Šta je novo?

GeForce GTX 980 Thread

Jos neki testic,
Resident Evil 6 Benchmark,
levo HT-OFF, desno HT-ON,
RE6_ 1580.jpg RE6_2015_09_28_23_11_21_462.jpg
Dakle, prakticno, izjednacen ukupan score,( jer score se pomera u razmaku 100-200 poena) i u ovom testu nema razlike izmedju koriscenja HT-a.
Bench je vremenski dugacak i dosta realno prenosi atmosferu iz igre,
tako da mislim da posto je isti frame rate, moze da se koristi u igri HT i sigurno ce dati super performanse, mozda cak i vece od HT-OFF, jer bas ima puno zombija u akciji i dosta pucnjave....
 
Poslednja izmena:
Batman Origins Benchmark,
levo je HT-OFF, desno je HT-ON
Batman 1.580.jpg BatmanOrigins_2015_09_28_23_50_14_626.jpg
Dakle, slicno kao i kod Tomb 2013, vidi se mali pad od nekoliko frejmova, i za maximalni i za minimalni broj,( uradjeno par krugova testa),
ali, s obzirom da je sam test, takodje, relativno kratak i linelaran, pitanje je kako ce se ponasati u realnom okruzenju, tj. u samoj igri, gde ima puno fajta i akcije i otvorenor prostora,
tako, treba probati HT i videti kako stoje stvari
A, o toj nekoj dilemi, da li ukljuciti ili iskljuciti HT, cu na kraju, kada sve "istestestiram" :smash:, da pokusam da sumiram neke svoje utiske i zapazanja,,) kako se ponasa HT-ON i iz samih igara...
 
Poslednja izmena:
Inace, ovako izgleda folder gde drzim rezultate testova: :rtfm: :type:
SS.png SS 2.png

Inace, da se malo pohvalim, :smoke: Final fantasy xiv heavensward benchmark:
Levo 980 Ti na default, i desno 980 na 1.584|7950 ghz,
980 Ti.jpg ffxiv_dx11_1.580.jpg
 
E, sad, kako da kazem,
neki malo "jaci" testovi.
FINAL FANTASY XIV: Heavensward je MMORPG igra, i ovaj Benchmark deluje , da kazem onako laicki, kao bas kompleksan test, sto se tice grafike, vremenski traje oko 8 minuta i ima mnogo akcije, borbe i veliku brojnost objekata, i narocito, sto je bitno, test je dosta zavistan i od snage samog CPU-a,
jer sam video neke rezultate koji su dosta manji sa nekim Amd 8350 procom., od rezultata sa nekim Intel procom, kada se koristi gtx 980 grafa.
Levo je HT-OFF, desno je HT-ON,
ffxiv_dx11_ 1.580.jpg ffxiv_dx11_1.580.jpg
Test je pokazao priblizne rezultate, mozda, malo visi score za HT-ON,
i, apsolutno se moze ocekivati, da u real gamingu ove igre, Hyper-threading ima bolji frame rate....
 
Poslednja izmena:
Zasto sam resio da napravim te neke testove za HT-ON za ovaj proc ?
Pa, kad sam silom prilika uzeo ovaj I7, sta sad,
kako sam do sad cito, te HT zagreva preterano proc., te u gamingu ne daje bas dobre perfomanse...
pa, reko, uzo sam taj I7 HT Octa core procesor, pa sta mi sad znaci da mi sljaka kao Quad Core,
pa, :D , reko,mogo sam da uzmen i neki I5 procesor za manje love i da uzivam.:,,:
I, tako, reko, ajd da istestestiram :wc: ovaj proc., meni ce da pomogne da izaberen kako da postavim HT, a mozda i nekom drugom pomogne u toj nekoj nedoumioci. :eyebrows:
Naravno, ovo je samo za gaming i Desktop rad, i mogu reci da i u dnevnom radu, malo radi brze i "sofisticiranije":rupa: ceo komp..
 
Poslednja izmena:
Hitman Absolution Benchmark,
levo je HT-OFF, desno je HT-ON,
HMA_1.580.jpg HMA_4XMSAA 1.580.jpg

Dakle, prakticno isti avrg. fps, dok je kod minimalmo - maximalnog fps-a, izgleda nesto malo bolji frame rate na HT-ON postavci.
Benchmark je bas kratak, mozda najkraci koji postoji, ali je dosta nabijen, sa puno objekata i velikom povrsinom, tako da, cini mi se, da je vremenski duzi, prikazao bi neko realnije stanje iz same igrice,
pa, bi mozda i HT prikazao nesto bolje rezultate.
U svakom slucaju treba probati u samoj igri....
 
Poslednja izmena:
Sada test,
Monster Hunter Online Benchmark, jos jedan test koji je "nakrcan" sa tim nekim Nvidia grafickim postavkama, vremenski je dug i sa dosta akcije i desavanja na "ekranu",
i sto je znacajno, dosta je CPU bound i neki Amd 8350 proc. daje manji score, od nekog I5 procesora, sa nekom istom garfikom.
Levo je HT-OFF, desno je HT-ON,
Monster Hunter 1.580.jpg mho_benchmar 1.580.jpg
Dakle, prakticno isti score i average fps, ali,
ipak je minimun fsp, dosta manji, 43f. vs 35f., i mogu konstatovati, da je tokom samog benchmarka, bio vidljiv ,) mali i odredjeni stuttering u nekim scenama ovog testa.
Tako da, ako bi se ovaj test pretvorio u igru, onda bi definitivno bolje radio na HT-ON postavci...
 
Poslednja izmena:
Uff, moram sve danas da zavrsim oko ovih testova i neke analize i zakljucaka, :rtfm:
sledecih dana sam u nekom poslu,
ovo sam mislio da kazem na kraju kao neki zakljucak,
ali, mozda ce se poredak stvari sto se tice proceva nesto promeniti sa onim DX12 apijem.
Verovatno hoce, po tim nekim preliminarnim testovima, mozda ce igre postati manje "CPU Bound" i mozda ce se smanjiti taj neki CPU overhead, narocito kod AMD proceva, ali i kod AMD Drajvera,
ali, to tek treba da dodje, neke bolje i kvalitetnije ige ce tek doci( verovatno 2016.g.), ima puno dobrih igara i jos ce doci, koje ce odigrati u DX 11 modu,
i, sto je bitnije, ajd, videcemo sta ce od svih tih silnih obecanja ispasti. :rupa:
Mislim, da ne treba ocekivati sad neka cuda, ovi prvo rezultati su tek neki Benchmarci igara, kako ce se to implementirati u igrama, je druga strana price, jer ipak, postoji neka razlika izmedju testa i real gaminga, narocito ako ti neki Benchmarci ne odslikavaju pravo stanje tj. realno desavanje koje se odigrava u samoj igri.
I, kada dodju i te DX12 igre, uradicemo takodje testove, pa ce vidimo, da li ce biti nekog pomaka i kolikog, i kakvog kvaliteta...
 
Poslednja izmena:
Bas dok radim ove neke testove,
naletih na jedan zanimljiv test na sajtu onih, meni "omiljenih" ;) Poljaka, http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=4&hl=pl&ie=UTF8&rurl=translate.google.com&sl=pl&tl=en&u=http://pclab.pl/art57777-26.html&usg=ALkJrhhUaxYoPcpRjDpSqGJdklY7TOULfg,
dakle, test GTA V igre,
radjen u Bencmarku same igre i radjen, istovremeno u cetiri razlicite deonice u samoj igri, http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=4&hl=pl&ie=UTF8&rurl=translate.google.com&sl=pl&tl=en&u=http://pclab.pl/art57777-16.html&usg=ALkJrhgsli6A5P1Nsvt05I03yWh8EjS4hA.
I, vidi se iz rezultata, da recimo, u built Benchmarku, gtx 970 je izjednacena sa R9 290X karticom,
dok je u tom nekom realnom gamingu same igre,
gtx 970 malo jaca od 290X kartice, bez obzira koja "putanja" se koristi pri testu:
# 1: city, urban toll,
# 2: Night ride through the countryside,
# 3: road outside the city, along the highway,
# 4: crossing the road outside the city, where there is a lot of vegetation (including trees).
Dakle, to je jedna od stvari ,koja je mnogo bitna kod testiranja garfickih kartica, ali i procesora, koja utice na neki objektivan i realan rezultata kod testiranja.....i koliko je bitno da taj neki Benchmark odrazava pravo stanje gaminga koji postoji u samoj igri...
 
Poslednja izmena:
Evo jos jednog objasnjenja, nekog teorijskog nacina kako treba da se urade ta neka testiranja grafika i proceva.
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=5&hl=pl&ie=UTF8&rurl=translate.google.com&sl=pl&tl=en&u=http://pclab.pl/art52167-2.html&usg=ALkJrhjrlhnnI9mhzsWIx10UGYAGc8DgVg.
Vrlo zanimljiva analiza i po meni sasvim logicno zakjucivanje, samo je to vrlo tesko sprovesti u praksi, u smislu kada se testiraju grafike i procevi u samoj igrici i kada se biraju te neke odredjene "putanje", tj. rute kretanja.
Evo, jedan mali primer, oni koji simpatisu Guru3D, nece biti odusevljeni. :D
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=5&hl=pl&ie=UTF8&rurl=translate.google.com&sl=pl&tl=en&u=http://pclab.pl/art58059-2.html&usg=ALkJrhjTj8O0_w-shB8WV1gbqCl4RvyO9A.
Dakle, iako je ista ruta i putanja koriscena u testu, ako se menja ugao kamere, moze doci do potpuno pogresnog ocitavanja performansi, pogotovo na otvorenom i velikom prostoru, jer postoje velike oscilacije u frame ratu kada se gleda u daljinu i kada se pogleda u neki objekat u blizini,
zbog cega je verovatno doslo do toga, da u ovom konkretnom slucaju je slabija karta jaca....
Inace, Tomb 2013 Benchmark je kao sto sam vec rekao, primer, kada test ne oslikava pravo stanje stvari grafike kakve postoji u igri, gde je u Benchmarku, skoro potpuno nebitno koji se procesor koristi, jer je skroz GPU bound,
dok u samoj igri, postoje razlike u dobijenim frejmovima u zavisnosti od jacine proca( overklok, IPC, single core performans..).....
 
Poslednja izmena:
Vauuu, :shock:
poslednjih 15 mojih postova, zaredom, :beat:
ovo nisam video nidje, ni na jedan forum,
mora ovo da bidne za Ginisa. :D
Za....bo sam i Vladu EVGA. ;)
Hocu da budem Moderator ove 980 teme. :alo: :sceptic:
 
Poslednja izmena:
Da nastavim niz postova, :smoke:
evo zanimljiv video, I7 4790k vs I5 4690K, na 4.7ghz, sa gtx 980 karticom.
https://www.youtube.com/watch?v=KzpYOHuSfaM
Mala zapazanja, ,)
Witcher 2,
neka uvodna scena, samo kretanje kroz sumu, nikakve akcije i nema puno objekata, cista GPU bound situacija, oba proca daju isti broj frejmova,( u fremcic tacno ), sigurno bi i neki FX 8350 odradio poso. ;)
Far Cry 4,
brza voznja kroz planinu i staze, suma i trava, pucnjava, I7 daje veci frame rate.
Watch Dogs,
voznja kroz grad, zgrade, kretanje automobila, pesaci, I7 daje bolji fps.
Call of Duty: Advanced Warfare,
MP igra, sve i svasta u real gaming, procesorski proracuni kolko oces, ne treba ni pricati koliko je jaci I7 proc.
Total War: Rome II,
RTS game, ne treba ni gledati test, naravno da I7 ima veliku prednost.
Metro LL Benchmark,
vidi se na pocetku da oba proca imaju slican fps, ali cim pocinje onaj krkljanac, pucnjava, eksplozije, mnogo vojnika koji se krecu i pucaju,
I5 gubi na snazi i broju fps-a, i I7 opet ima frame rate prednost.
Tomb Raider 2013 Benchmark,
cist GPU test, samo Lara Croft pozira i namesta kosicu, :)
ko te pita za tamo neki proc.
Pravo pitanje je koliko takvih, zahtevnih scena ima u igrama, koje zavise od CPU snage ?.....
 
Poslednja izmena:
E, sad, po meni, sledi, mozda najzanimljivi test, Metro: Last Light Benchmark.
Levo je HT-OFF, desno HT-ON,
Metro LL 1580.png Metro LL 1.580.jpg
Dakle, vidi se nesto malo bolji fps kod HT-ON, kako average, tako i minimalni.
Nego, nesto drugo je, verovatno mnogo bitnije.
To su Frame Time merenja.
Kod HT-OFF se vidi dosta veliki problem u visini freme time-a, ( zaokruzeno belom bojom), koji rezultira velikim oscilacijama u vremenu rendovanja izmedju frejmova i dobijaju se spajkovi velike grupe frejmova.
To u Benchu, rezultira sa velikim stutteringom koji je bas vidljiv golim okom.
Kod HT-ON screenshota, vidi se da je frame time merenih frejmova savrsen, nema iskakanja frejmova, svaki frejm ima skoro savrseni tajming,
i to rezultira, da je stuttering u Benchu eliminisan i golim okom se ne moze primetiti,
i vidi se( golim okom ,) ), da je test mnogo vise tecniji, tj. fluidniji je, nego kada je postavljeno HT-OFF.
Crnom bojom su zaokruzeni frejmovi koji se pojavljuju i grupisu i kod HT-OFF i HT-ON testa, i oni predstavljaju i uzrokuju neku vrstu tearinga, neku vrstu lomljenje slike, ali ne linijski po horizontali, nego, kako da se izrazim, po odredjenim delovima ekrana se lomi slika kao po nekim stepenastim kvadratima.......nastavicu u drugom postu.
 
Poslednja izmena:
Da zavrsavam polako sa ovaj HT slucaj, :D
dakle, pomenuo sam gore taj neki Frame time u Metro LL, koji je dosta bolji kad je na HT-ON i to prouzrokuje da tets mnogo bolje i fludnije radi. .
Sledstveno tome,
mozemo ocekivati da i u samoj igri, gaming bude, takodje "smooth" :guitar: i bez stutteringa.
Taj neki frame time procesora, kada daje bolje rezultate u zavisnosti od procesora, dobro moze da se vidi u ovom testu, http://techreport.com/review/23750/amd-fx-8350-processor-reviewed/5,
gde taj neki I7-3770K ima bolji frame time od nekih drugih Intelovih proceva sa istom grafom.
Ovde u ovom video testu, takodje se moze pratiti frame time, i5 4670K vs Core i7 4790K i to nekom FCAT metodom koja je verovatno najbolja za merenje vremena rendovanja frejmova.
https://www.youtube.com/watch?v=N0HlPN-69ck

Neki moj zakjucak nakon svih ovih testiranja i probanja tog Hyper-threading u igrama Tomb 2013 i NBA 2K 2014,
na postavkama sa fps od lock 60f. je:
da nema neke razlike u odnosu na HT-ON u odnosu na frame rate,
ali, ono gde se moze videti neka razlika je u toj nekoj fluidnosti samog gaminga, zbog tog boljeg frame time-a, i u nekim situacijama boljeg minimalnog frame rate-a.

Naravno, nisu to sad neke velike razlike, igre sljakaju "vrhunski" :type: u obe situacije,
ali, ako se malo vise obrati paznja i fokus na neke graficke slike i na odredjene stvari koje se ticu akcije, animacija i celokupne atmosfere u igri, moze se videti neka mala razlika. ,)
Definitivno, za gaming sa otkljucanim fps-om, bolje bi se videla ta neka razlika u fluidnosti samih igara.

Na osnovu svega toga, resio sam da ostavim HT-ON, pa ce da vidimo kako ce se ponasa :eyebrows: i u drugim igrama......
 
Poslednja izmena:
@reviewsrb

Sve pohvale za testove, neka te lepo služi ta Titanka.

Zapazio sam kod Vičera na testovima da se pravi razlika između HT off i on. Bilo bi super kada bi mogao lično da istestiraš igru.

http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test_GPU-RPG-The_Witcher_3_Wild_Hunt_v.1.04-test-proz_witcher_1.04.jpg


http://gamegpu.ru/rpg/rollevye/the-witcher-3-wild-hunt-v-1-04-test-gpu.html
 
Hvala, :wave:
cu da istestiram, :smash: :D,
trenutno nemam puno vremena, za neki dan cu da probam Witcher 3.
 
Cu da probam da testiram sutra,
ali, do sad sam testirao samo benchmarke koji su bili ugradjeni u samu igru,
nisam se nesto bakco sa real gaming testovima, ali ce probamo, i mene bas interesuje kako ce ispasti sa Witcher 3.
Gledo sam nesto test sa tog http://gamegpu.ru/rpg/rollevye/the-witcher-3-wild-hunt-v-1-04-test-gpu.html.
I, pogledaj, oni primenjuju iste principe testiranja za GPU i CPU kao i oni Poljaci.
Recimo, test za jacinu grafickih kartica, https://www.youtube.com/watch?v=-_UMgQoqUQg,
izabrali su skroz GPU Bound scenu, koja je malo zavisna od proca.
A, recimo, za test tih proceva, izabrali su bas CPU Bound "putanju", https://www.youtube.com/watch?v=FL0UW1Krg1k,
dakle, kroz grad, puno objekata, mnostvo desavanja i proracuna i slicnih stvari, bas ono sto sam i ja prico i primenjivo na one moje testove.
Samo, po meni, jedina greska im je, sto su za taj test za CPU, postavili grafiku na High quality settings, i onda grafika ne renduje bas u fullu, i deo resursa odlazi na proceve.
Zbog toga sam i ja, bas posebno naglasio, da sam sve testove radio na Ultra ili Ultimate postavkama i plus 4XMSAA, a negde cak i 8XMSAA, tako da je grafika maximalno uposljena, i onda se dobijaju, sigurno mnogo realniji rezultati, tj. vidi se objektivno, koliko je ta neka zavisnost od jacine proceva u tim nekim CPU bound scenama i delovima igara.
Tako da, mislim i ja da probam da testiram procesor u ovoj istoj "putanji",
ali, ne znam tacno gde je taj deo igrice,
jel to negde na pocetku igre ?
 
Cu da probam da testiram sutra,
ali, do sad sam testirao samo benchmarke koji su bili ugradjeni u samu igru,
nisam se nesto bakco sa real gaming testovima, ali ce probamo, i mene bas interesuje kako ce ispasti sa Witcher 3.
Gledo sam nesto test sa tog http://gamegpu.ru/rpg/rollevye/the-witcher-3-wild-hunt-v-1-04-test-gpu.html.
I, pogledaj, oni primenjuju iste principe testiranja za GPU i CPU kao i oni Poljaci.
Recimo, test za jacinu grafickih kartica, https://www.youtube.com/watch?v=-_UMgQoqUQg,
izabrali su skroz GPU Bound scenu, koja je malo zavisna od proca.
A, recimo, za test tih proceva, izabrali su bas CPU Bound "putanju", https://www.youtube.com/watch?v=FL0UW1Krg1k,
dakle, kroz grad, puno objekata, mnostvo desavanja i proracuna i slicnih stvari, bas ono sto sam i ja prico i primenjivo na one moje testove.
Samo, po meni, jedina greska im je, sto su za taj test za CPU, postavili grafiku na High quality settings, i onda grafika ne renduje bas u fullu, i deo resursa odlazi na proceve.
Zbog toga sam i ja, bas posebno naglasio, da sam sve testove radio na Ultra ili Ultimate postavkama i plus 4XMSAA, a negde cak i 8XMSAA, tako da je grafika maximalno uposljena, i onda se dobijaju, sigurno mnogo realniji rezultati, tj. vidi se objektivno, koliko je ta neka zavisnost od jacine proceva u tim nekim CPU bound scenama i delovima igara.
Tako da, mislim i ja da probam da testiram procesor u ovoj istoj "putanji",
ali, ne znam tacno gde je taj deo igrice,
jel to negde na pocetku igre ?


gledajuci njihove grafikone prvo sto sam primetio jeste da ne znaju da prave iste :)

njima je crta za 55 FPS na 970 veca od 55 FPS na 290x a da ne komentarisem ostale crtice koje veze sa vezom nemaju ... na nekima kao da uzimaju za reper min FPS dok na drugima kao da uzimaju kao reper average FPS :) lol koj fail .... kad to ne mogu da odrade kako treba kako ostalo da ocekujem da je odradjeno kako treba
 
Ajd polako, i lepo da gledamo grafikone, ,)
vidi se zasto je 970 bolja od 290X sa istim avg. fps od 55f.,;)
zbog boljeg minimalnog fps-a, 48 vs 41, sto je bas dosta bolji frame rate i u nekim odredjenim situacijama u igrama,
je znacajniji za sam gameplay igre nego maximalni fps.
Nema tu neke teorije zavere. :smoke:
 
Poslednja izmena:
Evo, zanimljiv video https://www.youtube.com/watch?v=Rutk9ErhKG4,
dakle, lepom se vidi, da kada se udje u grad, koliko pada frame rate sim procesorima osim I7 4790K,
i, koliko je bolji taj neki Frame time kod I7 proca.
Bas cu da probam u taj Novigrad da se malo prosetam, :cigar: pa ce da vidimo kako stoje stvari sa HT-ON...
 
Odlucih se za zamenu referentne GTX980 za Gigabyte GTX980 G1, doplata je 50 eura. ASIC G1 je 82,4. Nadam se da se nisam...
 
Ma, kakvi, :eyebrows:
za tih 50E, dobices tisu i hladniju karticu,
ASIC je fenomenalan, :p, po nekoj logici, trebalo bi da ide za overklok kao ova moja MSI 980, ( asic oko 72% ),
znaci, dobio si karticu jaku kao Titance :D.
Procesor je dovoljan da izvuce maximum iz kartice, uzivaj, i daj neke rezultate za overklok.
Onako, opusteno, :)
jel sam ti lepo reko, uzmi odma neku nereferentnu karticu....;)
 
Apsolutno nista ne fali referentnoj nego mi je jednostavno dosadila. Imala je ASIC 70. Klokovala se do 1500. Bas me zanima da ih uporedim i koliko utice za 10 veci ASIC. A i kod prodaje mislim da cu da povratim pare jer je G1 izvikan do nebesa.
 
Nemoj samo da ti dosadi i proceso'r. :beat:
Pa, mislim, da ce da imas klok preko 1.550, tako da ce da imas dobitak :whip:
plus, tisina i hladnija karta.
 
^ Moze da se desi. :)
Ne znam sto si zapeo sa tisinom. Referentna je po Techpowerup-u tisa drasticno od G1, 34 dbA vs. 43 dbA.
 
Eh, Techpowerup, :smoke:
da nisam imo 780 referentnu, pa da im verujem, ;) ali nema veze.

Nego, jos nesto malo sam se "igrao" sa tweakovanje biosa i poveco malo napon i promenio neke brojke u Power table i sad je kartica apsolutno stabilna na boost kloku, nema ni malo trottlovanja, pa sam uradio test za:
Metro Last Light, avrg. 72fps, overklok 1.586|7950mhz,
mmmmmmm.jpg
MSI 980Ti, boost klok oko 1.380mhz, rezultat 80fps, http://www.ocaholic.ch/modules/smartsection/item.php?itemid=1664&page=12.
Razlika 11%.

MSI 980Ti overklok je 1408|7500mhz, rezultat je 84fps, http://www.overclockers.com/msi-gtx-980-ti-gaming-6g-video-card-review/
Razlika je oko 17%.

I, MSI R9 290X Lightning overklok 1152 MHz/1500 MHz, rezultat je 52fps, http://www.overclockers.com/msi-r9290x-lightning-video-card-review/
Razlika je oko 38% u korist klokovane 980 vs klokovane 290X.
 
Poslednja izmena:
Techpowerup jedini meri buku kako treba. I uvek do sad se slaze to sto kazu sa mojim iskustvom nakon kupovine.

Ponovo ponavljam da buka kod ref. 780 nema nikakve veze sa 980 referentnom koja je tiha. Recimo 980Ti ref je bucna, ali sve su to razliciti cipovi.
 
Ne vredi, moram da isteram mak na konac, pa to ti je. :D
Eve, sa Techpowerup sajta, merenje buke,

GTX 980, http://www.techpowerup.com/reviews/NVIDIA/GeForce_GTX_980/25.html

GTX 780, http://www.techpowerup.com/reviews/NVIDIA/GeForce_GTX_780/25.html

Dakle, po njima,
780 malo tisa u Idle, a 980 malo tisa u Load, ali to ne moze ni da se primeti, jedino da si neka zivotinja Sova,
pa da cujes neke razlike. :,,:
Prakticno iste kartice po pitanju buke.
E, sad meni je ta moja referentna 780 bila bucna i ne moze da se meri sa ovom MSI 980 po pitanju buke, a tek onaj Accelero Xtreme III Cooler, taj se i na 2.200rpm, jedva cuje.

EDIT: Evo, MSI 980 i buka, http://www.techpowerup.com/reviews/MSI/GTX_980_Gaming/24.html,
a ta G1 i buka, http://www.techpowerup.com/reviews/Gigabyte/GeForce_GTX_980_G1_Gaming/26.html,
ali, vec je pricano o tome, ta G1 ima u biosu postavljen bas agresivan profil za broj obrtaja ventova, tako da mislim, kada se postavi sve to kako treba, imace i ta G1 nivo buke, slican kao MSI 980...
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno