Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Ja sam se mozda malo zeznuo,ovo ce mi biti jedina kartica. A ovde citam da se stalno gubi signal a ja nemam alternativu.
Prekidi su jednom, dva puta godišnje, inače radi. Ne brini toliko mnogo oko toga.

Veći problem je što neki SMS servisi ne rade baš najbolje. Ostalo je manje-više OK. Internet (u prvih 40GB mesečno kolko je FUP) radi identično kao A1.
Koristim Globaltel na više lokacija, u telefonu, u multimediji u kolima, u selu na Staroj Planini za internet i neke senzore, pa znam prilično tačno kad ne radi... Prekidi uopšte nisu česti.
 
Jel mi moze neko reci , ti problemi sa sms-om kasnjenje poruka i tome slicno jel se to odnosi na sms preko aplikacije ili preko sim kartice u telefonu?
 
Jel mi moze neko reci , ti problemi sa sms-om kasnjenje poruka i tome slicno jel se to odnosi na sms preko aplikacije ili preko sim kartice u telefonu?
Preko aplikacije brojevi imaju problem. Ako uzmeš njihov sim/esim nema problema sa sms porukama.

I da, ako preneseš broj dešavalo se nekima da imaju probleme sa tim brojevima.
 
Ako nekome znaci na Kosmetu nemate roaming, nemaju ugovor sa njihovim operaterima
 
I opet dolazimo do onoga kad sam jos davno pisao.
"Bez roaminga", ukinut roaming i slično nije ni slično tome da nema dodatne naplate za korišćenje roaming usluga.... A taj izraz se masovno potencirao kod nas....
 
Instalirao sam Globaltel aplikaciju na Google Pixel 3XL ali ne mogu da citam poruke. Koristim samo aplikacuju posto nisam u Srbiji ...Verzija software je 2.8.7
1680562155847.png

Izlogovao sam se sa aplikacije ali i dalje je isto. Prosle godine sam bio u Mekenzijevoj i nesto su cackali pa je proradilo (mislim da su uninstall/install) application. Bojim se da to radim da nesto zeznem pa onda ostanem bez telefona za Srbiju koji mi treba do juna..
Pokusao sam da smanjim font na telefonu ali ovo dugme za poruke ne reaguje. Isto tako nema nikakva novija verzija aplikacije ....

Kako se vrsi update aplikacije - kroz Google application ili nesto drugo ...Prva stvar koji cu uraditi kada dodjem u Srbiju je da prebacim Globaltel na Iphone ..Drugar ima i radi kao bonbona ...



Jel ima neko ideju kako ovo da popravim
 
Skoro pa nikako, aplikacija ne radi nikako. Neki su instalirali starije verzije aplikacije koje navodno rade, prelistaj temu.
 
Instalirao sam Globaltel aplikaciju na Google Pixel 3XL ali ne mogu da citam poruke. Koristim samo aplikacuju posto nisam u Srbiji ...Verzija software je 2.8.7
Pogledajte prilog 384077

Izlogovao sam se sa aplikacije ali i dalje je isto. Prosle godine sam bio u Mekenzijevoj i nesto su cackali pa je proradilo (mislim da su uninstall/install) application. Bojim se da to radim da nesto zeznem pa onda ostanem bez telefona za Srbiju koji mi treba do juna..
Pokusao sam da smanjim font na telefonu ali ovo dugme za poruke ne reaguje. Isto tako nema nikakva novija verzija aplikacije ....

Kako se vrsi update aplikacije - kroz Google application ili nesto drugo ...Prva stvar koji cu uraditi kada dodjem u Srbiju je da prebacim Globaltel na Iphone ..Drugar ima i radi kao bonbona ...



Jel ima neko ideju kako ovo da popravim
Verzija 2.6.3 radi
Problem sto treba kartica da se ulogujes samo
 
Evo jednog od resenja za Globaltel aplikaciju koja nece da radi.

Meni aplikacij aza pripejd proradila.
Odete u Settings/APPS/Globaltel/permissions/ i tamo Globaltel aplikaciji date sve dozvole za pristup svemu.
I to je to. Restart telefona i sve radi.
Bar kod mene.
Javite kakva je situacija kod vas.
 
Evo jednog od resenja za Globaltel aplikaciju koja nece da radi.

Meni aplikacij aza pripejd proradila.
Odete u Settings/APPS/Globaltel/permissions/ i tamo Globaltel aplikaciji date sve dozvole za pristup svemu.
I to je to. Restart telefona i sve radi.
Bar kod mene.
Javite kakva je situacija kod vas.
I sta pise dole koja verzija aplikacije
 
Pošto je u pitanju virtuelni mobilni operator, da li je moguće da se 0677 broj prebaci kod drugog mobilnog operatora?
 
Pa ako moze sa drugog na Globaltel, kontam da moze i obrnuto.
 
@Cineman

Moze broj koji je vezan za SIM/eSIM ( broj mora biti aktivan 3 meseca u maticnoj mrezi - vazi za sve operatere ).
Globaltel virtuelni broj , koji se koristiti samo preko aplikacije se ne prenosi.
 
@Cineman

Moze broj koji je vezan za SIM/eSIM ( broj mora biti aktivan 3 meseca u maticnoj mrezi - vazi za sve operatere ).
Globaltel virtuelni broj , koji se koristiti samo preko aplikacije se ne prenosi.
SIM kartica postoji i ima opcija da se samo jednom zameni broj po želji. Da li onda taj koji je izabran po želji može da se prebaci? Koliko sam razumeo, broj po želji može samo jednom da se promeni i on postaje permanentan na SIM kartici.
 
Ako se samo instalira aplikacija , na osnovu broja drugog operatera ( sa kartice ) se dobija virtuelni
Globaltel broj.


@Cineman

Globaltel kartica dolazi sa nekim 0677 0xx xxx brojem
Mozes da izaberes neki drugi 0677 xxx xxx i ako ne spada u kategoriju
specijalnih brojeva prva zamena tj. dodavanje broja se ne naplacuje.
Mozes da dodas jos brojeva ( obican broj je 300 dinara , "specijalni" su 2500,5000,10000 )

Brojeve na kartici mozes da aktiviras po zelji.
npr. koristis 0677 0xx xxx , prebacis na 0677 1xx xxx , vratis 0xx xxx , prebacis na 2xx xxx.
Sa kartice mozes da koristis jedan od brojeva ( npr.1xx ) , a iz aplikacije bez promene na
kartici mozes da oznacis drugi broj i uputis poziv.

Jedan od brojeva ( vezanih za isti nalog ) mozes da preneses kod drugog operatera.
 
Ako se samo instalira aplikacija , na osnovu broja drugog operatera ( sa kartice ) se dobija virtuelni
Globaltel broj.


@Cineman

Globaltel kartica dolazi sa nekim 0677 0xx xxx brojem
Mozes da izaberes neki drugi 0677 xxx xxx i ako ne spada u kategoriju
specijalnih brojeva prva zamena tj. dodavanje broja se ne naplacuje.
Mozes da dodas jos brojeva ( obican broj je 300 dinara , "specijalni" su 2500,5000,10000 )

Brojeve na kartici mozes da aktiviras po zelji.
npr. koristis 0677 0xx xxx , prebacis na 0677 1xx xxx , vratis 0xx xxx , prebacis na 2xx xxx.
Sa kartice mozes da koristis jedan od brojeva ( npr.1xx ) , a iz aplikacije bez promene na
kartici mozes da oznacis drugi broj i uputis poziv.

Jedan od brojeva ( vezanih za isti nalog ) mozes da preneses kod drugog operatera.
Hvala na razjašnjenju. :)
 
Da li je neko danas u BG imao probelma sa mrežom oko 17h? Pola sata u centru (bar kada sam izašao iz WiFi zone) nisam mogao da se nakačim na ni na 4G, ni 3G, ni 2G. I telefon mi stalno slao notifikacije: ima mreže - pa se odmah izgubi (notifikacija nema mreže). I samo pišti. Onda su proradili pozivi, posle pola sata, ali data nije.
Sada pišem 1,5h kasnije, 4G i 2G rade, ali only 3G - no data.

Sa ovim statustom 3G mreže mogu da zovem! Iako je "emergency calls only" i "out of service". Konačno dobio kontakt centar, ništa ne znaju, kažu "verovatno su u toku radovi na unapređenju mreže", uh, što mrzim tu rečenicu. :mad: Promenio sam nekoliko BS jer sam se kretao od jednog dela centra do drugog i svuda isto stanje. Jesam li usamljen u problemu? U kontakt centru kažu da se "niko nije žalio". Mislim, nije mi problem što nema 3G mobile data, ali stalno nešto! I nisam mogu da koristim telefon preko 1h, a trebao mi je.

rygusQJ.png
 
Au sto je komplikovano dopuniti kredit...
Sto puta sam uneo kod, ime i adresu...valjda ova automatska obnova radi kako treba?

Ne znam cemu toliko detaljno uzimanje podataka za prepaid karticu, a koju sma vec registrovao u poslovnici?

Ruzna stvar je sto sam aktivirao paket sad uvece u 21h i to se racuna kao prvi dan
niti cu ja nocas da telefoniram niti njima znaci taj jedan dan :rolleyes:

sta se desava ako samo dopunim kredit a ne aktiviram nikakav paket?
Da li je tada moguce telefonirati?
 
Pa trebalo bi da možeš normalno da telefoniraš ali ti skida po tarifi, uspustavu poziva i svaki započet minut razgovora
 
Dodatak:
Zovem kontakt centar: nemoguća misija, u svako doba dana traje po 40min čekanje, a nikakva korist. Inače sada i na mejlove odgovaraju posle 7 dana, a ranije su odmah. Pitam zašto, kažu "imamo i postpejd korisnike". Pih!

* * *
Ovo što je @sasa022 pisao, a @Cineman pitao, verujem da Saša zna daleko više od mene. Ja imam MTS numeraciju u Golobaltelu. Iz aplikacije mogu da kupim neograničeno virtuelnih 0677 ali i međunarodnih brojeva koji su na spisku zemalja. Svaki virtuelni broj je po 300din i oni se mogu koristiti samo iz app. A app baguje i mnogi su pisali da imaju problema, da to nesigurno i jadno radi. Nisam nikada kupio virtuelni broj. Objašljeno mi je na forumu da ako kupim recimo 5 virtuelnih brojeva dostupan sam istovremeno na 6 brojeva: osnovnom broju i svim virtuelnim brojevima (virtuelnim: samo iz app). A ako želim da zovem, moram da izaberem koji mi je primarni broj za zvanje od 6 navedenih i onda zovem iz app. (Broj uvek može da se promeni.)
To bi trebalo da je cool stvar kada je neko u inostranstvu, ima WiFi, može sa svog broja da pozove fiksni u SRB kao da zove iz Srbije ili mob broj koji nema već neku aplikaciju za telefoniranje, tipa WhatsApp, Viber.

Kako se ti virtuelni brojevi prenose, menjaju i sve drugo -- neki su napisali, ne znam. Znam da virtuelni broj nikako ne može da se dobije kao SIM/eSIM, što je meni trebalo za pametni sat.

Inače za zvanje iz inostranstva koristim odličnu SBB Unifon app godinama.
Imajte u vidu da se Globaltel app može instalirati samo na jednom uređaju, a bilo bi korisno imati na mobu, tabletu, pametnom satu, itd.
 
Dodatak:
Zovem kontakt centar: nemoguća misija, u svako doba dana traje po 40min čekanje, a nikakva korist. Inače sada i na mejlove odgovaraju posle 7 dana, a ranije su odmah. Pitam zašto, kažu "imamo i postpejd korisnike". Pih!

* * *
Ovo što je @sasa022 pisao, a @Cineman pitao, verujem da Saša zna daleko više od mene. Ja imam MTS numeraciju u Golobaltelu. Iz aplikacije mogu da kupim neograničeno virtuelnih 0677 ali i međunarodnih brojeva koji su na spisku zemalja. Svaki virtuelni broj je po 300din i oni se mogu koristiti samo iz app. A app baguje i mnogi su pisali da imaju problema, da to nesigurno i jadno radi. Nisam nikada kupio virtuelni broj. Objašljeno mi je na forumu da ako kupim recimo 5 virtuelnih brojeva dostupan sam istovremeno na 6 brojeva: osnovnom broju i svim virtuelnim brojevima (virtuelnim: samo iz app). A ako želim da zovem, moram da izaberem koji mi je primarni broj za zvanje od 6 navedenih i onda zovem iz app. (Broj uvek može da se promeni.)
To bi trebalo da je cool stvar kada je neko u inostranstvu, ima WiFi, može sa svog broja da pozove fiksni u SRB kao da zove iz Srbije ili mob broj koji nema već neku aplikaciju za telefoniranje, tipa WhatsApp, Viber.

Kako se ti virtuelni brojevi prenose, menjaju i sve drugo -- neki su napisali, ne znam. Znam da virtuelni broj nikako ne može da se dobije kao SIM/eSIM, što je meni trebalo za pametni sat.

Inače za zvanje iz inostranstva koristim odličnu SBB Unifon app godinama.
Imajte u vidu da se Globaltel app može instalirati samo na jednom uređaju, a bilo bi korisno imati na mobu, tabletu, pametnom satu, itd.
Ja sam razumeo da kad stigne SIM kartica a korisniku se ne sviđa broj, prvo menjanje je besplatno, osim ako nije premium broj u pitanju. I onda valjda promenom tog broja, isti se zapisuje na SIM karticu i on je defacto primarni i taj broj kasnije može da se prebaci u drugu mrežu tj. kod drugog operatora.

SBB Unifon je bila dobra aplikacija ali su je skroz zapustili. Nije ažuriranja negde od početka 2020. godine.
 
Ruzna stvar je sto sam aktivirao paket sad uvece u 21h i to se racuna kao prvi dan
niti cu ja nocas da telefoniram niti njima znaci taj jedan dan :rolleyes:
Paket će ti isteći 30tog dana u 21h. Tako da nisi na gubitku.
 
valjda ova automatska obnova radi kako treba?
Radi.

Ruzna stvar je sto sam aktivirao paket sad uvece u 21h i to se racuna kao prvi dan
niti cu ja nocas da telefoniram niti njima znaci taj jedan dan :rolleyes:
Nije tako. Od 21h počinje računanje 30 punih dana, i ako pogledaš stanje koje stiže na SMS ili u app, videžeš da ti 30. dana traje do 21h. Dakle, imaš punih 30 dana.

sta se desava ako samo dopunim kredit a ne aktiviram nikakav paket?
Da li je tada moguce telefonirati?
Moguće, ali skupo i neisplativo. A možeš da dopuniš bar 300din mesecno (50min + 1GB) i time sačuvaš min i GB koje imaš na broju (ako imaš). I imaš besplatne pozive u mreži.
 
Nazad
Vrh Dno