Šta je novo?

GearBest, Banggood, LightInTheBox, DealExtreme, Geekbuying (Readme u prvom postu!)

^ naručio , stiglo.
 
Kako da znam da li je paket sa Gearbesta poslat?
Narucio sam kameru i pisalo je da je poslednji dan za slanje 7 maj. Da li se negde vidi obavestenje da je to poslato ?
Na Aliju dobijem poruku cim posalju paket.
Sta se desava ako mi ne posalju u roku koji su oni odredili? Mogu li da otkazem porudzbinu? Btw danas kliknuo na onu opciju fast shipp.
 
Pa vidi kod njih na sajtu, sve piše.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Da pise negde mislis da bi pitao? Prvi put narucujem sa gearbesta. U my orders stoji da je to sto sam porucio placeno i to je to.
 
Imas ovako kad udjes na my orders, ne znam sta te buni?
8b2abda8a4792bab4b5f9071373c0014.jpg


Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
Imam ali preko fona kad udjem. Sad probao. Pise samo not shipped.
Sad ja treba da gledam u pasulj kad ce on da mi posalje to. Proslo 8 dana od kako sam platio.
 
Pa znaci ipak piše da nije poslato :)

Nemaju oni nikakav rok, taj rok je orijentacioni.
Ako nećeš da čekaš zamoli da ponište.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Kad se ulogujem preko fona pise mada sam i ja znao da mi nisu poslali. Dobio bi valjda neki obavestenje, tracking number...
Znaci pare mogu da mi budu zarobljene mesec dana jer baja ne postuje sopstveni rok za slanje. Svasta. Malo mi je to bzv i skroz ne poslovno.
Edit
Sad gledam tu prodavnicu i nema vise na stanju te robe. Sve je prodao. Verovatno zato ne salje.
 
Poslednja izmena:
To je stara fora.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Znaci nece ni poslati??? Da trazim pare nazad?
 
Gearbest nema prodavce kao AliExpress, ako se ne varam...desi se da ponekad malo gnjave sa isporukom, znam da sam mi band 2 čekao netipično dugo da ga pošalju...kontaktiraj ih pa pitaj šta se dešava, otvoriće ti neki ticket za kontakt sa podrškom...
 
Pre nije bilo toga ali sam skoro primetio kod nekih proizvoda da piše desno kojoj prodavnici pripadaju. Moguće da su oduvek tako funkcionisali samo što je sad ozvaničeno. Ko će ga znati.
 
Kako da znam do kad je onaj rok za isporuku na Gearbestu, porucio sam Xiaomi dafang kameru jos 29.03 i pise da je stiglo u Srbiju 15.04 i nema je jos... Nikad mi nije tako bilo pteko Aliexpress-a
P.S. prva porudzbina sa Gearbest-a

Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока
 
Imam onaj broj u mail-u... Kad proverim na onom sajtu pise mi ovo
e674a478175155a739d6daa8048f3f99.jpg


Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока
 
Predugacak je onaj broj, ne moze ceo da se ukuca na sajtu Poste [emoji19]
 
Onda to nije broj za praćenje tj. nisi platio za praćenje...
Verovatno ti stoji na carini paket...
 
Nisi platio kod za praćenje, odnosno registrovanu poštu, taj kod važi samo za Kinu. Verovatno je još na carini, mada to meni dosta brže stiže sa GB.
 
^ Nisam platio pracenje, prvi put sam porucivao na GB, a posle toga porucih i mi band 2, valjda ce stici...

Nego ne vidim kod njih opciju za povracaj novca kao na Aliju, cak ni vreme do kad bi trebalo da stigne. Malo su mi konfuzni
 
Za vreme dostave sam prestao davno da gledam, sa našom carinom nema poente, nekad drže dan, nekad mesec dana, ista stvar.
 
Na aliju nisam nikad imao problema, a bas sam dosta porucivao...
Jednom mi nije stigao paket i vratili su mi novac.
Nadam se da ce sve biti uredu i sa GB, potrosih na prvu 50 dolara [emoji4]
 
Meni npr sa GB stize u roku od 20 dana max, vrlo cesto i ranije dok sam sa alija cekao i po 2 meseca. Imam preko 50 paketa narucenih sa GB, iz njihovog zlatnog doba i svi su tako stizali za max 20 dana.

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
Mene zavlace za kameru. Pisao sam podrsci i rekose mi 12 Maja salje, cak su mi i poslali neki ss sa nekom suludom cenom kamere gde pise da ima na stanju 2 kom i da se salje 12 Maja :D
Thank you for message.


Please check the screenshot attached, the product wil be dispached on May 12.


Thank you for your patience and your kind support.


Best regards,


Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/


attachment 1
Ja sam im odgovorio da cu da cekam do tad a oni
Thank you for your order.


We are attempting to prepare your order for you as soon as possible.

However, please be aware that our warehouse is currently seeing an increase in incoming shipments,

That may unfortunately slow down the outgoing process of your order.

This is due to updating our stock availability, to offer all of our valued customers the best products currently available on the market.


Please rest assured that we are working around the clock to resolve this issue.


We kindly ask for your patience during this slight delay.


We appreciate your understanding. Thank you.


Best Regards

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/
Zasto se osecam kao retard?
 
Poslednja izmena:
Šta oni da ti odgovore kad nemaš kod za prećenje? Ne znaš šta se dešava, da li je na carini, da li je neko od naših digo... sačekaj *mjau**mjau**mjau*. Ne posluju oni tako što ne šalju artikle, pukli bi. Ja uvek imam problem sa našima, ako im se sviđa nešto što je poručeno i nema kod za praćenje, noge dobije, ako ima kod za praćenje ne mogu da sa počaste.
 
Auu, pa da l je moguce da se to radi... Znaci, bez pracenja nista ne narucivati?
Pa valjda ima neke kontrole na carini, video nadzor i slicno?
 
Nazad
Vrh Dno