- Učlanjen(a)
- 16.12.2001
- Poruke
- 11,720
- Poena
- 1,020
***, očito je taj kvaziopenworld polusandbox postao nekakav kvadratić koji mora da se štiklira kako se pravi igra. Da se razumemo, ja nisam protiv toga, ali u praksi jako malo takvih igara imaju atmosferu, priču i posvećenost detaljima kakva bi mene lično zadovoljila. Kada govorim o posvećenosti detaljima, mislim na njihovu uklopljenost u priču i radnju, a ne na čistu količinu tih detalja, pa kao možeš da ideš kod frizera, u teretanu, da tjuniraš kola, da igraš tenis...to je sve ono nakaradno što je preuzeto iz GTA.
Recimo, jedno je kada ti objasne da je u laguni na drugom kraju ostrva neka baza koju moraš uništiti zbog toga i toga, da se tu nešto dešava, ti biraš kojim ćeš putem do tamo, načičkaju ti put sa nekoliko patrola, baza je velika, ima dosta neprijatelja...a u Ubisoft igrama, po tim bazama je 4-7 ljudi, nema apsolutno nikakve priče ni bilo čega vezanog za nju, niti ti moraš da je uništiš, ali ti se zato otključavaju podjednako generičke i dosadne sporedne misije kako ih osvojiš. Odnesi bagijem pomoć tamo za manje od 2:30, ubij lokalnog baju u kolibi 300 metara odavle, na brdu X imaš pušku Y kojom moraš ubiti životinju Z.
I što je najgore, sve to baš nikakve veze sa glavnom pričom nema. Nekada su te baze bile poenta mape/misije, priča ti se u njima dalje odmotavala, bildovala se atmosfera dok dođeš do njih jer si morao da disejbluješ neke radare ili da presečeš put nekom konvoju koji ide da ojača tu bazu, unutra je možda i neki tenk ili nešto već što moraš da smisliš kako ćeš da uništiš, a ovde su neprijatelji samo smarači koji te ometaju u nekakvom lunjanju ostrvom.
Poslednja izmena: