Šta je novo?

GearBest, Banggood, LightInTheBox, DealExtreme, Geekbuying (Readme u prvom postu!)

Sasvim moguce, najbolji je primer bosna, njima je postarina ili preskupa ili nece ni da salju.

bar u temi o aliexpresu imamo gomilu primera na sta se sve zale.
 
GB:
 

Prilozi

  • GB.JPG
    GB.JPG
    77.6 KB · Pregleda: 141
Sasvim moguce, najbolji je primer bosna, njima je postarina ili preskupa ili nece ni da salju.

bar u temi o aliexpresu imamo gomilu primera na sta se sve zale.

Sto moj kum kaze: "nema nas puno, ali smo gxxvna". I po ponasanju I mentalitetu nas tako karakterisu....
Za neke stvari je bez osnova, ali se sami ponasamo tako.......
 
Cek bre,kakva je ovo glupost od ePN cashback-a za GB kupovine?
Posto iz ePN ne otvara GB app vec pretrazivac i preko njega idem na GB da bi mi registrovao ePN,ali onda posto je to preko pretrazivaca veca je cena nego sto bi bila preko GB app i onda nikakvu korist nemam...umesto sto vecu ustedu ono ovaj krs zeza,ne verujem :(

Poslato sa KIW-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Da li je moguće da je iz Kine ovako brzo stiglo u Srbiju???


2018-04-02 15:00
NL-NLAMSE, Prijem

2018-04-03 15:20
The consignment has arrived in the country of destination

2018-04-03 15:20
The item has arrived in the country of destination

2018-04-03 06:59
The item is on transport to the country of destination

2018-04-02 15:51
The item is processed at the PostNL sorting center

2018-04-02 15:51
The item is at the PostNL sorting center

2018-04-02 12:58
Consignment received at the PostNL Acceptance Centre

2018-04-02 04:11
The item is ready for shipment

2018-03-28 01:20
The item is pre-advised

Ili je ovo isporučeno iz EU magacina?
 
Poslednja izmena:
`ladno stiglo u Srbiju za 24h. Definitivno sam ubeđen da je išlo iz EU skladišta.

04.04.2018 08:11:09 11003 IZMENIČNA POŠTA Prispeće
04.04.2018 08:20:07 11003 IZMENIČNA POŠTA Za carinu
 
Definitivno si omasio temu a islo je iz Holandije izgleda.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Definitivno jesam omašio temu, pa moderatori mogu da prebace u odgovarajuću.
Hvala.
 
Evo da podjelim svoje iskustvo sa Geekbuying-om:
prijatelj me zamlio da mu nadjem i narucim Amazfit Stratos i obavih kupovinu 06.03. dok je bio na Presale-u sa napomenom za Dispatch time za 8 dana (14.03). Odmah mi je bilo cudno da ga ima u prodaji jer nigdje drugo nisam vidio Englesku verziju, al' ajd, prijatelj insistirao i bio nestrpljiv.
13.03. vidim dispatch time pomjeren za jos dodatnih 18 dana (31.03) i posaljem im mail da vidim kad ce sat biti poslan, te dobijem odgovor "... next week"
Dodje kraj i te sljedece sedmice, ponovo im posaljem mail i dobijem odgovor da im zalihe jos nisu stigle i da ocekuju krajem mjeseca.
Sacekam i taj kraj mjeseca, kontaktiram ih putem live chat-a na sajtu u petak 30.03. te dobijem odgovor da jos uvjek nisu dobili zalihu i da im se dobavljac ne javlja na pozive... ?!! Vidim gdje ovo ide i samo kupuju vrijeme sebi, a na sajtu vidim nagomilali preko 1500 pre-ordera, kontam i da su stigle zalihe, trebaju bar 10 dana samo da to sve posalju.
U ponedeljak im ponovo posaljem mail, cisto da vidim sta ce reci i dobijem odgovor "this week". skontao sam da im se price uopste ne podudaraju i kontiram ih uporedo i na live chatu, tamo mi kazu da nece moci ni ove sedmice jer im ide neki "holiday"...
Zamolim ih da poniste order i vrate pare, valjda su skontali da vise nema smisla da me zavlace i pristanu. Sad je vec i na aliexpressu isti smartwatch dostupan odmah za iste pare, tako da sam samo tamo preusmjerio pare.
Nevjerovatno koliko mogu lagati i zavlaciti kupce, moja prva i zadnja kupovina na Geekbying-u.
 
Poslednja izmena:
Evo šta možete očekivati od smradova sa gearBest, za nešto što nisam dobio i platio punu cijenu nude mi pola para kao refund i nekakve bodove.
Pisao sam im da želim čitav iznos nazad, prvo te zavlače kao politika firme da se čake 60 dana od dana kada je poslana pošiljka i još 7-10 dana prije nego je pošalju pa računajte koliko je to 2 i po mjeseca da bi ti rekli evo ti pola novca.
Sreća pa nije mnogo skupa stvar...odgovorio sam im da ne želim pola novca već cijeli iznos i da ću se danas obratiti paypal-u. Ako neko ima iskustva sa ovakvim slučajevima ili neki tekst dobro bi mi došao da im mogu poslati. Hvala :)

P.S. Prije ovog sam do sada naručio 4 android boxa , 3 su stigla bez problema a 1 isto ovako nije stigao ali su mi poslali drugi koji je odmah stigao. Imam osjećaj da oni to uopšte ne pošalju jer se ista stvar dešava i drugu 2 puta.

We apologize for this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.

After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.

The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.

Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.

Here are the best solutions we can offer you in this situation:

1) Resend the item upon repaying 50% of the order value.
In this case we will send you an invoice to submit the payment of 16.5 USD via PayPal.

2) Partial refund to your Wallet as store credit.
We can refund 15 USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points(You will receive 1 points for every 1 USD. e.g. 1 USD=1 points, 3 USD=3 points etc.).

You can use both your Wallet and points to purchase your future products.

3) Partial refund to your original payment account.
In this case, we can refund 15 USD to your original payment account.
Kindly let us know your decision.
 
Poslednja izmena:
Šta kaže broj za praćenje?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
@gorantz, problem je kod nas, pošta ii carina, kada vide da nema broj za praćenje a sviđa im se, pa pa. Dešavalo se i meni, i to za stavke samo bez broja za praćenje. GB vraća pun iznos ako si malo uporan, ili ponovo pošalju istu stavku.
 
Zali se PayPal-u i dobices full refund.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Gde su sad oni "ja nikad ne uzimam broj za praćenje i uvek mi sve stigne"! Toliko cimanja zbog 2.5$ uštede a GB posle odgovori tako što digne cenu isporuke za sve iz Srbije...
S druge strane, nude 15$ refund i 33$ u poenima znači efektivno 48$...! I to nije fer!!!
 
@Sirius9
Iskreno nisam ni čitao šta znače ti poeni niti sam ih koristio...samo sam htio da ono što sam platio i dobijem.
Da su mi ponudili da mi ponovo pošalju box prihvatio bih...da li ovi na carini ćapaju ili ne..stvarno ne znam moguće i to, ali je meni sumnjivo da drugi puta se dešava i meni i prijatelju na istoj akciji na GB poručimo uređaje i ne dođe obojici oba puta...ja iskreno sumnjam da možda postoji i greška od strane GB...možda pošiljke nisu ni poslane uopšte

P.S. Ja sam skontao da oni meni nude:
1) ponovno slanje uređaja uz plaćanje pola od cijene
ili
2)15$ refund u vidu bodova
ili
3)15$ refund novca

Možda nisam dobro shvatio pa mi malo Siruis pojasni kako to ispadne 48$ ?

Da li je to broj za praćenje, na slici u prilogu? Mogu li da sa tim brojem sada odem do pošte i pitam šta se desilo sa pošiljkom ?
 

Prilozi

  • paketBOX.JPG
    paketBOX.JPG
    100.7 KB · Pregleda: 89
Poslednja izmena:
@Sirius9
Iskreno nisam ni čitao šta znače ti poeni niti sam ih koristio...samo sam htio da ono što sam platio i dobijem.
Da su mi ponudili da mi ponovo pošalju box prihvatio bih...da li ovi na carini ćapaju ili ne..stvarno ne znam moguće i to, ali je meni sumnjivo da drugi puta se dešava i meni i prijatelju na istoj akciji na GB poručimo uređaje i ne dođe obojici oba puta...ja iskreno sumnjam da možda postoji i greška od strane GB...možda pošiljke nisu ni poslane uopšte

P.S. Ja sam skontao da oni meni nude:
1) ponovno slanje uređaja uz plaćanje pola od cijene
ili
2)15$ refund u vidu bodova
ili
3)15$ refund novca

Možda nisam dobro shvatio pa mi malo Siruis pojasni kako to ispadne 48$ ?

Da li je to broj za praćenje, na slici u prilogu? Mogu li da sa tim brojem sada odem do pošte i pitam šta se desilo sa pošiljkom ?
Nemoj od njih da te čudi išta, ja sam sa njima imao igranku od skoro 3 meseca. Poručen bio Mi6 Xiaomi, skoro 400€ bila pošiljka sa DHL šipingom u Nemačku. Telefon je bio vraćen sa carine iz ko zna kog razloga i jedva sam vratio novac, da nisam platio preko Paypal-a najverovatnije da bi se oprostio od para. Prvo nisu nudili ništa, kao neko je mahnuo na carini ili poštar, pa posle milion mailova kao dajemo pola novca, al da skinem dispute pa će uplatiti i te fore. Klasični su klošari

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Nema greške, GB nema velike magacine da sve kupuje pa skladišti i čeka da se to proda, nešto što se često prodaje imaju ali ovakve stvari prodaju direktno od dobavljača. Tipa javi se prodavac koji ima gomilu X uređaja i ponudi im extra cenu ako se proda tipa 2000 komada, GB uradi presale i sakuplja kupce bez da ima robu (roba će ići direktno od dobavljača) GB samo šafluje novac ali što se tiče robe oni su u potpunosti zavisni od odluka dobavljača, ako ovaj nađe u međuvremenu neku bolju opciju on odma proda ono što ima a GB i druge će da otkači dok ne nabavi/napravi neku novu turu...

To nije broj za praćenje, on se dodatno plaća oko 2.5$ i svi gledaju da uštede tih 2.5$ i rizikuju nešto što košta 30-40 i više $ vodeći se time da ih Paypal "štiti" ali i PP traži neki dokaz da roba nije isporučena, možda će prvi, drugi put progledati kroz prste ali kad vide da se neko često žali drugačije reaguju...

Pod stavkom 1 kaže da mogu da pošalju ponovo ako platiš 50% novog uređaja što je 16.5$, znači puna cena uređaja je 33$
U stavci 2 kažu:
We can refund 15 USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points(You will receive 1 points for every 1 USD. e.g. 1 USD=1 points, 3 USD=3 points etc.).
Znači nude ti refund od 15$ u GB wallet (to je isto kao pare na kartici, možeš da ih iskoristiš za bilo šta na GB-tu, bilo kad, ceo iznos odjednom, ako treba nešto da mi vrate ja uvek koristim ovaj metod, zašto bi čekao 7 dana da se pare pojave na računu kad ih mogu odma imati i iskoristiti iz walleta) i dalje kažu AND exceptionally reward you with extra points dobićeš 1 poen za svaki potrošeni dolar, znači 33$ = 33 poena.
E sad, moja greška je da sam predpostavio da poen vredi 1$ što možda i nije tačno, treba pogledati negde na sajtu...
 
Sačekaću dan-dva da vidim šta će biti njihov odgovor, pretpostavljam da će biti ovo posljednja stvar koju sam poručio preko njih.
Stvar plaćena od strane kupca kako će on robu dostaviti kupcu tj. meni to bi trebalo da je njihov problem. Neka stave poštarinu 5$ ili free to je njihova stvar.
Mogu da izbace opciju poručivanja bez tog "osiguranja" ali to neće uraditi jer bi izgubili dosta klijenata
 
U nekim državama carina (i pošta) funkcioniše normalno, imaju 1000-2000-3000€ platu i ne pada im na pamet da im bilo šta "nestane", kod nas je drugačije, ako se cariniku ili poštaru nešto svidi apsolutno nikakvog načina nema da se dokaže da je / gde je paket nestao ako nema broj za praćenje. Meni je 2016-te nestalo 5 paketa sa GB, svi bez praćenja, od tad više ništa ne naručujem bez praćenja pa makar to koštalo 5$ (te jefinije stvari radije uzimam na aliju jer oni moraju da daju tracking broj a pošto većinom lažiraju isti za jeftine porudžbine nije cimanje dobiti refund) a za ono što je 15-20-30$ rado dam dodatna 2-3$ za praćenje i eto od 2016 do danas ni jedna pošiljka nije dobila noge...
 
Ako se to radi na carinama onda je to užaš...a nešto mi nije teško za povjerovati da je i vrlo moguće
 
Sačekaću dan-dva da vidim šta će biti njihov odgovor, pretpostavljam da će biti ovo posljednja stvar koju sam poručio preko njih.
Stvar plaćena od strane kupca kako će on robu dostaviti kupcu tj. meni to bi trebalo da je njihov problem. Neka stave poštarinu 5$ ili free to je njihova stvar.
Mogu da izbace opciju poručivanja bez tog "osiguranja" ali to neće uraditi jer bi izgubili dosta klijenata
Jel si ti pratio uputstvo iz prvog posta? Jel si platio preko PayPal-a?
 
Onda a nemaš brige, PayPal će ti vratiti novac. Znaju i oni da GB ovako mulja.
 
@Sirius, jedan bod = 0.01$ vrednost, znaci 1% cene.
Nemojte sve na carinu svaljivati, ili Postu svejedno. Imajuci u vidu kakvi su sa Ali/GB/ostali, pre mislim da oni vise od pola varaju nego nasi. Nisu nasi cvecke, ali zasto odmah sve na nase?
 
A da paket nije još uvek na carini?
Mislim broj nemaš, kako si onda siguran da je nestao?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
@Sirius, jedan bod = 0.01$ vrednost, znaci 1% cene.
Nemojte sve na carinu svaljivati, ili Postu svejedno. Imajuci u vidu kakvi su sa Ali/GB/ostali, pre mislim da oni vise od pola varaju nego nasi. Nisu nasi cvecke, ali zasto odmah sve na nase?
4 puta se desava ovo sa GB meni i prijatelju zadnjih 4-5mjeseci....prva 2puta su nam poslali nove pošiljke a sada ovo...ne znam šta će prijatelju da odgovore sem onih glupavih fora otiđi u poštu i pitaj je li stiglo nesto na tvoje ime :D
Mene kao kupca ne interesuje kako će mi dostaviti samo mi je bitno da dostavi.
Poručivao sam za suprugu šminku sa nekog sajta i nije stiglo u predviđenom roku ja ih kontaktirao oni se automatski izvinjavaju i predlažu da pošalju novu pošiljku ili novac vrate jer kako kažu nije do kupca da snosi posljedice to je njihov rizik...ja im predložio da pričekamo još7dana a samo sam ih obavijesti predostrožnosti radi. Pošiljka je stigla nakon par dana.

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
 
Za GB mislim da i sami pokusavaju da predju kupce (a neki prodavci na Ali-u sigurno to poksuavaju!). Od 10ak ili koliko vec porudzbina kod GB NIJEDNA nije bila bez problema. Uvek nesto brzo prihvate da nesto sitnije refundiraju i kad god rekoh da nije nesto fer, odmah se poveca ponuda :D
Ne pratim previse GB zbog toga, ali meni je ovo previse problema sa razlicitim stvarima ipak, da verujem da imaju dobru nameru uvek.

Mislim da te neregistrovane nekada i ne posalju namerno cak, po APP metodi. I onda kao "posalju opet" ;) A sa Ali-a znamo da ima nekih koji uopste ne posalju nego se nadaju da nece da primete kupci dok nije kasno.
 
Poslednja izmena:
Nisam imao problema na GB, ali me više praktično ne zanimaju niti sam nešto naručio bar godinu dana jer su im cene otišle dođavola...toliko je sve poskupelo kod njih da su trenutno najgori izbor za bilo šta...snimio sam nekoliko zanimljivih artikala, ali za svaki je bilo bar nekoliko daleko povoljnijih alternativa...držim aplikaciju više zbog nostalgije...
 
+1
I pored svega počeli su naplaćivati shipping, nema više ništa da je free shipping...

Sent from my Redmi Note 4X using Tapatalk
 
Ja sam samo radi Android boxova poručivao kod njih jer kada su akcije budu po 10$ jeftiniji od eBay ili aliex. Ove geekbuying i lightinbox nisam iskreno nikad ni pogledao ali mislim da je to skoro isto kao i GB

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
 
Vrh Dno