Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Na Telenor 4G radi extra. Meni je potrebna za inostranstvo gde nisam baš uvek siguran kakav će net biti dostupan.
 
Od mene veliki minus za Globaltel. Pre oko mesec dana sam kontaktirao zbog loseg signala, 3G je slab a 4G mogu da sanjam, tako da stalno vrti cas 2g, pa se prebaci na 3g tako da je skoro nemoguce da se koristi internet. Na to sam dobio odgovor da oni koriste VIP bazne stanice i poslali mi onu njihovu mapu pokrivenosti. Posle toga sam im poslao poruku sa pitanjem da li oni mogu da uticu da se to sredi i nista mi nisu odgovorili evo skoro mesec dana. Da li vredi da se direktno obratim VIP-u? Vidim da ove iz Globaltela to ne interesuje.
 
Možeš Vip da cimaš, ali da li će oni hteti da ti pomognu, to je pitanje. A da li si probao Vip na toj lokaciji, ne bi trebalo da bude neke razlike u signalu između Vip kartica i Globaltel kartica. Obe se kače na istu mrežu.
 
Na Telenor 4G radi extra. Meni je potrebna za inostranstvo gde nisam baš uvek siguran kakav će net biti dostupan.

Ja sam koristio Globaltel app sa bonbon karticom u Nemačkoj i Bugarskoj na 4G mreži. Takođe na Vodafone Kablu u Nemačkoj - radi ok.

Koristio sam i dva puta sa Vip karticom u Bugarskoj u roamingu na 4G - radi dobro.

btw. Evo upravo sam probao preusmeravanje sa Vip NEO postpaida na Globaltel VoIP broj (7 cifara). Radi normalno.

Inače, stvarno preporučujem da isključite battery optimization za Globaltel aplikaciju. Ne potroši puno baterije, a smanjuje mogućnost da budete nedostupni. Takođe, ko ide u inostranstvo obavezno bezuslovno preusmerite pozive.
 
Poslednja izmena:
Možeš Vip da cimaš, ali da li će oni hteti da ti pomognu, to je pitanje. A da li si probao Vip na toj lokaciji, ne bi trebalo da bude neke razlike u signalu između Vip kartica i Globaltel kartica. Obe se kače na istu mrežu.

Isto je stanje i sa VIP-om, mada trenutno ne koristim tu mrezu, ali ljudi koji dolaze kod mene sa njihovom karticom imaju isti problem. Probacu i njih da cimam, nego me nervira ponasanje Globaltela.
 
Da potvrdim da preusmeravanje sa MTS na 0677/xxxx-yyy (aplikacija) funkcioniše bez problema.
 
Isto je stanje i sa VIP-om, mada trenutno ne koristim tu mrezu, ali ljudi koji dolaze kod mene sa njihovom karticom imaju isti problem. Probacu i njih da cimam, nego me nervira ponasanje Globaltela.
ne moze tu globaltel da uradi nista, iznajmljuju infrastrukturu od vipa. gde vip kartice imaju signal, imace i globaltel i to je to. nije im isplativo da postavljaju bazne stanice tamo gde ima malo korisnika.. tako je i kod mene u selu, ni jedan operater nema dobar signal. telenor je ranije imao neki repetitor koji vise nije u funkciji, zalbe ne pomazu..

Sent from Galaxy S8
 
Globaltel isključivo koristim za prijem preusmerenih poziva kada sam u romingu na duže vreme i imam lokalnu prepaid karticu za data. Dobro funkcioniše i uglavnom sam zadovoljan. Probao sam u Makedoniji, Austriji, Švajcarskoj, Australiji.
Planiram da uzmem SBB paket, pa ću onda malo da uporedim sa UniFon app koja bi mi i više odgovarala ukoliko dobro radi.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
ne moze tu globaltel da uradi nista, iznajmljuju infrastrukturu od vipa. gde vip kartice imaju signal, imace i globaltel i to je to. nije im isplativo da postavljaju bazne stanice tamo gde ima malo korisnika.. tako je i kod mene u selu, ni jedan operater nema dobar signal. telenor je ranije imao neki repetitor koji vise nije u funkciji, zalbe ne pomazu..

Sent from Galaxy S8

Mogu da se udostoje i da odgovore na postavljeno pitanje, bar toliko, a ne da me iskuliraju. Ovde kod mene druga dva operatera imaju stabilan 4G signal, jedino je sa Globaltel(VIP) problem.
 
Inače, stvarno preporučujem da isključite battery optimization za Globaltel aplikaciju. Ne potroši puno baterije, a smanjuje mogućnost da budete nedostupni. Takođe, ko ide u inostranstvo obavezno bezuslovno preusmerite pozive.

Da li i dalje mreže naplaćuju preusmeravanje prema tarifi na kojoj je mreži telefon bio poslednji put? Sećam se da je to pre bio problem.
Recimo odeš u inostranstvo, koristiš svoj telefon, onda ga preusmeriš na Globaltel i tvoj operater ti naplati sve redirekcije kao da si pozivao iz roaminga.
 
Globaltel isključivo koristim za prijem preusmerenih poziva kada sam u romingu na duže vreme i imam lokalnu prepaid karticu za data. Dobro funkcioniše i uglavnom sam zadovoljan. Probao sam u Makedoniji, Austriji, Švajcarskoj, Australiji.
Planiram da uzmem SBB paket, pa ću onda malo da uporedim sa UniFon app koja bi mi i više odgovarala ukoliko dobro radi.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Da li je virtuelni broj potrebno održavati u životu nekim kreditom? Koliko često?
Ja sam već dva puta pitao u Unifon temi za iskustva oko redirekcije, ali nisam dobio odgovor.
 
Ja nisam nikada uplatio kredit. Uvek kad instaliram aplikaciju imam taj neki virtuelni broj.
Za forward, mislim da nema veze kad ga uključiš, bitno je da je bezuslovno preusmerenje. Uvek uključim nakon što stignem na destinaciju i kupim lokalni prepaid.
 
Poslednja izmena:
Мислим да треба одржавати тај виртуелни број.Зашто би неко дао број скроз бесплатно?
И други виртуелни бројеви се купују на мјесец дана.Кредит траје 3 мјесеца а број 6 мјесеци.Тако сам ја схватио,немам лично искуство.
 
Nisam koristio aplikaciju skoro godinu dana. Kad sam je instalirao, bilo je nekog virtuelnog broja; da li je isti kao prošle godine ili je novi ne znam. Meni to konkretno nije bitno, treba mi samo da na taj broj preusmerim dolazne pozive dok sam u romingu i ništa vise.
 
Poslednja izmena:
Мислим да треба одржавати тај виртуелни број.Зашто би неко дао број скроз бесплатно?
И други виртуелни бројеви се купују на мјесец дана.Кредит траје 3 мјесеца а број 6 мјесеци.Тако сам ја схватио,немам лично искуство.

Da li je virtuelni broj potrebno održavati u životu nekim kreditom? Koliko često?
Ja sam već dva puta pitao u Unifon temi za iskustva oko redirekcije, ali nisam dobio odgovor.

Broj traje 6 meseci od poslednje dopune,a kredit 3 meseca od poslednje dopune. Drugim rečima, da biste održavali broj telefona potrebno je da dopunjavate kredit na svakih 6 meseci :)

Od mene veliki minus za Globaltel. Pre oko mesec dana sam kontaktirao zbog loseg signala, 3G je slab a 4G mogu da sanjam, tako da stalno vrti cas 2g, pa se prebaci na 3g tako da je skoro nemoguce da se koristi internet. Na to sam dobio odgovor da oni koriste VIP bazne stanice i poslali mi onu njihovu mapu pokrivenosti. Posle toga sam im poslao poruku sa pitanjem da li oni mogu da uticu da se to sredi i nista mi nisu odgovorili evo skoro mesec dana. Da li vredi da se direktno obratim VIP-u? Vidim da ove iz Globaltela to ne interesuje.

Poštovani, želela bih da vam se iskreno izvinim od strane Globaltela i činjenice da Vam nismo odgovorili na vreme. Na žalost, mi, kao virtuelni operater, ne možemo da utičemo na pokrivenost jer koristimo infrastrukturu od VIP-a i koristimo njihove predajnike.

Danas sam primetio da mi je iskljucena opcija "automatska obnova" i da ne moze da se ukljuci. Inace posedujem paket 4Gb + 4Gb .Posto tog paketa vise nema u ponudi, verovatno je je to razlog nemogucnosti obnove istog.

Svim korisnicima kojima je bila aktivna promocija dupliranja do 100 GB interneta smo poslali podsetnik da promo period ističe 31.12.2018. Stari internet paketi od 4 i 10 GB nisu više u ponudi i zbog toga ne mogu da se obnove.

Sav neiskorišćen saobraćaj se prenosi aktiviranjem nekog od novih internet paketa pre isteka aktuelnog.

Sorry, malo menjam temu. :) Primecujem u poslednje vreme jedan bug u najnovijoj verziji aplikacije. Na kartici sa primljenim i pozivanim brojevima, ako duze zadrzim prst na nekom od brojeva kako bih otvorio meni sa opcijama, ako kliknem na opciju za brisanje broja, aplikacija se crash-uje i ne mogu nikako obrisati neki od brojeva. Da li je jos neko primetio ovaj problem?

Hvala na prijavljenoj grešci. Potrudićemo se da ovo ispravimo u sledećoj verziji.

Žao nam je što nismo odgovarali na vaše komentare. Slobodno nam se obratite na [email protected] kad god imate neko pitanje.
 
Истиче ми уговор у МТС-у. Ако сам лепо схватио треба да пређем код њих на припејд и онда да дођем у пословницу да пребацим број у Глобалтел? Уз задржавање броја, наравно?

Послато са Redmi Note 5 уз помоћ Тапатока
 
Da li ima neka fora sa aktivacijom rominga? Pre putovanja u Rumuniju kupio sam paket od 250MB i na aplikaciji stoji da je dodatak aktivan ali ne mogu nikako da dobijem data vezu, samo 2G. Inače imam Globaltel sim karticu.
 
Истиче ми уговор у МТС-у. Ако сам лепо схватио треба да пређем код њих на припејд и онда да дођем у пословницу да пребацим број у Глобалтел? Уз задржавање броја, наравно?

Послато са Redmi Note 5 уз помоћ Тапатока

Možete pozvati naš korisnički servis na 06771234 da Vam objasne detaljnije prelazak u našu mrežu. Ne morate prelaziti u pripejd u MTS-u bitno je samo da Vam je ugovor istekao. Broj zadržavate kada pređete u našu mrežu.

Da li ima neka fora sa aktivacijom rominga? Pre putovanja u Rumuniju kupio sam paket od 250MB i na aplikaciji stoji da je dodatak aktivan ali ne mogu nikako da dobijem data vezu, samo 2G. Inače imam Globaltel sim karticu.

Za roming je bitno da Vam je uključen prenos podataka (u većini telefona je podešena zabrana prenosa podataka u romingu), takođe je bitno da budete nakačeni na određenu mrežu u kojoj funkcioniše roming internet, za Rumuniju je u pitanju:Vodafone
Takođe, vidite da li imate APN podešavanja, važno je da APN name bude globaltel kao i APN da bude globaltel.
Za dodatne informacije slobodno nam pišite na [email protected]
 
Poslednja izmena:
^ne sme prelaziti u MTS na prepaid, jer 3 meseca posle toga zvanicno ne moze prelaziti u drugu mrezu. Iako je MTS lezeran po tom pitanju.
 
Na koji nacin mogu da u evrima uplatim sredstva na mastercard preko globatel app?
 
Svim korisnicima kojima je bila aktivna promocija dupliranja do 100 GB interneta smo poslali podsetnik da promo period ističe 31.12.2018. Stari internet paketi od 4 i 10 GB nisu više u ponudi i zbog toga ne mogu da se obnove.


Identično kao što je svojevremeno Orion "obavestio" korisnike Ring+ o izmenama postojećih uslova.

I to je ukinuto bez obzira što je bilo reklamirano da promocija duplih GB traje godinu dana OD KUPOVINE sim kartice i kasnije potvrđivano od strane podrške Globaltela (razgovori i e-mail).
 
Razmisljam da prebacim prepaid sa mts na globaltel.

Medjutim, cujem iz neproverenih izvora da postoji problem sa prijemom poziva i SMS poruka iz inostranstva?
Moze li neko da potvrdi ili negira?

Hvala.
 
@Globaltel-supp Da li se uskoro ocekuje uvodjenje nekih novih promocija i usluga?
 
Poslednja izmena:
Razmisljam da prebacim prepaid sa mts na globaltel.

Medjutim, cujem iz neproverenih izvora da postoji problem sa prijemom poziva i SMS poruka iz inostranstva?
Moze li neko da potvrdi ili negira?

Hvala.
Postoje određeni problemi i sa prijemom sms i poziva iz domaćih mreža. Ja sam im ukazao na taj problem i bio zamorče za testiranje dolaznih poziva iz određenih mreža.
Ali ne mogu ni ja sve ispratiti.
Ono što sam skorije uočio je nemogućnost prijema sms poruka iz Orion Ring+ aplikacije.
 
Kakvih to problema ima sa domaćim mrežama? Iz svih, ili samo iz odredjene mreže?
 
Bilo je problema sa prijemom poziva na prenet broj (061) iz fiksnih mreža.
A sms iz ring+ aplikacije ne radi i dalje, niti radi na 0677 šestocifreni broj.
Sigurno će se pojaviti još neki slučaj, ali ja ne mogu isprobati sve mreže.
 
Upravo isprobao. U smeru Globaltel - Ring plus, sms funkcionise, a sa Ring plus aplikacije sms ne stize na Globaltel broj. Da li bi to mozda trebalo prijaviti Orionu?
 
To treba oni međusobno da rešavaju, a nekome svakako treba prijaviti.
Mene mrzi da se više zamajavam sa tim, i koristim isključivo za ono što sam siguran da radi (da preusmerim poziv na taj broj kad sam u roamingu).
 
Kako se prenosi broj kod njih? Može li online ili u poslovnici samo?

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Nazad
Vrh Dno