti broj.
Takodje , ako iz call centra ne daju pogresne informacije , sve te sestocifrene
0677 xxx xxx koje imas na nalogu ( dobijanjem ili kupovinom ) mozes stalno
da menjas kao primarni broj na kartici.
Kupis par brojeva i rotiras ih na kartici po svojoj zelji.
Sedmocifreni virtuelni broj mozes koristiti samo putem aplikacije.
Nadam se da ce se uskoro pojaviti i @Globaltel Support i dati precizne odgovore.
U slučaju da još nekome zatreba, uputstvo se nalazi na linku: https://www.globaltel.rs/uputstvo-za-rucno-podesavanje-mreze.pdfNema opcije za izmenu poruke, pa ću morati da napišem novu. Rešenje mog problema jeste STK Services koji se pojavio pod Tools/Алатке folderom sada kada je Globaltel na SIM1. Ovo je Xiaomi-jeva aplikacija koju sam pominjao u poruci iznad, ali nisam siguran da li se pojavila sama kada sam prebacio Globaltel na SIM1 ili je nešto drugo uzrokovalo da se pojavi, jer je do sada nisam mogao pronaći i pokrenuti.
Unutar STK Services aplikacije, mogu da biram prvo Globaltel, pa onda Home ili Roaming. Slučaj završen.
Da li broj koji si prenosio, prethodno registrovao kod Globaltel tj. da se vodi na tebe?@sasa022 @Cineman
Ne verujem da će Globaltel operateri to potvrditi, ali DA, postavio sam broj koji se prenosi za virtuelni, dok sam jedan od brojeva koji se ne prenosi postavio za primarni.
Prenos izvršen bez problema, broj nestao iz liste, sve ostalo na Globaltel kartici/nalogu normalno nastavilo da radi.
To je bilo pre nekoliko meseci, i napominjem bez ikakve konsultacije sa korisničkim servisom. Takođe, ne verujem da se bilo šta po tom pitanju menjalo.
Pitam, da ne bude kasnije od strange Globaltel, broj ne može da se prenese jer nije prethodno registrovan ili tako nešto.Broj je bio prenet iz druge mreže, tako da je bio registrovan, ali ne pravi to nikakvu razliku da li jeste ili nije
U stvari, radi sve OK, no jedan broj bih ipak da prebacim kod "pravog" operatora, ostala dva broja bih ostavio u Globaltel.Tek što si stigao, toliko su te oduševili uslugom, da si rešio da bežiš glavom bez obzira
Niste u pravu sasvim. Ja sam pre par godina iz MTS-a prešao u Globaltel. Da bi pre 15-ak dana odlučio zbog problema "niste prijavljeni na mrežu" i "sim kartica nije podešena" da se vratim na MTS. Ali...prvi zahtev je odbijen zato što nisam registrovani prepaid korisnik?! A drugi zato što sam od globaltela dobio nepotpune podatke o S/N i PUK broju! Umoran od procedura odustadoh....ali danas posle svakog poziva gubim mrežu i verovatno krećem ponovo u prenos broja (registrovan sam se u međuvremenu)...Ako je broj bio duže od 3 meseca u mreži, tu nema šta globaltel da zateže. Prilikom odlaska vrlo su korektni i ne prave ni najmanji problem, nekad te čak i ne zovu, ne dobiješ obaveštenje već samo nestane signala.
I za razliku od drugih operatera, prenos ne rade noću, već najčešće oko 9-10 ujutru i računaj da si oko dva sata bez broja.
Niste u pravu sasvim. Ja sam pre par godina iz MTS-a prešao u Globaltel. Da bi pre 15-ak dana odlučio zbog problema "niste prijavljeni na mrežu" i "sim kartica nije podešena" da se vratim na MTS. Ali...prvi zahtev je odbijen zato što nisam registrovani prepaid korisnik?! A drugi zato što sam od globaltela dobio nepotpune podatke o S/N i PUK broju! Umoran od procedura odustadoh....ali danas posle svakog poziva gubim mrežu i verovatno krećem ponovo u prenos broja (registrovan sam se u međuvremenu)...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari