Šta je novo?

Fermi is Nvidia's DirectX 11

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@zerbah:
ah.. kako gresis. All-in-one je pravo resenje... imas gomilu jezgara kojie hardverski thread menager uposljava sa razlicitim zadacima... i svi su max zauzeti i ceo chip se koristi.
Ako odvojis poslove u dedicated kartice/GPU-ove onda sinhronizacija rada i transfer podataka izmedju njih povlaci slabije performanse.
 
Shto se toga tiche, u pravu si, naravno. Ali je pitanje koliko ce josh moci da raste chip?! Vec sada imaju mnogo problema, shta ce biti dalje. Bedak je shto Nvidija nema izbora, vec mora da se oslanja na TSMC koji jako teshko osvaja novi proizvodni proces.

Chak je i intel odustao od pravljenja Larabija zato shto je jako teshko spojiti toliko jezgara u jedan veliki chip (dodushe ne samo zbog toga, ali opet).
 
To sto je Intel pokusao sa Larrabijem je sumanuto jer je hteo da stavi 32 "obogacena" x86 jezgra, sto je ipak previse za danasnju tehnologiju.
Fermi je ipak realan chip ali postoje i realni problemi u proizvodnom procesu. Ali kada se ti problemi rese Fermi ce ipak biti izuzetan proizvod.

Mnoge zanima kako radi tesselacija na Fermiju ako nema tesselation unit?
http://www.youtube.com/watch?v=gkI-ThRTrPY

Prilikom prebacivanja u wireframe mode vidi se velika kolicina geometrije, a framerate je ipak visok. Nemam ATI 5870 ali koliko mi je poznato ako se ukljuci teselacija na ATI 5870 framerate prilicno opadne.

Ako pogledate demo sa raketom http://www.youtube.com/watch?v=6RdIrY6NYrM videcete da se sve vrti na jednoj karti koja radi i teselaciju i fiziku u HD rezoluciji i sve to radi glatko. Cela scena je tesselovana. Cak i pozadina. Uniengine demo ima skybox.
 
Navigacioni i uređaj za zabavu u novim Audi automobilima proizvedenim u 2010. godini je marke 3G MMI i koristi NVIDIA GPU-ove da procesira i generiše sav vizuelni material.

Valjda CPU-ove?:trust:
 
http://translate.google.de/translat...diy/10903044.html&sl=zh-CN&tl=en&hl=&ie=UTF-8

Easily beyond the HD 5870
GF 100 actual performance, highly concerned about the industry and users. Sources indicated that single-core version, with 448 CUDA Core of the GF 100 graphics card, 3D performance will easily exceed that same level opponents Ati Radeon HD 5870, in the mainstream games, such as: Crysis Warhead, Far Cry 2, HAWX, and Fallout 3, GF 100's performance of HD 5870, respectively 1.6 times, 1.2 times, 1.55 times and 1.2 times.

53u4h5.jpg
 
FC2 benchmark:

[YOUTUBE]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jcXmV5Je_gc&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jcXmV5Je_gc&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/YOUTUBE]

Ray tracing:

[YOUTUBE]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5Juxq2tqHyI&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5Juxq2tqHyI&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/YOUTUBE]

Hair demo:

[YOUTUBE]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/4Ie0t_LkImk&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/4Ie0t_LkImk&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/YOUTUBE]
 
Hehe, prave mini-aplikaciju/demo za RTRT automobila:D Can't wait.

3 GF100 renderuju, steta sto ne videsmo na filmicu jednu kako se ponasa, kao sto je pomenuo. Prilicno slozena scena, i materijali btw. Slicna stvar se na mojoj masini renderuje ~45 minuta:)

Kosica je luda skroz:D

EDit: nasao, video videa:d

[YOUTUBE]XFgzG9WyGNQ[/YOUTUBE]

Takodje:

[YOUTUBE]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QLu8DyzoVMs&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QLu8DyzoVMs&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE]
 
Poslednja izmena od urednika:
Kosa je odlichna. Kola izgledaju super i verujem da su raytrace, ali kola i u danashnjim igrama izgledaju odlichno tako da razliku u kvalitetu treba gledati uzivo.
 
Ray tracing sa jednom kartom:

[YOUTUBE]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XFgzG9WyGNQ&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XFgzG9WyGNQ&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE]
 
kapiram ako real time ray trace dosegnu sa nekom buducom kartom za 3-4 godine da je to kraj puta, ostace samo modifikacije, da li malo poboljshati fur, particle, liquide itd.. i kako izvuci dobar frame rate na sve to.
 
Realtime raytrace nije kraj puta - iako postoji vec nekoliko decenija, ray trace se stalno usavrshava i to shto je pre 20 godina bilo vrh ponude, danas izgleda loshije nego to shto imamo u 3D igrama (iako u igrama nemamo realtime raytrace). Da bi se dostigla maximalna realnost slike, trebace mnogo vishe od 3-4 godine, a i tada ce smisliti josh neshto.
 
I sa GPU mozes da dobijes fizicki tacnu kalkulaciju. Fermi samo olaksava implementaciju RT-a na GPU.
 
Sutra bi trebalo da istekne NDA.

Design Article releases tomorrow 7PM CST with complete Whitepaper info.

New Features, new cache, new Memory setup, and yes it's about 100% performance increase over GTX-2xx so figure single GTX-285 vs 5870 then double the GTX-285 performance.

Then it handles triangles different, triangles on any given frame can number in the hundreds of thousands so that's very important.

It will fold a lot better.

Increased efficiency in several areas.

It's a revolutionary new design oriented toward tessellation (those pesky triangles) and geometric programming. Problem being every wire frame is made up of triangles, tessellation takes those triangle and breaks them down into many smaller triangles. This core is uniquely designed to handle that so geometric and shader heavy games you will see more than the 100% raw power increase.

520USD might handle it. At 2x GTX-285 performance that puts it above GTX-295 performance and it's DX11 ready and designed for that specifically. Current ATI offerings are really good but basically a double the hardware on the same core design to provide more raw power. GF100 is a core design to take advantage of what the industry needs today and for some time in the future.

Read the article tomorrow cause that's about all I can say tonight.

http://www.bjorn3d.com/forum/showpost.php?p=215717&postcount=8

Pa, da vidimo...
 
Ako je ovo istina, blizi nam se graficka revolucija. Ni 8800gtx nije bio fixno 100% brzi od prethodnika :) Ali sa druge strane, nista pametno necemo dobiti mi kupci jer ce ta razlika biti izrazena i u $ :( i onda ati nece puno spustiti svoje graficke...
 
"Kolko para, tolko muzike":D, izgleda da se vraca vreme grafickih karti od +500 eura :S:.
 
Jel se to spominje 520$, pa to je super cena, sto se bunite.

Ako je ovo istina, blizi nam se graficka revolucija. Ni 8800gtx nije bio fixno 100% brzi od prethodnika :) Ali sa druge strane, nista pametno necemo dobiti mi kupci jer ce ta razlika biti izrazena i u $ :( i onda ati nece puno spustiti svoje graficke...

Cekaj malo, a gde je onaj tvoj 'inside' info o 15% prednosti u odnosu na 5870? :)
 
Poslednja izmena:
Pa da, i onda je dosao 4870 pa je gtx280 pao za 200$ a toga sada nece biti (u ovakvom scenraiju) nego cemo morati cekat 6870 :D

Jel se to spominje 520$, pa to je super cena, sto se bunite.



Cekaj malo, a gde je onaj tvoj 'inside' info o 15% prednosti u odnosu na 5870? :)

Sto volim ove bukvalne...
I sta sada da te pitam, da li svrsavas na ovaj info? :S:
 
Poslednja izmena:
Ja stvarno ne shvatam sta vi videste revolucionalno u ovoj najavi, i do sada se znalo da ce karta imati vise nego duple teoretske performanse u odnosu na GT200. To se i kaze, "more than the 100% raw power increase".

Naravno, ako i u realnim aplikacijama bude tako, odlicno i za NVidiju i za sve nas.
 
Nije tacno, vadis iz konteksta. To je rekao za igre koje su geometry&shader intensive. Za performanse karte kaze:
and yes it's about 100% performance increase over GTX-2xx so figure single GTX-285 vs 5870 then double the GTX-285 performance.

Tako da ako je tacan info (ako nije, bjorn3d ide na blacklist) to je vise nego odlicno ali naravno, vrlo moguce 550$+ sto nikome nije bio cilj u trenutku globalne krize :d
 
Pa da, i onda je dosao 4870 pa je gtx280 pao za 200$ a toga sada nece biti (u ovakvom scenraiju) nego cemo morati cekat 6870 :D



Sto volim ove bukvalne...
I sta sada da te pitam, da li svrsavas na ovaj info? :S:

A ti si mislio da se pravis pametan i da to prodje nezapazeno.

I sad jos pokusavas da svoje izvore uzbudjenja pripises meni.

Nece moci ni jedno ni drugo.
 
Moje izvor uzbudjenja :D
Svi ovde znaju da si ti nv fanboy. Ja nisam nista pokusavao nego sam pisao sta sam citao (isto kao sto to sada radim). To sto si ti moju recenicu skontao bukvalnu i srusili su ti se snovi na trenutak, stvarno nije moj problem. Mene samo zanima sta dobijem za odredjenu kolicinu $ i nista vise :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno