Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

zdravo, da li je neko imao problem sa podesavanjem mobilnih podatka na Globaltel-u? Prenet broj pre mesec dana, skoro utvrdjeno da nema mobilnog neta (otac koristi broj pa je sve vreme bio na wifi).
Namestene pristupne tacke name, apn svuda pise globaltel, slali opet konf.poruke, rekonektovali ga sa mreze, osvezavali podatke preko STK, ne radi i dalje. Ima li neko isto iskustvo? Sta raditi dalje?
 
zdravo, da li je neko imao problem sa podesavanjem mobilnih podatka na Globaltel-u? Prenet broj pre mesec dana, skoro utvrdjeno da nema mobilnog neta (otac koristi broj pa je sve vreme bio na wifi).
Namestene pristupne tacke name, apn svuda pise globaltel, slali opet konf.poruke, rekonektovali ga sa mreze, osvezavali podatke preko STK, ne radi i dalje. Ima li neko isto iskustvo? Sta raditi dalje?
Gurni karticu u drugi telefon da znas dal je do aparata ili broja ,ako ne radi i dalje javi se podrsci u suprotnom reset mreznih podesavanja na telefonu ili hard reset celog telefona...
 
Gurni karticu u drugi telefon da znas dal je do aparata ili broja ,ako ne radi i dalje javi se podrsci u suprotnom reset mreznih podesavanja na telefonu ili hard reset celog telefona...
resetovali su oni mrezi, ja telefon, ostaje da prebacim u svoj mob, mada druga karitca radi ful kod mene. Rekose mi iz podrske da ako ne uspem da resim, mogu da mi posalju novu karticu
 
Radi se na rešavanju, očekujemo da uskoro navedena opcija ponovo bude dostupna. 🙃
@Globaltel Support da li ćemo biti obavesteni o rješavanju istog i na koji način SMS/e-mail?

Da li ikome na ios rade dolazni pozivi u aplikaciji ? Predao sam reklamaciju ali sam u inostranstvu i naravno ne radi ne mogu da me dobiju … niko ne može
Meni isto tako ne funkcionisu..podnio reklamaciju prije 5-6nedelja, tj.poslednji odgovor datira prije 5nedelja gde je receno da rade na tome?
 
Zdravo svima,
Ima jako puno poruka i nemojte mi zameriti ako ponovo postavim nešto što je diskutovano.

Ne stižu mi poruke o propustenim pozivima.
pre toga imao sam aktiviranu govornu poštu sa transkripcijom i to je lepo radilo i nisam ni primetio da ta funkcija ne radi već oko tri meseca. Ljudi su mi govorili da su mi ostavljali poruke ali mi ništa nije stizalo.

Potom sam isključio govornu poštu u potpunosti, imam dual sim telefon sa globaltel i MTS karticom.

poslednjih dana barem 10 puta dnevno isključim telefon odnosno prebacim da u airplane mode i pozovem svoj globaltel i MTS broj.
Poslednji put sam dobio poruku o propuštenom pozivu sa globaltela pre pet dana, dok sa mts kartice dobijem svaki put (znači 10 puta dnevno, a sa globaltel-a krompir).

Zvao sam kontakt centar i oni su mi kao resetovali telefon, pa sam ga ja restartovao, pitao sam da li sam jedini koji ima ovakvih problema i rekli su mi da jesam.

Rekli su mi da imam najnoviju verziju SIM kartice.

Inače globaltel kartica mi je u sim1, probao sam da zamenim kartice iz sim2 u SIM 1, probao sam u globaltel karticu na drugom telefonu, i sve vreme se isto ponaša, ako broj nije dostupan ne dobijam poruku o propuštenom pozivu.

To me mnogo nervira.
Ima li neko od vas takav problem i kako ste ga rešili?

Hvala veliko u napred!
 
U Globaltel korisničkom servisu su veoma ljubazni, ali ti nijedan problema neće rešiti. Najlepše moguće zamoliće te da restartuješ telefon, probaš sa drugim telefonom i ostale stvari koje svako sto puta uradi pre nego što ih pozove. Jedino da čekaš da se reši samo od sebe, drugu opciju ne vidim.
 
@todoss
Hvala ti! Da li sam jedini kojem mi ne stižu notifikacije o propustenim pozivima ili i drugi ovde imaju tih problema?

Potpuno si u pravu za njihov korisnički servis. Beskorisno.
 
Sad sam pokušao desetak puta i stigla mi je samo jedna (prva) poruka kada mi je taj telefon bio dugo ugašen, ali na broj sa kog sam zvao nije stiglo da sam ponovo dostupan. Pokušavao sam još mnogo puta da ga stavim u režim leta i nijednom mi nije stigla poruka. Probao sam isto sa Yettel brojem i odmah stižu poruke i za propušten poziv i da sam ponovo dostupan.
 
@todoss
Prijatelju, upravo si od A do š opisao moj problem!
U poslednja tri dana globaltel nije ni jednom javio da je dostupan niti je onom drugom broju koji je pozivao javio da je dostupan, a pre toga od 10 pokušaja samo bi se prvi put javio porukom da imam propušten poziv.

svaki put sam paralelno pozivao MTS karticu u istom telefonu pod potpuno istim uslovima i ona se svaki put javljala korektno da nije dostupna i pozivaocu kasnije je stigla poruka da je ponovo dostupan broj.

Jutros mi operater u kontakt centru kaže da sam jedini koji ima taj problem! Grrrr.

Hvala što si mi potvrdio.
 
Da li imas jedan broj ili vise vezano za globaltel app? Meni na jedan zvoni na redovni tel koji je vezan za sim karticu na ostale ne zvoni niti dobijam sms obavestenja, govorna isto. Kao ni sms poruke na brojeve vezane uz app. Mozemo u privat pa testirati @owim ?
 
@insha
Imam samo jedan globaltel broj i ne koristim aplikaciju i nemam virtuelne brojeve.

Meni telefon zvoni Kada je uključen. Ali kada ga namerno isključim ne stižu mi poruke o propustenim pozivima, niti osobi koja me je pozvala ne stigne poruka da sam ponovo dostupan. Ne radi govorna pošta. Ne radi opcija pozovi me.
Aplikacija imam bagove i morao sam sa poslednje verzije da se vratim na prethodnu koja mi je uspešno radila.

Sve ovo što sam nabrojao (a i ti i drugi) ostavlja ružnu sliku za globaltel. Zamisli tek ona koji su se vezali ugovorom na dve godine.

Ponovo sam zvao kontakt centar i tražio da napišu reklamaciju iako sam potpuno svestan da je kolega @todoss potpuno u pravu, da od korisničkog centra nema nikakve koristi.

razgovarao sam sa drugim operaterom i on se ponašao kao da prvi put čuje za sve ove probleme. I naravno, kod njih je sve u redu tako da problem "mora biti kod mene". 😒
 
@Globaltel Support

ne radi imessage verifikacija, ne stizu poruke od amazon, ne stizue poruke od erste banke, nije mi stigla poruka od osiguranje itd itd ...
 
Prolecna net promocija 23GB - 400 dinara. Rok za aktivaciju 31.03.2023
 
Dobro jutro... Da si čitao poruke, to je dugogodišnji nerešiv problem. 🤣🤣🤣
Ovo mi je na SIM kartici ne aplikaciji i inače je radilo godinama … za aplikaciju je naravno druga priča …

Mobibanka i Raiffeisen na primer stižu poruke ali ertse, amazon, triglav osiguranje ne
 
Ovo mi je na SIM kartici ne aplikaciji i inače je radilo godinama … za aplikaciju je naravno druga priča …

Mobibanka i Raiffeisen na primer stižu poruke ali ertse, amazon, triglav osiguranje ne
Bez ikakve šale vi ste hrabar čovek kad globaltel broj koristite za tako važne stvari.
 
Globaltel veoma neozbiljna mreza.
Porucena kartica nema je par dana,kontaktiram da vidim o cemu se radi kazu nema uplate. Posaljem sve dokaze da je izvrsena uplata i na kraju je ispalo da nisam ostavio "sve podatke"
Koje sve? Ime prezime,adresa, grad, postanski broj i broj telefona. Ja mislim da je to 'dovoljno' Poslao sve podatke opet za slanje,i evo proslo je 4 dana i od tad opet nista.
A od porucenja kartice citavih 10.
SRAMOTA!
 
Sad sam pokušao desetak puta i stigla mi je samo jedna (prva) poruka kada mi je taj telefon bio dugo ugašen, ali na broj sa kog sam zvao nije stiglo da sam ponovo dostupan. Pokušavao sam još mnogo puta da ga stavim u režim leta i nijednom mi nije stigla poruka. Probao sam isto sa Yettel brojem i odmah stižu poruke i za propušten poziv i da sam ponovo dostupan.
Zdravo, da li se ovo i dalje dešava kod tebe?
 
Zdravo, da li se ovo i dalje dešava kod tebe?
Isto. Stigla mi je poruka prvi put i to samo na Globaltel broj, a ne i na Yettel sa kojeg sam zvao da sam ponovo dostupan. Posle ništa. Kod Yettela mi odmah stignu poruke na oba broja, svaki put. Ja taj broj ni ne koristim, uzeo sam ga za dečiji satić, ali tamo minne radi internet. Držim ga za letovanje zbog povoljnog roaming interneta, ali po svoj prilici Posle leta bacam karticu pošto ne može da se uplati manje od 500 dinara kredita. Izaći će ne skuplje nego da sam koristio Yettel internet bez ikakvog paketa.
 
Poslednja izmena:
@Koky
@shexpir

Čovek je mislio preko aplikacije, a ne kioske, pošte... Ako me pamćenje služi to je traženo odavno, da se u aplikaciji omogući više opcija uplate kredita, ali kao i ostali zahtevi na jedno uvo ušlo, na drugo izašlo.
 
Nazad
Vrh Dno